مواعيد برامج نجوم اف ام




انا الونجوم وهواك بيكون يوم الاحد والثلاثاء فى الصيف بيكون الساعة 1 لحد 3 وفى الشتاء بيكون من الساعة 12 لحد 2


بيبسى توب 40 بيكون يوم الجمعة من ساعة تقريبا 7 لحد 10 او من 8


اجمد 7 بيكون كل يوم ماعد الجمعة من الساعة 7 لحد 8

172 تعليق:

غير معرف يقول...

هااااااااااااى اسامة موضع انبرح جميل

غير معرف يقول...

يا جماعة حرام عليكو فين اغانى نجم الجيل دة المفروض يتعملو محطة لية لوحدة وانتو مش بتجيبو اغانى لية انا عايز اسمع الشريط الجديدة على نجوم fm بعد اذنكم

غير معرف يقول...

انا بحبك يااسامه جدا وبحب اسمع كمك وعايزه اقولك ان برنامجك ده جامد بس نفسى اتصل بيك مره واحكى معاك على مشكله صعبه بس للاسف التليفون مش بيجمع بجد انا عايزه رايك

غير معرف يقول...

اهلا اسامه انا محمد ربيع من فيصل بسلام على العلم الحصرى

غير معرف يقول...

ياريت انا عايزه اعرف مواعيد البرنامج لان المواعيد المكتوبه مش صحيحه انا مشغله القناه من11الى2 بس البرنامج مجاش واللى شغال برنامج 54بالليل

غير معرف يقول...

هاااااااااااااااااى انا حبيبه من المنصورة واولا مرة شارك ممكن تقبلونى صديقة وكل عام وانتم بالف خير

غير معرف يقول...

هاااااااااااااااااى اناشاهى من المنصورة ممكن تقبلونى صديق ليكم وكل عام وانتم بالف خير

غير معرف يقول...

انا عيزه اعررف المواعيد المزبوطه لبرنامج النجم اسامه منير وبريت تقبلونى صديقه

غير معرف يقول...

انا بحب برنامج بتاعك وبحبك تعمل حلقة على الحب من طرف واحد

غير معرف يقول...

انا بحب البرنامج بتاعك ياريت تعمل حلقة للحب من ترف واحد

سعد يتو يقول...

ياريت تسمعن يااسامه اغنية عمرو دياب سلمتلك

غير معرف يقول...

هاااااى أسامه انا بحبك جدا جدا عشان عملت حلقه للنجم والأسطوره والهضبه عمرو دياب وانت ليك حق ف كل كلمه قولتها علي النجم ده

Unknown يقول...

أزيك يا أسامه ارجوك أقرأ الأميل بتاعى انا محمد من القاهره وبحب وحده معايا فى المعهد بس انا بغير عليها أوى مش عارف انا كده ابقى بخنقها وفى نفس الوقت مش بعرف اعيش حياتى لو زعلت منى .. أعمل أيه ؟؟؟

Unknown يقول...

أزيك يا أسامه ارجوك أقرأ الأميل بتاعى انا محمد من القاهره وبحب وحده معايا فى المعهد بس انا بغير عليها أوى مش عارف انا كده ابقى بخنقها وفى نفس الوقت مش بعرف اعيش حياتى لو زعلت منى .. أعمل أيه ؟؟؟

Unknown يقول...

أزيك يا أسامه ارجوك أقرأ الأميل بتاعى انا محمد من القاهره وبحب وحده معايا فى المعهد بس انا بغير عليها أوى مش عارف انا كده ابقى بخنقها وفى نفس الوقت مش بعرف اعيش حياتى لو زعلت منى .. أعمل أيه ؟؟؟

Unknown يقول...

أزيك يا أسامه ارجوك أقرأ الأميل بتاعى انا محمد من القاهره وبحب وحده معايا فى المعهد بس انا بغير عليها أوى مش عارف انا كده ابقى بخنقها وفى نفس الوقت مش بعرف اعيش حياتى لو زعلت منى .. أعمل أيه ؟؟؟

Unknown يقول...

أزيك يا أسامه ارجوك أقرأ الأميل بتاعى انا محمد من القاهره وبحب وحده معايا فى المعهد بس انا بغير عليها أوى مش عارف انا كده ابقى بخنقها وفى نفس الوقت مش بعرف اعيش حياتى لو زعلت منى .. أعمل أيه ؟؟؟

رشا يقول...

هاي اسامه وحشتنى اوى

محمود عبدالرحمن يقول...

ماهو اجمل شعار لك تدرى اهو اجمل شعار لدى (اذا احببت امرء فسالها متى موعد الخيانه )محمود عبدالرحمن

فادى سليمان الزينى يقول...

ياجماعه حرام فعلا فين اغانى نجات وام كلثوم وعبد الحليم

كريم يقول...

هاااااااى اسامه انا بحمك قوى ممكن نتعمل حلقه عن الحب الاول حتى بعد الخطوبه والجواز

غير معرف يقول...

هاااااي اسامه ازيك انا بحبك اووووووووي

غير معرف يقول...

بجد نفسى اشترك مع لاستاذ اسامه منير لانى عندى مشكه وحكايتى حكايه ار

غير معرف يقول...

ازيك يااسامة انا بحبك اوى انا نفسى ارسل رسالة لحبيبى عن طريق البرنامج بتاعك واعملهالوا مفاجة

عاشق الحب يقول...

هاى اسامة انا بحب ريهام اوى ومش قادر ابعد رغم محاولتها بسبب عدم موافقة باباها علية بحجة ان هى محجوزة لأبن عمها اللى هيا مابتحبوش اعمل اية والله حرام

lolo يقول...

هاى يااسامة بجد احسن برنامج سمعتو فى حياتى

غير معرف يقول...

هاى يا اسامة ازيك الموضوع انهردة جامد جدا

احمد يقول...

اسامه ازى صحتك لواتى انا بجد قلقان عليك خليك قوى بجد زى مبتخلنا كده انا طبعا بحى الجمهور الكبير والجامد وبقلوههم خلوا بالكم من بعض اوى انا احمد من اسيوط وبجد ربنا يخليك

Unknown يقول...

المعتصم بالله

Unknown يقول...

اولا ازيك يا استاذ اسامه انا بحب البرنامج بتاعك اوووي
انا في حاله حب ومش قادر اعبر للي قدامي

غير معرف يقول...

انت يااسامة بتخليني احس ان فعلا في حاجة اسمها حب

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا بحب واحده ومش عارف اصارحها لانى مفيش كلام بنا وانا عارف من نظراتها بتقول انها معجبه وانا خايف اكلمها ومش عارف اعمل ايه؟؟ ارجوك رد عليه

غير معرف يقول...

هاى اسامة انابحب واحدة لحد الجنون رغم كدة هى مبتكلمنيس وزعلنة منى وانا بحبها اوى اعمل اية ويرت تقولها انا بحبها اوى عامر ارجوك اقرا رسالتى

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا بحب البرنامج بتاعك اوى ومتبعاه وانا بحب بقالى سنين بس مشكلتى انى دايما بشك فتصرفاته بسبب شخص زمان وقع بينا وقالى مش تصدقيه هو مش سهل ! انا غيورة جدا وخايفه وهو بصراحه كويس معايا وبيحبنى ومابيحبش يزعلنى ودايمات بطلع غلطانه اعمل ايه ؟ ارجو الرد على رسالتى
الشحرورة................

غير معرف يقول...

حبيبتي قبل ماشوفها قلت دي حكاية اول ما حبتها قالتلي الرواية سدقتها وعشقتها بس الحقيقة بموت انا . نفسي في حب من غير رواية اصل الرواية اخرها نهاية نفسي ترويلي قصة قلب اصل القلب ملهوش نهاية اعدت فكر طول الليل في حكاية قلب ملهاش مسيل شوفت القمر لاقيت عنيها شوفتة تاني لاقيت لياليها مهما قلت ومهما عدت دي حبيبتي اجمل من القمر اشوف عنيها القي قلبي اسمع كلامها القي حبي قلت اتكلم كلام في قلبي لاقيت كلامها غطي قلبي قلت اتكلم كلام اكتر لاقيت عنيها بتقولي اكتر حسيت سعتها بقلب كبير اكتر من اي كلام كتير قولتلها اقولك قالتلي عارفة قولتلها بحبك قالتلي حاسة. حسيت سعتها كاني طاير حسيت كاني وصلت القمر الايميل lover.night59

غير معرف يقول...

نفسي اقول اني بحبها بس خايف من ردها لاقتيها عرفت علي طول قبل ماقول اصل كلامي كان في قلبها فجاة لاقتني بقولها ومن قلبي كلمتها كنت متوقع اي رد لكن فجاتني بردها لاقتها زعلانة علشان اترددت في حبها اتريها خايفة تقول لاجرح قلبها اتريها مستنية اي كلمة تطمن قلبها بصيت في عنيها حسيت بفرحة نفس فرحة قلبي اول ماشوفتها ساعتها بس عرفت غلاوتي في عندها زي غلاوة قلبي في قلبها عرفت اني مقدرش استغني ولو يوم عنها الايميل lover.night59

غير معرف يقول...

تعبت م الدنيا كلها ومش عارفه اعمل ايه ف الوقت الي بكون فيه محتاجه لاي حد اتكلم معاه مبلاقيش اي حد جمبي وكلو بيبقي مشغول بحياته

غير معرف يقول...

هاى يااسامه انا اسمى مى عندى 16 سنه بيحبنى ابن خالى وهو ادى وبيلمحلى كتير وانا من النوع الى اى حد اشوفه احبه اعمل ايه

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا محم وبحب البرنامج جدا وعندى مشكله انا متزوج من زو شهرين وزوجتى طبعها غير طبعى وبعد زوج تلقيت بفتات احلمى ونحنو متفهمين جدأ واهلها يعلمون بزلك وليس عندهم منع فى الزواج منهاولكن يجب عليه انا اطلق زوجتى فماذ افعل انا تكلمت معا اهلها وهم مرحبن جميعن

غير معرف يقول...

هاى ياسامة انتة ابن متناكة عرص خول زى الى جابك ياابن المتناكة والله يكسمك انتة الى بوظت البنات مكنوش عرفين حاجة والله انتة هتخش جهنم الله يلعن شرفك غور يكسمك

غير معرف يقول...

ماء الخير يااسامة انى نفسى انيك اختك ممكن ولا مش ممكن ارجو الرد اوكية يلا ياعرص

غير معرف يقول...

هاى يا اسامة انا مودى من القاهرة و عاوز اوصل رسالة صغيرة لى منى و يا ريت تقرا رسايلى و عاوز اقولها انى بحبها قوى و بموووت فيها و مش قادر انساها و يا ريت يا اسامة تقولى انساها ازاى علشان هى هاتتخطب و مفيش نصيب بينى و بينها

مها شريف يقول...

هاى يا اسامة انا مها شريف من القاهرة وعاوزة اوصل لى حضرتك بس مش عارفة عاوزة احكيلك حكايتى بس مش عارفة اوصلك

el7bib2 يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيك يا اسامة يارب تكون بخير

بجد البرنامج بتاعك جميل اوووى

وبتجيب مواضيع حلوه اووووى

غير معرف يقول...

هاى اسامه لازم تقول لايمان انا بموت فيها ومقدرش اعيش من غيرها حتى لو كلمت بنات الدنيا كلها انا شيرى يا اس

غير معرف يقول...

ازيك يااستاذ اسامة انا بحبك اوووووووووى

غير معرف يقول...

استاز اسامه انا خاطب وبحب خطبتى وكنت بحب وحدة معايه فى الجامعه وبعد كدةخطبت
خطبتى بس انا لسه بحب البنت الا كانت معايه فى الجامعه ومش عايز اسيب خطبتى اعمل ايه بس على نا بجد بحب خطبتى وبحب التانيه انا عارف ان انت هتقول ان انا كدة مش مخلص لخطبتى بس انا مخاص جدا وهتقول انت مش بتحب التانيه لا انا بحبها يا ريت تقولى اعمل ايه على فكرة انا بصق فى حضرتك

غير معرف يقول...

هاى اسامة علطول منور والله بكلامك اللى بجد يفيد الانسان فى حياتوا الحب بزاااااااااااااات

غير معرف يقول...

هاى اسامة انت زى العسل والله الامش عجبو مش يسمعك يا اسامة بس هو الا خصران اكيد وانت زى العسل

غير معرف يقول...

هااااااااااااي اسامه انا بحبك مووووووووت

غير معرف يقول...

هاي اسامه انا بحبك وكمان عمرو بيموت فين

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحكمت الله وبركتو .هاى اسامه ازيك انا بحب وحد معيه فى المدرسه مش عرف هو بيحبنى ولالا وعوزه اعرف هو بيحبنى اعرف ازاى ممكن تالى وانا بحبو موتتتت هروح هالو ولا لا بليز مكن تارق الرساله بايز

غير معرف يقول...

انا بحب وحد مش عرف هاله ازاى اسمه منى عوز اجوزه

غير معرف يقول...

انا بحب عبد الرحمن
انا بحب عبد الرحمن

انا اسمى مى عبد الله محمد عبد الرحمن

وسام h يقول...

انابحب بجد واللةبس المشكلة انة كل شوية نتخانق اعمل اية

غير معرف يقول...

واللة انا بحب حسام خالص واللة انا عندي 16 سنة انا مش عارفة اعمل اية عشان ارضية وسام

غير معرف يقول...

والله انا بحب عبد الرحمنخالصوالله انا عند16سنهانا مش عرف اعمال ايع عشانيحس بيه

غير معرف يقول...

انا بحب اسمع اسامة اوىىىىىىىىىىىىىى

غير معرف يقول...

انا بحب اسمامه اووووووووووووووووووووووى

غير معرف يقول...

انا اسمى امانى انا بحب واحد صاحب اخويا والمهم اخويا عرف اننا اصحاب وبس وزعقلى وكده فمش عاوزه مشاكل المهم دلوقتى انا مش بكلمه مع انه عاوز يكلمنى وبجدانا بحبه اوى وهل اللى انا عملته ده صح واخلينى كده ولا ايه

غير معرف يقول...

ممكن حد من اللى موجود يرد الرد مفتوح

غير معرف يقول...

انتى صح يا امانى.. اوعى تجرحى اخوكى وسط اصحابة

غير معرف يقول...

اوعى يا امانى تكلمية هو لو بيحبك كان اتقدملك رسمى.. خصوصا بعد ما اخوكى عرف انك على علاقه بيه.. ولو كلمتية تانى اكيد اخوكى هيتجرح جرح كبير ومش هيعرف يودى وشه فين من اصحابة..

غير معرف يقول...

انامعجبة بالبرنامج جدا اناعندي مشكلة بحب واحدقوي بس تغيرمن نحيتي وخطب دلوقتي انامش عرفة انساة وتعبانة جدا عوزة اعرف رايك

غير معرف يقول...

هاى يااسامه انا بحب واحد اوى وعندى استعداد اضحى بعمرى كله مشكلتى علشانه واللى مزعلنى انه كل ده عارف وانا مش عرفه اعمل ايه اكتر من انى كلمته وصرحتله بحقيقة مشعرى نحيته

وسامh يقول...

انا وسام واللة انا عايزة افركش معة عشان انا اتخنقت منة خالص بجد

Unknown يقول...

هااااااااى أنا أسمى صابر من دمنهور أنا بحب بنت أوى وهى كمان بتحبنى أوى أوى بس هى عنيدة ساعات ومحبة للسيطرة بس مع ذلك عمرى ما فكرت ف حد غيرها بس نفسى متبعدش عنى

محمد يقول...

هاااااااااااى اسامة منير انا بحبك اوى عندى كلام كتير اوى ليك نفسى اعرف انت بتيجى امتى وعلى اية ياريت يا جماعة حد يرد عليا علشان انا عايزاتكلم مع حبيبى اسامة منير

semsema يقول...

السلام عليكم انا اسمى سمسمه واحب جدا اشترك معاكم فى البرنامج

وسام h يقول...

علي فكرة انا وسام من المنوفية ومن بظبط الشهداء وانا بحب بجد بس مش عارفة هو بيحبني ولا لا انا بحب البرنامج اووووووووووووووووي وبحبك يا اسامة

عادل الغندور يقول...

هاى اسامه انت عامل ايه انا عادل الغندور على فاكر انا نفسى اتكلم معاك بس التليفون مش بيجمع مش عارف ليه بس والله كل كلام حلو وانا بحب اسمع كلام علشان انت زاى اخويه
مع تحيات اخوك الصغير عادل الغندور

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا سمر انا عندى 20 سنه وبحب واحد اوى وهو كمان بيحبنى لدرجه الجنون بس اى حاجه لا خروج لا وطلوع بلكونه ولا حتى عند ولاد خلتى الى فوقى وحتى الكيه بتعتى لا وخيرنى مبينه ومبين الكليه ومع انه عارف ان عندى ماده عملى ولازم احضر واى حاجه بيحلفنى عليها لو خروج يقلى احلفى انك مخرجتيش اى حاجه حتى على لبسى الى بلبسه ومش عارفه انا لما سبته واخترت انى محلفش تانى وانه يثق فيا ونبدا من جديد وانى اروح كليتى وهو سبنى عشان اخترت كده هلى انا كده ابقى غلط فى حقه ولا ايه ممككن ترد بليز

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا محمود 24 سنه
ياريت تعمل حلقه عن الحب الصامت
عشان انا بحب هديل اوى وللاسف محصلش نصيب انى اكلمها

وانا كنت بشوفها فى المكان اللى انا بشتغل فيه كل يوم ودلوقتى مبقتش اشوفها خالص
وانا حاسس ان فى قبول من ناحيتها وانا حسيت كدا من تصرفاتها معايا

وهى دلوقتى قطعت فجأه ومبقتش اشوفها
ياريت تعرفها انى بحبها وبخاف عليها ومش عاوز اكلمها قدام حد عشان سمعتها

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه
انا بحب واحد اووى وهو يبقى صاحب اخويا بس انا مش عارفه هو بيحبنى ولا لا حاسه ان ده حب من طرف واحد انا عندى 14 سنه

king of love يقول...

هاى اسامه انا بحبك اوى وياريت تسلنلى على حشام شيتوس انا kingoflove

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا منى

بحب واحد اقوى وبغير عليه

بس هو مبيحبش الغيره الزايده بس انا بحبه اقوى

ومعرفش اعمل ايه

وبعمل كل حاجه علشان مزعلهوش منى ابقى انا كدا غلط ولا صح

غير معرف يقول...

ياريت يا اسمه ترد عليه

لانى بجد بحب اسمعك وبحب البرنامج

غير معرف يقول...

ملك ازيك يا استاذ اسامه انا بحب البرنامج بتاعك اوووي
انا في حاله حب ومش قادر اعبر للي قدامي وتنصحنى بئاة

غير معرف يقول...

ازيك يا استاذ اسامة انا بحبك وبحب البرنامج بتاعك اوى وقول لساندى انى بموت فيها بروفسير احمد عبدالهادى

غير معرف يقول...

هااااااى اسامة انا بجد بحبك اوى وبموت فى البرنامج بتاعك ونفسى تتكلم عن الحب من طرف واحد

shimaa يقول...

هاى اسامه انا بحب البرنامج بتاعك اوى بس انا عندى مشكله انا كنت مرتبته بواحد كنت مفكره انى بحبه وبعدين اعجبت بحد تانى خالص وحبيته بجد من كل قلبي بس هو راح خطب واحده تانيه معا انه هو كمان بيحبنى لظروف عندنا انا لحد النهارده لما بسمع صوته بجد بحس انى فى عالم تانى ولو طلب منى انه يشوفنى مش هقدر اقوله لاء بس فى شخص حبنى وعاوز يرتبط بيه وانا بقوله انى بحبه بس وانا معاه انا بتخليله الشخص الى انا بحبه وانا عارفه ان ده غلط بس غصب عنى مش قدرهانساه وفى نفس الوقت الشخص الى انا معاه هيوفرلي كل حاجه بحلم بيها وهو بيحبنى اوى انا حسه انى فى متاها حسه انى بظلمه

غير معرف يقول...

هاى اسامه بجد انت انسان رائع و كلامك فوق
الوصف كلامك بيقنعنى اووووى بحاجات كتيررة

احمد ابراهيم عبدالنبى يقول...

هاى اسامة انا خلصت ثانوى عام وقررت انى ادخل كلية اداب قسم اجتماع

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا بحب البرنامج بتاعك موت وبستناه ع طول بس مش عارفه الايام دي مبتيجيش ليه نفسي تتكلم عن الحب من طرف واحد

غير معرف يقول...

اذيك يااسامه انا بعشقك البرنامج بتاعك دهومش بسيب ولا حلقه

NONA يقول...

هاي اسامة انا بحب اسمعلك جدا وبتأثر بكلامك قوي ونفسي أتكلم معاك كتيييير جدا أنا تعبانة جدا من جوايا وعندي مشاكل كتير ونفسي تسمعلي
بتمني أشارك معاك ف البرنامج ممكن تقبلني صديقةهاي اسامة انا بحب اسمعلك جدا وبتأثر بكلامك قوي ونفسي أتكلم معاك كتيييير جدا أنا تعبانة جدا من جوايا وعندي مشاكل كتير ونفسي تسمعلي
بتمني أشارك معاك ف البرنامج ممكن تقبلني صديقة

غير معرف يقول...

هاي اسامه ان اشرف
عايزاعمل حوار معاك
ممكن

غير معرف يقول...

كنت بحب وحده واتخطبت غصب عنهاوقالتلي انا بحبك ومش هستغني عنك وكانت هتفركش الخطوبه وبعدكده مقدرتش وهيا هتتجوز قريب وانا مش قادر استغني عنها قولي ايه الحل انامنتظرالرد
انتظر الرد في الحلقه القادمه 9/10/2011
و شكرا

sway&nada يقول...

ازيك يا اسامه
انا عندى مشكله
انا بحب انسانه وحصلت مشكله بينا وانا غلطت فى حقها بس والله كان غصب عنى من غيرتى عليها وعصبيتى
بس انا بقيت موش قادراعيش من غيرها حاولت اصالحها واعتذرلها بس موش بتدينى فرصه انا بجد ندمان انى زعلتها منى والله بحبها بحبها قوى انا عارف انها بتابع برنامجك ومتاكد انها بتسمعك انا للاسف ماعرفش مواعيد البرنامج او كيفيه التواصل بالبرنامج بس انا نفسى تقولها انى بحبها نفسى انها تسامحنى
وانى فى بعدها بقيت انسان عايش بلا روح وبلا قلب
ارجوك توصلها وقولها انى لسه بحبها


sway

غير معرف يقول...

انا بحب واحده جدا وممكن اموت نفسى لو سابتنى وعندى مشكله كل اما اى بنت تبصلى بحبها مش عارف ليه مش برضى اوضحلها اللى انا قابل الحب ده وساعات مش بقدر وبروح ابص ليها انا كمان وتحس اللى انا بحبها وبكده بظلم البنت اللى بتحبنى وانا بحبها Fireproph@yahoo.com
The King Sad

غير معرف يقول...

هاااااااااااااااااااااى يا اسامه ازيك ممكن تعمل حلقه بعد ازنك عن الخيانه لانها دة شى اساسى فى الحب

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامة انا عايز اعرف يعنى ايه حب وهو فى حب بجد ولا احنا بنوهم نفسنا وليه اللى بنحبهم مش لينا وعايزك تتكلم عن الفراق وانه اد ايه صعب اوى

غير معرف يقول...

انا ساره وانا بحب خطيبي اوي بس هو بيزعل مني عشان انا مش عرفه اوصلو حبي لي قالي اعمل ايه انا بحبه اوي ونفسي ارضي باي طريقه

غير معرف يقول...

بحبك اسامه منير انا عبد الله المجروح من هاجر

غير معرف يقول...

هااااااااااااااي ازيك يا اسامه انا والله بحبك وبحب البرنامج بتاعك ويريت تخلي البرنامج كل يوم وشكرا لك يا اسامه

غير معرف يقول...

انا محمود محمد ابراهيم من المنصوره ميت بدر خميس

eslam elromance يقول...

هاى اسامه عامل ايه يارب تكون بخير
هو لازم تكون كل مشكله مع الحبيب والحبيبه انا مشكلتى مع اصدقائى الجروب اللى انا عرفته سبت علشانه كل اصحابى التانيين واهتميت بالجروب ده بس
وفى الاخر لقيت منهم عدم تقدير فى اى حاجة رغم انى عملت علشانهم حجات كتير جدا كويسه هل العيب يكون فيا انا ولا ايه

غير معرف يقول...

هاى ازيك اسامة انا بحب البرنامج اوى نفسى اكون صديقة البرنامج انا ساحرة العيون

غير معرف يقول...

ازيك يااسامة ياريت تخلى البرنامج كل يوم وتخلينى صديقة البرنامج ممكن البرنامج بتاعك جميل جدا انا yoyo

غير معرف يقول...

اسامة ممكن سؤال انا بحب انسان وهو بيحبنى اوى وعاوز يخطبنى بس انا فى الثانوى هل انا صغيرة على الحب دة وينفع نتكلم فى الموبايل ياريت ترد عليا

غير معرف يقول...

يا اسامه انا بحب واحده اوى بس مش عارف اوصلها انى بحبها لانها فى 2 ثانوى وانا بردو صغير فى 1 كليه ومش عارف اعمل ايه

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا بحب واحده فى 2 ثانوى وانا فى 1 كليه بس مش عارف اوصلها حبى ومش عارف شعورها اتجاهى ايه بس هى بتعاملنى كاخ

غير معرف يقول...

انا بحبك اوي ياأسامه بجد بحبك موت

غير معرف يقول...

انا بحب وحداه بس هى مش عرفه عوز اقله ازاى
01121206906

غير معرف يقول...

انا بحب ناهد الشعرواى
ع ب د ه

غير معرف يقول...

انااسمى سلمى بحبك اوى يا اسامة انا 13 سنة انا عمرى محبيبت ولة عايزة احب

غير معرف يقول...

انا بحبك يا اسامه قوي ونفسي تيجي كل يوم ساره وشكر

غير معرف يقول...

انا محمد فوزى حقوق طنطا الفرقه الرابعه وبقول لهدى انى بحبها قوى والنبى قولها يا اسامه انا بحبك يا اسامه جدا

غير معرف يقول...

هااااااااااااا ي انا مصطفي من العامرية انا حبيت وحدا اسمها دونيا حبته من كل قلبي وهيا كنت بتتحك عليا كنت ايم وعدد كنت ايم وفتت انا رومنسي جدان لو لو يعني دونيا ارت الكلم ده كلمني علا الرقم ده 01204785940 بحبك مووووووووت

غير معرف يقول...

هااااااااااااي انا في البيت بحبك اوووووووووووووي يا دوني نفسي تعرفي انا بحبك اد اه لو عرفتي الي انا بحبك الحب ده كلو مفيش اي كلم من الدونيا عيعبر عن حبي ليكي بحبك مووووووووووووووووووووووووووووت يا ريت تشوف رسلتي يا اسامة عشن تعرفه بحبه اد اه اسمه دنيا علي عبد العزيز من الكبلات في مدرسة sosالخاصة في العامرية مش عرف اقول كلم يعبر عن حبي ليكي يا دونيا ومسير الحي يتلا واشوفك بحبك موت بحبك وحشتيني بحبك وانتي نور عيني لو انتي منورا عيني بحبك موت

غير معرف يقول...

منترمكن

غير معرف يقول...

انا بحب واحدة بس مش عارف اقلها انى بحبها اعمل اية

غير معرف يقول...

انا عايز اعرف هوا السبت بليل (الأحد) و لا الاحد بليل (الاثنين)

غير معرف يقول...

انا يا اسامه بحب وحده وهى شويه تبقى جميله ورقيقه وبظهر حبها ليا وشويه بتبعد بس انا سرحتها بحبى ليها وكلمتها بس هى ردت وقالتلى انا بحس بمشاعر تجاهك وانا خيفه لان الاحساس ده أول مره أحسه

غير معرف يقول...

هاى اسامة بجد اجمل برنامج

غير معرف يقول...

انى عندى مشكله حبيبتى سابتنى اع
مل

غير معرف يقول...

مش لقى الحب الحب الصادق ولم اجد اوافابل الحب الصادق

غير معرف يقول...

انى نفسى ترد على ياسامه فى البرنامج حدرتك

محمد عال يقول...

اسامه انا معجب بيك جدا ومعجب بكا ارائك

غير معرف يقول...

اسامه انا معجب بيك جدا

غير معرف يقول...

اسامه انا رقم تلفونانى 0128515291

غير معرف يقول...

اسامه انا رقم تلفونانى 01285152971

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامه انا حسن اللى كلمتك قبل كده عن مشكلتى اللى مع البنت اللى قولتلك انى حبيته وكدبة عليه فى كل حاجة وهى طلعت بنت كويسه جدا وانا بحبه جدا وهى كمان بس انا تعبان من كده يا اسامه بس مش قادار اقوله عشان ممكن تزعل من اوى وهى زى عصفور الجنه اقل حاجة بتجرحه بحبه يا اسامه شوف حل ربنا يخليك

غير معرف يقول...

اسامه انا حسن بس انا عاوزك تقدار ظروفى الله يخليك البنت دى اسمه امانى بجد وهى امانه من ربنا بجد لانه بنت كويسه اوى هى من اسكندريه وانا من المنيا بس وربنا الموضوع كان لعبه مش مجرد حب لان اتعرف بيه على النت وطلعت بنت كويسه جدا وشاهد ربنا انى حبيته اوى بس انا كدبة عليه فى اسمى وشغلى مش هو اللى الموضوع كبير بس خايف تزعل منى وطبعا بكده ثقته فيه ها تروح مش عارف اعمل ايه بجد ظروفى صعب اوى بس نت لعبه على النت والموضوع قلب بجد وحبيته اوى وهى كمان ومش عارف اعمل ايه ربنا يخليك يارب رسالتى توصلك يا اسامه لان مش عارف اوصلك على البرنامج بتاعك لان ارجوك ساعدنى انا فى ظروف صعبه محتاج حد يقولى اعمل ايه ايه بجد يا اسامه وياريت فى البرنامج بتاعك تقوله يا امانى حسن بيحبك جدا الله يا خليك يا اسامه انا بحبه ده تلفيونانى 01285152971

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا بحب البرنامج قوى

غير معرف يقول...

اسامه انا بحب واحده اسمها ندى وبقولها بحبك مش مصدقه اعمل اى او اثبت لها حبى ازاى

غير معرف يقول...

اسامه انا عاوز اخد رايك فى موضوع انا كنت بحب بنت اوىوكانت هى اغلى حاجه فى الدنيا كله لدرجة ان كنت هموت نفسى علشانه وكنت من اول لحظه عرفته فيه مخلص له ماكنتش حاجه تقدر تفرق بين الى الموت بس مش عرف ايه الى قلبه على لدرجة انه يا ريت ننهى موضوعا بس انا حسيت بجرح كبير اوى فى قلبى المشكله انى مش قدر انساه او مش لقئ انسانه كويسه احبه حب بصدق واخلاص لان البنات بتحب الانسان الى بيكدب عليه ياريت يااسامه راجا انك تشوفلي حل فى جرحى وترد على رقمى01124723525

mohamed يقول...

انا محمد الخشاب دمياط بهدي لحببتي ارق واجمل التحيه وبقلها يارب ما تبعدي عني وميحرمنيش منك

mohamedelkhshab يقول...

بحبك يا ريهام كمال

غير معرف يقول...

اسامة الحياة بقد صعبة جدا علشان الناس بقد وحشي اوي قولي اعمل ايه في الناس ما اكلم احد وله ايه الرجاء الرد

محمد لوكا يقول...

هاى اسامه انا بحب واحده ومش عارف اصارحها لانى مفيش كلام بنا وانا عارف من نظراتها بتقول انها معجبه وانامن كتر حبى ليها متردد اقولهاعلى حبى واعجابى بيها ومش عارف اعمل ايه؟؟ ارجوك رد عليه
Source Nogoomfm.Blogspot.Com : http://nogoomfm.blogspot.com/2007/09/blog-post_2869.htm

محمد لوكا يقول...

هاى اسامه انا بحب واحده ومش عارف اصارحها لانى مفيش كلام بنا وانا عارف من نظراتها بتقول انها معجبه وانامن كتر حبى ليها متردد اقولهاعلى حبى واعجابى بيها ومش عارف اعمل ايه؟؟ ارجوك رد عليه
Source Nogoomfm.Blogspot.Com : http://nogoomfm.blogspot.com/2007/09/blog-post_2869.html

غير معرف يقول...

سلام عليكم اسامة انا كونت بحب بنت مسيطرة على دمغى جدا وهى سبتنى بعد ما خسرت كل حاجة فى حياتى خسرت دينى وخسرت ثقة اهلى فيه ادمرت فى التعليم كمان .. وفى الاخر تسبنى زى الكلب وتمشى ..وراحت اتخطبت الموضوع وسبتنى من 8 شهور تقريبا وفى الاخر اكتشف فى الاخر انها كانت بتحب صحبى .. واتعلقت بصبحى وكانت بتكلمنى علشان صحبى مش علشانى انا وكانت تتخانق معية علشان صحبى تكلموا ومش عارف صحبى خانى ولة هى الخانتنى فى الاخر وفى الاخر سابت صحبى واتخطبت فى الاخر ... انا اسف يا اسامة عارف موضوعى غريب شوية ولكن ده الحصل من دنيتى كلها

غير معرف يقول...

يا شباب حد يقولى مواعيد البرنامج الله يخليكم

غير معرف يقول...

هاى اسامة ازيك؟

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا توتى و عندى 21 سنة و كنت بحب جارى لمدة سنتين و نص و بعد كدة حصلت مشاكل مع اهلة و انهم عاملين مشاكل و هو كمان نزل فى نظرى كشخص و بقيت مش مرتاحة خالص للموضوع و فى حد تانى بيحبنى اوى و عاوز يرتبط بيا بس مستنى منى رد بقالة شهر و انا مش عارفى ارد علية اقولة اية بس انا مرتحالة اوى و حاسة انى ممكن احبة بس انا عوزاك تقولى اعمل اية و اقولة اية عوزاك تساعدنى يا اسامة بليز

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامة انا كنت مرتبطة بواحد وكنا بنحب بعض جدا فجأه لقيتة بيكلم صحبتى وبيقولها انه بيحبها وهى قالتلى فوجهتة كدبهلا وعمل حوارات كدة وقال ان هى الى قالتلة وهو دلوقتى ندمان وعايز يرجعلى وانا لسة بحبة بس فى حاجة اتكسرت جوايا منة

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا كنت عايزاكلم معاك انا واقع فى مشكله كبيرهاوى انا بحب واحده وبعد ما روحت اتقدمت ليها اهلها كانوموافين فى الاول فجاءه بعد ماكانو موافقين قالى مفيش نصيبوانا وهى بنحب بعض اوى ولا تقدر نستغنى عن بعض لمده يوم واحد بس انا بجد يا اسامه وهى كمان بتبادلنى نفس الشعور المهم انا مش عايزاخسرها اعمل ايه با اسامه

غير معرف يقول...

هاي اسامة انا بحب واحدة تقربلي بس هي بعيد في بلد تاني بحاول انسا بس مش قادر وكل شويه بفتكرها

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامة انا بحب وحدة ومش عارف اقول لها اية بس هي معجبه بيا وانا متاكد من دة بس خايف اروح اصرحها قولي اعمل اية

احمد ناصرالشهير ب معجزه يقول...

اول حاجه اقول ازيك يا استاذ اسامه انا اول مره اسمع البرانج كان الثلاثاء 27/3/2012
واتمنا ان اكون صديق البرنامج
انا بقااعرف واحد اخت واحد صاحبي ف الشارع اعجبت بيا وكده وانا كمان بس مش عارفين نقول لي بعض عشان خاطر اخوها وكمان في ناس في الشارع لو شفونا هتبقا مشكله قولي اعمل ايه

غير معرف يقول...

انا عاوز اعرف موعد البرنامج بجد انا ببقى موجود من 11 الى3 ومافيش حاجه

غير معرف يقول...

هو هنا اسامة بيشوف الكلام

mo3gza يقول...

أكيد بيشوف الكلام

غير معرف يقول...

ازيكم بجد انا بحب القناه جدا

غير معرف يقول...

هاااى

غير معرف يقول...

موافقة

غير معرف يقول...

اسمه ده ايميلى على الفيس بوك والياهو mahmoud.medo9@yahoo.com محتاج اتواصل معاك

غير معرف يقول...

انا تامر من كفرالشيخ
19 سنه
كنت بحب واحده بس للاسف اكتشفت الحب دا كان من طرف واحد مع ان كان فى تبادل نظرات وضحك وكانت تعرفنى كويس جدا بس مش عارف ليه لعبت بمشعرى كل دا 6 سنين بجد بقول له منك لله وبارب تشوف ذره من اللى انا شوفته لانى بجد اتعذبت بجد كتير

غير معرف يقول...

رر

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامة عاوزك توصل رسالتى لحد سامعنا دلوقت مودى انا عاوزك انت وباقى الناس ربنا يخليهم لاهلهم نودى دبدوبتك

غير معرف يقول...

ممكن مواعيد اناوالنجوم وهواك

غير معرف يقول...

اسامه منير يا برنس عاوز اغنية اه من الفراق

اسحاق يقول...

هااااااااااااااااااااااااى يا اسامه انا بحبك قوى ونفسى اكلمك انا اسحاق يا رات تقول لكرستى انى بحبها قوى ونفسى تعطينى فرصه مره تانى

غير معرف يقول...

هااااااااااااااااااى اسامه انا احمد

غير معرف يقول...

هاااااااااااااااااى اسامه انا احمد

غير معرف يقول...

هااااااااااااااااى اسامه انا احمد

غير معرف يقول...

هااااااااااى اسامه انا احمد ارجوك قول حبيبتى انها وحشتنى اوى ونفسى اسمع صوتها

غير معرف يقول...

هاي اسامه انا بحب واحده من سني ومش عارف اعمل ايه وكلمتها وقالتلي اننا من سن بعض وبلاش نوهم بعض بكلام فاضي بس انا بحبها وهيا بحبني....


ماهر الشعراوي

منه يقول...

هااااااااااى اسامه على فكرة برنامج بتاعك جميل جداااا جدا

غير معرف يقول...

اسامه انا بحب البرنامج بتاعك ده ونفسي اوصلك بس مش عارفه الرقم ومش عارفه البرنامح مواعيده بجد حد يقولي المواعيد والرقم وانا نونه

غير معرف يقول...

انا بحب جوزي اؤي يا اسامه وكنت فاكره انه عمره ماهيجرحني اكتشف اؤل شهر من جوزنه فجاه لقيت التليفون بيرن رقم غريب فتحت وقولتله رد سمع صوته قام قافل علي اساس انه هي اللي فصلت فحسيت ان ف حاجه فليلته ماسكه التلفيون وبلعب فيه رساله منها بصراحه كان الحاجه الحلوه ف حياتي بس كذب عليا هو بيقول انها كانت زميلتو ف الحامعه وكانو بيحبو بعض وكده فهي اتجوزت وبتكلموه بس بيحلف بالله انه بيحبني وهي اللي بتكلمه بس حاسه انه حرحني اؤئ لانه خبا عليا ولانه عمل كده وكل ما افتكر احس اني ف نار جوايه ارجوك رد عليا

غير معرف يقول...

اهلا اسامة بجد منى ليك كثير الحب والاحترام انا 18 سنة ولحد دلوقت مش ارتبطت بالشخص المناسب اول واحد اكتشفت انة بيخوننى وكان بيكدب فى كل كلمة قالها واكتشفت بردة انة كان متراهن عليا مع اصحابة وحتى لحد دلوقت باحن لية عارفة ان غلط بس صدقنى مشاعرى مش بايدى بس دلوقت فية صديق ليا انا بجد بافكر فية كل شوية وبدات كلام معاة من شهر وبجد نسانى الحب الاولانى دة بس خايفة اووووووووووى وبدات ابعد نفسى عنة حتى هو لاحظ كدةبس اناحاسة انى عايزة ادى وقت لنفسى ومش عايزة اى ارتباط ارجوك ساعدنى انا حيرانة

غير معرف يقول...

هاي ممكن اتعرف01228743229

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا عاوزة اعرف ليه الرجل لو حب عاى زوجتو بالنسبه له عادى جدا ولو زجتو حبت عليه بيعتبرها خيانه

غير معرف يقول...

اسامة ارجوك عايزة حلقة عن الحب من طرف واحد علشان انا تعبانة في حياتي جدا

yassmeen slim

غير معرف يقول...

هااى اسامه انا احمد اقول لسمر انى بحبها ونفسى اسمع صوتها

غير معرف يقول...

هاي اسامه أنا بحبك أوي
وياريت اكون صديق البرنامجRAMI SHITOS

غير معرف يقول...

هاى اسامه انا عمر انا بحبك اووى وكان نفسى اكلمك من زمان

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا عمر من الاسماعيلية و نفسى اعرف الفرق بين الحب و العاطفة

غير معرف يقول...

برنامج جميل جدا جدا

غير معرف يقول...

نفسي اعرف اذاي الانسان يكون سعيد ويكون عايش ولو بسيط

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار