Hey World, قدم موهبتك للعالم


بتحب ترسم؟
بتحب الفوتوشوب؟ اوالتصوير؟ .. عملت صور وعاوز تعرف راي الناس فيها؟
صوتك حلو او بتلحن؟؟
بتمثل او عندك فيديوهات عاوز تنشرها؟
نفسك تعرف رأي الناس فيك؟ وفنفس الوقت الناس تعرفك؟

قدم على المنتدى
اي حاجة شايف نفسك موهوب فيها، على ان يكون التقيم على شكل صورة او فيديو او ملف صوتي او رابط يوتيوب وهيظهر على المنتدى اوتوماتك


مع اطيب التمنيات بالتوفيق
***

Now you can submit your talent to Nogoom FM unofficial Blog , if you are talented in photoshop, acting, singing or painting , submit your work directly to nogoomfm.blog@gmail.com and we will publish your work , then you can find how people think of your work through "polls" and also let peolpe know about your talent.

9 تعليق:

غير معرف يقول...

الاسم (احمد الشوربجي) مش صحيح

الاسم الصحيح محمد الشوربجي

برجاء تغيير الاسم على البلوح

غير معرف يقول...

ياجماعه انا مش غارف الطريقه ازاى اتعامل وابعت وعندى حاجات عايز ابعتها ياريت حد يقولى ازاى انا مصطفى elmagic1991@yahoo.com

غير معرف يقول...

hi am moustafa el3seary am a singer and i have a songs i like to be in nogom fm but i dont know how?
any body can help me
thanks alot

غير معرف يقول...

انا حازم 21 سنة وانا عملت دبلجة افلام كارتون قبل كدة وعندى موهبة فى الدبلجة والتقليد والتمثيل يا ريت لو فى حد نفسة انى انا اتعاون معاة يكلمنى على الايميل بتاعى haz_spiderman2000@yahoo.com

غير معرف يقول...

انا حازم ونفسى اشترك مع نجوم اف ام فى المسلسلات المضحكة (دولت الدرملى) ياريت حد يساعدنى دة رقم تليفونى 0119757148

غير معرف يقول...

هاااااااااااي انا صوتي حلو وبحب الغني اكتييييييييييير ونفسي حد يسمعني ويعرفني انا نوروياريت تكلموني علي الايميل ده m_kabo2011

غير معرف يقول...

وانا بحب الرسم ليَ مكان وسطيكم

غير معرف يقول...

هلووووووو انا رودي موهبتي الغنا بغني بكذا صوت رائع واتمنى حد يقولي عالطريقه اللي ابعت فيها فيلات الصوت بتاعتي :)

عمرو مكرونة يقول...

انا صوتى حلو وبمثل وبقلد وبعمل البدع ونفسى حد مهتم اكلمه انا اميلىamr_z55555@yahoo.comورقم تليفونى0176961550

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار