Contact Us اتصل بنا - نرحب باقتراحاتكم



يرجى التنبه الى ان هذا الموقع غير رسمي وطرق الاتصال المنشورة ادناه لاصحاب الموقع هذا فقط وليس لاحد من ادارة اذاعة نجوم اف ام

برجاء مخاطبتنا عند توقف او تعطل اي اذاعة عن العمل برجاء تبليغنا
مع تحديد الاذاعة التي لا تعمل
** جميع الرسائل المرسلة عبر نموذج الاتصال هذا يتم قراءتها ولكننا لا نضمن الرد على كل منها
نرحب باقتراحاتكم واراءكم وايضا رايكم بالاعلانات التي على الموقع وان كنت قد رايت اعلانا مخالفا للدين الاسلامي يرجى تبلغنا على
الايميل

nogoomfm.blog@gmail.com
Or







225 تعليق:

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 225   ‏›أحدث   ‏أحدث»
غير معرف يقول...

لمادا اغلقت الدردشة................

غير معرف يقول...

hi i love nogoom fm

غير معرف يقول...

نجوم اف ام اذاعة جميلة جدا

غير معرف يقول...

يا اسامه انا نفسى ابعتلك من زمان رساله. بس مش عارف انا حسن ابوزيد من كفر الشيخ نفسى احتفل بامى بس هى صعبانه عليا اوى لان هى عندها السكر والكبدلكن يا رب يشفيها واحب اسمع اى اغنيه عن الام

حسن ابوزيد يقول...

قناه نجوم اف ام احسن قناه على مستوى العرب كلهم لان هى التى تعرض مشاكل الناس

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا محمد فاروق من بني سويف انا بحب نجوم اف ام وانت راجل جامد

غير معرف يقول...

هاي انا محمد المصري ازاي اعرف ان الشخص دا بيحبني

غير معرف يقول...

الازاعه اف ام مشوشه النهارده بتقطع

papas يقول...

هااااااااااااااااى انا بحبك نجوم اف ام

غير معرف يقول...

الاذاعة نجوم اف ام اجمل اذاعة

غير معرف يقول...

اتمنى من الله ان يلهم عائلة السيد الرئيس محمحد حسنى مبارك بالصبر والسلوان

غير معرف يقول...

عايز اوجة رسالة الى كل العاملين بلإزاعة واقول لهم انا عايز اسمع اغنية للفنان حمادة هلال وبهديها لحسن حمدى ومحمد عادل واخوه عبد الرحمن

غير معرف يقول...

انا احمد وانا بتوجة بخالص العذاء الى العائلة الكريمة عائلة السيد الرئيس محمد حسنى مبارك لوفاة حفيدة واتمنى للسيد علاء مبارك وحرمة السيدة هيدى راسخ وللاسرة الكريمة الصبر والسلوان واسال الله ان يدخله فى فسيح جناتة

غير معرف يقول...

انا احمد وعايز اقول يا رب الهم عائلة الرئيس الصبر والسلوان واتوجة بخالص العزاء

غير معرف يقول...

اناعايز اقول انا بحب كل الناس لكن مشعارف اخليهم يحسوا بيا ياريت ترد عليا بسرعة يا استاذ اسامة

غير معرف يقول...

بلاش تخاريف ياجماعة محدش يكذب بقا الى عايز يتكلم يتكلم بصراحة وفى الجد

غير معرف يقول...

يا اسامه انا بحب وحده اصغر منى 5 سنين وخايف اكلمها لتكون مش فهماعلشان صغيره هى عندها 14سنه وكمان اخوها صحبى

غير معرف يقول...

انا احمد من مصر بحب اهدى اغنية الفار السندق لحسام اخويا

غير معرف يقول...

انا احمد عامر وعايز اهدى لمحمد وحسن واية وبسمة واحمد عبد اللطيف اغنية على زوئك يا اسامة وبدعيلهم ربنا يوفقهم فى الامتحانات وعلى فكرة انا بحبك جدا يا اسامة

غير معرف يقول...

البث علي سرعة 42 kb/s مش مناسب لكل الناس لان في ناس الاتصال بتاعها 256 وده علشان البث يشتغل كويس عليه لازم يكون البث علي سرعة 32 kb/s كحد اقصي ودا هيأثر علي جودة الصوت بنسبة صغيرة جدا لا تكاد تكون ملحوظة لكن هيخلي الاذاعة شغالة من غير تقطيع برجاء مراعاة ده وشكرا علي مجهودكم في البث

غير معرف يقول...

ليه مافيش لينك زي إذاعة محطة مصر يسمح بتشغيل الإذاعة علي مشغل الأغاني بجهاز الكمبيوتر الخاص ...

أو بمعني أصح مش لينك .. بس انا بسحب عنوان الصفحة علي playlist بتاعت ال jetaoudio بيعمل Buffuring ويشغل الإذاعة ..
ياريت لو الموضوع ده يتحل تبقي الإذاعة مش ناقصها حاجة .. وربنا يوفقكم ..

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا احمد بونو انا بحب وحده ومش عارف المحله انى بحبه ارجوك راد عليا بسرعه وشكرااااااااا

غير معرف يقول...

غير مرحب بك يا هيفاء بالجزائر لأن بلدنا بلد النقاء و العفة فكيف نقبلك يا فاجرة مثل ما نقول(كبيرة و جايحة)

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا s. refaat انا عندى مشكلة في الحب اسامة انا كذا بنت بتبعتلي اعجابها بيا في رسالة تلفون وانا بتسرع واقوم برفضها مش عارف اعمل اية اسامة نفسي ترد عليا مستنى ردك

غير معرف يقول...

يقول ادخلو مصر امنين بس انا بقول لشعب الجزائر لن تدخلو مصر امنين ابدا ولن اشجعكم في المنديال حتى لو لعبتم امام اسرائيل وامريكا ساشجعهم ولن اشجع الجزائر انتم عدوا لنا من هذا اليوم ولن نرضي بكم ابدا sayed refaat

غير معرف يقول...

انا عايز نجوم اف ام تشتغل

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم أف أم واحمديونس وانا عايز اسمع مسلسل قلقاسة فى وكالة ناسا

Unknown يقول...

انا رانيا
انا بحبك يا نجوم اف ام اقوىىىىىىىىىىىىىى

غير معرف يقول...

انا بحبكم

غير معرف يقول...

اسامه انا بحبك كتير و اريد ان اسمع شريط مطر عطشان سمعت عنه كتير و بيقولوا كلماته غريبه و مختلفه منها كرسى القهوه و لازم اعيش و بالمناسبه اللى بيغنى اسمه جونى

غير معرف يقول...

ازيك اسامه انا اقبل ماكتب موضوعي احب اشكر محطه نجوم اف ام علي البرامج الجميله جدا واحب اقولك سوال يا اسامه بس ياريت بليز بليز ترد عليا في هل الحب متعلق بالمال ؟؟؟ طبعا هتقول لالا !! بس الايام دي لي معهوش فلوس وبيحب ممكن حبه ينتهي من غير ميرتبط بالانسانه لي هو بيحبها ؟ ياريت ترد عليا اسامه صديق البرانامج :كريم الاشموني:

غير معرف يقول...

لو حد شايف الكلام يجاوب انا محتاجة اتكلم مع حد ارجوكم

محمد الجد يقول...

يا اسامة انا بحبك قوى محمد الجد

غير معرف يقول...

انا بحب مصر وبفكلر فى متش الجزائر

غير معرف يقول...

يا اسامة انا خايف من نلقة الجزائر بس احنة اقوة

غير معرف يقول...

بحبك يا رسة هى دة ادماغى

غير معرف يقول...

انا من طنطا وعيش اونطة

غير معرف يقول...

قناة اف ام من أفضل الإذاعات المصرية

nonosh يقول...

انا بحب برنامجك اوى ونفسى اتصل بيك بس بيبقى مشغول على طول علشان انا محتجالك

Unknown يقول...

السلام عليكم
دا اولا
انا باحب راديو محطة مصر ونجوم اف ام

غير معرف يقول...

ان شاء الله الفوز لمصر

غير معرف يقول...

يا جماعه لو حد معاه كود نجوم أف ام 1006 يجيبه علشان بجد انا عايز اشهر المحطه دى على المنتدى بتاعى www.khrata.yoo7.com

غير معرف يقول...

على فكرة انا بعت تقرير فى موقعك لجوجل ادسينس لانك مخترق كل سياستها وكمان بتستخدم حقوق ملكية زى الاذعات كتير هنا بدون ترخيص ول اى وجة حق

may يقول...

هاى أسامة أنا مى وبحب برنامجك جدا وعلى طول متبعاك ياريت تقول لى كيتو أنى بجد بحبة اوى وبموت فية وربنا بجد يخلينا لبعض هو لية اسمين كيتو..وطايش بس عايش بس انا شايفة انة مش طايش ابدا

غير معرف يقول...

مساء النور يا اسامة انا نفسى من زمان اكلمك انا مؤمن اول مرة اسمع برنامج ازاعى واحبه بالطريقة دى انا فى مشكلة كبيرة اوى انا بحب 3اشخاص ومش عارف ابعد عن واحدة فيهم مش عارف اعمل ايه انا حاسس بالزنب لان المفروض ان الواحد يحب واحده بس مش عارف اسيبهم ولااعمل ايه ياريت ترد علية ضرورى

مى من أكتوبر يقول...

هاى اسامة انا اول مرة ابعتلك وديما بتبعك و ياريت تقرا ال اس ام اس بتاعتى وتقول لكيتو انى بموت فية وبعشقة وبحبة جدااااا

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا عمرو وبجد البرنامج بتاعك جامد اوى وببنتعلم حاجات حلوة منه وانت اصلا راجل جامد .انا عندى مشكله بقى دايما اللى بحبها بتشوك فيا.وانا مش عارف اعمل اية .وياريت تعرفها انى بحبها اوى .بحبك يا دودة وبموت فيكى

محمد عبد العزي محمد وشهرته عرعور النجعاوي يقول...

بصراحه يا اســــــــــــــامه مش عارف اشكرك ولا اقولك اه البرنامج بجد عسل يا مــــــــان
النجعاويه بيشجوا واحنا معاهم

غير معرف يقول...

ازيك يااجمل اسامه اخبارك يارب دايما كده معنا وفي سعاده انا دايما بسمعك بس عمري مابعت رساله ليك ورديت عليها معرفش ليه وبرضو التليفون ديما بتصل ومشغول اعمل ايه بس معاك

غير معرف يقول...

ana ba7eb nogoom fm awi

غير معرف يقول...

nogooom fm di gamda fa7t

هانى الغنام يقول...

انابسلم على الأستاذ الكبير اسامة منير الذى سوف يتم انتخابة رئيس الجمهورية الدورة القادمة

غير معرف يقول...

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

غير معرف يقول...

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

غير معرف يقول...

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

غير معرف يقول...

هاي اسامة انا ابراهيم من القاهرة بحبها وهي بتحبني بس شاكك فيها اوووي مش عارف علشان بعيدة عني ولا بسبب اعمالي

غير معرف يقول...

يا استاذ اسامه منير هوا ليه الشات علطول بيروح ممكن لو سمحت ترجعوه انا ايمان وانا من معجبينك اوي

غير معرف يقول...

فين الشات يااستاذ اسامه لو سمحت ممكن حضرتك ترجعوه

غير معرف يقول...

فين الشات يااستاذ اسامه لو سمحت ممكن حضرتك ترجعوه

مها يقول...

يا جماعه نجوم fmده ايميليmaha_mourad2003يا ريت كل واحد يسجل ايميله ويبعتلى دعوة فى اى وقت

غير معرف يقول...

لية اغلقة الدردشة كانت حلوة

غير معرف يقول...

مشكككككككككككككككككككككككككككككككورررررررررررررررر

لوزي بتموت في انوش يقول...

هاي اجمل اذاعة اف ام انا بحب برنامج اسامة منير جدا الحب دة اجمل شئ في الدنيا بس كلة مشاكل بس تهون علشان عيون حبيبي والنبي تقولوا لخطيبي انوش اني بموت فية ومقدرش اعيش من غيروا دة حب عمري 8 سنين

غير معرف يقول...

اذيك يا اسامة انا نفسى اكلمك من زمان

روان يقول...

انا بحببببببببببببك اسامه وى كلمك جميل وى انا عرفت الزاي الحب الحقيقي بجد تسلم اسامه

mina يقول...

انا بحب واحدة ومش عارف اقولها بس هى بالنسبالى كل حاجة لدرجة انى ببص عليها من بعيد بس بجد هى الهوا الى انا باتنفسة هى كل حياتى بس مش عارف اقولها ازاى خايف اقولها تزعل واخسرها خالص بجد مش قادر ابعد عنها ومش عارف اعمل اية

وائل عامر يقول...

مساء الخير انا وائل لو سمحت يا استاذ اسامة انا عندى مشكلة عاطفية بين بلدين مصر وتونس عاوزك تساعدنى فيها بتكلم بجد اتمنى ايعالى رقمك او اميللك
دا رقمى
0119150030 \0145943551
ودا اميلى
gimy_egy@yahoo.com
ارجوك انا محتاج مساعدتكم

غير معرف يقول...

هاى اسامه

مانو يقول...

هاى اسامه انا ميناانا كنت بحب وحده ولسه بفكر فيه اولي اعمل ايه

غير معرف يقول...

نشكركم
وننتظركم على راديو واذاعة صح على الانترنت
www.sa7sa7.com/onair.php

صديق يقول...

هاى اسامة انا اسمى صديق سامى من القناطر الخيرية انا بحب واحدة وهى مش معبرنى قولى اعملها اية

غير معرف يقول...

ازيكم ياناس عامليين اية يارب تكونوا بخير اسامة عندى مشكلة حساسة انا مش عارف احب ازاى ومش عايز احب ولا بفكر فية اصلا ونفسى اتجوز واحدة جميلة اعمل اية ارجوك شوفلى حل انا اسمى تيتو 0197726543 24 سنة

غير معرف يقول...

اهيء اهيء نفسي اكلمك يا اسامه بس مش ع البرنامج لاني عندي مشكله حساسة وانا بتكسف اتكلم كده اقدام الناس امووووله

غير معرف يقول...

hiiiiiiiiiiiiiiiiiii

غير معرف يقول...

السلام عليكم
أنا بحب نجوم اف ام اوووي اوووي.

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم اف ام

بيري يقول...

السلام عليكم لو سمحتو ليه الشات مش شغال

غير معرف يقول...

ازاريك يا اسامة انا عاوز اعرف اه يعني الحب الحقيقي والاعجاب ولو عاوز اعرف الفرق اعمل ايه

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا حاسس اني زعلت صاحبتي وعايز اصالحها بس مش عارف ازاي

AlExAnDeRrRrR يقول...

اود التبادل النصى معكم


مدونة شات الشلة

بيج رانك 2

ترتيب ممتاز فى محركات البحث
عدد هائل من الزوار يوميا

http://www-alshellah.blogspot.com

امنية يسرى شلبى ابراهيم الحاجة يقول...

اناعايزة النتيجة انا فى الصفالثالث الاعدادى ارجوكم

بيرو يقول...

ازيك يا اسامةانا لولو انا بحب واحد مش عارفة اعمل ايه علشان قله انى بحبه بس هو عارف انى بحبه والله انا بحبك يا محمد ايمن قله يا اسامة انى بحبه

a_A_m_h20102000.yahoo .com يقول...

راديو نجوم اف ام اجمل راديو فى العالم لكن فين الدردشه

a_A_m_h20102000.yahoo .com يقول...

راديو نجوم اف ام اجمل راديو فى العالم لكن فين الدردشه

darsh يقول...

هو الدردشة قفلة له

mony يقول...

هااااااااااااااااى اسامة

mony يقول...

قول لى عمرو انا بحبك موت من بوس بوس

غير معرف يقول...

ازيكم كلكم انا زملكاوى وبقول بحبك يا eemmaann

غير معرف يقول...

هاى انا حسام بحبك يا هند بس مش عارف ازاى اصارحها ارجو الردbotreka_4love2001@yahoo.com

غير معرف يقول...

هاي انا احمد بحب برنامجك جدا يا أسامةوبجد انت جامد موت يابرنس الرمانسية

saeed brkaaaaaaaat يقول...

ممكن ابقى صديق البرنامج من
saeed

غير معرف يقول...

انا فاطمة انا خطيبى بحبة جدا بس حاسة انة ايدة طويلة مش عارفة اعمل اية ارجوك ردعليا يا اسامة

غير معرف يقول...

انا على ارجوك قول يا اسامة لى توتة انى بحبها اوى ومادرش استغنى عنها

غير معرف يقول...

انا بحبكوا جداااوعايز اسمع اغنية نانسي لكاس العالم 2010 هاشم الروش

غير معرف يقول...

مساء الخير عليكو ا انا عايز اصدقاء للتعارف تحت 14 علي ahmedlabib35@yahoo.com

غير معرف يقول...

البث مش عاوز يشتغل عندى لييه

غير معرف يقول...

انا بحب برنامجكم اوى
وكمان انا اغنية بتصعب عليا نفسى ب تفكرنى ب الدنيا المؤلمة معايا

غير معرف يقول...

بقول للك كفايه يا مبارك يا ظالم سرقت البلدانت والى معاك وبهدلتنا ادام الى يسوى والى ما يسواش وانت اول واحد اكل على افاه من الشعب المصرى بس احنا مش زيك بناخد على افانا والى عند ربنا عمره ما يضيع السكينه كانت سرقاك لو كنت صحيح كويس كنت سبت المسؤليه لحد تانى يقدر يحملها ماهو مش معقول مصر ما جابتش غيرك (ربنا ينتقم منك)

غير معرف يقول...

اللهم امين

غير معرف يقول...

الرجال ما الهم امان

غير معرف يقول...

مرحب بيك بس انا عندى اذاعيه عاوز اعمل اعلان عندك ممكن منتظر الرد من المدير واسم الاذاعيه دى
هى الاذاعيه تبث ساعتين باليل برامج واغنيه طول اليوم ممكن اعلان
http://ahlamna.megabb.com/index.htm

غير معرف يقول...

ادخلووو كل يوم خميس من الساعه 12 الى الساعه 2 يعنى اليوم ادخلووو باليل على اذاعتى وبرامج جميله باليل 12 الى 2 راديوو المصرين
http://ahlamna.megabb.com/index.htm

بوسى يقول...

نجومfmجامده جدا بحب اسمعها

غير معرف يقول...

انا بحب البرنامج بتاعك اوى ومعجب بيه
انا بحب وحدة اوى وعيز ارتبط بيه بس عندى اهلى مش موفقين عليها عليا انها اخت وحد معرفه عيزين وحدة قربيتى انا بحبها وهى كمان مش عارف ليه اعمل ايه اصغر متى شويه اعمل ايه بحبها اوى
اوى

غير معرف يقول...

شكرا يا سامه على البرنامج الجامد دة ياريت ترد عليا على رسالتى shakawa m

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا كنزي كنت بحب واحد اوي اوي بعد ما عشنا سوى سنه ونص سبني ورجع لصحبته اللي كان بيحبها قبلي واللي انا كنت بواسيه علي انها سبته وكنت جمبه اوي في الفته دي علشان كان هو منهار وبعدها حبنا بعض اوي وبعد ما سبنا بعض لمه بشوفه هو بيجي ويسلم عليه وبنتعامل عادي جدا بطريقه مستفزه صحابي كلهم بيقولولي ازاي لسه بتتعملي معاه وبترضي تسلمي عليه علي فكره احنا سبنا بعض بكل هدوء وهدوء مستفز كمان اللي هو مش هقدر اكمل طيب اوك خلاص والموضوع انتها بس كان في فتره جمود قبل الانفصال مش عارفه اتعامل معاه عادي زي ما انا ولا اسمع كلام صحابي واتجاهله او مردش عليه لما يكلمني

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا دو انا اعرف واحد بيمر بفتره مرهقه هو متزوج وعنده طفلين وبيقول انه حاسس بملل في حياته مع زوجته وهو بيحب غيرها دلوقتي وعايز ينفصل عنها بس مفيش سبب محدد للانفصال ده عير ان الحياه ممله هو عنده 35 سنه او اكتر كمان انا حولت اقنه انه لازم يحافظ علي بيته علشان اولاده وكمان هى مش هتعرف تتصرف بلطفلين من غيره لوحدها هى سزجه شويه حولت اخليه يتفاهم معاها بس مش عارفه اعمله ايه بالظبط بليز قولي اتصرف معاه ازاي انه ميخربش بيته

مصطفى يقول...

هاى اسامه انا مصطفى عزت من جرجا محافظة سوهاج انا المشكلة عندى هى من كتر تعدد علاقاتى العاطفية مبقاش عندى الثقه فى اى بنت فى الدنيا انت ايه رأيك فى الكلام ده

مصطفى يقول...

ارجو الرد عليا يا سمسم لو سمحت

غير معرف يقول...

هاى البرنامج ده جميل اوووووووووووووووى يا اسامه

مشج اهلوى محمد محى يقول...

كل البرامج جامداو ي اسامة

غير معرف يقول...

انا احب نجووووووووووووووم اف ام اجمد ا
ذاعة

غير معرف يقول...

انا بحب واحد وهو بيحبني بس سبنة بعض عشان هو بيقول انا ادمى كتير ومش عايز اظلمك معيها وانا مش عرفة انسيها

nour يقول...

صباح الخير انا بحب نجوم اف ام اوى وبحبك ياسامه اوى انا اول مره اشترك معاكو ويارب اكون صديق من نجوم اف ام

غير معرف يقول...

لما بكون مضايق بدخل نجوم اف ام بس وبسمع اسامة منير برتاح ياريت انتوا كمان تسمعوة او نسمعوا مع بعض هههه touristguide72@yahoo.com

غير معرف يقول...

اانا اسمى هانى من الاقصر ان شاء الله مرشد سياحى وباحترمك جدا يا استاذ اسامة وبحب اسمعك على طول حتى لو دة شى غريب يبقى تحيا الغريب علشان اسامةهههه touristguide72@yahoo.com

منه عثمان يقول...

انا منه عثمان بحبك برنامجك اوى يا اسامه وبسمعو من وانا فى خمسه ابتدائى ولاحد الان بحب اسمعو ودايما بمشى بنصيحك الحلوه دى انا دلوقتى اتجوزت ومازلت بسمعك وهفضل اسمعك

منه عثمان يقول...

اسامه ياريت تقرا رسلتى بقى عشان بجد كتير ببعت ولا وحده اتقرت

منه عثمان يقول...

هاى انا منه عثمان كنت عوزا اقول انى بحبك البرنامج بتاعك اوى يا اسامه ومش بفوت ولا حلقه وعوزا اوصل لجوزى حسام انى بحبو اوى اوى

منه عثمان يقول...

اسامه انا منه عثمان عند وحده صحبتى بتحب واحد اوى بس خايفه تقولو عشان هو صاحب اخوها وخايفه تقولو ليحصل مشاكل بس هى بتكلمو فى التيلفون على انها وحده تانيه وهى مش عارفه توجه ولا تخلص الموضوع دا تعمل ايه اسامه بليز الرد بسررررررررررررررعه

غير معرف يقول...

محمد العدل من مكتبة مبارك المنصورة بحب أصبح على كل مستمعى ومقدمى نجوم fm وياريت مصر تكون فى أمان

غير معرف يقول...

اسامه منير فعلا بيقرا التعليقات دى؟؟؟؟؟
يعنى لو قولت رسالتلى هتوصل؟؟؟؟
شوشو

mona يقول...

مشكور جدا
منتديات اهل الفوركس،منتدي اهالى الفوركس الترفيهية
http://www.forexz.org/vb

غير معرف يقول...

يا ريت يا اسامة تقولى انا بحب واحدة بس مش قادر اكلمها

شاهد مباريات كأس العالم جنوب افريقيا 2010 ,شات القاهرة , راديو اف ام ومحطة مصر , قنوات الدش , قنوات التلفزيون , برنامج سكستين 16 للمغامرات يقول...

هيا الناس هبلة اوى كدة؟؟
هو حد قالكوا ان (اسامة بيحى هنا ههه ) ربنا يشفى

غير معرف يقول...

هاى يا اسامة انا كانت بحب انسانة جميلة وهى كانت بتحبنى اوى بس انا ضيعته من ايدى انا عايزك تقولة تسامحنى بجد انا لس بحبه جدا انا بحبك يا بسمة عبدالرحمن

غير معرف يقول...

يا جماعة مش ظاهر عندى الكلاااااااااااااااااام

غير معرف يقول...

حد يقولى اعمل ايه بقااااااااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

يا جماعة انا عاوز ارفع الشات بتاعى هنا لو سمحتو ودة اميلى love_stor6@yahoo.com

سواح ايجي يقول...

سواح ايجي ، دردشةسواح ايجي ، فاتورة التليفون ، ابراج ، ثقافة جنسية ،

غير معرف يقول...

http://sawah-egy.blogspot.com/

http://sawah-egy.blogspot.com/2010/12/blog-post_1317.html

غير معرف يقول...

[URL="http://sawah-egy.blogspot.com/"]سواح ايجي[/URL]

غير معرف يقول...

جائنا البيان التالى ...ماما افضل ام فى الدنيا محمد جبه

محمد الشاعر يقول...

هاى اسامة انا شاعر من قبل الثورة وكاتب اغانى وطنية ونفسى تطلع للنور فى عصر النور

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا احمد كنت بحب واحدة وبعد فترة بعدت عنى وحبت المستر بتعها ولما المستر بعد عنها بعد فترة حبت ترجعلى انا مش عارف اتصرف ازاى هل اقبلها حبيبتى زى الاول ولا ايه ارجوك اقف جنبى

غير معرف يقول...

انا بقوووووول شكرا اكتييير لاحلى قناة لانك بتسلينا وشكراااا وانشااء الله الي الامام دايما

غير معرف يقول...

مساء الخير يا استاذ اسامه .........انا بحبك قووووووووى .....بس ياريت تقولى اعمل ايه .......انا بحب واحده اووووووى ....وحاسس انها بتبادلنى نفس الاحساس ..بس مش عارف لما باجى عندها وهى بالتحديد ببقى عامل زى الاخرس مش عارف ليه .....مش عارف ببقى خايف اكلمها ليه ........مع انى مش قادر انساها ....ودايما اسمها على لسانى.........

غير معرف يقول...

استاذ اسامه انتا انسان محبوب جدا وانا بحبك اوي ونفسي تساعدني اوصل لموهبتي صوتي كويس اوي
بس انا مش عارف اوصل ونفسي توصلني بنفسك دا رقمي 0122869800

the ghost يقول...

هاي انا نفسي الاقي البنت اللي انا عايزة الاقيها ازاي (اعمل اية)

غير معرف يقول...

انا بحبك اوى يااسامة انة بحب واحدةوهيةبكلم واحد جارى هية بتبسلى وضحك انانفسى اكلمة

غير معرف يقول...

انا بحبك ياسامة اوى احمد علاء

غير معرف يقول...

انا بحبك اوى ياسامة نهى

غير معرف يقول...

انا عايز الصفحة الرئيسه ةالرابط الصحيح على الفيس بوك للبرنامج انا والنجوم وهواك

غير معرف يقول...

السلام عليكم يارب تفيدوني انا بحب واحد يس اكبر منو بست سنين مع انو بيحبني ويقول اني دا مش مشكل وانا مقتنع بس انا خايفه ربنا يخليك فيدوني حاتغم ونفسي مدهوره

غير معرف يقول...

1 2 3 viva l algeri

غير معرف يقول...

انا عبدالرحمن اول مرة اكتب لااسامة منير ازى اعرف الى الناس زعلان علية انا كنت احب واحدة اتخطبت للاعز الناس لية مش عارف اعمل اة انا عايز اعرف اعمل اة يا اسامة

غير معرف يقول...

انا عبدالحمن اول مرة ليعتلك يا اسانة تفسى تشوف الرسالة انا كنت يخي واحدة مرتبط بها اوى اتخطبت للاعز الناس لية مش عارف اعمل اة يا اسامة انا طالب مش علرف اذاكر

غير معرف يقول...

انا اسمى مهند البحراوى وعجبنى شات نجوم اف ام جدا بس المشرفين اية خنقا جدا هما يعنى على شان مشرفين خلاص بيطردو الى على مزجهم بس يلا ادينا بنرزل عليهم برحتنا

غير معرف يقول...

البرنامج دة جامد جدا

غير معرف يقول...

صباح الفل علي احلي قناه ازاعيه ف الدنيا طول ما انتم معانا هافضل طول عمري اقوم الصبح عشان اسمعها علي قد حبي لمصر بحبكم جدااااااااااااا ربنا يوفقك للاحسن ان شاء الله
محمود رجب

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا بحب البرنامج دة وياريت تقوول لحبيبة قلبى بسمة انى بحبها بسى فى ظروف منعانى انى اتقدم لها لانى فى الجيش ووالدها مش موافق وانا بحبها بجد ياريت تقولى على حل يريحنى يااسمة لانى من كتر التفكير تعبان قوى صديق
البرنامج .............

غير معرف يقول...

هاي اسامة انا بحبك كتير وانا حسام وبقول لرانيا اللى سابتنى يا ترى مين بياخد بالو منك

غير معرف يقول...

انا حسام وبقول لرانيا بنت خالتى انتى كنتى منكده عليا حياتى والحمد لله انا سبنا بعض بدري

غير معرف يقول...

هاي اسامة انا بحبك موت وبقولك سمعنى اغنية بهاء سلطان ياللى بايع عشان خاطري انا سمسم من البحيرة

غير معرف يقول...

انا ملك من اسكندريةبموت فى برنامجك ياستاذأسامة وبقول للباشمهندس حسام بحبك موت وعمرى مهستغنى عنك ووحشتنى موت وربنا يخليك ليا

غير معرف يقول...

استاذ اسامة وحشتنا بجد وانا متنكد دلوقتى عشان لسه فاسخ الخطوبة النهارده سمسم ويا ريت تسمعنى اغنية محمد فؤاد بسهولة كده

غير معرف يقول...

السلام عليكم يا نجوم اف ام مساء الخير

غير معرف يقول...

انا جدو من الشرقيه السلام عليكم

غير معرف يقول...

انا لسة مستمع جديدو بجدالبرنامج ده جامد..... علي من دمياط

غير معرف يقول...

ليه الحب بنزبا للبنات حاجه تفها بجد محدش بينجرح اوى غير لما يحب اوى من كريم

غير معرف يقول...

i cant listen the nogoom fm can u help me pleaseeee :) thanks

غير معرف يقول...

انا بحب واحد عرفتة على النت وقالى انا بحبك وانا حاسة انة محترم بس قلقانة بس انا بجد حبيتة ومش عارفة اعمل اية

غير معرف يقول...

انا بحب واحد لكن للاسف كان بيوهمنى انه بيحبنى وضحك عليه وتعبانه اوى ومش قادره انساهولا قادره اذاكر ولا بروح كليتى اعمل ايع عشان انساه

غير معرف يقول...

i cant listen the nogoom fm

غير معرف يقول...

شكرا علي المجهود الرائع للتواصل
http://facebookz-mania.blogspot.com/

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا بحب نورهان موووووووووووت وعايز اتاكد من حبها ارجوك عرفنى

yhtrf يقول...

hftrfrty

غير معرف يقول...

فى اذاعة جديدة ياريت تضفوها عندكوا اسمها كوكتيل اف ام koktalfm.weebly.comدة الموقع بتاعها

غير معرف يقول...

ممتاز

غير معرف يقول...

انانفسى ابعت لاسامة مشكلتى بس مش عارفه ازاى ارجوكم حد يرد عليا

غير معرف يقول...

انا زعلان من عمرو اقوي

غير معرف يقول...

لية الشعب كلة بينضحك علية وهو مش عارف اولا اسامة منير دا اكبر نصاب اول حاجة بيخرب شباب البلد ان كان بنات ولا ولاد الحب الحقيقي للى متجوزين قدام ربنا وبس مش فى السر وكلة بيضحك على كلة كل واحد بيعشم ولاد الناس بالحب والجواز وفى الاخر ياخد غرضة وبعدين يرميها كلمة بحبك بقت موضة اى حد بيقولها وخلاص لاكن مش بيعملها فعل الحب فعل مش كلمة تتقال سنة واتنين وتلاتة وفى الاخر مفيش جديد كل واحد ايام فترة الدراسة يتسلى بولاد الناس وبحبك ومش بحبك وحورات كتيرة اوى الشعب بينضحك علية ومش عارف حاجة اسامة اية وزفت اية الى بتسمعولو دا والله لو قرأن او اى حاجة عن الدين ما حد بيفكر فيها اتقو ربنا وصلو بقي العمر بيعدى والناس مش حاسة بحاجة امال اية البلاوى السودة الى بتحصل لمصر دى ماهو كل دا غضب من عند الله انفلونزا الطيور والخنازير وفتنة بين الناس والبلد خربانة للاستفسار 01066981735 وانا اخوكم فى الله nagy_love28@yahoo.com بس الموبيل احسن لانى مش بكون موجود دايما وانا فى مساعدتكم

غير معرف يقول...

اة بحبك اة بحبك مش كفاية والكلام احتار معايا اة بحبك اة بحبك واعمل اية مش لاقى كلمة فى الغرام توصف هوايا ياترى وصفت عنيابدمعها الشوق اليك لامش عيونى لوحدها دانا كلى كلى مقدرتش عليكقولت بحبك بعشقك انا بعشقك بهواك ياعمرى كلو كلو لو دول شوية اسمعك واسمعك ارجوك ياقلبى قولو دقلو حنلو وان محش اسالو ياترى وصفت عنيا بمدمعها الشوق اليك ياترى عرفت اية هى قبلها وصفتنى ليكلا مش عيونى لوحدها دانا كلى كلى مقدرتش عليك ريحلى قلبى واوعدكانا بوعدك الاقى الكلام واغنى اغنى ولا انت دمعى عودك تتكلم قلبى منى دمعتى كلمتنى تحتجينى طمنو

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا بحب البرنامج دة اوى ونفسى اكلمك اوى بس مش عارفة وادعيلى يا اسامة باللة علي ربنا يكملي انا ومحمد

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا بحب البرنامج دة اوى انا بحب محمد اوى ونفس اقول للدنيا كل انى بحبة

غير معرف يقول...

مساء الخير عليكى انا بحبك وبحب نجوم اف ام انا عايزة اسمع اغنية غريبة الناس لوائل جسار

sayed يقول...

انا السيد انامن راى ان هناك ايدى لمبارك خارج السجن تعمل على تخريب مصر

غير معرف يقول...

لو سمحت يا استاذ اسامةانافاعلةخير انا احب شخص وعايزة اعرف هو بيحبنى اد اية

غير معرف يقول...

هااااى

غير معرف يقول...

ههههههههه

بلبل يقول...

هاااااااااااااااي اسامه انا بحب وحده ومش عارف اقلها اعمل ايه بجد لو مشوفتهاش يوم بحس ان فى حاجه نقصنى ان مش عارف اعمل ايه

غير معرف يقول...

ازيك يااسامة انابصبح عليك وعلى اجدع اصحاب فى الدنيا وعلى عيسى ياتو ورجال الهندسة

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامة انا عاوز اعرف الحب حرام ولا حلال ببعت تحياتى لعيسى حياتو ورجال الهندسة

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامة انا عاوز اعرف الحب حرام ولا حلال ببعت تحياتى لعيسى حياتو ورجال الهندسة

غير معرف يقول...

ممكن اعرف رقم الاتصال بنجوم اف ام او باسامة منيير

غير معرف يقول...

انا اسمى وجدى من جرجا وبحب الصداقة وصجيقى العزيز هانى نونة

غير معرف يقول...

انا بحب رحاب اف ام

Unknown يقول...

السلام عليكم

غير معرف يقول...

3abiiiiiiiiiiiiiiit

Unknown يقول...

السلام عليكم ممكن البنر بتاع نجوم اف ام

khokha يقول...

انا بحب نجوم اف ام

غير معرف يقول...

هاي انا نور بحب واحد اكبر مني بكتير بس هو مش عارف طب انا اعمل ارجوك رد علي الرساله

غير معرف يقول...

لو سمحت انا محتاجة رقم اسامة الشخصى او البيت او اى حاجة بس المهم ان اكلموا عندى مشكلة كبيرة وبجد محتاجة لنصحتوا لان انا دايما بتصل ف الحلاقات مش بوصل ف رجاء تكلمنى يا مستر اسامة 01008063525

غير معرف يقول...

ياريت ميتعرضش عشان رقم موبيلى بليز بس ياريت حد فيكم يقدر يوصلنى بية

بسملة يقول...

انابحب نجوم اف ام جداوبحب كل برامجهاوبمووووووووووووت فى برنامج ع القهوةبس انامش عارفةاشوف نجوم اف ام مباشر انابسملة

بسملة يقول...

انابحب نجوم اف ام جداوبحب كل برامجهاوبمووووووووووووت فى برنامج ع القهوةبس انامش عارفةاشوف نجوم اف ام مباشر انابسملة

بسملة يقول...

انابحب نجوم اف ام جداوبحب كل برامجهاوبمووووووووووووت فى برنامج ع القهوةبس انامش عارفةاشوف نجوم اف ام مباشر انابسملة

غير معرف يقول...

انا احمد السعودى انا بحب ايمان واهلها عاملين مشكله علشان عرفو انى بكلمها مش عارف افضل معاها ولا انساها

غير معرف يقول...

هاااااى اسامة انابحبك قوى يااسامةانا من طنطابحب بنت عندها 24سنة كان حبى الاول بس اجوزت وعندها بنت 4سنين وطلبت الطلاق من سنتين وتقبلناوحكتلى على كل حاجة وانابحبة قوى بس انامجوزتش بس مش عارف اهلى هيوفام ولا لة ردعلية يااسامة الراااااااااااااااااايق

غير معرف يقول...

صباح الخير يا اسامه انا بحب برنامجك اوووى

‏«الأقدم ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 225   ‏›أحدث ‏أحدث»

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار