FAQ أسئلة شائعة



الموقع

ما علاقة هذا الموقع باذاعة نجوم اف ام؟
لا توجد اي علاقة من قريب او من بعيد ، هذا بلوج - مدونة - عاملها شخص بيحب اذاعة نجوم اف ام

الاذاعات
ما هي متطلبات تشغيل اي اذاعة ؟

غالبا الاذاعة تعمل مباشرة دون الحاجة لتحميل اي شئ
للاستماع للاذاعة باستخدام انترنت اكسبلورر
لا بد من وجود ويندوز ميديا بلاير
والبرنامج موجود على اي نسخة ويندوز يتم تنزيلها

للاستماع باستخدام موزيللا فايرفوكس
لابد من وجدود ويندوز ميديا بلاير او البلج ان
وهي ايضا تعمل تلقائيا


ما هو اقصى عدد للمستمعين في نفس الوقت ؟
لا يوجد حد اقصى

ما هي المدة المطلوبة للانتظار كي تعمل الاذاعة؟
من 5-10 ثوان وتعتمد على سرعة جهازك في المقام الاول
وسرعة اتصالك بالانترنت لا تشكل فرقا كبير حيث متوسط سرعة البث للاذاعات 32 كيلوبيت/ثانية


اذا كان لديك اي تساؤل اخر لم تجد اجابته هنا يرجى مراسلتنا على البريد الالكتروني
nogoomfm.blog@gmail.com

***
Frequently Asked Questions :

What is needed to Listen to the Radio?
Usually Live Stream is available by default
To listen Using Internet Explorer you must have Windows Media Player
Using Mozilla FireFox you must have Windows Media Player or Plug-in installed



How many listeners can listen in same time?
No limit, just enjoy!


If any more questions please contact us

107 تعليق:

غير معرف يقول...

الموقع ده جامد قوى بس فى مشكله بتحصل عندى ساعات كتيره الاذاعه مش بتشتغل عندى وساعات بتشتغل وتقطع ..مش عارف العيب من ايه ..ومش ممكن تكون من سرعه النت عندى اكيد السرعه مش اقل من 32kb مش عارف اعمل ايه ..يا ريت حد يفيدنى..ممكن يكون العيب من ايه..
بس فى النهايه الموقع ده ملهوش حل وانا بشكر القائم على هذا الموقع ومنتظر الرد ..تحياتى..
......واخر الكلام سلام......

غير معرف يقول...

فعلا الموقع دا جااااااااااامد اخر حاجه بس المشكه انه بيقطع كتييييييير ياريت حد يرد عليا ويقولي العيب من ايه؟؟

غير معرف يقول...

كنت عاوز اعرف ازاي اضيف الاذاعة لبرنامج الراديو اللي عندي او الميديا بلير علشان انا في السعودية وي عندي برنامج راديو على الموبايل من خلال النت وي مش عارف اضيفها

غير معرف يقول...

من ساعت ما اشتغل راديو نجوم اف ام وانا حيته جدا فعلا ( ربنا يوفقكم ) اسيـــــوط

غير معرف يقول...

الموقع ده خطير بس الارسال بيقطع ممكن اعرف ليه

غير معرف يقول...

انا السرعه عندى كبيره بس مش عارف ليه الارسال بيقطع ويشتغل تانى

غير معرف يقول...

الموقع روعه ولكن لو حد يتابع حسن عمل الازاعه هتبقي اشهر موقع في الشرق الاوسط

غير معرف يقول...

والله شغاله تمام 25 ساعه في 24

غير معرف يقول...

على الموبايبل مفيش حاجه اسمها 100.6 انا عايز التردد اللى بيشتغل على الموبايل يا ريت الرد انا كنت بشغله بس مش فاكر كان التردد كام

غير معرف يقول...

انا كنت فاكر ان حكايت ان التردد بيقطع دى عندى انا بس لكن فى كتيييييييييييير اوى التردد بيقطع عندهم ممكن الحل علشان الموقع ده جاااااامد جدا

غير معرف يقول...

على فكرة الارسال شغال عندى تمام جدا بس انا نفسى اعرف ازاى اعرف ابعت رسالة لبرنامج انا والنجوم وهواك ياريت حد يرد على

غير معرف يقول...

why doesn't anyone repli about the cut in transmission

غير معرف يقول...

انا لية عندي بتقطع

غير معرف يقول...

موقع جامد جداا بس للاسف بعد 5 او 6 دقايق كدة الاذاعة بتقطع ومش بترجع تانى الا لو عملت ريفريش وممكن مترجعش برضة ياريت يكون فى حل
شكرااااااااا

غير معرف يقول...

الاذاعه مش راضيه تشتغل عندى خاااااااااااااااااااااااالص وهتجنن ممكن اعرف ليه

غير معرف يقول...

رااااااااااااااائعة جدا

غير معرف يقول...

موقع اكتر من رائع وجااااااااااامد اخر حاجة

غير معرف يقول...

انا كان شغال عندى زى الفل بس نتيجه ان الروتر مهيس فهو بيقضع دلوقتى
اعتقد انه بيتوقف على سرعه النت

غير معرف يقول...

موقع رائع من انسان أروع
بس الصوت بيقطع برضه مش عارف ليه
بس منكرش انه مجهود عظيم

غير معرف يقول...

الاذاعه مش راضيه تفتح ممكن اعرف السبب

غير معرف يقول...

الازاعة مش رادية تفتح يا جماعة هو اياة السبب

غير معرف يقول...

بصراحه الموقع دة جاااااامد اوى اخر حاجة بس فى حاجة ان الاذاعه سعات مش بتشتغل ومش عارفه اعمل ايه ياريت حد يقولى ,انا سعات بطلع من الاذاعه وبفتح صفحه النت وبجيب الاذاعه من تانى وبتشتغل بس بردو بيقطع ياريت حد يقولى ع الحل وفى النهايه الموقع تحف بجد كفايه انه فيه اسامة منير مع انا والنجوم وهوااااااك

لولو يقول...

انا زعلااااااااااااانه مش بتفتح معايا حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟

غير معرف يقول...

الموقع بيشتغل وبيقف ياريت تشوفوا حل الموقع جامد خلينا نسمع بقىء

غير معرف يقول...

اسلام من الوراق انا بحب نجوم ا ف م عاوز اسمع جنات

lola يقول...

الموقع جامد اخر حاجه بس عيبه انه بيقطع كتييييييير اوووووى

غير معرف يقول...

بيقطع كتييييييير اوووووى

غير معرف يقول...

ياريت تشوفوا حل لمشكل القطع دية لانها بصراحة ازاعة جميلة جدا بس كل المستمعين بيعانوا من المشكلة دية

مارد يقول...

ليه الواحد اما الحب يقرب منه مبيلحقش يفرح بيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

انل الموقع بيفتح لكن مفيش صوت ياريت اعرف الحل

شعلان يقول...

سرعه النقل عليا اوووووووووى ارجو منكم تخفيض سرع النقل

مارد يقول...

ساعات الواحد بنجرح من حد بيحبه اوى بس هوة مش بيستاهل ان الواحد يحب تانى ؟ هل ياترى ان الواحد ممكن يحب تانى ؟ ولا لا بسبب هذه الأله انا اسميها أله وليست امراه

غير معرف يقول...

الاذاعة رائعة و مرسي كتير الي ادالي الموقع للاخ شريف شكراا

غير معرف يقول...

الاذاعة روووووووووووووووووووووعة جدددددا بس بتقطع كتييييييييييييييييير شوفوووو حل....وميرسي

amirasfora يقول...

نجوم اف ام دية اختراع جامد جدا محدش يقدر يستغنى عنة الان

amirasfora يقول...

شكرا على حسن تعاونكم

غير معرف يقول...

الاذاعة اشتغلت معايا حوال ساعة وبعدين قطعت ومرجعتش تاني حتي بعد رفريش ياريت لو حد يتابع

غير معرف يقول...

مفــــــــــيش رسائل مجانيه ياريت يكون فيه الفكره دهيه حلوه كانت معموله فى محطه مصر والرسائل تبعث على الهواء مباشرتا

YOYO يقول...

انا محمد الموقع جامد جدا يا جماعة لان الفكرة خلت الناس تسمع fm بس نفسى الاشارة تفضل مستمر لالنها فيهامشاكل فى الانقطاع ارجو من اصاحب الفكرةالراعه فى فكرة هذا الموقع حل مشكلة الانقطاع المستمرة

zozo يقول...

انا السرعه عندى رهيبه بس احيانا الارسال بيفصل

Mokla يقول...

الموقع جامد جداااااا

احمدمحمد كمال يقول...

بصراحه الموقع مش شغال خالص عندى ومش عارف السبب بس رديو محطه مصر شغال روعه

غير معرف يقول...

الموقع دا جامد جدا بس عايزين اذاعه نجوم اف ام تشتغل احنا مش بنعرف نشتغل على النت من غير م نسمعها

غير معرف يقول...

الذاعه شغاله 8 وعشرين ساعه وزى الفل والرجاله الى بيوقلوا مش عايز يشتغل ممكن تستخدم المتصفح انترنت اكسبلور او جوجل شروم

غير معرف يقول...

الازاعه بتشتغل حلو جدا ماشاء الله ومفيش تقطيع ولا حاجه وانا الوقت فى فرنسا والارسال هايل جدا انما لما كنت فى مصر مكنتش بعرف اسمع الازاعه دى على النت خااااااااااااااااالص كانت دايما تقطع انما الوقت الحمد لله شغاله تمام جدا شكرا للقائمين على الموقع وعلى الازاعه طبعا

mody يقول...

فعلا يا جماعه الازاعه دى بتقطع كتير وبترجع تانى لوحدها شكلها بتهزر معانا بس ياريت بجد حد يشوف حل للموضوع ده

غير معرف يقول...

تردد الاف ام علي الموبايل بتكتبه كده100.60مش 6بس فهمت كده الموقع جامد اخر حاجه ميرسي جداااااااااااااا بس برضه مش راضي يشتغل عندي

نورا يقول...

انابحب الازعه جدا وبجد هيه جامده اخر حاجه وكل الى فيها جامدين وانا بحب برنامج اسامه جدا

غير معرف يقول...

القانة مش شغالة خالصصصصصصصصص

غير معرف يقول...

الموقع دة جامد جدا لدرجة كبيرة جدا وشكرا لكل العاملين فيه وخاصاااااا المايستروا اسامة منير

غير معرف يقول...

شكرا لكم على
اذاعة القرءان الكريم
من مدونة(عربى اصيل)
http://nogoomfm.blogspot.com

غير معرف يقول...

المحطة مش شغالة لية ياجماعة

غير معرف يقول...

ممكن حد يقولى ازاى اشغالها انا مش عارفة اشغالها خالص ممكن حد يقولى من فضلوكو وشكرا جزيلا

غير معرف يقول...

الموقع حلو اوي بس الازاعه كل 4 او 5 دقايق تقطع وساعات بطول ياريت حد يشواه واللي بيسال الازاعه بتشتغل ازاي هي بتشتغل لوحدها بعد 5 او 10 ثواني وممكن تتدخلي علي اسئله شائعه وهتبقي تعرفي
العيب من ايه ويصلحه وشكرا

غير معرف يقول...

ازايكم انا بحب اسمع الاذاعه اوى ع الراديو بس مش عارفه اتابعكم ازاى ع النت

غير معرف يقول...

hi ana psma3 ngoom fm ala elnet mn france pas msh arfa wkfet leah

reem يقول...

plz anyone tell as why fm cut all the time i dont no why plz some one answer to as :( :( :( :(

منة يقول...

الموقع ده جامد اوى وبحبه موت بس عندى مشكلة الشات اللى على الموقع مش موجود عندى وانا سطبت برنامج داب فلاش بلاير بس برده مش بيظهر ساعدونى

منة يقول...

محدش هيرد عليا
ساعدونى بليز

غير معرف يقول...

مش شغال عندى وعيزه اعرف ليه

منة يقول...

ياجماعة ساعدونى انا سطبت برنامج الفلاش بلاير والشات برده مش بيشتغل اعمل ايه بس ساعدونى

عمرو يقول...

ىاىات

adel يقول...

الموقع جامد جدا بصراحة ولا فى الخيال بس في حاجة صعوبة التعامل للمبتدئين على الدخول للموقع الكبير ده وشكرا لكم

adel يقول...

انا شايف ان مفيش رد على التعليقات المكتوبه على الموقع يارت حد يرد ياجماعه لوسمحت من فضلكم التعليقات كتير جدا بس مفيش رد بس بجد الموقع ملوش حل بس نرد على التعليقات ياجمعه وشكرا لكم

غير معرف يقول...

على فكرة اذاعة رحاب اف ام جميلة انا لسة سمعاها من حوالى نصف ساعة بس جمياة جدددددددددددددددا
وعلى فكرة اسمها على اسمى ودى اكتر حاجة شدتنى ليها

ايمى يقول...

هاى رحاب

غير معرف يقول...

ازيك يا استاذ اسامة نفسى اكلمك لان عندى مشكلة انا شيري

غير معرف يقول...

لو سمحتم فيه شخص قام بطردي من الشات اللي موجود علي صفحة راديو محطة مصر وبعد كده قفلت الصفحه وأعادة تشغيلها إتضح لي أن صفحة الشات مش موجودة خالص بس الراديو شغال عادي لو ممكن أعرف إزاي أقدر أرجع الشات من تاني متابع ومستني الرد شكرا"

سهيله يقول...

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

الموقع ده جامد موووووت وسريع

روميو يقول...

ادخل هنا لمعرفه كل شى عن الشات http://chat-swaplovers.blogspot.com/



وهنا لتسمع نجوم اف ام و محطه مصر من غير فصال او انقطاع
http://swaplive.blogspot.com

غير معرف يقول...

يا جماعه انا بكتب اغانى وكاتب اكتر من 150 اغنيه ونفسى الاقى حد اعرض عليه الاغانى اللى انا كاتبها
AHMED MASHALI

محتاجلك جمبى يقول...

هااى الموقع ده جامد جدا واحسن موقع عندى بس مش عارف لما ادخل نت من الموبيل مش بتشتغل ليه الاذاعه ولا الشات ياريت حد يرد عليا ويقولى ايه السبب
بحبكم كلكم

Unknown يقول...

استعمل جوجل كروم والاذاعة ممتاذة لاتقطع ولا حاجة

غير معرف يقول...

انا عندي ويندوز ميديا بلير مش بشتغل

غير معرف يقول...

انا عايزه اسمع اغنية كارول سماحة خليك بحالك please

saso يقول...

كارول please

غير معرف يقول...

ازاى ابعت للبرامج وارسالهاالبرامج مالهاش ارقام؟ ولا ابتعتلها ازاى

غير معرف يقول...

الموقع دا جامد اوى شكرا ليكم

محمد محى يقول...

الموقع دى جامدة تحن وكل المزعين مميزين

محمد توتا يقول...

انا بحب الوقع دى بجد وتحيت الى الزيع اسامةمنير وكل المزعت والمزعين

محمد محى يقول...

انا بحب كل البرامج بتعتكو وتحيت الى فرح على و وردةعدوية

غير معروف يقول...

هو الشات فين

غير معرف يقول...

ازاى اكلم اسامة من على الاميل يا ريت الرد بسرعة من فضلكم

غير معرف يقول...

الاذاعه بتقطع ليييييييييييييييييييييييييه مش عارف اعمل اييييييه

nour يقول...

انا مش عارف ابعت رساله لى اسامه منير ياريت تفولو ابعت ازاى بسرعه

غير معرف يقول...

عايز ادخل على شات البرنامج المباشر

kumo170 يقول...

السلام عليكم
ممكن رقم تلفون اي برنامج ل محمود سعد او عمرو اديب
لشئ مهم جدددددددددددددددا جدددددددا
والله لو مدعدولي بحق انا عندي مقال يهز مصر كلهاااااااااااااااااااااااااا
ارجو الرد

kumo170 يقول...

والله الموضوع الي عندي لو مهز مصر اعملو الي انتو عوزينة فيا يا اعلاميين ارجو تردوووووووووووووووو عليااااااااااا

غير معرف يقول...

انا عاوزه اعرف ابعت رسايل ازاى لاسامه منير

غير معرف يقول...

بدي هاي الاغنية
انتو بتحطوها على الراديو
ياريت لو
تحكولي مين بيغنيها بليز اللي شهر بدور ما لقيتها
وما عرفت لمين
هادا اللي قدرت اسمعو واكتبو
بليز جيبوها

بخطوة بتبدا باطول درب مهما كان طويل وصعب
خلي عندك قوة قلب
لا تحلم وتعلي كتير السمكة ما نخلقت ت اطير
مش عيب انبلشت صغير اااه بكرة بتبدا الشتوية
الباب اللي بيجي منه الريح وقاف بوجه وردو منيح
عن دربك عمرك ما تزيح خلي شموعك مضوية

لا تقضي عمرك محتار شارك فكرك ليلي نهار
هالدنيا لو شو ما صار بدك تمشي او هيه

سحر يقول...

الموقع دا جميل اوى
بس ليه عندى بيقطع ياريت الرد

اسامه يقول...

اسامه

انا اسمى ابراهيم

بحب واحده وانا خطبت انسانه تانيه غيره مش عارف اعمل ايه يا اسامه بحب الانسانه احسن اسافر بره مصر

غير معرف يقول...

زعلان خالص الزمان ده غبى والله زبى عرفين ليه الانى اتولت كبير اخواتى

غير معرف يقول...

يارب استر على الايام الى جاجه والله انا حازين والله يارب خلى ابنى يوسف وطول فى عمره كمان مره انا والله حزين واحزان انسان على الكره الارضيه الان

غير معرف يقول...

بجد انفسى اتكلم مع اسامة علشان احكيله عن نشكلتى

غير معرف يقول...

يا رب اجيب مجموع انا والى ذاى 2ث ع

غير معرف يقول...

نفسى يا اسامة اعرف اخرى الحب اية
انا كانت بحب انسانة من طرف واحد ومش عارف اعمل اية

بطة يقول...

انابحب حد واخاف الارتباط به خوفا من الزمق

مودى يقول...

ارجو الرد على التعلىقات

غير معرف يقول...

الشات مش راضي يكتب عربي في اي مكان عربي معدا الشات ايه الحل

غير معرف يقول...

انابحب شخص اتعرفت عليةعن طريق الموبيل وحصل ظروف وقفلت الموبيل والخط انحرق ومش عارفة اوصلة وبجد الحياة ملهاش طعم وبموت من غيرة ومش عارفة اعمت اية وهو من طنطا

غير معرف يقول...

بحب محمد دياب

غير معرف يقول...

عايزه اشارك في البرنامج ومش عارفه ازاي

غير معرف يقول...

حرام عليكم تحطو صورة القرأن الكريم في مكان تشتغل فيه الاغاني اتقو الله

غير معرف يقول...

مو مهم تعرضوها بس المهم اني وصلت الانذار ليكو

غير معرف يقول...

سلام عليكم

Unknown يقول...

هلا

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار