Noor Photos صور الفنانة نور اللبنانية


صور الفنانة نور اللبنانية
الفنانة نور اشهر افلامها شورت وفانلة وكاب والذي يعد انطلاقتها في السينما المصرية

نور

صور جودة عالية للفنانة المحبوبة نور
قمر 14













صور نور اللبنانية

صور نور























http://www.al-jazirah.com.sa/magazine/17062003/49.jpg







Nour2

نور






169 تعليق:

Unknown يقول...

طول عمرك قمر يا نور

غير معرف يقول...

مو كتير حلوة نور

Abdelrahman Ellithy يقول...

"مو كتير حلوة نور" ???!!!!
وانت عامل ايه دلوقت

غير معرف يقول...

سبحان الله ...الكل متساويين يبقى العيب فين !!!!

غير معرف يقول...

كلمه بحبك دي شويه بس اقدر اقول بنموت فيكي يا نووووووووووووووور

غير معرف يقول...

الممثلة نور سورية وليست لبنانية

غير معرف يقول...

نور دي جايبه من الاخر ومفيش حد يقدر يقول مش حلوه الا لو اعمييييي واللي حتي يشوفها من بعيد يبقي حظه من السماااااااااا

غير معرف يقول...

قمر قمر والله قمر والى يقول غير كدة يبقى زوقة وحش انتى زى العسل يا نور وانا بحبك اوى بجد

غير معرف يقول...

لا بجد جامدة جامدة

غير معرف يقول...

عسل

غير معرف يقول...

بمووووووووووووووووووووووووووت فيكى يا نور بجد انتى قمررر وميكانو تحفه ربنا يوفقك ياااااااااااااارب

غير معرف يقول...

سبحان الخالق المبدع الله عليكى يااحلى فنانه كريم زهران

غير معرف يقول...

حلو كتير كتير

غير معرف يقول...

وانا اقول الصور منوره ليه اتارى نور منوراها وانتى اجمل الجميلت وسبحان الخلق العظيم

غير معرف يقول...

بصراحة يانور انتي جميلة جدا بس ياريت جمالك يبقي لزوجك فقط وانصحك بالحجاب لان جمال الروح بيدوم لا يموت اما جمال الشكل ممكن يموت في لحظة علي العموم اتمني لكي الهداية يا اجمل شكل واتمني تكوني جميلة عند ربنا وعند زوجك وبارك الله فيكي وهداكي

غير معرف يقول...

انتى اجمل وجه فى السينما دلوقتى ومفيش حد يقدريقول غير كده

غير معرف يقول...

نور حب حياتي وهيه عباره عن ملاك في الأرض

غير معرف يقول...

انا من السعوديه وبحب نور ياناس انا بموت فيها وبتابع كل افلامها نور والله ملاك فاهمين يعني ايه ملاك

غير معرف يقول...

انا عبودي من السعوديه وانا بحب نور كتير كتير
لان حبيبتي كتير بتشبهها وانا وحبيبتي افترقنا فصدقوني باابكي لما بشوف نور وانا معجب بها

غير معرف يقول...

هااااااااااى ياامر تكونى كويسه انا عبدالرحمن عادل سعدالدين ان معجب بيكى جدان وبتمسيلك.......سلاموز

غير معرف يقول...

انا بحب نوررر اووووووووى اوىىىىىىىى بس ياريت تكون روحها حلوه زى منا فاكر لان بصراحه الجمال دا لو مش على روح حلوه ميبقلوش لازمه بــحــبك h

medo0o0o يقول...

والله بجد تعتبر نور اجمل فنانه بجد

غير معرف يقول...

انا بحبك اوى يا نور

((عبدالرحـــمن الجـــــــــويلى)) يقول...

نـــووور اجـــمل نســـاء السنمـــا المصــرية

غير معرف يقول...

موزة جمدة البت نور دى

غير معرف يقول...

ايوه هيه حلوه بس المدح بحدود مو ملاك وماادري ايش اشوي تكفرو ونتو تمدحوا

غير معرف يقول...

ربما يوفقك يا قمر يا نور

مستر بهدله يقول...

نور. زى العسل ا موره جدا.مافيش غلطه.زىالكتاب ما قال
وبحبك يا لبنان

eman يقول...

انت بجد يانور اجمل ما خلق ربنا وانت زى العسل ومحبوبه من كل الناس كبار وصغار وشباب وفلم ميكانو رااااااااااااااااااااااااااااااااائع

مروان يقول...

انا مروان من السعودية احبك مرررره ياحلو نور اجمل بنت الفلم ميكانو وظرف طرق وسنة اولى نصب ومطاب صناعي الرهينة مرررراه حلو ياحلو

غير معرف يقول...

بصراحه ما شفت اجمل من نوووور وانا اتمنا لها التوفيق

غير معرف يقول...

يا ريت الحجاب و هداكى الله بس انتى بصراحة جميلة اوى

غير معرف يقول...

حبى ليكى خلانى انسى الناس كلها

علاء كابو يقول...

نور اجمل فنانة فى العالم وانا بموت فيها وبحب كل افلامها وخصوصا مع احمد حلمى

علاء كابو يقول...

نوررررررررر اجمل فنانة فى العالم

علاء كابو يقول...

انتى اجمل فنانةوبحبك مووووووووت وبحب كل افلامك

غير معرف يقول...

انا بببببببببببببببببببببببحبك اوى يانور بموت فففففففففففففففففيكى انتى امورة وشكلك جميل

غير معرف يقول...

احبك يا نور

غير معرف يقول...

انا احبك يا عسولة وانتى هتفضلى امورة

dode يقول...

انا عايز صور نور

غير معرف يقول...

احلى واروع فنانة بالفعل تستاهل هيدا اللقب عن جداره
انا بحب نور كثييييييييييير

غير معرف يقول...

انا بحبك موووووت يانور عينى

غير معرف يقول...

انـــ1 مجنوووووون نووووور والله مجنووووووون

لبــــى قلبكـ بس فديت عمررررررركـ

غير معرف يقول...

نور جميلة الجميلات وشكلها اكثر من رائع مشالله عليكي انا حاطة صورها في موبايلي وعلى خلفية الحاسبة تبعي وفي كل مكان من حبي فيهااااااااااااااا

غير معرف يقول...

نووووووووووووور جميله قمر منور فى السما العاليه وهى غاليه عندى اوى وبحبها وبموووووووت فيها
نور ممثله جميله وشطرة هى الصراحه تستاهل كل خيييييييييييييييير لدرجة انى كل لما ارسم البنت اللى برسمها اللى من خيالى تطلع فى الاخر انتى يا قمر يا جميل انت ربنا يحميكى من كل شر وعلى فكرة انا حاتط اكتر من صورة واحد منك على الموبايل

غير معرف يقول...

نوووووووووووووووووووور أنت أحلى وحدة رأتها عيني
وكمان أنا كتــــــــــــــــــــر معجب فيك وبحبك
أحبــــــــــــــــــــــ نـــــــــــورــك

غير معرف يقول...

محمدقطب من اسكندرية يقول انا عاجز عن الكلام بس نفسى اقولك امامك بحبك

سوسو يقول...

أنا ما أحب نور ابداً الله يعين زوجها عليها و أصلاً كيف قبل فيها و كل ألي بحبو نور أغبياء من حلاة وجهها

ai يقول...

فنانة جميلة ورقيقة وأنسانة بسيطة

غير معرف يقول...

بموت فيكى يا نور ....نفسى اشوفك لو مرة واحدة ...بجد انتى حلم حياتى كلة

غير معرف يقول...

نايق بندر السناني

غير معرف يقول...

نور مزتي وأنا بضرب عشرات فيها

غير معرف يقول...

جامد جداااااااااااااا شكرا

واحد يحبج يقول...

نور انتي حلوه بس يا خساره لان التمثيل حرام نصيحه من احت اتركي التمثيل لان اخرتها نار جهنم صدقيني بس انا احبج موووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

انت انت جمالك فاتني ساحر من شافك اكيد يذهل

غير معرف يقول...

والله لو بجميع البشر وصفتك مايكفي ولا حتا شفا يفك المهم اعلم باني يا فلان اعشقكك اهواك احبك والسلام تحياتي نادر

غير معرف يقول...

جاااااااااااااااااامده جدا

THOUTHOU يقول...

ANTI TOGTEL BZIN W ELHOUT ALIK YA ASLA W TOINSA ELKOL YHOBOUK

غير معرف يقول...

hi ana kan9oul noor fna ou rala walakin makat3jbniche merci

sara يقول...

salam ana sara mn lmarooc noor wa7d lbnt zwina mais tjmil houwa li khrj 3liha by

غير معرف يقول...

salam ana kat3jbni noor walakin noor turkiya 7ssn mnha ok hahahaha

غير معرف يقول...

ana kholoud mn lmarooc ga3 makat3jbni had lmoumatila ou makan7mlhache tfooooooooe ila r9itha 7daya n9tlha blmoos

نصر الوجيه يقول...

صورك كثير جمياة جدا وانا احبك والله يا نور من كل قلبي وانا والله بحلم فيك كل ليلة واتمنى تكوني لي وارجو اريد اعرف الايميل بتاعك ولو سو ادب

غير معرف يقول...

hy zwina

sara de marooc يقول...

l7a9i9a noor loubanniya rzala fna ana b3da chakhsiyan ya3ni persoonel kat3jbni mais kanfd noor turkiya 3liha sory noor lobnaniya

sara de marooc fes يقول...

hi cava moi sara de marooc noor cais un femme tres belle wawwwwwww

اموت فيكي يقول...

نور احبك موت وانتي اجمل الفنانات

sara de marooc fes يقول...

salam saraha noor loubnaniya rzala tbarklah hiya a7ssan momatila 3ndi zin ou latay houmahadouk hahaha tbarklah ou safi bizouuuuuuuu nooooooor

teto يقول...

ممكن صور احلى شويه بس مشــــــكوررررررررررررررر على الصور ده

محمودفضل يقول...

انابحبك اوى ينورعلشانفيي شبهامن حبيبتي مروة محمودبحبك يامروة

غير معرف يقول...

انا بحب نور جداااااااااااا أوييييييييييي خالصصصصصصصصصصص

غير معرف يقول...

choufi anoor ila r9itk radi n7wik ok radi ndrblk trma al9ahba zamla a7 radi nkhchilk zabi ftaboonk al9a7ba ok byyyy

خالد من فلسطين يقول...

انا بحب الممثله نور وبتمنى ألها توفق ونجاح اكتر ممثله
دخلت قلبى ونفسى اكتير احكى معها على الجوال او الاميل يا ريت تقرء التعليق romancer_forever_hotmail.com

خالد من فلسطين يقول...

انا بحب الممثله نور وبتمنى ألها توفق ونجاح اكتر ممثله
دخلت قلبى ونفسى اكتير احكى معها على الجوال او الاميل يا ريت تقرء التعليق romancer_forever_hotmail.com

sara de marooc يقول...

salam tous le monde moi j'aime beaucoup noor loubnaniya beaucoupppppppp by

غير معرف يقول...

انا بكره الفنانه نور وتمثيلها مو حلو

غير معرف يقول...

اجمل امراءة على وجه الارض واجمل ممثلة في السينماء بحبك والله

غير معرف يقول...

احب نور

7way يقول...

noor nss7k wa7d nasii7a ou ga li kay9raw donc nti wa7d lfana ma9boula walakin katmtli dakchi mamzyane ya3ni lmsskh katbndi bzazlk houma lwala ou tabonk lkbir katanchih radi nji chi nhar ou nkhchilk fih zabi ok yalah al9a7ba thalay ou t7way mzyan m3a lmoumatilin a777

الفارس يقول...

الفارس يقول اعمل ايه بحب واحده شبها

غير معرف يقول...

يااااااااااااااااااااااااااااااااااانور عينى زى ماقال حبيب قلبى القمر الفنان تامر حسنى0بمووووووووووووووووووووووووووووووووت فيكى يا نور يا قمر انتى زى العسل والله انا كتيييييييييييييييييييير بشبهلك بس انا مصرية واسمى مورا برضو قريب من اسمك الحقيقى يا مارى ونفس ضحتك وكمان بشبه صوتك وعينى لونها عسلى0بحب كل افلامك مع القمر وفارس احلام البنات احمدعزاحلى فيلم فى رائي سنة اولى نصب بشاهده كتير جدا ومبزهقش منه ابدا وبفرح لما بشوفه ممكن اشوفه خمسين مرة فى اليوم ياريت تعملى يا نور زيه تانى او حتى جزء تانى منه فيلم بجد اكثر من رائع وخصوصا الاغانى اللى فيه وشوية المايوهات البكينى رائعة وبحب افلامك ايضا طبعا مع احمد حلمى ياريت تكترى من اعمالك معاه0وملكيش دعوة بكلام حد كل الناس بتحبك والله جمهورك المصرى بيحبك قوى انتى احسن ممثلة على وجه الارض ياملاك اهديلك اغنية عمرو دياب زى الملايكة0نفسى اشوفك واتكلم معاكى ياروح قلبى0اكتر افلامك المقربة الى قلبى وغالية عليا قوى هم0سنة اولى نصب0عوكل0ملاكى اسكندرية0مطب صناعى0كشف حساب0ظرف طارق0سيد العاطفى0الرهينة0شورت وفنلة وكاب0اصحاب ولابيزنس0ونقطة رجوع000ياريت تعملى حاجه مع منى زكى بحبها000

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمته الله وبركاااته....!!
اول شى اهي خياااس ومااا ادري ليهااا معجبين فيهاااا >>على شكله على جسمه ولا على اي شى مااالت على كل الاجااانب والمصاااريه والسوادن والمغرب وكل دول الاجانب وع وع وع وع

غير معرف يقول...

نور دى ملاك الشاشة

غير معرف يقول...

اللي يقول مو كثير حلوه .. اعمى


يالبى قلبك يانور قسم انك آيه في الجمال
فديت ابتسامتك اللي تضيع بلد بكاملها
امووووووت فيك وبطاررررريك

غير معرف يقول...

نور حلوه وتمثيلها حلو بس يا ريت متعملش اي أفلام خارجه

غير معرف يقول...

انا بحب نور اوىىىىىىىىى تمثيلها بجد فظيع

غير معرف يقول...

كتير حلوين الصور يسلموووووووووو

غير معرف يقول...

يسلموووووووووو انا بموت على الفنان نور وخاصة لمى تمثل من الفنان احمد حلني بتطلع تجنن

داود يقول...

ماشاء الله جمل لاااا صاروخ عابر للقارات
الله يطرحلو البركة !!!!!!!!!!!!!!!!!

احمد حجاج يقول...

انا مش عارف اقول اية بس بجد انا بعشقك

mennamenna14 يقول...

ما شاء الله على القمر بجد فنانة العصر الحديث ومن جيل الفنانين الصح انا بمووووووووووووووووت فيها مع تحيات مى امان الدين

غير معرف يقول...

نور والله انا احبك بجد والله لو تطلبين عيوني اعطيكي والله انكي ملكة السينماا والله انكي ملكة والله انكي قمر على الارض والله انكي اجمل فنانة على الكوون والله انكي ملكتي قلوب الناااس بجمالك سبحان الخالق

غير معرف يقول...

fggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

غير معرف يقول...

انتى قمر وعسل واحلى فنانة وانا بموت فيكى

غير معرف يقول...

انتى جميلة وامورة وحتبقى احلى لو اتحجبتى بحبك يا نور

غير معرف يقول...

نورانتى اجمل وارق فنانة بحبك اوى

غير معرف يقول...

صورك جميلة اوى منورة المنتدى
بحبك اوى يانور

غير معرف يقول...

بحبك

غير معرف يقول...

نور اجمل وحده شوفته في حيتي

غير معرف يقول...

نور انتي حلوة خالص وانا بحبك قوي
بحبك قوي........................
فيرونيا من مصر 12 سنة

غير معرف يقول...

نور انتي كسك تحفة وشفايفك اروع
بحبك وبحب كسك وشفايفك وطيزك

اموت فيكِ يا نور يقول...

انتِ فنانه جميله ورائعه واكُثــر من رائعه واتمنى مراسلتي puncherali@yahoo.com

غير معرف يقول...

جورج من مصر محافظة المنبا ملوي انا بحبك اوي ونفس ونفسي القي وحدة زيك 0171902595

غير معرف يقول...

أنا بموت فيك يا نور وأعشق فيك و أتمنى طول عمري أشوفن متألقة و نفسي أجي عندك أشوفك و دي إيميلي أنا أشبه الممثل مهند و أنا صورة طبق الصل ليه babouri2009@live.fr

غير معرف يقول...

بجد تجنننننن

غير معرف يقول...

ahla mozza ya noor enty amar begad we meecanoo helw we 3ala fekra enty hatkoony belhegab ahla men ay had ya3ny haifaa kanet wehsha gedan geedan fe film dokan shehata 3arfah? akeeeeeeeeeeeeeeeeed 3arfah
bas el mohem en enty we nancy we sooma we yasmine 3abd el 3azeez we marwa 3abd el men3em we fananat keteer ahla men haifaa we enas el deghedy bahebek moot welly yekool haga gher keda yebka ma3andoohoosh zok wal adab ya amar. merci kan ma3aki bassant we rawan welad ashraf aw khaled kamal saheb mariam market

غير معرف يقول...

emelly aho : bassant_khaled58
ana bassant okht rawan ya reet begad terasleeny please

غير معرف يقول...

amar bas 3ala fekra enty ahla men haifaa el wehsha el daloo3a geedan dee

غير معرف يقول...

mozza bant amar mamtek wedetek we heya odam ahla warda. bassant okht rawan tanny.

غير معرف يقول...

araf noor dee mokrefa bent mokrefa ya reet tekraa 3ashan te3raf el kheba elly heya feeha dee . zebala geedan.

غير معرف يقول...

moo helwa we bass ya nOoR enty zay el kamar

غير معرف يقول...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
teganeny
I LOVE YOU YA AMAR MOZZA WE WARDA WE MAMTEK WALADETEK ODAM WARDA HELWA GEEEEEEEEEEEEEEEEEDAN
ana beta3et mariam market.

غير معرف يقول...

mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOzza

غير معرف يقول...

eh hatwady el halawa feen mafeesh makan taaaaaNY
bas bardoOoOoOoOoOOOOOOOOOOOOOOOOOO hatefdallly helwa we mozza dayman please rasleeny please.

غير معرف يقول...

ahooo el email ahoo bassant_khaled58 ana beta3at mariam market.mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooozza.amaaaaaaaaaaaaaar.ward we foll we yasmin

MIRAL SOLOH يقول...

انتي احلا وافضل ممثلة في كل العالم بحبك كتير
amar bhebek kteer btmana ashofek ia habebty ia 3ione bye bye ante ahla wahde bdenia
بحبك من كل قلبي
please raslene please ia hiaty bhbk habebte ante ahla wahde bdenia warde bdenia ia haiate iaret low ante m3e ra7 ab3atlek amele ab3atele amelek iaroh nor
AMELE HOWE
lil_miralosh@hotmail.com
PLASE AB3ATELE AMELEK WRODE 3LY ia rohe sowarek ahla sowar bdenia ante amar btmna tkone mae abatele amelek please rohe ana bhebek bgd
BYE BYE HIATE


Ahderet kol aflamek bganeno bhaneke ala shhertek

غير معرف يقول...

نور فنانة جميلة لو حد عرف ايميلها يكتبة

غير معرف يقول...

حلوه حدا مرسى يا قمر

غير معرف يقول...

والله يا نور كلك جميله واكيد كسك احلى

غير معرف يقول...

ممكن انيكك يا نور وادفع نص عمرى

غير معرف يقول...

يا سلام لو تحطى زوبرى بكسك وتمصى فيه واللحس بزازك واللعب بكسك يا احلى نور

غير معرف يقول...

انا من اشد المعجبين في ممثلتنة الشابة ماريان تمثيلك حلو كتير وعنجد اتمنالك فائق التقدم في حياتك العملية والف مبروك زواجك واتمنا لو اجيتي على الاردن ان اشوفك او اخد مع صورة تذكارية يا احلا صبيا بلعالم

غير معرف يقول...

00962788132200 انس الناطور

غير معرف يقول...

هي حلوة

غير معرف يقول...

نفسى اتجوزك علشان انا بحبك وانتى لكى شبه كبير جدا بينك وبين البنت اللى بحبها اصلها حلوه اوى زيك نفسى اتجوزك علشان كنيكك كمان نفسى ادعكك فى كسك وطيزك علشان انتى ماكينه حلوه اوى وعليكى جوز رجول حلوين اوى انا نفسى اعرف رقم تليفونك علشان اكلمك ونحدد معاد مع بعض

غير معرف يقول...

ANA BA7BEK AWY YA NOUR ANA 7ATET SORTEK 3LA TLEFONY W 3LA ELKOMBUTER W 3LA ELEMIL W 7TA ESM EMILY 3ASHE2 NOUR NEFSY ASHOFEK W ATKALEM M3AKI ANA MEN 7OBBY FIKI BA7EB 2I ESM TTSMY BIH FI AI FILM W 5SOSA NADA
I LOVE U NOOOOOOOOUR
YOU ARE THE MOST BEAUTIFUL GIRL AHAVE EVER SEEN

غير معرف يقول...

نور قمر لبنان.سبحان الخالق جمال رباني.

غير معرف يقول...

جمال لبناني بحبك يا لبنان بلد الجمال الحمدالله

انا اسمى نور يقول...

الله يحفضك يا نور قمر

نور يقول...

انا نور حلمى انا بحبك يا نور

نور يقول...

انتى فنانة جميلة من نور

غير معرف يقول...

هما اللبنانيين حلوين كدة يا امر

غير معرف يقول...

انا بحب نور قوى وبصراحه حرام الملاك ده يعيش على الارض

غير معروف يقول...

والله بجد انا بحبك يا نور انتى فنانه جميله

غير معرف يقول...

والله بجد انت اجمل بنوتة فى العالم اجمع يا عسولة

غير معرف يقول...

والله انت اجمل من القمر وانتى جمدة اوى

غير معرف يقول...

احلى نور اجمل واحلة ممثلة وفنانة بحبك موت

هيثم يقول...

واللةبجدانتى فنانةجميلةاوىيانور بحبك اوى يانور عينياوانتى الافى القلب

غير معرف يقول...

نور انتى فنانة حلوة بس شكللك متكبرة شوية صح

غير معرف يقول...

انتي فننانه جميله جدا وبجد انا بحبك جدا I love You Nour

جنى يقول...

طول عمرك قمر يا نور يا حبيبة قلبي وانا بحبك مووووووووووت ونفسي امثل انا شايفة ان عندي موهبه ومحتاجة حد يكتشفني

غير معرف يقول...

كتير حلوة يا نووووووووووووووووور

غير معرف يقول...

كسمك يا متناكة

غير معرف يقول...

انــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامجــــــــــــــــــنون فــــــــــــــــــيكــــــــــــــــــــي يــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانــــــــــــــــــــور

غير معرف يقول...

شركة بوسةفون بعتتلك 3بوسات تخصمهم عند اول لقاء بنا رصيدك الان وحشتيني ونفسى ماحدش يقول عليكى كلام زباله زى ئلى الناس بتكتبو يا قمر

غير معرف يقول...

ربنا يحميكى انا بحبك اوى انا وحبيبى

غير معرف يقول...

ممكن اميليك الياهو

غير معرف يقول...

نور بجد صورك روعه وانتى قمر اصلا بس لو اتحجبتى يبقى افضل وتصونى وتحفظى على جمالك

غير معرف يقول...

يانور انا مريم وبحب افلامك مووووووووووووووووووت يا قمر واهداء الى ماما وبابا وموده ورحمه وعبدالمنعم انا اختكم مريم

غير معرف يقول...

يا نور انا محمود فيصل وبحب صورك موووت وانتى صورك تجنن ومصطفى فيصل اخويا بيحبك ومريم اختى وزياد ابن عمى واسراء واسماء وبسمله وماما وبابا بيحبوكى عمتا انتى جنان من غير حاجه بس انا حوده فيصل فيه موهبه ونفسى حد يكتشفها انا صوتى جميل جدا وياريت تكتشفينى انا من السويس وصاصا ومريم وزياد بنحبك والسلام ختام

غير معرف يقول...

يا نور عينى اسماء جمال همدانى بتحبك افلامك بتعجبنى وانتى صورك خرافه واهداء الى تامر حسنى الى تامر حسنى انا محمود فيصل بحبك جدا جدا يا نجم الجرجير

غير معرف يقول...

نور دى قمرررر موززززز

غير معرف يقول...

بحبك يا نور انتى حلوة اووووووووووووووووووووووووى

احمد خطاب يقول...

انا بعشقــــــــــــــك

غير معرف يقول...

الفنانة نور دائما متالقة بجاملهاوالروعة والتميز

غير معرف يقول...

الفنانة نور شفايفها حلوة اوى الواحد يرتاح فيها لما يبوسها بوسة مشبك ربنا يوفقك وتعملى صور عريانة باينة فيها بزازك وكسك وطيازك يا اجمل المخلوقات

(المحب ينيكك) يقول...

ممكن يانور تدينى عنوانك علشان لما جوزك يطلع اجيلك ونقعد مع بعض وتقلعى هدومك وانيكك فى كسك وفى فسيتك وتمصى فى زبرى وامص فى بذاذك على فكرة انا زبرى كبير

غير معرف يقول...

كسمك يابت الشرموطة

صاحب الزبر الكبير يقول...

صورك بالمايوه حلوة فى فلم سنة اولى نصب ولكن لو كنتى من غير السنتيانة والكلوت كان حيبقى احلى

عصام يقول...

انا بجدبحبك يا نوروانت اجمل انسانة فى الكونوبجد مش لاقى كلام اعبر بيه عن الى جوايا

سمسمة يقول...

بحبك موووووووووووووووووووووووووووووووت يا نور

غير معرف يقول...

احب ان ارى صور رجلين نور واصابع رجليها

غير معرف يقول...

نورانا مش بحبك لكن معجب بيكي ليس لأخلاقك بل لجمالك لأن انتي عارفه طبعا اخلاقك عامله إ ويارب تتحجبي وهقولها كلمه وياريت تقريها يابن آدم حين تولد يؤذن ف اذنك من غيراذان وحين تموت يصلي عليك من غيرآذان وكأن حياك هي الوقت مابين الأذان والصلاه فلاتضيعها فيما لاينفع

محمد عبدة يقول...

علي فكرة ان بحب نور اوى اوى اوى اوى عشان هيا شبة حبيبتي اوى نور سكر وروحي عسل

غير معرف يقول...

بجد انا بموت فيكي وعلي فكره احسن حاجه فيكي رقتك وصوتك بجد انا بحبك

غير معرف يقول...

كامله والكامل الله اجمل من الجمال

الغزال الربع يقول...

ومتلك يانور من يريح القلب في رويائتك

غير معرف يقول...

يانور مايهمك حكي هدول الحيوانات اكو متل يقول الما يعرفك مايتمنك فهدول ما بيعرفو قيمتك انت دولة بحاله0000000 احمد العراقي

غير معرف يقول...


الصعيدى المصرى بحب افلام الفنانه نور اللبنانية وجميع افلامها وعلى احترامها فى افلامها وعلى الرومانسيه اللى الجمهور حبها وشكرا 01281847310

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار