صور لقاء الخميسي



صور للفنانة المتالقة لقاء الخميسي
لقاء فنانة مصرية حازت على شهرة حديثا بفضل دورها في مسلسل راجل وست ستات وهو يعد من اوائل مسلسلات السيت كوم المصرية
لقاء هي زوجة حارس مرمى نادي الزمالك "محمد عبدالمنصف"

http://www.elaph.com/elaphweb/Resources/images/Entertainment/2006/3/thumbnails/T_2257814a-ef17-456c-98af-c1e44b7887c6.jpg





















38 تعليق:

غير معرف يقول...

أنتي جميلة أوي يا لقاء أنا بحب أعمالك الفنية

غير معرف يقول...

انت فعلا فنانة كوميدية ورقيقة وجميلة ومحترمة تبتعدى عن الابتذالى ولكى كل احترامى وتقديرى واعجابى

غير معرف يقول...

انتى زى القمر يا لقاء وانا بحبك جدا وبحب اشوف اعمالك انتى بجد ممثلة جامدة لكى كل اعجابى

غير معرف يقول...

بمووووت فيكى يا لقا انتى فعلا ممثلة قديرة

غير معرف يقول...

انالااحب هذة الممثلة وصورها مش حلوه

نهلة يقول...

أنت أمورة جدا ودمك زى العسل

modcena يقول...

عسولة ودمك خفيف يا بختك يا اوسة

غير معرف يقول...

انا بحب لقاء الخميسى جدا جدا ونفس اسلم عليها حتى ولو مره واحده بس00000؟

غير معرف يقول...

لقاء امورة يارب يسعدك
سمر دمياط الجديدة

غير معرف يقول...

مش حرام نبقي مسلمين ونسيب حرمنا كدة وبعدين دة جوزها جون الزمالك بتاع 6/1 المشهور يعني ىمش محتاج فلوسها في حاجة

غير معرف يقول...

مالوا الزمالك اعدل كلامك لو سمحت امضاء زملكوية صميمة

molly يقول...

الصور مش حلوة بس هى كفنانة اعمالها رائعة وبالنسبة لزوجها فهو شىء خاص بيها وبس

غير معرف يقول...

لقاء فنانة جيدة وانا بحبها موت وربنا يوفقها ميدو

غير معرف يقول...

مش بحبها خالص ومأدرش أقول بحبها لأن أنا بعشقها - بمت فيها - دمها خفيف - تمثيلها رائع - بنوته حلوه مهما بتكبر - يعني كلها على بعضها كده عجينة مربى - زي العسل - بصراحة انا بموت فيها - وبقول لمحمد عبد المنصف يا بختك يا عم الجون بصراحة بصراحة حتت لحمة نضيفة وجامده أوى ى ى ى ى ى - محمد سليمان المنياوى

Unknown يقول...

عسوله وانيقه وبرنسيسه يالقاء الخميسي وانتي متزوجه لحارس مرمي موهوب ومحترم

غير معرف يقول...

انا انور من العراق وان احب هذه الفنانه ارائعه وان شايف صورها في دعايه لتلفزينات توشيبا العربي في العراق وانا بحبها جدا والله يوفقها

غير معرف يقول...

انتى عسوله اوى يا لقاء وانا بحب اتابع اعمالك دايما وكنتى رائعه فى مسلسل الاشرار تمنياتى لك بالتوفيق والسعادة

العنكبوت يقول...

حرام عليكم يامسلمين اللقاء الاخير اقترب يوم القيامة وانتم تشوفوا صور لوحدة اسمها لقاء العنكبوت

العنكبوت يقول...

حرام عليكم يامسلمين اللقاء الاخير اقترب يوم القيامة وانتم تشوفوا صور لوحدة اسمها لقاء العنكبوت

غير معرف يقول...

لقاء الخميس هي ممثلتي المفضلة اه اه اه اه

غير معرف يقول...

انا نفسى انبكك فى وراكك

mezo يقول...

نفصى انبكك فى وراكك

غير معرف يقول...

ايه الكلام اللى انته بتقولوا ده

هند الجداوى يقول...

انا بحب لقاء مووووووووت اصلها شبهى خالص وكل اما حد يشوفنى يقةلى انت شبة لقاء الخميسى خالص

هند يقول...

الحمار اللي بيهرتل بكلام وسخ زية بقولة عيب ياحماااااار

غير معرف يقول...

أنا بحبك موووووووووووووووووت وبحبك على طبيعتك من غير أى حاجة وانا زملكاوية ومسلسل راجل وست ستات انا بتابعه علشان خاطرى ونفسى اسلم عليكى ولو مرة واحدة بس ارجوكى كفر علام

غير معرف يقول...

مسخرة ومدعره فى الهدوم ولا ليها حتى راجل يحكمها ومستغرب ازاى يشوفها كده ومبسوط عادى جوزها الحمار ده

غير معرف يقول...

انا بحبك يا لولو بجد واكتر حاجة روشة موت هى راجل وست ستات وربنا يوفقك وتعمللنا حاجات روشة
اهداء رورو

غير معرف يقول...

انا بموت فيكى اوى بس يا ريت وانتى بتتصورى اضحكى وطولي شعرك
(ايه)

غير معرف يقول...

هههههه

غير معرف يقول...

دي فرسة جامدة اوي

غير معرف يقول...

لبس عريان لمى نفسك شوية وجوزها سيبها كدة يبقى ديوث

غير معرف يقول...

يارب رحمتك

غير معرف يقول...

انا بحبك يا لقاء اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ونفسى اشوفك واعرف انتى ساكنة فين
سيف من كوبرى القبة القاهرة

غير معرف يقول...

انا اسماء انا بحب لقاء الخميسى بمكياج او من غيرميكياج ولو هى قرأةهذا الكلام انا بقول لها أنابحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

الله على الجمال ايه الحلاوه دى

غير معرف يقول...

انا نفسى ابوس رجلك يا لقاء و الحسها صباع صباع

غير معرف يقول...

انا بحبها جدا

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار