أغنية رومانسية تركية



اليكم كليب لاغنية تركية رومانسية رائعه


8 تعليق:

غير معرف يقول...

أغنيه جميله جدا أصل أنا بعشق أى أغانى رومانسيه
إمضاء
الملك المصرى
0020163720473

غير معرف يقول...

الاغنيه جميله اوى اصلى رومانسيه موت وبحب كل حاجة رومانسيه وانا بعشق الاغانى الرومانسيه موت

غير معرف يقول...

الاغنيه جميله اوى علشان رومانسيه اوى وانا بحب الاغانى والافلام الرومانسيه
مع الشكر لكم على الاغنيه الجميله

غير معرف يقول...

الاغنية من الاخر

غير معرف يقول...

الاغنية حلوة وجميلة جدا وانا بحب الاغانى الرومنسية واهدى هذه الاغنية الى كل المشاهدين بالموقع ونشكر كل المشرفين على الموقع بس انا نبى انحمل هذه الاغنية معرفتش كيف

غير معرف يقول...

احلى حاجة حصلتلى فى 2009 انى لقيت حبى واوحش حاجة حصلتلى فى 2009 انى كنت هفقد ابويا وجدتى

واتمنى تكون 2010 سنة سعيدة على جميع المسلمين

غير معرف يقول...

تحياتي للكل !!اغنية وااااااااااااو مرررة تجنن تسلم الايد اللي تركت هالاغنية لنا واهدي هذي الاغنية لكل شخص يدخل ويسمعها اموووووووووووواح

10006 مؤمن يقول...

اسا مه انا بحب بنت خالي وهيا مس عارفه وهيا محترمه جدا وعمراها ما كلمت حد عندها 22 وانا عندي 22 وانا خايف اقلها بحبك ومش عارف اعمل اي

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار