لعبة بوش - لعبة ضرب بوش بالحذاء


لعبة جديدة ومضحكة جدا
جرب القاء الحذاء على جورج بوش
حاول اصابته اكبر عدد ممكن من المرات في الوقت المحدد




39 تعليق:

غير معرف يقول...

اعبة ظريفة ومسلية بجد كل ما افكر اني اخرج منها مش بخرج بجد كتر الف خيرة اللي عمل اللعبة دى وكتر الف خير الصحفي الشهم انه عمل كدة انا معاه واكيد مصر كلها معاه

غير معرف يقول...

بجد بجد اللعبه دى جامده جدا فكرتها حلوة كتير

غير معرف يقول...

انا اشكر اللذي صنع هذه العبه الجميله شكرا جزيلا لكم بوش الله ينعله مع تحيات الطائر الحزين

غير معرف يقول...

بارك الله في منتظر الزيدي وفي صانع هذه اللعبة لكن للعلم اذا كانت اخلاق الادارة الامريكية تحب وتتمتع تعذيب الاخرين فان من حسن حظهم ان الاسلام امرنا باحترام الاخرين وعدم معاملتهم بالمثل ولكن هذا اقل واجب يامعلم بوش
\مع تحيات ابن مصر

غير معرف يقول...

والله انه لاروع مشهد اراه فقد تمنيت ان يضرب بوش بالفضلات ولكن خشيت ان تتلطخ يدا منتظر الزيدي وبذلك اقول له هذه الابيات سلمت يداك يا منتظر بحب بلادك تنتصر بالقوة بالايمان بالصدق بالاخلاص تعلو العراق وتنتصر

غير معرف يقول...

بجد مكنتش هلاقى لعبة فش غل زى دى الف شكر و ربنا مع الصحفى العراقى نفسنا نشوفه مرة تانيه

غير معرف يقول...

العبة بجد حلوة اكثيييييييييييير و انا بأشكر الصحفي بجد و بتفش الغل اكثير مرسسسسسسسسي

غير معرف يقول...

انا سعيدة جدا انى انا لعبت اللعبه الجميله دى بس انا احب اقول حاجه يا ريت بقى يكون فيها مراحل جديدة لضرب بوش بالحذاء فى اماكن مختلفه من دول العالم ويكون فيها مراحل جميله يارييييييييييييييييت

غير معرف يقول...

انا جد سعيدة لضرب بوش بالحذاء وهذا شوي عليه انا اتمنى ضربه بالبول و البراز و الرماد

غير معرف يقول...

منيح انهم طلعو هاي اللعبة لانها بتلبقلو لازم يطلعو لعبة زيها لشارون

callingbaby يقول...

بجد لعبه حلوه قوى وشكرا لخوزاعا اللى صمم اللعبه دى وياريت يكون فيها مراحل اكتر ويارب يوفقك وتخترع لينا لعب اكتر وتكون بالشكل ده وياريت برئيس تانى

Unknown يقول...

انا جد سعيدة لضرب بوش بالحذاء وهذا شوي عليه انا اتمنى ضربه بديل جاموسة

غير معرف يقول...

لعبة مررررررررررررررررررررررررررررررررة
حللللللللللللللللللللللللللللللللللللللوة
كثييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

غير معرف يقول...

gamdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

غير معرف يقول...

مافيش احلى من كدا
والله انت باشا واه بقا لو خلو كل ضربه بجنيه هنعمل ملايييييييين
هههههههههههههه

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههه ربنا يبارك فيك استاز والله

غير معرف يقول...

بجد لعبه حلوه بس انا مش عارفه اجيب اكتر من 8

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههه ..
انا اقول شوت شوت شوت وسدد على بوش مسكيين ..

غير معرف يقول...

والله انا اشكر منتضر الزيدي على هده الرجولة والشجاعة القوية...واشكره جزيل الشكر لضرب بوش الحمار بالحداء ..............وهدا الحداء دخل التاريخ..

غير معرف يقول...

هزة اللعبة تفرج كرب العالم لان كل العالم قرفان من بوش

snow_white يقول...

اي والله سلم يا منتظر علة هاي الضربة عاشت ايدك

غير معرف يقول...

هذا جزاء كل ظالم ومعتدي علي المسلمين وهذة صور عقابة في الدنيا وينتظرة عقاب الاخرة

غير معرف يقول...

This game is pathetic
Muslims should be better than this silly game

غير معرف يقول...

تحيا الجزائر

غير معرف يقول...

1.2.3 viva l'algerie ziani15

غير معرف يقول...

أنا جد سعيدة بضرب جورج بوش بالحذاء. و انا اتمنى ضربه بالزبالة./مع تحيات بنت الجزائر

غير معرف يقول...

لعبة ضريفة ومسلية وكتر الف خير للصحفي لانه عمل هكذا وانا مع هذا الصحفي و اكيد كل الجزائريين معه

غير معرف يقول...

لو كان اسم اللعبة ضرب جمال مبارك بالحداء لانه يستحق هده الضربة هههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

123 viva algirie

غير معرف يقول...

هناك مصريين يقولون بوش الحمار ود نسوا ان يقولوا جمال مبارك الغبي

غير معرف يقول...

الله يعطيك الصحة يا ايها الصحفي

غير معرف يقول...

اشكرك علي ضربهي

غير معرف يقول...

غير معروف ززززز
اللة يعطيك الصحة ياايها الصحفى

غير معرف يقول...

عند جد لعبة حلوة كثير بتخليك اتفضى الشحنه الزيدة عنك

سمية يقول...

والله فشينا غلنا فيك يابوش ال.... الله يحيي منتظر الزيدي تسلم ايديه
الله على الظالم

غير معرف يقول...

سلمت يداك يا صانع اللعبة وسلمت يدك يا منتضر الزايدي

غير معرف يقول...

ليتها كانت قنبلة بدل الحداء

غير معرف يقول...

صراحه لعبه روعه ماقصرتو فيه انا جبت 15ان شا الله1000

غير معرف يقول...

alfan l3azz awlad wajda kamlin

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار