صور هانا مونتانا


صور مايلي سايرس المؤدية لشخصية هانا مونتانا، وقد قامت بتقديم فيلم مؤخرا بشخصية هانا مونتانا وحقق نجاحا باهرا، والفيلم مثله مثل المسلسل يظهر فتاة مراهقة بشخصيتين واحدة نهارا فتاة مراهقة عادية والثانية ليلا فتاة مغنية بوب مشهورة .
















مع والدها الحقيقي وفي المسلسل
















مايلي بدات تمثيل الفيلم وعمرها 15 عاما لكي تصبح احد المراهقين المليونيرات بعد ممثل فيلم هاري بوتر
ويتوقع لها مستقبل باهر فس عالم التمثيل والغناء




45 تعليق:

غير معرف يقول...

يخرب بيت جمالك

غير معرف يقول...

هو دا الحريم الحقيقى زى الكتاب ماقال

غير معرف يقول...

ياي ميرسي انا بموت فيها بحبها موت بس بدنا المزيد

غير معرف يقول...

بجد تحفة محصلتش وعايزة اكتر ماشيdodo2010@tamerlovers.com

غير معرف يقول...

good luke for you

غير معرف يقول...

ياريت حد من اللى علقوا يدينى جوز عيون لحسن باين عليا اتعميت انا شايف مناخير مفلطحة وسنان مش مظبوطة وبق كبير هيه كل اللى فيها عين خضرا وشعر اصفر وهيه كل واحده شعرها ملون ولا عنيها ملونه تبقى صاروخ على اعموم هاغير النضارة يمكن اغير رائيى
اقفل الباب يا...

غير معرف يقول...

انا بحب مايلى كتير وهى كتير حلوة ويلى مو عاجبو مايعلق انا اسمى هدى من ليبيا بحبك كتير يا هانا مونتانا او مايلى سايروس you no i do

غير معرف يقول...

والله ابداع والجمال مالو مثيل0

غير معرف يقول...

كفايه روحها فى التمثيل ياكابتن وعلى فكره دى قمر

shahd يقول...

انا بحبك جدا جدا جدا و بجد انتى جميلة اوىىىىىىىىىى بموت فيكى

غير معرف يقول...

الصراحة الصور تحفة
بس بتتكرر
كثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثير

غير معرف يقول...

الصراحة الصور تحفة
بس كثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثير اوى

غير معرف يقول...

وييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييع

غادة يقول...

hgw,v tn yhdm hgv,um

غير معرف يقول...

مايلى قمر والى مش عاجبو يخبط
راسو فى الحيطه

غير معرف يقول...

على فاكره هى عاديه جدا وفعلا مفهاش غير عنين خضره فى ناس احلى من كده بكتير دى كفايه سنانه

غير معرف يقول...

صور جميلة جدا شكر

غير معرف يقول...

صور رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررئعة و هانا مونتانا ححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححلوة

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

غير معرف يقول...

احبك امووووووووووت فيك
اعشفك iloove uuuuuuuu co mitch

بصمت بنات يقول...

هااي

هانا يقول...

على فكره انا اسمى ولله العظيم هانا وطلعت وحده اسمها على اسمى واجنبيه كمان بس هى اموره كتير وطز فلى يشتمها انا عندى 11 سنه بااااااى

هانا يقول...

وبعدين هى انتو بتقولو انها وحشه مااااااااااااشىى طيب
صوتها مش وحش اغنية اوردس جميله بتغنيها مع سونى برازر

هانا يقول...

وعيزه رد لحد بكره واكتب اسمى بين قوسين عشان اعرف ان ده حد كتبهولى ليا انا ماشى بااااااااااااى

karim xx يقول...

هانا i like you

غير معرف يقول...

هانا عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
وانا بمووووووووووووت فيها وبحاول اقلدها فى كل حجاجه

غير معرف يقول...

بحبك يا هانا يا ملكه جمال الدنيا وما فيها
حلم حياتى انى اشوفك يوووووووم

غير معرف يقول...

A+ good owesome

غير معرف يقول...

انا احب مايلي وصديقتي بعد اموت فيج مايلي

غير معرف يقول...

مايلي سايرس رائعة بل اكثررمن ذالك مايلي فان (معجبة ) لي ما يعرفو ا

غير معرف يقول...

انا بحبك يا مايلى يا جمعة ابحث فى جوجل عن صور سيلينا غوميز امورة جدااااااااااااااااااااااااااا عنها بنفس بعض اسمى سيلينا من مصر

غير معرف يقول...

هى حلوى ونفسها حلوى وحبابة وطيبة مو مثل المغنيات العربيات

لولو يقول...

انه صور جميلةانا بحب هانا ومونتانا لدرجة عاليه
ان هاناومونتاناجميله جداجداجدا
هانا ومونتانا انا بحبكاوى اوى اوى

غير معرف يقول...

انا بصراحة احبها لاكن الان مو كتير لانها اتغيرت
البنت عمرا 17 سنة وتسوى فى حركات كانها بنت بالغة وعاقلة مسكينه مش عارفه انها لما تكبر حيصير العكس وتصير اتصغر فى عمرها ....على العموم احبها كتيييرا

نسمه يقول...

مايلى انا بحبك جدا جدا والصور جميل جداجداوانتى بجد جميل جدا

غير معرف يقول...

بس جميله اوي يارب يحمكي سوال! انتي مسلمه اما لا

نسمه يقول...

مايلى انتى جمليه بس انا كانت بحبك بس بعد ما شفت الصور قبل عملية التجمليه مش عرف انا بحبك ولا لا

غير معرف يقول...

يا الله شو حلوة ........ بس بدنا اكتر و اكتر

khlood ohmmead يقول...

اناخلود معجبة بهانا جدا يمكن انازى اى معجبة بس انا بموت فيها بجد زى الامر وصوتها تحفة i love you mile

غير معرف يقول...

هانا مونتانا حلوة في كل شئ من سلينا شريرة

غير معرف يقول...

i love you sooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mush mile

غير معرف يقول...

you my hero

غير معرف يقول...

احبك مايلي وانا بدي صير متلك لان صوتي حلوا مثلك تماما ليس لك من يحبك اكتر مني

منال الجزائرية

غير معرف يقول...

ana bahibak hana montana wa bidi sir mitlik

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار