صور شاروخان وزوجته


صور الفنان الهندي شاروخان وزوجته





27 تعليق:

3laa waheeb يقول...

هو مين دة

Abdelrahman Ellithy يقول...

دا ممثل هندي مشهور جدا
بيعتبروه خليفة اميتاب تشان

غير معرف يقول...

شاروخان من اجمل ممثلين الهند انا بحبه جدا لانه تمثيله تحفه وبحب فيه صدق مشاعره وبجد نفسى اشوفه

cavalier يقول...

nice very remantic

غير معرف يقول...

oooooooooooh he is my beloved

غير معرف يقول...

انا بحب شاروها وكل الهندود شفتو بجد بيعملو حركة اية لما يصدفهم حد كبير الاحترام دة بجد عندهم للكبير حاجة كبيرة وكمان الحب شفتو دمعهم صادقة واحلى مافي كدة وكدة البهرجة في الونهم والبساطة بجد

غير معرف يقول...

انا بحب شارو خان وبكره كل الهنود الباقين الى شارو خان جمال وصدق ومافي احسن منننننننه الله لايحرم التلفزيون مننننننننننه

غير معرف يقول...

اموووووووووووووووووووووووووه لشارو خان انا احبك يا شاروموووووووووووووووت الله لايحرمني منك ياقلبي

غير معرف يقول...

احببببببك موووووووووووووووووووت بس وين الاقيكوالله ودي اشوفك وابوسك انا الدلوعه

غير معرف يقول...

ياناس تعلمو من شارو والله مافي احلى منه والرمنسيه ومن حبي له تابعت كل افلا مه ولا اروع لا كن وش اقول غير والله اني احبك يا شارو مووووت سبحان الله من حبي اله تحلمتبه في حلمي الله يدوم احلامي كلها شارو خاااااان امممممممموه لاحلى شارو

غير معرف يقول...

اتمنى اخواتى المسلمات ان يكون حبكم لرسول الله تعالى اعضم من حبكم للشاروخان والا كيف ستلاقوا حبيبنا محمد غدا يوم لا راحة لمسلم الا فى حماه واعادة التفكير ستجعلك تدرك ان الشاروخان عجوز كله عمليات تجميل محب لزوجته و اطفاله ...اعجابك وحبك له لا محل له من الاعراب اللهم انى بلغت

غير معرف يقول...

والله كلامك جد يا خوي اللهم صلي على محمد

غير معرف يقول...

اتقوالله وحبواالرسول بدل شاروخان علشان يتشفعلكوا يوم القيامة_اللهم اني بلغت_

غير معرف يقول...

ماتستحوا تحبو ممثل هندي ياعيب الشو حبوالله تعالى ورسوله وروحو صلو الوتر واتقو الله وزين انه ناس محترمين الله لا يحرم اهلهم منهم ومشكورين

غير معرف يقول...

ليش ماحدارد عالكلام والا لسى عند شويت احاسيس وخجل

غير معرف يقول...

صح انا عمري تسعه ونص بس بايني اعقل من بعضكم مو الك ايش فهمتوا

غير معرف يقول...

ليش تنقسو الجمل حروف

غير معرف يقول...

انا نموة على شاروخان هو افضل ممتل هندي

غير معرف يقول...

وله معاك حق ما في احلا من شاروخان

غير معرف يقول...

انا بحب شاروخان مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت ونفسى اشوفوا كل شوية يارتنى كنت بنته هاهاها

غير معرف يقول...

عندك حق وانا بحبه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

ولك يابرني شاه روخ خان شو بحبو كتييييييييييييير

غير معرف يقول...

reetny bs koon el body gurd la sha7 roo5 5an

انجى محمد يقول...

انا بموووووووووووووووووووووت فى شارو خان بعشئقة ونفسى اتجوز واحد شبة فى كل حاجة رومنسيتة صدقة عيونة اللى كلها حزن وحب ودفء وحنان بجد بحححححححححححححححححححححححححححححححححححححححبة وحبيتة اكثر لما اسلم ربنا يحميك ويحرصك ويخليلك زوجتك الجميلة واولادك

AMOLA يقول...

انااحب الله والرسول(ص)بس انااحب تمثيل شاروخان

غير معرف يقول...

طبعا احنا كمسلمين بنحب سيدنا محمد عليه افضل الصلاة والسلام وهو قدوتنا في الحياة بس برضه مش عيب ولا حرام اننا نحب شاروخان ده انسان محترم جدا وطيوب ودمه خفيف والاهم انه مسلم مش احسن لما نروح نحب واحد زي مهند التركي مثلا

غير معرف يقول...

شاروخان جميل و لكين نحن بنحب لواحد و منكسبو انا بحبك يا شروخان انا ابتسام من المغرب و بتنمنى اني شوفك انت و زوجتك و اولادك فرحون جيداااااااااا

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار