اغنية انا عاشق من فيلم دكان شحاتة


اغنية " انا عاشق" غناء نهال نبيل واحمد سعد من فيلم دكان شحاتة :



كلمات الاغنية
على كل انا عاشق
ومين سمعك انا عاشقة
كان البي انا البادئ
مادام بنحب مهيش فارقة

وايه يعني لو العشاق فدنيتنا يزيدو اتنين
وايه يعني لو الدنيا دي تسعدنا ولو ساعتين
ناخدهم من الحياة سرقة
x2

انا عاشق
وانا عاشقة


31 تعليق:

غير معرف يقول...

اغنيه وحشه

نشلاخ يقول...

والله الكليب دا جامد اوى شكرا

هبة يقول...

طب هما عشقين احنا مالنا
لما هما عاشقين كدا يجوزه ويريحونا ...

غير معرف يقول...

حلوه اوي بس صوت احمد مش قد كده
علي العموم انا متوقعه ان الفيلم يكون جاااااااااااااااااااااامد

غير معرف يقول...

ما اجمل العشق
وان يكون من الطرفين!!!!!!!!!

أحمد صالح يقول...

ما اجمل العشق وان يكون من الطرفين ليس طرف واحد فقط فيكون عذاب!!!!!!!!!

غير معرف يقول...

بجد كلمات الاغنيه جميله وكمان اللحن حلو اوي.

غير معرف يقول...

مصير الاغنيه الفشل كما سيكون مصير الفيلم

غير معرف يقول...

اغنيه تحفه جداااااااااااااا مع ان الفليم من الواضح ان هو مينفعش نتفرج عليه

غير معرف يقول...

مش سامعها كويــــــــــــــس

غير معرف يقول...

اغنية زبالة زى الفيلم
وهيفاء بالظبط لااسف احمد ضيع كل حاجة لما غنى ق الفيلم دة

غير معرف يقول...

انا بقول ان دول ناس فاضية

fox يقول...

جااااااااااااااااااامددددددددددددددددد كيك

غير معرف يقول...

الاغنية حلوة اوى ومووووووووووووووت جدا كلمتها جديدة بس طبعا الفيلم زبالة او فى هيفاء وهبى

ايمان يقول...

حاجه تكسف الهانم طالعه بالنقاب الله يهديها هاموت واعرف جوزها ده ايه يعني يبقوا قاعدين مع بعض كدة ويتفرج علي المسخرة اللي عاملها ف الفيلم انا كرهت الفيلم وكرهت كل اللي جاي منه حتي الاغنيه

غير معرف يقول...

انا نفسى اعرف تعليق المتحرم او مش عارف زوج هيفاء االلى المفروض انه مشرى شرقى دمه حر ولا ايه الزمان العجيب اللى احنا فيه ربنا يهدنا جمعيا

غير معرف يقول...

الفيلم زبالة اوى وهيفاء لاتنفع تغنى ولاتمثل حرام التمسيل بقى كوسة كدة لية والاغنية فاشلة زى الفيلم لان الحب مينفعش بالسرقة

hhhhhhhhhhhh يقول...

عنيكى الحلوة شغلنى...لوحدك بس ف النينى ...نعالى ف حضنى يا عمرى ...تعال يا عمرى طمنى....مع حب الحياة هنعيش ونداره من الفرقة

غير معرف يقول...

اللي قال على زوج هيفا دمه حر ومش عرفه ايه امال اجواز الممثلين المصريين بتوعكم يبقو ايه دي افلامهم ما ينفعش يتفرج عليها الواحد خالص كفاية غيرة بقى

غير معرف يقول...

اللي يشوفكم وانتو بتتكلمو على هيفا يقول ان الممثلين المصريين بتوعكم ما بيعملوش حاجة دول بيعملو العمايل دي هيفا متدينة جنبهم

غير معرف يقول...

والله زوج هيفا عاوز الحرق

غير معرف يقول...

انا شايفة ان الفيلم حلو وقصتة حلوة اوى بغض النظر عن اى حاااااااااا
اااجة تانية

غير معرف يقول...

الاغنية جامدة

غير معرف يقول...

هيفااااااااااااااااااااااااا زباااااااااااااا له

والففففففففففففففففلم زباااااااااااااااااااا له


بس الاغنيه تجننن تموت جاااااااااااااامده اووووووي

غير معرف يقول...

حرام عليكوا ايه دا الأغنيه في منتهي الحلاوه بس هوا الفلم فعلا مش حلو أوي بس مش للدرجه دي ^_^

غير معرف يقول...

واللة انا مش عارف اصلا اقول اية العسل دة دى اغنية جامدة اوى اوى اوى وانا رائى مش مع اى واحد او واحدة الاغنية دى مش عاجبهوم شكرا

غير معرف يقول...

الاغنيه جامدة وقصةالافلام جميلة بس لو كان المخرج ده يحترم نفسة ويكون عنده دين ده لوكان عندةامابالنسبة هيفا او ممثله جنسيةاخرى تبقى كدة هى مش محترمة ومش عندها دين

غير معرف يقول...

ياجماعه احنامالنابالفيلم الاغنيه روعه جداانتوامابتعرفوش تحبو

غير معرف يقول...

اغنية جامدة جدااااااااااااا\

هايدي يقول...

اغنية جامدة للعشاق وصوت احمد و نهال حلوة وجامد جدا

غير معرف يقول...

اهداء الى جميع خاصات السنجر العشاق الفشله

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار