تامر حسني وحفل جامعة المنصورة



قال تامر حسني في تعقيب على ما حدث في حفل جامعة المنصورة في اتصال هاتفي مع برنامج 90 دقيقة على قناة المحور :
"
الجميع تحدث عن سلبيات حفل جامعة المنصورة، ولم يذكر أحد الهدف الرئيسي من الحفل، ولم يتهم أحد بأن الحفل كان ضمن عدة حفلات أقيمها تحت شعار "في حب مصر"،
البعض يقول أنني قمت برشوة الفتيات اللائي أصابتهن حالات إغماء أثناء الحفل، أو اللائي يصرخن بشدة في الحفل، وهو اتهام غير منطقي، فمن المستحيل أن أقوم برشوة جميع فتيات المنصورة
،أنا شخص يجلس مع أهله ويهتم بعمله سواء تسجيل أغاني أو تصوير أفلام أو الغناء في حفلات، وهذا ما أفعله في حياتي كلها، ولكن هناك من لا يحب لي النجاح، ويتمنى وقوعي، ولكني أقول له أن الله هو من أعطاني هذا النجاح
"
وقد تقاضى تامر في هذا الحفل مبلغ 160 الف جنيه وقيل انه تبرع بالاجر كاملا لصالح حملة في حب مصر
كما قال تامر لشباب اثناء عملية التدافع :" البنات دول اخواتكم خلو بالكم منهم"
كما تم تقديم استجواب في مجلس الشعب حول الواقعة، في حين قال تامر ان هناك من يترصدون له وهم اعداء النجاح وان هناك مؤامرات تحاك ضده

تعليق المحرر :
تحاك ايه يا تامر
يا ابو التوامر كان هيحصل ايه لو الولاد رقصوا واتكيفوا من اغانيك على جنب، والبنات رقصوا ع الجنب التاني؟!

12 تعليق:

Unknown يقول...

طبعا دااي كلام ومافيش اى كلام يبرر الى حصل وطبعامافيش ايجابيات اصلا علىشان نقدر نبصلها وهى الصرحة غلطة تامر والادرة المنظمة واختيارة فى حفل ختام شباب الجمعات اكبر غلطة لان دة لشباب الجامعة فقط.
وكان لازم الفصل طبعا بين الشباب والشبات ومافيش حاجة اسمهااحنا زى الاخوات وطبعا دا غلطة تامر حسنى ومافيش اعداء للنجاح بس لازم معرفة اسباب الى حصل

غير معرف يقول...

بصراحة تامر ده شخصية زبالة يا جماعة انا كنت بتعامل معاه و كتبت له كلامات اغاني و الحمد لله محققه نجاح جامد بس هو نسان اناني و شخصية غير محترمة من الاخر بيمثل علي جمهوره وربنا يسامحه و يهديه مع تحيات شاعر كلمات ( ارجعلي و افتكرلي ) يكرهك يا تامر بجد بجد بجد

غير معرف يقول...

على فكرة من مصدر مسئول
اقولكوا
ان تامر قبض 500 الف جنيه يا جماعة يعنى نص مليون
ويقولك فى حب مصر
ده كان فيه ناس معاها تذاكر ومش عارفة تدخل من الامن وكان التنظيم زبالة وده كلوا يرجع للامن مش لتامر وحده

غير معرف يقول...

الانسان اللى يقول على اى انسان انوا زبالة يبقى هوا اللى زبالة ولو كنت بتتعامل معاه فعلا مكنتش تقول علية كده لانة انسان محترم بمعنى الكلمةوالاغانى اللى بيغنيها متحلمش تكتبهالوا

غير معرف يقول...

بصراحه انا اضايقت اوى لما عرفت انه طلب من البنات والاولاد يكون بينهم اختلاط احنا مش اوروبا هنا وبعدين من المعقول لما يحصل بينهم اختلاط فى حفله كلها اغانى ورقص هايحصل ايه يعنى هايعتبروهم اخوات ازاى عايزه افهم دى

غير معرف يقول...

ياجماعةربنا يهدى الكل وبعدين يعنى بدل ما كانوا يدفعوا الفلوس دى لتامر كانوا عملوا مشروع وشغلوا فيه شباب مصر وبرده ده فى حب مصر مشروع يعيشهم مش يخليهم يرقصوا ساعتين هههههههههههههههههه وفى حب مصر

غير معرف يقول...

حلوة الغناء والرقص والاختلاط في حب مصر ،،،، يبقى انت اكيد في مصر ،،،، وسلملي ع المترو !!!!!

مِســــتَر إكـــس يقول...

على فكرة المشكلة مش في تامر لأن هو شخصية جميلة ومحترمة وانا على علاقة قوية بيه المشكلة كانت في التنظيم من البداية وبعد كدة المشكلة جت لما مدير اعماله طلب من الشباب انهم ينزلوا وبعدين لو كان البنات والشباب في الملعب من البداية مكنش حصل كل ده صح ولا انا غلطان على فكرة انا الشاب اللي سلمت لتامر شعار جامعة المنصورة وده رقمي للاستفسار 0118686724

غير معرف يقول...

انا مادونا الحيوان الى بيقول انة كتب ارجعلى وافتكرلى كداب لان تامر هوة الى بيكتب اغانية ومش حشرة زيك يقول على تامر انة شخصية مش محترمة وانانى دانت متحلمش تلمح خيالو والبهايم الى بيقولو علية كلام غبى زيهم انم نالكم ومالو يا شوية زبالة يا كلاب السكك ومش انتو ولا مليون زيكم هيشوة صورة تامر فى نظرى انا وغيرى كتيييييييييييير ومش كل الناس جواميس زيكم ومبفهموش فى الاغانى انتم اخركو سعد الصغير وهفضل احبو وارد على كلام الزالة الى زيكم وعلى فكرة تامر دة عندة دم وحساس جدا مش جبلة زيكم ومتحكموش على حد ملاك وجميل زى تامر واتم متحلموش انكم تلمحوة وصورة تامر موشومة على قلب وعقلى بحبك يا تامر وبموت فى التراب الى بتمشى علية ومنى عين وحلم حياتى اشوفك ابوس رجلك قبل ايدك وبحبك يا تامر لاخر يوم فى عمرى يا اغلى من عمرى
(معبودة تامر.دودو)

غير معرف يقول...

تامر حسني انا كتير بحبك وبحب كل اغانيك و افلامك ونفسي احكي معاك وبدي اعطيك اميلي وياريت اضيفني يا احلى تموره وما في حدا زيك ولا مغني تامر وبس والباقي كلو خس وهاد اميلي warda_r_love@hotmail.com

غير معرف يقول...

mat5afch ya tamer i7na kolena ben7ebak

غير معرف يقول...

تامر انت كل حاجة بحياتي
انا نفسي اشوفك وانزل عند رجليك وابوسها يا نجم الجيل
انابمووووووت فيك وانا خدام تحت رجليك

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار