خيانة صباح لأزواجها


صباح

في حلقة مثيرة من برنامج "دمعه وابتسامة" استطاع طوني خليفه كعادته اقتناص عدد من الاعترافات المثيرة من الشحرورة صباح، حيث قالت في الحلقة :" لقد خنت معظم ازواجي كما خانوني تماما، والوسط الفني له معايير وقيم اخرى غير التي في باقي الطبقات الاجتماعيه"
وحول طلاقها من الفنان الراحل رشدي اباظة قالت انها كانت في زيارة لملكة المغرب حين تعرفت على الامير علي ابن ملك المغرب ونشأت بنهما علاقة عاطفية كانت السبب في انفصالها عن رشدي اباظة.
كما عبرت صباح ندمها على الزواج لاكثر من مرة وقالت ان اذا رجع بها الزمن لن تتزوج ولن تنجب فكل من تزوجوها ارادوا الشهرة.
وحول ابنتها هويدا (58 عاما) قالت صباح انها دائما تتهمها بانها السبب في فشل كل زيجاتها، وان الشهرة كانت سببا في تعاسة هويدا.
وفي سياق الحلقة قالت صباح انها {ات شاب زي القمر مؤخرا وارادت تقبيله وان المرأة كل ما كبرت سنا كلما ازدادت رغباتهن في الشباب صغار السن على حد قولها.
الجدير بالذكر ان صباح اجرت عدد كبير من عمليات التجميل وهي الان في العقد الثامن من عمرها.

شاهد يانا يانا لصباح


شاهد عاشقة وغلبانة


تعليق المحرر :
كل ما كبرت سنا كلما ازدادت رغباتهن في الشباب صغار السن

ايه الرعب دا !

10 تعليق:

غير معرف يقول...

فعلا الواحد لما بيكبر بيخرف وده حال صباح كبرت وخرفت وبعدين يا شحروروه انتي ما شبعتيش رجاله وبعدين تجميل ايه تاني يا حجه وانتي رجلك والقبر

غير معرف يقول...

تعرفى يا بوحة انا كنت بموت فيكى لما كنتى ملاك وصغيرة ودلوقتى لما بشوفك بحس انى بشوف عفريت اجرى يا ولاية بدل ما دورى على الرجالة والجواز دورى على قبر تتدفنى فية وحرام عليكى حد يسيب رشدى اباظة القمر علشان ابن الملك صحيح كبرتى وخرفتى

غير معرف يقول...

انا كنت بحبك يا شحروره بقه كده كل ده يطلع منك انتي وكمان تسيبي رشدي اباظه القمر ده عشان شويه عيال وكمان عشان ترضي رغبتك في الجواز يا شيخه روحي موتي

Unknown يقول...

اشد كلمة قالتها ..
والوسط الفني له معايير وقيم اخرى غير التي في باقي الطبقات الاجتماعيه...
طبعا انتوا فاهمين.. طب والله معاها حق تخون كل اللى اتجوزتهم.اصل هو ده الوسط...الا من رحم ربى
هههههههههههههههههههههههههههه

Unknown يقول...

اشد كلمة قالتها
والوسط الفني له معايير وقيم اخرى غير التي في باقي الطبقات الاجتماعيه
طب والله معاها حق تخون كل اللى اتجوزتهم ..اصل هو ده الوسط ..الا من رحم ربى
ههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

انا كرهتها

غير معرف يقول...

بغض النظر.. عن أن الخيانة خطيئة عظيمة ولا تغتفر.
أنا لا ألومها!!

لم تقدم على الخيانة إلا لــ رجال خانوها :/
ورشدي أباظه بالذات كانت جميلة .. ومليئة بالحياة أكثر من أي امرأة ممكن أنه يقابلها ..
فــ لم تصفونها بالعهر .. بينما رشدي (الرجل) المسكين الغلبان .. معذور ؟؟!!!!

فعلت ذاك من لإيذائه فقط (وكان يستحق)
لذا فأنا لست ألومها ، فقط أشفق عليها ... وبس !

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم ...بصو ياجماعة بجاحة الست دي يعني ربنا سترك طول خمسين سنة ومحدش كان عارف بلاويكي ..جيتي انتي وفضحتي نفسك ..صحيح( اذا اراد الله بانسان السوء اوصله الى ارذل العمر)

ميرو يقول...

ولاهى عيب اوى كده المفروض انها تحترم نفسها شوية خاصة وهى ف السن ده وتحترم ذكرى ازواجها اللي ماتو هو في حد يخون رشدى اباظة رمز الرجولة والحب والشياكةوكل حاجة دى ست كبرت وخرفت رى فاكرة نفسها هتخلد ف الدنياحسبي الله ونعم الوكيل

غير معرف يقول...

انا علاء ــ ياجماعه ما هو الوسط ده كده الجواز والطلاق زى الميه والاكل عندهم ناس عندها بجاحه ممكن يعمل لقطه مثيره جدا وهو عادى معندوش حياء عوزهم يكون عندهم دم والله اقذر وسط والمصيبه انهم فاكرين انهم بيقدموا رساله والكلام الفاضى ده والواحد منهم ميقدرش يشتغل شغلانه عليها القيمه وبيقى راجل كده ماهو اصل واخد على الهيافه عموما
نصيحتى للشخروره روحى بجد اتفقى على حانونى يكون كويس
alaa_lover2009@yahoo.com

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار