تامر حسني - ضحكتها مبتهزرش


كليب اغنية ضحكتها مبتهزرش
تامر حسني 2009
الاغنية هتنزل في البوم فري مكس من انتاج نصر محروس

22 تعليق:

غير معرف يقول...

انا علاء...والنبى ياعم تمور ياقمور ترحمنا من كلامك الغريب الى كل شويه تحدفنا بيه ده زى (خليها تكلك) الا يعنى ايه دى ! طبعا انت عارف معناها ..وغيره كتير اوى ولو عاوز تغنى غنى حاجه ليها معنى الكلام مخلصش والله
alaa_lover2009@yahoo.com

mycasanova يقول...

ايه ده يا عم الحج و النبى غير الاصه ده علشان انت شكلك فيها............. ماشى و غير الكلام برده يا ........ اه تامر
good_kazanofa@yahoo.com

يمنى يقول...

تامر ما كنت كويس اللى حصلك هو انت سبكى عداك ولة اية يابنى قوتلك لو مشيت وراءة المخرين المادين عمرك ماهتوصل كدة وان كنت فاكر ان معجبين بنات يبقى انت مش هتكسب حاجة ان زاى ماتقدر تطلع فوق فى حاجات كتير تنزلك تحت اوعى تفكر انك ممكن تكون زاى عمرو دياب او محمد منير دول ملوك الغنـــــاء مهما كانوا مغرورين انا عندى دليل انك مؤقت ان اى حد ممكن يسمع اغنيتك مرة واتين لكن 30 مرة مش ممكن لكن عمرو دياب ومحمد منير لو كانت اغنية من ايام فراعنة برضة بنحبها وبنشتاق ليها كمان

غير معرف يقول...

قلة ادب انا عايز اعمل علاج ضد مرض شلل تامر حسنى دا بقى مرض معدى وربنا يسلم فى ام البلد دى

غير معرف يقول...

الله عليك يا تامر يا كبير
انت واحد ماكو منك اثنين
ومالك شغل بالعذعال الي يقولون انك مؤقت
وانا ارد علا الي قال جذي اتحداك اذا اختك مو معلقه صورت تامر في صدرها
والكبير كبير

غير معرف يقول...

والنبى ياتامر بلاش الغرور دة ممكن يكون كلامك صح بس الكينج حيفضل موجود وعمرودياب حتى لو الاغانى الاخيرة مش حلوة اووووووووى بس القديم هو الاصل بالرغم من انت كمان عندك اغانى حلوة بس انت بدات تبتذل
yooyooo alex

شادى محمد يقول...

انا بجد لا شايف معنى للكلام ولا حتة سحنة كويسة اشوفهالك ياتامر افندى عارف ياتمورة انت بتفكرنى بمين بواحد اسمه ( غباشى النتن ) المصيبة انك مصدق نفسك وان ليك جمهور مع انك لو ركزت كويس هتلاقى الجمهور سنه مابيزيدش عن 18 سنة بالتالى افضل انك تغنى اغانى للاطفال احسن وبطل الكلام الخايب اللى زى ( خليها تاكلك ) ماشى ياتمورة بالحلاقة الجامدة بتاعتك دى

غير معرف يقول...

طبعا انت يتامر منكرش ان انت ليك اغاني حلوة اوي بس ايام مكنت فنان عادي لاكن بعد محسيت نفسك بقيت بتغني اي حاجه في اي حاجه وانا مش فاهم ايه الحلو في اغانيك الجديده دي يعني متنفعش تبقى اهداء ولا اي نيلا بصراحه انت فنان فااااشل معتمد على فئة معينه من الناس يسمعوك وبس اللي في حدود العشرين

غير معرف يقول...

والله يا تيموز اغنيه مره تجنن ومره حلوه اخر شي سيبك مكن العزال يا وحش انتا الجامد يا تامر يا جامد

منال يقول...

والله يا تامر اغانيك حلوة كتييييييييييييير و انا بحبها كتييييييييييييييير بس حلاقة شعرك في فيلم عمر وسلمى 2 مو طالع حلو بالمرة

غير معرف يقول...

انا بحب اغانيك يا تامر وبحبك في الافلام والبرامج بجد

غير معرف يقول...

تامر حسني كويس ومش وحش واغانيه كلها حلوة وعمرو دياب ومنير ايه الي دخلهم في الكلام اصلا كل واحد وليه ناس بتحوا وفي بيحبوهم كلهم وبدين كلواحد عنجو انتقاض يخليه لفسو ميقعدش يعلق كلام وخلاص واقيه هوة اصلا بيسمع لتايحتفظ بانتقاضوا لنفسه لانو كلامكوا لا هيقدم ولا ياخر وتامر طول عمره هيفضل عالي وجامد ربنا يحميه ويوفقه انشاءالله

غير معرف يقول...

جامد جدا

غير معرف يقول...

ولد السعودية : بصراحه تامر حسني اكثر فنان مصري يعجبني واسمع له كثير باستثناء عمرو دياب بس بصراحه اللي يعجبني اكثر حاجه في تامر احساسه ولمن يغني اغنيه يغنيها باحساس وفي الاخير اقولك ياتامر انت ابدااااااااااااااااااااااااع في الفن المصري

غير معرف يقول...

أنا نحب تامر حسني بزاف و هو أحسن فنان مصري شوفتو و سمعتوا في حياتي و في الأخير أتمنالوا النجاح و التوفيق. .

غير معرف يقول...

م

غير معرف يقول...

احلى تامر حسني عانجد بمووووووووووت فيك
عاشفة تامر حسني؟

غير معرف يقول...

احلى تامر حسني بلدنيا الله يخليك عنجد انت بتجنن واغانيك كلها روعة عاشقة تامر حسني

غير معرف يقول...

احلى تامر حسني بلدنيا انا بمووووووووت فيك

غير معرف يقول...

فكك علشان انا مش بحبك
وكل شوية تطلعلى بشعر صدرك
اية ياعم وهو مافيش راجل فى العالم
غيرك
فكك بقى

غير معرف يقول...

ط

غير معرف يقول...

نيك المصري

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار