Nogoom FM Videos


3 تعليق:

غير معرف يقول...

يمكن كنت فى الاول بحب البرنامج اوى
لانه كان بيخاطب الشباب ومشاكلهم بس حسيت بعد كده ان كل المشاكل حب حب حب
الحياه متاعب وعمر متاعب الحياه مكانت حب بس
عشان كده كان نفسى يناقش مشاكل كتير غير الحب
وبكده هتزود من شعبيه البرنامج اكتر واكتر ويمكن فى ناس متكونش بتابع البرنامج للسبب اللى قولته
بس لو بدا البرنامج فى مناقشه مشاكل الحياه بكل انواعها اكيد هتلاقى ناس كتير حبه البرنامج واللى مكنش بيسمعله هيسمعله
طبعا ده رأيا انا والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه
وديه وجهة نظرى

غير معرف يقول...

انا بحب واحد كان بيحبنى اعمل ايه علشان ارجعوا ليا تانى

غير معرف يقول...

اسامة انا عايزاك تنصحنى وتدعيلى بس انا عندى 15 سنة انا عارفة انى لسة صغيرة على انى احب والحب ده يكون حب مراهقة بس انا هحكيلك حكايتى كان من سنتين ونص تقريبا واحد زميلى فى المدرسة قال لصحابه القريبين منه انه بيحبنى المهم وصلى الكلام ده فارحت اشتكيته للمس بتاعت العربى فهى قالتلة فهوزعل موووت واتكسف فهو بعد فترة سمعت انه حب وحدة زميلتى بس انا عارفة انها مش بتحبه المهم اخد رقم موبايلها وبدء يكلمهاوهى مش مديالواوش المهم لما حبها كان متاكد انى مش بحبه بس العكس صحيح انا بموووووووووووووووووووووووووووت فيه بس مش ينفع اقله لانه عيب عندنا فى المنطقة اللى عايشين فيها بس هو بدأ دلوقتى يزهق من زمميلتى لانها مش محسساه انها بتحبه لما يجى يكلمها بتصده المهم انا بحبه وعايزة ارجعوا ليا تانى لانى فعلا بحبه والله بحبه اه ومفيش لغير صحبتين ليا يعرفو انى بحبه انا كنت لازم اقولهم لانى مش عارفة اتكلم مع مين المهم عيزاك تنصحنى بس متحكمشى عليا بحكم قاسى انا كنت من الاوائل بس بعد لما حبيته بقيت من الاواخر قولى اعمل ايه ونبى

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار