لعبة الحب


Love Calculator لعبة الحب
لحساب التوافق او نسبة الحب ونجاح العلاقة بين شخصين
اكتب الاسمين وتاريخ الميلاد ثم اضغط على
Submit


لو متعرفش عيد ميلاد حبيبك .. ودا غالبا
دخل الاسمين هنا وخلاص







485 تعليق:

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 485   ‏›أحدث   ‏أحدث»
mohamed ibrahim يقول...

مبتبقاش مضمونة حاجة زي كدة و بعدين احنا مش هننجم

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا عايزة اقول ان العبة دي هرش مخ!!!!!!

قلــــــب ميــــــت يقول...

ده كالام ميدخلش الدماغ كله هجص ومن يؤمن بهذه الافكار يعتبر شرك بالله .وشكرا .........عبدالرحمن

غير معرف يقول...

ياجماعه والله ده كله كلام عبيط لا يودي ولا بيجيب وربنا العالم بالغيب مش اي حد تاني

kotb يقول...

بصوا هي تخاريف اه بس ساعات بتكون حقيقيه

غير معرف يقول...

ياناس هذي مجرد لعبة ليش خذيتو الموظوع بها الشكل بس تسلية وكلنا ندري إنه مب صجي

غير معرف يقول...

فيه ايه يا جدعان دى لعبه
هزاااااااااااااااااار مش اكتر

ّّّ~!* الآنسة مخنوقه *!~ يقول...

ياااااجماااااااعة .... مين قال اننا نصدق الحاجات دي؟؟؟؟ لا طبعا دي مجرد لعبة لا اكثر ... انا مش عارفة انتو متعصبين كده ليه؟؟؟؟عموما انا عن نفسي بالعبها لمجرد الترفيه بس مستحيل اصدق حاجة زي كده

غير معرف يقول...

يا جماعه كل ده كلام فى الهوا وياريت محدش يصدقه علشان ميضمرش حياته ويوقف مستقبله وفى الاخر يندم بسبب لعبه تفهه زى ديه

غير معرف يقول...

يا جماعة اللعبة دى هزار كدة . بس المفروض اننا منأمنش بيها . اوك

غير معرف يقول...

كذب المنجمون ولو صدقوا

غير معرف يقول...

العبة دي جامدة كيك تسلم دماغ الي عاملها

غير معرف يقول...

انا مسيبتش حد الا وجربت اسمه حتى صحابي الي مش طايقين بعض وبيكرهو بعض طلعو بيموتو في بعض والي بيحبو بعض طلعو كارهين بعض ههههههه

غير معرف يقول...

كلنا نفسنا نعرف احنا بنحب بجد ولا لاة بس مش بالطريقة دية

غير معرف يقول...

بجد غلاسه ودمها تقيل

غير معرف يقول...

هي حاجة مش حقيقية وماينفعش حد يصدقها .. بس ادينا بنتسلى.. فكرة لزيزة والسلام

غير معرف يقول...

كذب المنجمين ولو صدقوا وكل الكلام ده مش مظبوط وغير واقعى

غير معرف يقول...

الموضوع مجرد تسلية بس محدش عارف الدنيا مخبية للواحد اية

غير معرف يقول...

الله الوكيل ما حدش عارف هو بحب الاخرين والناس بتكره بعضيها ليه مش عارف

غير معرف يقول...

الحب شى جميل ومش ده اللى هيحدده ومش هنجم احنا انت او انتى اعملى اللى عليكى وسيبى الباقى على ربنا

غير معرف يقول...

كل الكلام ده ملوش معنى وملوش لزمة واللى يصدق حاجة زى ديه يبقى متخلفوكل ده هرش دماغ

غير معرف يقول...

انتم اخدتو الموضوع بتعصب كده ليه دى مجرد لعبه واللى عايز يصدقها يصدقها ولو هى تخريف دخلتو ليه اصلا

غير معرف يقول...

اللعبه دى جامده بجد وفيها مواقف بضحك جدا وانا جربتها انا وزوجتى طلعنا مش طايقين بعض مع انها اجمل حاجه حصلتى فى حياتى ده هزار ومحدش ياخد الموضوع تعصب

غير معرف يقول...

اشطات علي الرد اللي قبلي ريلاكس شوي يا جماعة
........من الاخر الحركة دي بنجربها اعتمادا علي مبدأ التجربة والفضول بس اعتقد اننا عقلاء كفاية اننا نبقي حاطين في دماغنا انه فااكس
اخوكم محمود...

غير معرف يقول...

اللعبه دى جميله جدا وهى بجد تحفه علشان انا واخطيبتى طلعنا بنحب بعض 100 فالميه تسلم ايدين الى عملها ونتمنى الجديد منك

غير معرف يقول...

يعني ايه اللي انا مفرقه بتحبني اكتر من المعايا دلوقتي ده حاجه غريبه ده سوري واله بلاش

غير معرف يقول...

لما انتو مش مصدقين بتتدخلو ليه

غير معرف يقول...

انتو عملته للبعه دي شئ من لا شئ ماتشغلوش بالكه بيها كل واحد عارف بيحب مين بيكره مين وربنا اعلم بالنفوس

غير معرف يقول...

اللعبة دى جميله بس طبعا هى حرام

غير معرف يقول...

كل داكلام فاضب

غير معرف يقول...

Lol ....I'm Love This ..ThanKs for heam.....

غير معرف يقول...

لذيذه بس معايا بحسب العكس دايما بمعني لو دا 90 بقول عليه من نفسي 20 والخ....

غير معرف يقول...

وااااااااااااااااااو
كتير حلوووه

غير معرف يقول...

العبه دى دمها تقيل

غير معرف يقول...

hadchi kol gdob ana dkhelt smiyti osmiyet rajli ohna kanmouto fbe3diyatna okherjat lia 55% ya3ni hadchi kolo gdoooooooooooooooooobe

غير معرف يقول...

كلام فاضي

غير معرف يقول...

الحب اجمل شياء فى الدنيا

غير معرف يقول...

هياه لعبة عادية للتسلية شو دخل الحلال والحرام فيها حرام انكوا تحرموا اشياء من عندكم سوري يعني وهياه لعبة للتسلية وتاااانكس

HAZEM يقول...

يا جماعة دي لعبة لاني كنت بحب واحدة اسمه نور وهي بتحبنيش

غير معرف يقول...

لعبة جميلة جدا بس علم الغيب عند ربنا وحدة وعلى العموم انا نسبتى كانت قليلة جداااااااا بس مش مهم

غير معرف يقول...

سارة

غير معرف يقول...

هى ولله لعبة جميل جدا بزات لعبتة ولقيت انى حبيبى بيحبنى بجد

غير معرف يقول...

جميله موووووووووووت على فكره بس كل حاجه بتاعت ربنا وموضوع الحب بالزات بيبقى قسمه ونصيب

غير معرف يقول...

يا جماعة الحب والزواج اسم ونصيب ولعبة دى مجرد لعبة وبس وكلنااااااااااااااااااا عارفين ان الله اعلم بكل شىء

غير معرف يقول...

على فكرة اللعبة دى مش حرام دى ذى اى لعبة وسلام
والناس الى بتفتى وتقول ده حرام

غير معرف يقول...

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

غير معرف يقول...

لعبه وسخه واللى عملها معرص

غير معرف يقول...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

غير معرف يقول...

اى كلام فااااااضى معقول

غير معرف يقول...

ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببحبك

منى يقول...

كذب المنجمون ولو صدفوا

غير معرف يقول...

والله 100 مره عملت الحساب وكل ساعه عم يطلع شكل مابعرف اي واحد اصدق

رحمة يقول...

رحمة بتقول
ده كله كلام فاضى هى اه تسالى بس مينفعش حد يؤمن بها انا دخلت هنا لاتاكد اذا كان حد مؤمن بهذا الكلام وفى الاخر الحب لومشى على جواز برضه حيمشى على قسة ربنا والنصيب وشكككككككككككككككرا

غير معرف يقول...

AAAAA777777777777777777AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

سلمى محمد عطية يقول...

انا كنت بحب واحد وسبنا بعض عشان حسيت انة كان بيقضى وقت معايا بس مش بيحبنى وبعدبن جة واحد صحبة انا حاسة انى مشدودة لية بس انا خايفة يكون بيتسلة بس هو قالى ان مش هيقولى اي حاجة غير لما يحسها انا اصدقة ازاى

لبنى يقول...

اوعى تحبى صاحب حبيبك الاولانى لان دة هيعمل مشاكل كبيرة بينهم وعادة مش بيكمل حب زى كدة

غير معرف يقول...

انا قد اعجبني لىرلانني قد اعطان ميثل شعورى

غير معرف يقول...

هاي صدقووووو

SANA يقول...

ANA JARABTE HEDY EL3BA B ALISSEM TL3ETE 0/100 OU BLAKABE TEL3TE 100/100 YA3NI AFRAH WELA AHZENN ARJO ALRADE

غير معرف يقول...

kolo lalam hagays fe hagays

غير معرف يقول...

الحب غير موجود عند الرجال

غير معرف يقول...

مافيش حاجه اسمه حب

سمر يقول...

اشي مو معفول نسبت الحب 100 ما بسدق ميت مرة لعبت بيتلع شكل

غير معرف يقول...

يا جماعه أهم حاجه الى فى قلب حبيبك الى صنع العبه مدخلش جوه قلب حبيبك

غير معرف يقول...

لو سمحتى يا سلمى عايزه أعرف أنتى منين أصل أنا حصل معايا نفس الموقف

زمن اللي ما يسوى يقول...

الحياة معلمة قاسية تعطي الامتحان قبل الدرس وانا بوافق هاي المقولة

اميرة الصمت يقول...

اللعبة هي مو حلوة ولا حتى اي لعبة حب احنا بنلعبها الحب في القلب مو في النسبة اللي بتطلع لما تحط اسمك واسم الحبيب

زمن اللي ما يسوى يقول...

ههههههههههههههههههههههه والله حلوة كل شوي يطلع رقم

غير معرف يقول...

غبية كتتتتتتتتتتتير صوت الاسماء ستار اكديمي

غير معرف يقول...

انا من رأيى ان اللعبة دى ملهاش لازمة الواحد يعرف النسبة من قلبه بس

غير معرف يقول...

ههههههههههههه ياجماعه اهدوا دي مجرد لعبه وعادي ادينا بنتسلى

دودو يقول...

كل ده كل كدب وعبيط

غير معرف يقول...

تاانا تونسي وتانحب واحد ونموت على بعضانا بصح خرجتلنا تا النبة تاع الحب 85

تاييد يقول...

انا عاشقة الدمعه الحزينه ارسل سلامي لمن قام بعمل هذه اللعبه ولكنها للتسليه فقط فمن لديه وعي لا يؤمن بمثل هذه الالعاب لانها من يصدق بها سوف تقلب حياته مشاكل

غير معرف يقول...

انا انجرحت قبل كده كتير بس يا ريت محدش ينجرح زي لاني


تالمت كتير جدا بسبب واحده بتاعت مصلحه

بنت فلسطين الحبيبه يقول...

الله لا يجرح حدن فيكم , والله يسامح اللي بيجرح اسمعوا اغنية مصدومه لاليسا واتزكروني بنت فلسطين الحبيبه

غير معرف يقول...

هوفي قلب اصلا

غير معرف يقول...

fuck love

Unknown يقول...

www.chaa.co.cc

احلى موقع عربي يرحب بكم

www.chaa.co.cc

Unknown يقول...

http://www.chaa.co.cc


احلى موقع عربي يرحب بكم


http://www.chaa.co.cc

Unknown يقول...

%100

حبيييييييبتي سالي دوم يارب اضل بينا هيكك تعالو نورونا في موقعنا منتديات وشاتات

www.chaa.co.cc

غير معرف يقول...

كل هذا هراء ولا وجود له في الحقيقة

غير معرف يقول...

داة لعب عيال والحب او الجواز حاجة بتاعت الله سبحانة وتعالى واللى عامل هذه اللعبة حمار وجزمة وملهوش لزمة وياريت يقعود يفلى مراتة علشان داة كلب

غير معرف يقول...

دة هبل

غير معرف يقول...

هذه لاعلاقة لها بالحب

غير معرف يقول...

الحب احساس وليس شعوذة الحب شيء رائع

غير معرف يقول...

الحب شئ جميل واللعبه دى للتسليه وبلاش نشتم حد

غير معرف يقول...

الحب يعني مو الحرام

غير معرف يقول...

اللعبة مش شغالة عندى

غير معرف يقول...

العبة هذه كلام فاضى وانتم عارفين كدة كويس وبعدين الحب دة شئ جميل

غير معرف يقول...

اللعبة جميلة جدا جربتها انا و حبيبي النتيجة كانت 100 ب 100

غير معرف يقول...

يا هووووووووووووه علي اجمل لعبة ان لعبتها

غير معرف يقول...

لعبة بتوقع الحبيب والحبيبة
صح ولا اية؟
((حراااااااااااااااااااااااام))

غير معرف يقول...

عنجد اللعبة بتعئد وحلوة كتير
مع تحيات : love

غير معرف يقول...

A LOVE A
انا بحبا كتير
مع نحيات :
LOVE

غير معرف يقول...

دلال:هيدا كل هزار ما في حب عند الرجال

رانيا يقول...

اللعبة رائعة جدا و انا وجدت رانيا+زاكي=100

شوشو يقول...

مجرد تسليه ربنا وحده العالم بالنصيب

غير معرف يقول...

صراحه العبة جنان وحلوه وصادقه تخيلو انه طالع 100%

ghalia يقول...

moi jalme mon prence bcp

غير معرف يقول...

انا مع الاسفففففففففف بحب واح مش حاسس بيا

غير معرف يقول...

انا خيفة احب

غير معرف يقول...

الحب شئ جميل بس فى ناس بتعتبره تسلية لكن هو مش تسلية هو مشاعرجميلة

نهلة يقول...

هو فى اه

ايمى يقول...

بصراحة انا حظى حلو اللعبة عارفة مشاعري الحقيقية وبصراحة انا مصدقاها

غير معرف يقول...

امل الحب مبنى على وهام

اية love m يقول...

ماشى يا ايمى بس ممكن تصدقيها واخر تكتشفى انها وهام

اية يقول...

حبى الواحيد كان مبنى على اللعبة وفى الاخر حبى لحبيبى كان وهااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اية يقول...

علشان كدة انا بقولك ما تصدقيها علطول لانك فى يوم هتكتشفى ان اللعبة مجرد تسلية مش حقيقة
من ايةالى (ايمى)

اية يقول...

شكرا انك خلتينى اقول رائى

اية روح يقول...

هو مافيش حد على الخط ولا ااااااااااااااااااااااااااااااااه

غير معرف يقول...

انا كنت بحب واحد اسمه (محمود)لكن هو محسش بيا وانا ندمت ان انا حبيته

غير معرف يقول...

مششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش نرمل الأن عرفت ان حبي معرووووووووووووووووووووف القيمة

غير معرف يقول...

أنا أشكر من فعل هذه العبة ششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششكككككككككككككككككككككككككككرررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

love
sabri

غير معرف يقول...

da klam fady

غير معرف يقول...

hada alhobe sah kiane mnou bsah gir mn jiha whda hadamkan mirsi

غير معرف يقول...

شوبدي اول انا كتير بحب حبيب عمري حياتي كلها انا مابسوا ولاشي بدونوا يائما بموت بأتل حالي ادا تركني او تخل عني وهو كمان وبشكر لي عرفني على هذا السيت و شكرا احبك يا حبييييييييبي

مها يقول...

اللعبة حلوة بس هي مش حقيقية اكيد بس هي في الاول او في الاخر لعبة

غير معرف يقول...

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا دى تاخريف و الى بيحب بجد عمرووووووووووووووووو ماهيسدها

غير معرف يقول...

اللعبة كتير حلوة انشالله هيك اتكون النسبة

غير معرف يقول...

الحقيقة هي تسلية و تصبيرة للجميع لكن المكتوب مكتوب على كل واحد على الارض

غير معرف يقول...

هاااااااااااااااااااااااى

غير معرف يقول...

ممكن اتعرف

غير معرف يقول...

ممكن اتعرف واللى عايز يقول بس بنات بس

غير معرف يقول...

هههههههههههههه الحب حلو لانى جربتة

غير معرف يقول...

حلواوى الحب

غير معرف يقول...

احلةحاجةفى الدنياالحب جداااااااااااااااااااااااااااااا هههههههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

بحب حرف m+k

غير معرف يقول...

بجد

غير معرف يقول...

الحب شى صعب لانه كله جروح ان فرقت صحبه لى كانت احبه كثير بس هى سبتنى بس علاقتنا انتهت لو حديقولها انى مليش حبيب بعدها مزلت بحبها بس هى مش حسه هى اول حرف من اسمها m+m= love

غير معرف يقول...

احلى ما فى الحب عزابة

غير معرف يقول...

ازاى

الجزائرية يقول...

الحب هو شيء حقيقي وهو مشاعر الحنونة بين اصدقاء او عشيقين ,,,,,,

غير معرف يقول...

ماحنا بنلعب كتير اوي اشمعنا العبه دي بتقولوا فيها نصدق ولالا امال اسمها لعبه ليه يعني دي مجرد تسليه مش اكتر الاعتراض ممكن تقول استمتعت ولالامش تقول انها حقيقيه ولالا لان هما مضحكوش عليك مكتوب فوقيها لعبه

غير معرف يقول...

كدب المنجمون ولو صدقوا اللعبة كلها كدب لاني بموت بخطيبي وطلع في اللعبة مش طايقين بعض

غير معرف يقول...

اسمعو اغنية راشد الماجد ( بلا حب بلا وجع قلب) لانو الايام هذه ما في حب حقيقي @محبوبة الجماهير@

غير معرف يقول...

انا من الجزائر

غير معرف يقول...

تحيا الحب

غير معرف يقول...

هراء ناس فارغين شغل ارجعوا الى الواقع

غير معرف يقول...

حلوه كتييييييييير
الاسم :معجب مهوووس

غير معرف يقول...

باين على وحده منكم شافت فى العبة طلع حبيبها بحبهاش عشان كده علقت انها اللعبة مو حقيقة

غير معرف يقول...

c pas b1 hachemo choia

منال يقول...

انا بعرف انوا حبيبي بيحبني اكتر من نسبة 82/100

غير معرف يقول...

انا كتبت اسم حبيبى طالعة النسبه100*100

غير معرف يقول...

حنا الجزايرين نكرهوا المصريين

غير معرف يقول...

di khararif o bass man sadda9aha fahowa mochrik waman ja3alaha lahwan lam to9bal salatoh 40 yawman ya khal9a allah afi9o 9abla fawat alawan irji3o ila rabbikom 9abla an yatiyakom 3adaboho barta fatandamo allah yahdikom kafakom mina achahawat wa llahw albatil fallaho yomhil wala yohmel kafakom ghina an wa kafakom khala3a arjokom istafi9o

غير معرف يقول...

اولا هذي حاجات كذب باكذب حاط اسم اخوي يقول العلاقة انتهت

ثانيا هذي من علم التنجيم وعلم النتجيم شرك في هذي الحالة

لانه في ادعاء علم الغيب

غير معرف يقول...

دايما بتناقشو على الاشياء التافهة و بتسيبو المواضيع الهامة
الله يهديكن
هي مجرد لعبة يعني تسلية مو اكتر

غير معرف يقول...

هذه لعبة خرافية انا وجدت بنت تكرهني كتيييييييييير بتحبني 100 بالمئة مستحيل صدا دا الكلام مستحيل

غير معرف يقول...

لعبة سامطة

غير معرف يقول...

انا حبيبي فوزي بحبني أكثر من أي شيئ بس لما حطيت اسمه هون وجدت أنه بيكرهني هاد أكيد كزب الله لا يوفأكن تفو

غير معرف يقول...

هاي اللعبه كتير حلوه لاني انا وحبيتي طلعنا بنحب بعض 100 بالميه

غير معرف يقول...

الحب في الالب مافيش زيوا ابدا

غير معرف يقول...

على فكرة اللعبه دى مش حقيقيه لان انا وحبيبى بنموت فى بعض وبنحب بعض مليون فى الميه وهنا مش جايب ده يبقى اكيد مش صحيحه اللعبه دى

غير معرف يقول...

هذة اللعبة حرام وهى اشراك باللة

غير معرف يقول...

هو الحب دة اية كلة كلام فاضى
الحب فى القلب مش فى اللعب

غير معرف يقول...

حنا الجزايرين نكرهوا المصريين
Source Nogoomfm.Blogspot.Com : http://nogoomfm.blogspot.com/2008/04/love-calculator.html

yoyo and amir يقول...

لعبة جامدة اخر حاجة yoyo and amir

اية يقول...

هاى انا اية كنت مشتركة قبل دة فى المنتدى دة انا سعيدة إن فى ناس عرفين معنى الحب لان فى ناس مش عرفة معنى الحب بجدلانهم ماجربوش انهم يحبو بجد

غير معرف يقول...

لعبة جميلة لأنني بعد لعبها نكت المرأة التي أحب و بدأت تقول أييييييييييييييييي

غير معرف يقول...

اصلن اصلن الكيبورد مش راضي يكتب معي باللعبة وازا كتب انا مش حصدق كلو تخريف يا جماعة هبل في هبل عنجد انا بقول

حبيبي جرحني يقول...

الله يسامحم بصراحه ايه الحب دهلي الي اكره يصبح النسبه اكتر من الي احبه مش ممكن

غير معرف يقول...

الله يسامح الي حط اللعبه طلع نسبه الي اكره 100 في 100 اما الي احبه طلع 50 في 100 اما جنون

غير معرف يقول...

انا لا احب تامر حسنى لانْ مش روش

غير معرف يقول...

ربنا يهديه الي ما بحب تامر حسني بيبقى مجنون وما بيفهم

غير معرف يقول...

ياجماعةاحب اقول لكم شيء ايه يعني تامر حسني اللي طالعين بيه السما تامر انسان محبوب ماشي وانا كمان بحبه لكن كمية الجنون بيه غير طبيعية --- علي العموم احنا بعدنا عن الدين قووووي ولازم نقوي ايمنا بالله الواحد الاحد ونبعد شوية عن الجنون بالفنانين والمغنيين وربنا يهديكوا

غير معرف يقول...

اللعبة دي حراااااااااااااااااااااااااااااام لان كل شيء مكتوب عند ربنا وكل شيء اسمة ونصيب اخر الكلام سلاااااااااااااااااااااام

غير معرف يقول...

والله انتو رخمين ههههههههه

غير معرف يقول...

اى كلام فاضي معقول هههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

انا بحبة جدا ومع ذلك النسبة 62 بس ينفع بس اصلا دة متجوز

غير معرف يقول...

اللعبة هااااي كلام فاضي لان احنا كاتبين كتابنا وبيطلع 46مابصدق

غير معرف يقول...

خلى فى بلكمدى لعبة مش صح

غير معرف يقول...

كذب المنجمون ولو صدقوا

aya and amer يقول...

ايام من حايتى على فاضى ضيعتةفى الحب وطلع الحب فى الاخر ولا اى حاجةغير جرح وعزاب ومحدش بينجرح اوى الالمابيحب اوى

real love يقول...

الحب اجمل حاجة فى العالم بس اصعب حاجة فيه ان هو مش موجود دلوقتى و لو موجود بنخبى طب ليه

غير معرف يقول...

اي حب الا حلو تقصدين الحب اول فترة و بعدين يروح يصير بدال الحب كره و بغض و الام و جرح للقلب و اتعبه عالفاضي على واحد ما يستاهل الحين انسي الحب و عيشي لنفسج لانهم كلهم انانيين اذا انتي مو قد الحب لا تدخلين فيه لانج رح تتعبين

غير معرف يقول...

الحب حلو جدا واحلي حاجة في العالم بس مش لكل الناس اليقدروا يحبوا بس ونصيحة مني مااااااااااااااااتحبوش مش هتخدوا غير وجع القلب والدماغ

غير معرف يقول...

دى لعبة تسليه ياجماعة مش اكتر كلكوامتعصبينااوى ليه كداياجماعه

غير معرف يقول...

الحب جميل جدا ياجماعة وبدونالحب منقدرش نعيش بجد يعنى انا مش بهظر بس علشان تحب حد لازم تكون بتثق فيه علشان ميجيش فى يوم من الايام يخونك انا نفسى بحب

غير معرف يقول...

انا شايفة انا كل الناس بتضحك ورخمة اوى دى مجرد تسليه مش اكتلر وال مش عجبة اللعبة يخرج برا المنتدى مااااااااااااااشى

غير معرف يقول...

أأووووووووو شو هاد مش معقول

غير معرف يقول...

jkkhjhjghj

غير معرف يقول...

الله وحده من يعرف ما فى قلوب الناس واتمنى ان تكون بالنسبة لاى احد غير مجرد لعبة لاحقيقة

غير معرف يقول...

اريد ان اتحدث مع اى احدعبر هذه التعليقات اتمنى

غير معرف يقول...

من تقول بتضحك ورخمة ان تحسن من الفاظها لانهاغير محترمة

غير معرف يقول...

هههههههههه للاسف انها مجرد لعبة.تسلية.وعندى سؤال ماذا يتمنى الحبيب لحبيبه

غير معرف يقول...

يوجد قصة تجعل الانسان يحترم مشاعر من يحبه كان يوجد فراشة تحب وردة بيضاء وعندما طلبت ان تتزوجها قالت عندما يصبح لونى احمر ساتزوجك بمعنى عشم ابليس فى الجنةفعرف الفراشة هذافاخذ يجرح نفسه ويرمى دماءه على الوردةحتى اصبح لونها احمر فعرفت الوردة مدى حب الفراشة لها فعندما ذهبت لتقل لها انها موافقة كانت قد فراقت الحياة

غير معرف يقول...

الجزائرين يحقدون على المصريين لانهم افضل منهم فى كل شى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

انا بحب محمد فوزى لكن معرفش اذا كان يحبنى ام لاالامضاء m

غير معرف يقول...

الى toty مجرد ترفيه يا مؤمن او يا مؤمنة او اكيد مسيحى او مسيحية ومعنى كلامك انك كصدق او مصدقة

هههههههههههههههه يقول...

الجزائريون احسن من المصريين وافضلهم اخلاقا اما المصريين افضل من في الأشياء التافهة والساقطة والمهينة لديننا الآسلام واحنا افضل منهم في كل شيء في اللعب وفي الأخلاق وفي الكرامة تحيا الجزائر وتحيا قاهر الفراعنة عنتر يحي وفوزي شاوشي

غير معرف يقول...

لعبة بايخة اوووووووووووووي

غير معرف يقول...

على فكرةاللعبةعاديةوكله هبل في هبل لان انت بتدخل ا

اي اسمين ويطلعلك اي نسبةوخلاص والله اعلم بالغيب

غير معرف يقول...

انا جربت العبة دى قبل كدة و كانت صح بس انا عرفة ان كلة بتاع ربنة ....

غير معرف يقول...

اللعبه ده مش حلوه

غير معرف يقول...

لعبة كتير حلوة انا وحبيبي طلعتنا 98 بالمئة شكرا thank you

غير معرف يقول...

هي صحيح العبة حلوة بس مش مومكن احد بيصدق بها علشان ده كله من علم الغيب وما في احد يعرف علم الغيب الا الله والي يصدق بها فهيدا شرك بالله

غير معرف يقول...

Beaucoup de jeu Candy
Merci beaucoup quantique

غير معرف يقول...

لعبة رائعة و جميلة لكن لا تصدق

غير معرف يقول...

hadi machi heram el3ibad el3ereb yekedbou mi heram 3elah dekhaletolha hadi t3emar ta3e wakte machi haja wakhdokhra bah tchouf fi enternet

‏«الأقدم ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 485   ‏›أحدث ‏أحدث»

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار