صور المفتش كرومبو الحقيقي !


صور حصرية جدا لماجد صبري المؤدي لجميع الاصوات في حلقات المفتش كرومبو
شاهد ايضا صور حفل خطوبة المفتش كرومبو .. حصريا !

ماجد صبري
كرومبو

19 تعليق:

غير معرف يقول...

بصراحة عملين شغل جامد جدا واستمره فالشغل دا وباذن لله فى تقدم دائما وانا شوفت فى الحلقه الى بيت بيتك سجلهلهم ميرسيه

غير معرف يقول...

صوت مميز وكان نفسى اعرف بجد مين صاحب الصوت وحلقات كرومبو مشهوره جدا ويوجد لعبه اخترعها الاطفال وسموها كرومبو

غير معرف يقول...

ياسلام على الصوت نفسى اعرف ازاى بيميز الاصوات التانية زاى الست عزيزة اللذيذة وسحس وتملى الغتيت ازاى بيميز الاصوات من بعضها

غير معرف يقول...

شكله زى العمر وكيوت جدا

غير معرف يقول...

بنتي عمرها سنه وثاثة اشهر وبتكون تسنى بالمتش كروبو لنها بتحبه ويا ريت تنسخ كل الحلقات على سيدي لانه علا ناجح وانا اول وحده راح اشتريهم وبالتوفيق

غير معرف يقول...

سلام عليكم أخي أنا جزائري أنا أهنئك على العمل لي تعمل فيه الله يباركلك في عملك

غير معرف يقول...

معفن

غير معرف يقول...

تحياتي للمفتش كرومبو وانا برسلو بطاقة اعجاب

غير معرف يقول...

سلام عليكم انا مصرى اوبدى اعجابى بافضل ممثل للشخصيات وشكرا

غير معرف يقول...

صحيح بحب كرمبو بس هو السبب فى كل المسابقات الكتير اللى ظهرت بنفس الفكرة فعلشان كدة كرهتو مووووووت

غير معرف يقول...

انت جميل جدا وشبة وائل جمعة مافكرتش تمثل ليةانتا اجمل من احمد عز

غير معرف يقول...

هوه ده بجد؟

غير معرف يقول...

مرحبا احلى قناة هي زي افلام وامتع قناة هي زي افلام
بس اريد فلم geeta mera naam ارجو ان تعرضوه قريبا وكل عام وانتم بخير

غير معرف يقول...

هو عجب الاطفال وحبوة
لكن تمادى فى الرخامة وعاد سخيف
خلاص كفاية عفن الموضوع زاد ورخم
رزق الهبل على المجانين

غير معرف يقول...

لو الاطفال شافو الشخصية اللى بتقلد الاصوات
هيخافوا وينامو لما يجى الاعلان
احنا شعب يموت فى الهيافات
لو لحظتوا كل الهايفين والجربانين بقوا بنى ادمين
حتى فية مطربين كدا لكن نقول اية
احنا شعب تعبان كرومبو ايةياكوسة

غير معرف يقول...

ممتع

خالد يقول...

المرسوم لهطعم احلى من الحقيقي

غير معرف يقول...

بصراحة انا بحب كرومبو جدا من كتر حبي فية انا برسمة كتير

غير معرف يقول...

انا بحب كرومبو جدا من كتر حبي فية برسمة كتير جدا

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار