Ahmed Ezz Photos صور احمد عز












أحمد عز الدين علي عزت ، من مواليد 1971. اشتهر بتمثيل الأدوار العاطفية ،و لكنه اتجه في الفترة الأخيرة إلى أفلام الأكشن،أحمد عز كان دائما يحلم بالنجومية.لجاذبيته الشديدة و وسامته سرعان ما شد انتباه شركات عروض الأزياء. أحمد اعتقد أن عمله في مجال عروض الأزياء سيفتح له أبواب السينما، لكنه اكتشف أن ذلك العمل لا يكفى لفتح أبواب السينما.أحمد خريج كلية الآداب قسم الإنجليزية. جذب انتباه المخرجة إيناس الدغيدى فأسندت له دورا صغيرا في فيلم كلام الليل.

عن ذلك يقول أحمد ’رغم أن دوري كان صغيرا أعترف إنني لم أكن على المستوى. كنت أعتقد إنني على دراية بحركة الكاميرات لخبرتي في مجال العروض، لكنى اكتشفت أن السينما تكنيك مختلف و انه ينبغي على دراسة السينما . التحقت بأستوديو الممثل إدارة محمد عبد الهادى و محمود حميدة. هناك تعلمت أن الموهبة لا تكفى فيجب أن تدعم بالدراسة . تعلمت أن أحس بحركة الكاميرات و الضوء و مستوى الصوت. أيضا تعلمت ألا أكون سخيا بتعبيرات وجهي و لكن سخيا بالنظرات. سرعان ما أسند إلي دورا في فيلم الأشراف بطولة فاروق الفيشاوى، ذلك الفيلم حصل على جوائز مهرجان الإسكندرية. إيناس الدغيدى أعطتني الفرصة الذهبية حين أسندت لي بطولة فيلم مذكرات مراهقة. من أعماله السينمائية

* الشبح 2007
* الرهينة 2006
* ملاكي إسكندرية 2005
* الباحثات عن الحرية 2005
* حب البنات 2004
* يوم الكرامة 2004
* سنة أولى نصب 2004
* مذكرات مراهقة 2002
* شباب تيك أواي 2001
* كلام الليل 1998




130 تعليق:

غير معرف يقول...

انابحب احمدعز اخرحاجه وتامرحسني وعشور واكمل كمان

غير معرف يقول...

انسان بمعنى الكلمة

غير معرف يقول...

السفير ومفيش زيه

غير معرف يقول...

hi ahmed ana x habet aaolak enak 3omrak makont fata a7lame bas 7elmt beek a7lam keter awe kolohom fasarhomly shekh aly enak enta kaman 7elemt bya weanta mate3rafnish

غير معرف يقول...

انا بمووووووووت في احمد عز الوسيم الرومانسي الجذاب وبتمنى ان فارس احلامي يكون شبهك بالظبط بدور عليه ومش لاقياه لحد دلوقتي

غير معرف يقول...

احمد عز هو فارس احلامي

nour يقول...

ana ba7eb a7med 3ezz kter

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز ومستعدية اضحى علشانة

احمدعز يقول...

اناسعيدةان فىحدبيكتبلك كلام حلوكدةاناكنت فاكرة ان انالوحدى لدرجةانهم بيقولواعليامجنونةاحمدعز

احمدعز يقول...

اناكتبت تعليق ومش موجود

احمدعز يقول...

انتواليه مش بتظهروا التعليق

احمدعز يقول...

سيتم عرض التعليق بعدالموافقةعليه

احمدعزالدين على عزت يقول...

انامش عارفةاقولك ايه علشان عمرىماحلمت ان نااوصلك كلامى

engyezzzzzzzzzz يقول...

اناكل يوم بسال نفسىميةسوال هواناممكن اشوفك قبل ما انام وكفيانى اعيش معاك فى الاحلام اناعايزاك ونفسى جمبى تحقق المنام اه انانفسى مرةلواشوفك مهمايكون اه لوحلمى معاك يتحقق من غيرماانام انهارده فات وبكرةزيةومش عارفةاعمل ايةالدنيا من غيرك زى الموت تمام

منة الله شفيق يقول...

احمدعز انسان بمعنى الكلمة واتمنى ان يكون جميل من الخارج و الداخل

engyezz يقول...

احمدعزيستاهل يكون احسن ممثلforeverمش بس2009

غير معرف يقول...

The warmth of your love بلييييييييز ابي اميل احمد عز ارجوكم

غير معرف يقول...

احمد عز ما اجمله واروعه انا بحبه جدا لتمثيله الرائع واتمنى له التوفيق اكثر فى حياته

amani_sega_20000 يقول...

انت بتحبو احمد علشان المظهر بتاعه وبس عارفين انتو لو بتحبو بجد بتحسو بيه يبقى افضل
احمد معجابينه كتير بس هو عادى جدا واللهى وهو بيحترمكو وبيحبكو برضو

amani_sega_20000 يقول...

انا نفسى من اشد الموعجبين بيه انا اتمناه يكون سعيد وربنا يوفقو كمان وكمان ياجماعه لكل من يعرف احمد وله كلام ورسال اليه يوصلو من السلام

شريهان يقول...

انابحب احمدعزجدالانه فنان محترم بمعنى الكلمةواناشفت كل افلامه ومسلسله مللك روحى والادهم ماعدا فيلم مسجون ترانزيت

غير معرف يقول...

بالزمه الكنج احمد عز ولا مهند
المصراويه تكسبوا

غير معرف يقول...

بجد احمد عز انسان محترم جدا وانا من اشد المعجبين وبشوف كل افلامه ومسلسلاته بس انا بحب فيه احمد الانسان مش احمد عز الفنان الوسيم بس

غير معرف يقول...

بجد انت انسان جميل جدا ومحترم ربنا يوفقك ودايما منور الشاشات سينما وتليفزيون

امىرة يقول...

انابحبك يااحمدعزونفسى تنجح فى كل حاجةواناسنى 11سنة ونفسى اكبر عشان اتجوزك انابحبك جداجداجدا

غير معرف يقول...

انا بموووووووووووووووووت فى احمد عز

غير معرف يقول...

انا بحب احمدعز اوي معجبه به اوي جدا بحبك اوي

غير معرف يقول...

اجمال فنان بحبو جدا ربنا يحميه وينجح كمان وكمان

غير معرف يقول...

احمد عز فنان جميل الله يكرموه وينجح كتير اوي

غير معرف يقول...

انا بممووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت في احمد عز
ويارت له شاف هذا التعليق يكلمني علي الاميل دي reham_love2080 ارجووووووووووووووووووو
ان يكلمني
لاني بجد بموت فيه

غير معرف يقول...

والله والله ألف مرة بمووووووووووووووووت فيك من كنت بالمدرسه وكتيرحابه أحكي أسمع صوتك وهدايميلي deep eye19852yahoo.com

غير معرف يقول...

انا بحب ا

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز جدا لدرجة انى حلمت به لانه وسيم وجذاب وعيونه جذابة وساحرة جدا

غير معرف يقول...

انا بموووووووووووووووت فى احمد عز
وبيفكرنى باغلى واحد عندى فى الدنيا بجد انا بمووووووووووووووت فيه اووووووووووووووى

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

غزال يقول...

انا ريم من ليبا معجبة بيك كتييير وربى يحميك اعجبنى كلامك عن الرومانسية لى انى رومانسية كثييير وبفكر بعقلى وبحب يكون الرجل بيفهم ويقدرالرومانسية

غير معرف يقول...

ما اقول غير الله يهديك

غير معرف يقول...

اوا من اعجب بشخصية الفنان احمد عز اكون انا
واول من احبة واحترم تمثيلة وروما نسيتة وذاكائة الخارق اكون انا للتعارف بمعجبين الفنان احمد عز دا اميلى KL_KL798@YAHOO.COM

غير معرف يقول...

انا منة وانا طبعا بحبك جدااااااا وانا كل الي بتمناة اني كل ما افتح التلفزيون اشوفك واشوف تمثيلك التحفة وربنا يباركلك وتعمل اعمال احلىىىىى واتمنى اني اشوفك وانا قلبي مافيهوش حد غير احمد عز وبسسس وفي الاخر انا بموت بموت بموت فييييييك يا قمر كل يوم وكل زمان
دة ايمالي mena95azz_karem@yahoo.com
ارجوك ضفني لو شفت رسالتي بحبك موت

الشبح يقول...

يا بنتي احمد عز متزوج بلاش تخربي بيتو بس بصراحه بموت فيك في فليم بدل فقاد 2009 الله عليك في الفليم ده يا فارس

غير معرف يقول...

ahmed ezz is good man

ميروووو يقول...

احمد عز ده قمررررررررررررر

غير معرف يقول...

احمد انا بحب تمثيلك قوى انا اتمنى ان اشوفك واسلم عليك انهارده 23 يوليو 2010 عيد ميلادك كل سنة وانت طيب يا جميل وعقبال مليون سنة وربنا يوفقك ويديك كل ال انت عاوزه احنا كلنا بنحبك ومش ممكن نحب حد غيرك

عاشقة احمد عز يقول...

احمد انت شي كتير مهضوم وحلو انا بحبك ونفسي اشوفك في الحقيقة واسلم عليك انا بهتم بكل مواضيعك وبكل اعمالك الفنية وحاطه صورك عندى على الكمبيوتر وعملالها فيديو انا بدعيلك يا احمد ان ربنا يوفقك ويكون معاك ويحبب الناس فيك

غير معرف يقول...

الله الصور جميلة كان نفسي اكون مكان هند صبري فى فيلم مزكرات مراهقة مع احمد عز ويعمل معايا نفس ال كان بيعمله مع هند صبري

غير معرف يقول...

ana ba7ipak awi wilaw x kelma aktar men kilmet ba7ipak konti akid oltaha lik inta fik kolli lmowasafat illi ana badawar 3aliha ana bigad ba7ipak wida moch kalam

غير معرف يقول...

بحبك اوى يااحمد ونفسى اكلمك ولو مره وحدا فى حياتى

غير معرف يقول...

نفسى اشوفك عندنا فى بورسعيد واكلم معاك دى امنيتى انا بحبك اوى وبحب اعمالك كولهامن اول كلم الليل لغايت الشبح

غير معرف يقول...

انا بحبك اوى ونفسى لوشفت الكلم ده ضفنى عندك اميلى دهmonemy62 بحبك مووووووووووووووووووووووووووت فيك

غير معرف يقول...

totoأنا بموت في أدوار أحم عز

غير معرف يقول...

انا حلمت بيك قبل ما اشوفك ارجو تسدقني

m يقول...

انا مش هقول بحبك اومعجبه او بموت فيك من جمالك او تمثيلك فانا مايشدنى فى الرجل شخصيته ورجولته وانت جذبتنى برجولتك وشخصيتك بكلامك فى حواراتك مع الصحفيين يكفى انك طلبت تتزوج من فتاه محجبه متدينه فانت رجل بمعنى الكلمه اما هى فستكون فتاه محظوظه.

ولاء ناصر يقول...

انا هوايتى الكتابه لو همك الموضوع ارجو الاتصال على الرقم 0129803006 مع الشكر

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز وبجد انا شوفت شبهك اوى

غير معرف يقول...

وكمان هو اسمو ادهم

غير معرف يقول...

hal sahaih inni ahemd metgawiz

وودي يقول...

هاي انا احب احمد عز ةواموت عليه بعد واتمني اشوفه

عمرو عبد الظاهر يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبر كاتة
الفنان احمد عز
اجمل فنان وارق واحلى ممثل دخل السينما العربية
يليق علية جميع الادوار فى جميع تمثيلة وكلما تة
جذاب الشخصية ذكى حقيقيا لة ادوارة الخا صة فى تمثيلة وانا من محبى ومعبجبى الفنان احمد عز
لكل معجبين ومحبين احمد عز للصداقة بكل ادب واحترام دا اميلى
amr200994@hotmail.com
amrmonade53@yahoo.com
وشكرا..........

نهي نونا يقول...

احمد عز انسان كتيرااااااااااااا لابق في كلامة وشيك ووجهه وجه سلمائ راءع بجد

غير معرف يقول...

نفسى اتجوز احمد عز بس يبطل تمثيلا

غير معرف يقول...

احمد عز انسان متناك وابن كلب وزبة واقف

غير معرف يقول...

احمد عز انت بطل حقيقي ووسيم وممتل رائع اتمنى اني شوفك مباشرة في يوم من لايام

غير معرف يقول...

ana b7b a7med ez wb7eb tmthelo kman w3la fkra ana 7beby shbh a7med ez

غير معرف يقول...

انا بموت فى حاجة اسمها احمد عز

سومه يقول...

انا بحب أحمد عز وبحترمه اوى وأتمنى انى اشوفه ان شاء الله

غير معرف يقول...

كتير حلوة الصور واحمد عز احلى

samia يقول...

hello Ahmed, ana men el Maghreb o 7abite ter2etak fe tametil wata3amolak me3a nass bi 3afewia

غير معرف يقول...

انا ادعوا الله ان يرزقق حب الناس كمان وكمان بحبك

غير معرف يقول...

انت انسان محترم وربنا يزيدك والناس تحبك اكتر واكتر وربنا يوفقك وتحقق احلامك وتسعد نفسك زى مابتسعد الملاين بطلتك الجميله

غير معرف يقول...

السلام عليكم اكتير نفسي التقي فيك بشكل مو طبيعي واموت واحط عيوني بعيونك سبحان الي خلئك الله يخليك ل اهلك ولزوجتك ونيالها عليك

غير معرف يقول...

ahmed azz ajmel 3youn chouftouhom fi hayati

غير معرف يقول...

ana maya men el jazayer baheb ahmed ezz abou ajmel 3youn macha'a allah

غير معرف يقول...

انا بقى مش بحب احمد عز ...............انا بموت فيه

غير معرف يقول...

انااسمى نورا وبمممممموت فيك ربنا يوفقك ياحمد وعلى فكرةانابحبواكتر منكو

غير معرف يقول...

WOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ANA bA7IBO AWIIIIIIIIIIIIIII nefsi f youme achofo ya rabi

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز جدددددددددددددددا

غير معرف يقول...

خدنى فى احضانك يا احمد عز بعشقك

غير معرف يقول...

نفسى انام انا وانتا فى سرير واحد وتضمنى فى حضنك

غير معرف يقول...

وتعمل معايه نفس اللى عملته مع هند فى فيلم مزكرات مراهقه اتمنى ده بجددددددددد

غير معرف يقول...

ده رقمى 01515168219بجد والله حقيقى

غير معرف يقول...

بحبك اوى

غير معرف يقول...

ارحم البنات واتجوز وسيب التمثيل اعصاب البنات ادمرت

غير معرف يقول...

انا بموت فيك يااحمد يا عز انت احلى ممتل يااحمد
ilove u

غير معرف يقول...

3ALA FEKRA ENTI METAKHARA AWE YABENTI AHMED EZZ HAYETGAWEZ ESSIF ELLI GAY HARD LUCK GIRLS

غير معرف يقول...

انت مزا اخر حاجة

غير معرف يقول...

احمد يااااااااااااااااااااارب يارب تشوف رسالتى يارب احمد بجد انا بتكلم من اعماق قلبي وبقولك انى انا بحبك وبمووووووت فيك وانا اكتر واحده بحبك وبخاف عليك افلامك كلها ومسلسلاتك وبرامجك واستضافاتك كلها شوفتها وعالطول متابعه مواضيعك وانت انسان حلو قمرررررررررررررررر انت كتير طيب واى واحده تتمناك انك تكون شريك حياتها احمد انت الناس كلهاااااااا بتحبك ولو سمعت حد قال حاجه وحشه اعرف وكن واثق انو غيران منك ومن حب البنات ليك اتمنى لك كل خير

غير معرف يقول...

سيبك انت بدل فاقد وماتقلبش حبيبى والله وياابو عز بس صدفة احمد عز بحبك وبكره احمدعز التانى بتاع الحديد يعنى هههههههه .... ياريت تكلمنى على موبايلى ده 017246734

غير معرف يقول...

0172436734 على فكرة يااحمد الرقم كان ناقص معلش بس بجد انا اسمى احمداحمد ابراهيم وصورتى ع الفيس بوك هى صورتك ياباشااااااا

احمداحمدابراهيم يقول...

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001087580406

غير معرف يقول...

لو سمحت يااحمد اعمل فلم 25 يناير

غير معرف يقول...

انا اسمى احمد زيك لو سمحت اعمل فلم للثورة

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز موت و بموت فى افلامه

غير معرف يقول...

علي فكرة عمر يوم عدا الي محلمت بيك انا كنت كل سنة بحبك وبحب ممثل تاني معاك لحد مجه سنة وبقيت مجنونةبيك وبقا اسمي احمد عز كل صحاباتي بيقولولي احمدعز علي فكرة وحيات الرسول الي عمري محبيت قدو في حياتي انا اكتر واحدة بتحبك في العالم انا بحبك لدرجة اني مستعدة اخد من سيئاتك يوم الايامة ارجوك وحيات النبي عندك لو قرات الرسالة تكلمني علي 01515604722 انا كل مصلي بدعيلك انت ووالدتك علشان انا عرفة انك كنت بتحبها اوي زي مانا بحبك اوي انا نور بعتلك رسايل قبل كده علي مواقع تنية

غير معرف يقول...

انا نور نسيت اقولك اني مش معجبة بيك انا بحبك انتابس لشخصيتك يعني مش زي معجبينك و ارجوك متعتبرنيش واحدة منهم

غير معرف يقول...

اه وكمان انا معرفش حد الي ميكون بيحبك بس مش زي مانا بحبك انا نور

غير معرف يقول...

من اروع الممثلين

غير معرف يقول...

يااحمد عز انا مش عرفة ازاي اعجبت بيك انا عمري
ماعجبني حد

غير معرف يقول...

انا صحبتي حبت واحد علشان شبهك بس هو خاين ياتري انت مثلة

غير معرف يقول...

يا معجبين سيبو رجل في حالو و فكروا بمنطق و كفاية سخف هو رجل عادي’

بنت المغرب يقول...

الحياة قصيرة عيشوا اللحظة باللحظة بلاش اوهام, الحقيقة أحسن بكثير.

غير معرف يقول...

ana fatima man españa ana bahib ahmed oaflamo gidan obatmana ino yigi eswar hiya f españa ayoiii film inchalahh

غير معرف يقول...

انا دعاء من الاسكندرية وبحب وبممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممت فى احمد عز القمرررررررررررررررررررررر

totta يقول...

طبو بعدين

غير معرف يقول...

انا بموت فى احمد عز

غير معرف يقول...

ربنا يعينك على الفراق انا كمان جربته بس كان والدى وكان بعد سنه من الى حصلك وكان نفس المرض والظروف لما سمعتك بتقول مش عارف تضحك اوى ولا تحزن اوى حسيتهابجد بس ارجوك صدق ان ربنا سبحانه وتعالى قال ان مع العسر يسر وراعى ربنا فى كل حاجه بتعملها

غير معرف يقول...

بجد ياجماعة هو كانسان عادى جميل وشكله طيب ومتواضع يارب يكون كدة بجد وهو انسان جميل بالاضافة طبعا لوسامته اللى احسن من اى حد وروه جميله جدا انا اخواتى بيغيرو عليا منه لانى بتأمله بشكل انسانى طيب شكله حنين والله اعلم بس بجد انابموت فيه هو بيرد بجد على الكومنتات دى ولا دا بنفرغ عنا بس . ربنا يحميه لشبابه ويفرحو دايما بحبك جدا انسان قبل النجم
شيرى

غير معرف يقول...

انا بمممممممممممممممممممممممممممممووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت فيك ونفسى تحس بيا دعاء من الاسكندرية

غير معرف يقول...

افضل ممثل عندى على وجه الارض الله يو فقه

غير معرف يقول...

انا سعوديه وبقولك ان كل بنات السعوديه وشبا بها معجبين فيك اولا كا نسان وثا نيا كفنان الله يو فقك دنيا واخره امين يارب ويرزققك وين ما تروح انا من اشد معجباتك بنت السعوديه

غير معرف يقول...

ياااااااااااااااااااااااناااااااااس وربي انو قمر

مجنون احمد عز يقول...

انا لولاء عز انا بحب احمد عز وبالنسبة لاستاذااللغلط فى الفنان الكبيرالوسيم الفنان احمد عز فهو ليقول راية لايخرص خلص احنا بنقول راينا لو انت عايز تقول رايك باحترام اتفضل لو هتقل ادبك فكلنا منسمحلكش الفنان احمد عز كلنا عارفين انوا انسان محترم وكل اليقول علية حاجة واحشة يبقى غيران انا بموت فى الفنان احمد عز ونفسى اشوفة انا بدعيلة على طول يارب اقبل داعوتى وانا بشكر نور لان انا بحب وبحترم اى حد بيحب ويحترم الفنان احمد عز وشكرا بببببببببببببببببببببحححححححححححححححححححبببببببببببببببببكككككككككككككككك موت لولو

مجنون احمد عز يقول...

انا لولاء عز انا بحب احمد عز وبالنسبة لاستاذااللغلط فى الفنان الكبيرالوسيم الفنان احمد عز فهو ليقول راية لايخرص خلص احنا بنقول راينا لو انت عايز تقول رايك باحترام اتفضل لو هتقل ادبك فكلنا منسمحلكش الفنان احمد عز كلنا عارفين انوا انسان محترم وكل اليقول علية حاجة واحشة يبقى غيران انا بموت فى الفنان احمد عز ونفسى اشوفة انا بدعيلة على طول يارب اقبل داعوتى وانا بشكر نور لان انا بحب وبحترم اى حد بيحب ويحترم الفنان احمد عز وشكرا بببببببببببببببببببببحححححححححححححححححححبببببببببببببببببكككككككككككككككك موت لولو

غير معرف يقول...

I LOVE AHMADA AZZ

غير معرف يقول...

انت فنان رائع وربنا يوفقك في كل اعمالك (رنا رفعت )14 سنه من بورسعيد

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز اوى وهو متجوز ولا

غير معرف يقول...

الكلمه الوحيده اللى اقدر اقولها انى بحبك

غير معرف يقول...

عسل عز

غير معرف يقول...

انابحب احمد عز وسبت خطيبى علشانه بس بجد بقول يارب اسمع صوته يااااااارب علشان انابحبه بجد مش علشان هو ممثل علشان بحب قلبه احمدعز والله يعلم على مااقول انافرحه من الاسكندريه

غير معرف يقول...

انا بموت فية احمدعز لدرجة وافقت بخطيبي عشان في من احمدعز بحبك مووووووووووووووووووت يااحمد

غير معرف يقول...

انا بموت فية احمدعز لدرجة وافقت بخطيبي عشان في من احمدعز بحبك مووووووووووووووووووت يااحمد

غير معرف يقول...

انا بموت في احمد عز يموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت فيه

غير معرف يقول...

اتمنى اتزوجك يااحمد عز ياحبيبي

غير معرف يقول...

انا بحب احمد عز اعشقه واموت فيه اتمنى اتزوجة وهو اجمل فنان على وجه الارض وارق فنان وشاب وسيم وجذاب وشيك كتير ببببببببببببححححححححححححببببببببببببببببببكككككككككككككككككككك احمد عز ياقلبي وانا اسمي مريم

سلمى يقول...

انا احب احمد عز لدرجة الجنون وبتمنى له دوام النجاح

غير معرف يقول...

يا رب الاقي انسان يكون شبهك وانا اتمنى امثل معاك دور انا عندي الموهبة ولكن اتمنى ان امثل معاك انت فقط بحبككككككككككك موووووووووووت

Ahmed Saad يقول...

أزيك يا شبح الشاشة المصرية انا بحبك جدا و هموت و أشوفك

khadija يقول...

ana khadija min merrakech omniti o mona 3ini achof ahmed o asalim 3alih te3raf anek artiste momayaz rai3e fi adwarek.atmana lik nen koli 9albi masira mwafa9a o rabi yhfdak fi kol khatoi tkhtoha ollah yhafdek li omak habibtak

غير معرف يقول...

من شريكة حىاتك

غير معرف يقول...

love your films and you all the best for u=

غير معرف يقول...

انا عجبنى جدا

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار