تامر حسني - بحبك موت


كليب تامر حسني الجديد : بحبك موت
من البومه القادم هعيش حياتي 2009


كلمات الاغنية :

Come Back to Me
Let Me Tell U
I Was The Luckiest Man On Earth
But Then Know The Worth Of Having A great Woman U
Deserve to Give First
But Now Im Curse Coz I Hurt U & Let U Stray
But Then U Reverse The Pain & Hurt Me In The Worst Way
I Know What Did U Wrong
By The Way U Make Me Pay
How Could U Be So Hot
Yes I Can Yaa Say
I Know U Type Ur Excuses
But Other My Doing Was Stright
So If U Come Backing to My Life It's As My Wife
The Love I Gave to U
Came Back to Another Girl .. Another Girl
Coz Girl Ur The Only One .. The Only One
The Bright Joy to My Life .. Yaaah
The Love I Gave to U .. The Love I Gave to U
Came Back to Another Girl
Coz Girl Ur The Only One .. U The Only One
The Bright Joy to My Life .. Yaah Girl

وهقولك ايه انا ولا ايه
اكيد فاهم انا قصدي ايه
يا حبيبي مش هقدر اعيش مع غيرك
نفس اللي انا عشت فيه معاك
معقول قادر تحب غيري وتقول له نفس الكلام
اللي ماكنش بيتقال لحد غيري
وتعيش كمان نفس الاحساس معاه

Baby Girl I Love U
Baby Girl I Need U
Don't Leave Me Baby
I Can't Live Without U
Baby Girl I Need U
Don't Leave Me Baby
Coz I Cant Live Without U Girl

انا بحبك موت وعارف صوت نفسك حتى لو انا مش جنبك
انا بحبك موت وعارف صوت نفسك حتى لو انا مش جنبك


9 تعليق:

غير معرف يقول...

اغنيه تامر تحفه واصلا هو تحفه جداااااااااا وكل اغانيه تحفه و الا بقى فيلم عمر وسلمى اكيد تحفه مووووووووووووت

غير معرف يقول...

اكيد هتبقى تحفه مش تامر هو الى بيغنيها sss

غير معرف يقول...

ع فكره انا مش بحب تامر حسني بس بحب اسمع ليه بعض الاغاني و الاغنيه ديه من بعضهم

غير معرف يقول...

رووووووووووعه اروع اغنيه لتامر والله

غير معرف يقول...

تامرجامد اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

غير معرف يقول...

الاغنية جااااااااااااااامدة جدا

غير معرف يقول...

اية دة ايلي انت عملوا فية دةانت مجنني بكل حاجة فيك حتي اغانيك دي ملهاش حل فيلمك حاجة رهيبة واللة بموووت فيك ياقلب سمورة انا بحبك واللة العظيم اغانيك حلوة موت وانت حلو اوي زي الاقمر بعبدك ياتامر

غير معرف يقول...

يا تيمووووووووووو يا جاااااااااااااااامد الفيلم والسونج جااااااااااااامدين اخر حاجه

غير معرف يقول...

ده نجم الجيل ازاى حد يقول اغنيه مش حلوه ما يبقاش نجم والنجم طول عمره فوق مش عمرو دياب

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار