البوم عمرو دياب الجديد في منتصف يونيو 2009


عمرو دياب

اعلن حسام مصطفى المسؤول الاعلامي في شركة روتانا ان موعد نزول البوم عمرو دياب الجديد هو صيف 2009 وتحديدا منتصف شهر يونيو، وقد اعتاد عمرو دياب تعديل ميعاد نزول الالبوم اكثر من مرة والتعديل ايضا على محتوى الاغاني وذلك في اكثر من شريط محاربا سارقي مجهوده وقد بدى ذلك واضحا خصوصا في هذا الشريط الاخير.

كما قرر ان الالبوم كان من المفترض نزوله في شهر ابريل ولكن عمرو قد ا قرر التعديل في الالبوم لطرحه على اكمل وجه وذلك ايضا بعد استماعه لعدد من الاعمال التي اثارت اعجابه وقرر ضمها الى الشريط الجديد.

يذكر انه اول ميعاد تقرر نزول الالبوم فيه كان يوم عيد الحب 14 فبراير الماضي ولكن تم التاجيل الى شهر ابريل بسبب تسريب الاغاني من قبل بعض طاقم العمل بالاستوديو الى بعض المواقع الالكترونية التي نشرت الاغاني على الانترنت.

كما يعد موعد الصيف موعدا مناسبا لاحياء بعض الحفلات الصيفية.
وكان عمرو دياب قد رفض غناء اي من اغاني البومه الجديد في حفل ليالي فبراير بالكويت.
شاهد جزء من الحفل


الجدير بالذكر ان عمرو دياب دائم التلاعب بميعاد الالبوم واغلب الاحتمالات ان الالبوم سينزل السوق في شهر 5 او 4 مثلا ولن يكون في اي ميعاد تم الاعلان عنه مسبقا كالعادة !

6 تعليق:

غير معرف يقول...

ربنا يوفقك يا هضبة

غير معرف يقول...

هاااااي علي كل الناس انا بحب اف م كل عام وانت بخير اسلام

Unknown يقول...

داحنا بنستناه من السنة اللي فاتت :(

محمد مسعد يقول...

بنحبك يا عمرو وربنا معاك وتنزلنا قنبلة جديدة كما عودتنا اما تسريب الاغاني فانت اقوي ممن يحاربوك وهذا هو قدر العظماء

عبير معجبة عمرو دياب يقول...

(الشجرة المثمرة ترميها الناس بالحجارة) لان عمرو دياب ناجح فاكيد يكون ليه اعداء بس مهما عملوا هو افضل مطرب في الوطن العربي وشريطه هو اللي بيتسمع طول السنة لانه اذكي مطرب في اختياراته وان شاالله ينزل شريط يكح ويعطس فيه بردو هنشتريه اتمناله التوفيق

غير معرف يقول...

انا من عشاق الهضبه وبقوله طال غيابك ليه هو انت بتاسي علينا كدا ليه وحشنا صوتك وربنا يوفقك ويهديك للاحسن ان شاء الله العاشقه المجنونه اميره الديابيه جدا جدا حتي الموت ودا الينك بتاعي الي انا عمالاه من كتر حبي ليك يا كينج
http://www.facebook.com/group.php?gid=8101387894

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار