الحلم - عمرو دياب



تم اضافة الجزء 2
الفيلم التسجيلي الكامل "الحلم"
عن قصة حياة السوبر ستار عمرو دياب
يحكي الفيلم قصاة حياة الفيلم ومشوار عمرو دياب الفني مع اقوال واراء كبار النجوم والموسيقيين عن عمرو دياب
الفيلم من انتاج وتوزيع روتانا وياتي قبل طرح البوم عمرو دياب الجديد "لو قادر" بايام قليلة



الجزء 1













الجزء 2










19 تعليق:

غير معرف يقول...

انت الكينج يا عمرو

مللك الاحساس وصوتك نعومته مالوش مثيل

غير معرف يقول...

انت الكينج يا عمرو

Unknown يقول...

والله انا بحبك يا عمرو انت سيدهوم انت عمهوم

Unknown يقول...

انا بحبك يا عمرو ما فيش حد زيك كله كلام فاضى انت الملك بتاعم لا تقلى تامر ولا غير تامر انت الملكه بتاعم كلهم انت عمهوم

خالد النابهي يقول...

انت رائع يا ملك الذووق يا عمر

غير معرف يقول...

الله عليك يا فنان يا اعظم المطريبين الى حدثوا الموسيقى المصريه والعربي

غير معرف يقول...

بجد بجد انت فنان جامد جدا ياعمرو ومعتقدش ان في يوم مي الايام هيبقا في حد زيك وتامر حسني اللي عاميلي فنان ده تعبان وياريت التعليق يكون عجيبكو وشكرا

غير معرف يقول...

ربنا معاك ياعمرو وديماّ فى نجاح وتألق لانك تستاهل النجوميه

غير معرف يقول...

الله عليك ياعمرو بحبك

سندس يقول...

انا بحبك يا فنان ياعمرو مفيش زيك ولا هيكون فيه ابدا يا كنك

غير معرف يقول...

ادى لبلدك اكتر

debo يقول...

مهما يقولوا الحاقدين انت اسطوره لن تتكرر

مصطفى الالفى يقول...

والله يا عمر ربنا يحميك انت ملكش مثيل وشوية عليك الكلام اللى بيتقال انا بسمعلك من عشرين سنة وعمرى محسمع غيرك

غير معرف يقول...

انا بحب الراجل ده قوى وهو مثلى الاعلى فى الحياه والله العظيم

غير معرف يقول...

انا بحب الراجل ده وهو مثلى الاعلى فى الدنيا لابحبك يا عمرو يا كنج

غير معرف يقول...

انت النجم يا نجم وانت تغنى واحنا معاك و بالنسبه ل تموره هو نجم الجيــــــــر الللى ضيع الجيل

غير معرف يقول...

انت الملك ومفيش غيرك ملك انت اسطوره لم ولن تتكرر

سعودى حسين احمد يقول...

برافو عليك يا هضبة

عبدالرحمن يقول...

ان بحبك ياعمرو لانك توصل الي مشاعري عمرو انت الking ومصر مجبتش مثلاك ولا راح اتجيب مثلك

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار