برامج نجوم اف ام ومواعيدها



هذه قائمة البرامج المذاعة على نجوم اف ام وميعاد بثها بتوقيت القاهرة


بدري على الفوافون كل يوم من 7-8 صباحا
عيش صباحك مع كوكاكولا كل يوم من 8-11 صباحا
المزيكا دي من موبينيل من الأحد للخميس 11-1 ظهرا
ساعة مختلفة مع ماكدونالدز من الاحد للخميس 1-2 ظهرا
انت و بس مع فيروز من الاحد للخميس 2-3 عصرا
وانت سايق خليك رايق 7up من الاحد للخميس 3-4 عصرا
متفوتش لحظة عالفودافون من الاحد للخميس 4-7 مساءا
أجمل سبعة الساعة سبعة من السبت للخميس 7-8 مساءا
البرنامج دة بتاع موبينيل من السبت للاربعاء 8-10 مساءا
ساعة مع لابوار من الأحد للخميس 10-11 مساءا
زيرو تلات لينكات الاحد و الثلاثاء من 11-12 مساءا
انا و النجوم و هواك مع اسامة منير الاحد و الثلاثاء من 12-2 ليلا
ساعة مع نجم من نجوم اف ام كل يوم من 3-4 فجرا
اغاني دينية كل يوم من 4-5 فجرا
من 1-3 عصرا الجمعة سمعنا يا سوبر نت
من 4-6 مساءا الجمعة وانت سايق خليك رايق
من 8-10 مساءا الخميس on the run
من 8-10 مساءا الجمعة بيبسي توب 40
من 10-11 مساءا الاربعاء ملعب طعمة ميلك
من 10-12 مساءا الجمعة ميكسولوجي

73 تعليق:

kamanosa يقول...

لماذا لا توجد برامج للاطفال على نجوم اف ام

غير معرف يقول...

thx u
good Man

غير معرف يقول...

اجمل نجـــــــــــــــوم واجمل مواضيع واجمل اذاعة هى نجومك نجوم fm

غير معرف يقول...

نجـــــــــــــــوم نجـــــــــــــــوم نجـــــــــــــــوم اذاعة نجوم اف ام

غير معرف يقول...

لو سمحت انا محتاج ازاعة حية للماتشات المهمة

غير معرف يقول...

انا احب نجوم اف ام ويا ريت برنامج اسامة منير يكون بدرى love اسامة منير

غير معرف يقول...

يا أي حد سامعني يقولي الوال بتاعت برنامج زيرو 3 لينكات ايه عشان دايخة عليه وياريت لو كان حد عارف مكان فيه كل اللنكات بتاعت كل البرامج

soka يقول...

على فكره انا بحب نجوم( اف ام )بس اسامه منير مزوده شويه الحياه مش كلها مشاكل عن الحب فى مشاكل تانيه ياريت يتناقش فيها ممكن تتكلم شويه فى المشاكل الاخرى شويه هتبقى هيه سبب الحب و مش هيبقى فى مشاكل فى الحب مع الاخرين وشكرا لكل اسره نجوم (اف ام )

غير معرف يقول...

لماذا لا يعاد برنامج اسامه منير انا والنجوم وهواك فى وقت اخر علشان الناس اللى بتنام بدرى

غير معرف يقول...

مشكووووووووووووووووووووووووووور

amira يقول...

انا بموووووووووووت في مروان قدري بجد دمه زي العسل و دائما بيضحكني بتعليقاته الطبيعيه و انا بسمعه الصبح و انا رايحه مضروبه مليووووووووووون .... للشغل بجد يا مروان انت عسل ..

غير معرف يقول...

انا ممدوح من المحلة كنت في الجيش في مصر وبسمع نجوم أف أم ومكنتش اعرف انام الا لما اسمع نجوم أف أم ودي كانت أحلا اذاعة في مصر والمفضلة عندي وكنت احب اكتر حاجة فيها برنامج عيش صباحك مع كوكولا

غير معرف يقول...

امي بتسلم عليكم و بتقولكم عايزين معاد تاني لبرنامج اسامة منير عشان بتنام بدري

غير معرف يقول...

نجوم اف ام هى الاذاعة الوحيدة اللى بسمعها

ahmed peshto يقول...

بجد بجد احسن ازاعة (اف ام)


(<. _ .>)

غير معرف يقول...

انا بحب برنامج اسامه منير جدا

غير معرف يقول...

انا شيبست انا بحب برنامج اسامه منير جدا وعيزه اعرف ازاى ارسله على اميل البرنامج ارجوا المساعده

غير معرف يقول...

انا من عشاق نجوم اف ام

غير معرف يقول...

المحطه عندى مش راضيه تشتغل مش عارف ليه

غير معرف يقول...

انا نفسى اكلم فى البرنامج واحكيلة عن قصة حب زى الافلام انا عمرى ماكنت افكر انى احب ومش كنت عيزة بس اعترف انة مكنش حب وانما كان شعور بالعطف المهم انا كنت وقتخا فى السنوية العامة ولقيت بنت عمتة الى هى صحبتى بتقولى انة معجب بية من صورة من قبل ميشوفنى واقعد يصرخ ويقول لباباة جوزهالى من مجرد صورة المهم لم ابالى وقلت انا اهتم بدراستى احسنلىبعد 2شهرين لقيتهم بقولو انة تعبان وكان شى عادى مش يخوف وفجاة لقيتة جاى عندنا الزقازيق يعمل عملية هياخد الدكتور العينة فيها ويحللها علشان يعرف اذا كان الرم حميد او خبيث وفجاة على عكس محنا متوقعين طلع خبيث والورم كبير جدا لدرجة ان الدكتور طلع من غرفة العمليات وادية متغرة دم يصرخ ويقول اعمل اية المهم اخد العينة بطريقة غلط خلت الورم يتشر بشكل اسرع ولقيت مامت صحبتى بتناديلى وقالتلى ولقيت نفسى بتفجر فى العياط وكانة حبيى من10سنين ورحتلة المستشفة ولما طلع قعد عند صحبتى وكنت برحلة اشوفة ولما ساقر القاهرة يكمل علاجة كملت معاة رحلت العلاج من خلال الاتصال لانى مكنش ينفع اسافر معاة لانى انا زى مقلت انا من الزاقازيق وهو من بورسعيد وبعد مشور الم ومرض ووقفتى جنبة وخاصة بعد ما كل البنات بعدد عنة بسب التغير الى حصل فى وشة بسبب العملية وقلتلة انا بحبك انت مش شكلك بعد كدة اكتشفت انة رجع للبنت الى سبتة زمان لما شكلة اتغير بسبب العملية ولما بدا يسترد وسمتة من تانى رجعتلة وهو زى الكلب جرى وراها وقلى انا مش عايز اظلمك معاية لانى مش انفعلك لانة بقى حطام انسان من المرض رغم ان ربنا شفاة ودة عكس متوقعة الدكترة الا انة اعترض على حكم الة وخرج من المرض يشرب بلاوى ويعمل كل حاجة حرام انا مش علت علية كلب لانة سبنى بالعكس دة انبل انسان لانة مقبلش انة يربطنى بية واضيع فرس كتير من ادية ولكن لانها سبتة فى محنتة ورجعتلة لما مرت المحنة بس الى وجعنى انة مكنش بيحبنى كنت مجرد اسبرينة بينسة بيها حببيتة ولما رجعتلة رجعلة رغم انها اتخلت عنة اشترة الرخيص بالغالى ربنا يوفقة الاباصيرى

غير معرف يقول...

اغنيه احمد مكي فوقوا بقي اللي اتذاعت حصريا ليله الاماتش في ميكسولوجي علم المكس اجمد برنامج علي نجوم اف ام الاغنيه دي نجيبها منين
بلييييييييييييييييييييييييز عايزة اعرف

غير معرف يقول...

انا بحب اسامه منير جدا

غير معرف يقول...

انا اسلام حسان من الزقازيق فى كليه الحاسبات والمعلومات ونفسى اوصل للبنت اللى بحبهاانى بحبهاهيا اسمهاامانى .....بس المشكله انى لسه طالب وظروفى ملطشه شويه...بس والله بحبها ومش عارف اعمل ايه..........اممممممم....بحبك يا امانى ......

غير معرف يقول...

انا نفسى اكلم اسامه منير ونفسى انه يقول لامانى انى بخبها .....انا اسلام حسان من الزقازيق كليه الحاسبات والمعلومات .....

محمود ماجد يقول...

شكرا لأزاعه وشكر خاص ل أف أم

غير معرف يقول...

انا نفسى اتكلم مع اسامة منير واحكيلة على حكايتى لانها غريبة شوية بس انا حبيت واحد عشر سنين وهو كان بيموت فية وفجاة بعد كل اللى ما بينا دة يسبنى ويروح يخطب واحدة تانية مع انى استنيتة هو ورفضت ناس كتير عشانة بس فى حاجات كتير اوى حصلت وانا عاوزة اتكلم مع اسامة واخد راية اعمل اية فيها لانى محتاجة اتكلم معاة اوى محتاجة اتكلم معاك اوى يا اسامة

غير معرف يقول...

انا بحب احمد يونس ونفسي اكلمه

غير معرف يقول...

انا عايزه عنوان البريد الالكترونى بتاع احمد يونس بجد انا مش عارفه اوصله وعايزه عنوان الجروب ع الفيس بوك بجد ممكن حد يساعدنى

غير معرف يقول...

الحياه مع نجوم اف ام احلى بكتير اوى بس حاولوا يكون فى تجديد دايما وربنا يوفقكم كمان وكمان شكرا

غير معرف يقول...

نجوم اف ام احلى بكتير فى حيات الواحد ويارب يكون فى تقدم ليكم ويكون فى تجديد كمان وكمان عشان احنا بنحب التجديد وانتو فريق كتير حلو وجميل بالتوفيق يا عظماء الاذاعه

وما الحب إلا جنون يقول...

أنا بحب أسامه وبحب أسمع البرنامج بس المشكله إنى مش ملتزم أوى وكمان نفسى أكلم البنت إلى هى قصتها أخرها الأباصرى دى ,انا معايا أميل أسامه ورقمه إلى عاوزه يكلمنى على m_love6692

hima يقول...

انا بحب اسامة منير اوى بس نفسى البرنامج يكون بدرى لان انا عايش بلامارات وفى فرق توقيت ساعتين وعندى شغل الصبح بدرىد

hima يقول...

اسامة انا بسمعك من الامارات ياريت لو بدى شوية

وما الحب إلا جنون M_love6692 يقول...

بحبـــــــــــــــــــــــــــــك يا نهال ( ماذا ستفعل حينما يكون الشخص الوحيد القادر على مسح دموعك ، هو من جعلك تبكي ؟ )

وما الحب إلا جنون m_love6692 يقول...

الحب إحساس داخـلي جاهـز فطري في داخـلنا ينمو إذا واتته الظـروف.
و هـو ينمو دائماً من الداخـل . .
والحب هو تعلق روح بروح ، واشتباك نفس بنفس ، دون النظـر إلى جمال جسد ، أو حسن مظهر.
والحب هو عمى العاشق عن عيوب المعـشــــــــــوق.
قيل لبعض العـلماء : إن ابنك قد عـشق ! فـقال : الحمد لله !
الآن رقت حواشيه ، و لطفت معانيه ، و ملحـت إشاراته ، و ظرفت حركاته ، و حسـنت عباراته ، وجادت رسائله ، وجلت شمائله ، فواظب المليح ، وجـنب القبيح.

العشق
هو فرط الحب وأمره واخبثه

الهوى
وهو ميل النفس إلى الشيء

العـلاقه
وهو الحب اللازم للقلب

الكلف
وهو شدة الحب

الشغف
وهو ارتفاع الحب أعلى موضع من القلب

الشعف
وهو إحراق الحب للقلب

الجوى
وهو الهوى الباطن والحرقه وشدة الوجد من عشق أو حزن

التتيم
وهو التعبد والمتيم هو الذي تيمه الحب إذا عبده

وما الحب إلا جنون M_love6692 يقول...

إن الإنسان قبـل الحب شيء وعنـد الحب كل شيء وبعـد الحب لا شيء


ليس الحب هو الذي يعذبنا ، ولكن من نحـــــــــــــب هو عنوان الحياة, وهو أسمى ما في الوجود, فيه نحيا ونعيش
فيه الرغبة الصادقة في أمتلاك السعادة
هو سلامة النفس في أعماق الأبدية هو العلم الوحيد الذي كلما أبحرت فيه أزددت جهلا
هو مجرد ثرثرة والأصدقاء هم كل ما يعتد به
هو أضطراب الحياة.. والصداقة سكونها وراحتها
الحب أعمق..لكن الصداقة أوسع
لا تتزوج الا عن حب , ولكن تأكد أن من تحب هو جدير بحبك
الحب مرض, والزواج صحة , والمرض والصحة لا يلتقيان
أستمرار الحب بعد الزواج فن يجب تعلمه
لا تسأل صديقك كيف يحبك , فكثيرا ما يجهل الصديق كيف يحب صديقه
الحب الحقيقي كالعطر النادر يترك آثاره مهما طال به الزمن

غير معرف يقول...

صباح الخير استاذ اسامة انا اسمي لينا
بعاني من مشكله الفراغ العاطفي
من لما مات ابوي وانا حاسة في فراغ عاطفي كبير جدا يا ريت تهتم لمشكلتي وتساعدني في حلها

غير معرف يقول...

والله كلكم مجانين وعالم فاضية على الاخر جاتكم خيبة عليكم

غير معرف يقول...

الرجل يفعل كل شى لكى يحب وعندما يحب لا يفعل شى

غير معرف يقول...

مين اللى كان بيغنى فى برنامج ساعة مع نجم من نجوم اف ام الليلة بليز حد يرد عليا

غير معرف يقول...

انا اسمى مروة وبحب نجوم اف ام جدا وبحب اسامة منير جدا وياريت يكون فى ميعاد تانى او يزودوا الايام

غير معرف يقول...

على فكره يانانسى انا بحبك قوى قوى بس هى ظروف الى منعتنى بجد انى اخدك فعاوزك ماتزعليش منى

غير معرف يقول...

ازيك يا اسامة انا اول مرة ابعت ليك والبرنامج بتاعك جامد وانا بحبه

غير معرف يقول...

ana ba7ab osam wa7med yonas awy wagmal sab3a esa3a sab3a wagmed 3shren o3'nya

غير معرف يقول...

انا نشوى من اليكس وعاوزه ابعت اهداء من على النت لبرامج اف ام ابعته ازاى وشكرا

عادل فريد يقول...

الحب دمعة وابتسامه

غير معرف يقول...

انا عبدالله من اليكس وعايز ابعت شكرى الى اسامه

غير معرف يقول...

انا محمدعبدالفتاح انا عوز اسمع اي اغنية جديده الي شرين يارريت انا من قنا لو ممكن اهدي هذالي اخي محمود وكل من يا حبني

شوشو وبس يقول...

بجد البرامج كلها اجمد من بعض بس البرنامج اللى بحبه انا والنجوم وهواك

نسمه نسمه يقول...

هاااااااااي انا بحب كتير اسامه منير وبحب اسمعه جدا وببعتله دايما sms بس بجد مواضيع اسامه هايله كتير ونفسي اكلمه واقوله انى بحب عبد الرحمن اوى ويارب نبقي لبعض بقي

غير معرف يقول...

انا مش عارف اسمع نجوم اف ام

Unknown يقول...

انا عايزة اتكلم مع اسامه منير بجد تعبانه جدا
ضحى

غير معرف يقول...

هااى انا بحب كتير اسامة منير وبحب اذاعة نجوم اف ام وبحب سمر

غير معرف يقول...

انا بحب كتير نجوم اف ام وبحب ا سامه منير

غير معرف يقول...

على فكره أسامه منير ده عنده احساس عالى جداااااا



MIDOOOOOOOOOOOO

غير معرف يقول...

على فكرة انا بحب اسامة منير اوى اوى ونفسى يرد على تليفوناتى

غير معرف يقول...

7ima

بحبك ياسمسم

ضفدعه يقول...

هااااي انا بحب الاذاعه دي اوي انا عايزة اعرف ابعت ازاي مسدج للبرامج بتاعتها او اعمل اهداء حد يقولي؟؟؟

غير معرف يقول...

انا كمان عاوزه اعرف ازاى اعمل اهداء لحد ارجو الرد

غير معرف يقول...

انا بحب اسامه منير انا اسمى ahmed bakryوبحب بنت بس هيا اتجوزة

غير معرف يقول...

اهلا بيكم انا ياسر انا بحب اوى الموقع ده ممكن اتعرف على بنت سنه 22 سنه او24 سنه انا عندى 25 سنه

غير معرف يقول...

انا محمد محجوب اتمنا حد يسمع صوتي ويقيمني ولو يقدر يساعد في خروج الموهبه دي للنور انا سني 26 بتقن الغناء من13 سنه ودا لينك اغنيه بصوتي http://www.facebook.com/photo.php?v=1333918511668 ودا رقم تليفوني 01068667506 ودا لينك الجروب فيه اغاني ليا ليف يارب صوت يعجبكمhttp://www.facebook.com/groups/152102161507607/

نجوم اف ام يقول...

انا عمرو وعايز اشفكو وانا بسمعكم دلوقتي

غير معرف يقول...

انا عايز اسمع حاجه اتزاعت من كام اسبوع

غير معرف يقول...

شكرا يا احلي اف ام

غير معرف يقول...

شكرا يا احلي اف ام (ابو الاداهيم)

غير معرف يقول...

هو برنامج دكتور عمر خالد امتى

غير معرف يقول...

انا عايزه اعرف الموقع الرسمى لاسامه منير
او الاكونت بتعه على فيس
او اى حاجه اعرف اوصله الرسايل بتعتى من عليها

غير معرف يقول...

انا نفسى اتكلم مع اسامه منير .. مشكلتى انى ضيعت سنين كتير فى حب شخص منافق وميستهلش .. مخنوقه وبجد محتاجه اخرج من الحاله اللى انا فيها دى لانه ميستهلش انى ازعل عشانه ولا انزل دمعه واحده كمان

غير معرف يقول...

انا نفسى اتكلم مع اسامه منير علشان انا تعبانه اوووى بجد بحب واحد بقالى كتير وبيسبنى ويرجعلى وانا مش بقدر اقول لا علشان بحبه بجد ومحبتش حد غيره

غير معرف يقول...

عايزة اسال برنامج لينكات ايه الفرق بين البلاك بيرى و الاى فون واى موبايل فيه وايرليس وايه الفضل فى التلاتة

غير معرف يقول...

ل

غير معرف يقول...

انا نفسى اكلم اسامة محتاجة حد اتكلم معاة بجد ويقولى اعمل اية

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار