صور مذيعين نجوم اف ام


صور جديدة لمذيعين نجوم اف ام مع بعض المشاهير
تامر حسني واحمد عز





Nogoom FM Cast























































صورة



كريم الحاميدى مع هيفاء وهبى


صورة



اكرم حسنى مع دينا حايك



صورة


احمد يونس مع نيكول سابا



صورة


طارق ابو السعود مع انغام



صورة


مها بهنسى مع يوسف الحسينى



صورة


مروان قدرى واحمد يونس مع هانى سلامة



صورة

جيهان عبد الله مع انريكى اجلاسيوس



صورة








327 تعليق:

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 327   ‏›أحدث   ‏أحدث»
غير معرف يقول...

انا بجد نفسي اشتغل في نجوم اف ام علشان اتصور مع هيفاء وهبى

غير معرف يقول...

THX U GOODBLOG

غير معرف يقول...

ممكن الحلقة بتاعت ان ريكى جلاسيسوس اللى اتلقت جيهان عبد الله ب ان ريكى جلاسيسوس

غير معرف يقول...

انا كمان نفسى اشتغل فى نجوم واتصور مع مشهورين هههههههههههه

غير معرف يقول...

من فضلكم انا عيزه صورلمهند التركي

غير معرف يقول...

؟أنا بموت فى نجوم fmوخاصة أسامة منير وأحمد يونس

غير معرف يقول...

ممكن رقم احمد يونيس دة لو مش مرتبط

محمود ربيع محمد يقول...

ازاعه جامده بدون منافس بتابعها من اوائل بثها ببرامجها كلها ومزيعها وعلى رأسهم رجل الازاعه الاول طبعا الغنى عن التعريف الاستاذ اسامه منير وحاتم طبعا طبعاازاعه نجوم fm وللأسف انا عايش في الاسكندريه والازاعه فى الراديو تكاد تكون معدومه فللأسم لم استطيع ان اتابعها نهارا وانا خارج البيت
وشكرا

غير معرف يقول...

انا بجد من عشاق نجوم اف ام وخاصة انا والنجوم وهواك وطبعا عملاق الرومانسيه اسامه منير وربنا يوفققم كمان وكمان وشكرااااااااااا

غير معرف يقول...

نجوم اف ام خالتنى احب اسمع الرادبو اللى عمرى ماكنت بهتم بيه ابدا وشكرا لكل الناس اللى بيشتغلوا فيها لانهم بيحاولوا يسعدونا.

Unknown يقول...

انا بحب كل مذيعين اف ام بس بجد نفسي اشوف صورة لشيماء حافظ بليز

غير معرف يقول...

عالم فاضية

غير معرف يقول...

نجوم اف ام اذاعة جامدة جدا وبلا منافس بس نفسى اعرف مواعيد برنامج انا والنجوم وهواك واكتر برنامج متبعاه برنامج كريم الحميدى وكمان برنامج أكرم حسنى وأخيرا أحمد يونس جااااااااااااامد اخر حاجة

غير معرف يقول...

اذاعه كويسه بس في برامج مش قد كده فيها وبحس انا بتملي الوقت وخلاص وبرامج رهيبه وعموما دي ازواق

غير معرف يقول...

على القهوة جامد اخر حاجة و احمد يونس زى العسل

غير معرف يقول...

ازاعه جامده اوي مالهاش حل اهدي كل اغانيها لصحابي وخصوصا نوسا وتوحا

غير معرف يقول...

بصراحه ازاعه جامده موت بس انا بصراحه لما شوفت المذعيت اتصدمت

غير معرف يقول...

انا بصراحه مش عارف الصوت بيطلع من الناس دي ازاي
غريبه اوي

غير معرف يقول...

على فكرة ياكريم وانتى وهيفاء الصورة مش حلوة خالص وكريم فيها شكلة ياااااااى

غير معرف يقول...

انا احمد طارق بهنى كريم واكرم على الصور الجمدة واقول لاحمد يونس خليك جرى شوية وتحى لكل طلاب عين شمس

غير معرف يقول...

ازيكم انا بحب نجوم اف ام وبالاخص جيهان عبداللة

غير معرف يقول...

الاذاعة جامده جدا انابموت فى يوسف الحسينى واسامه منيرويارب ربنا يوفق الاذاعه دائما انشاء الله

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم اف ام موووت وخصوصا برنامج على القهوة

غير معرف يقول...

بجد اتمنى ان احمد يونس يقرا الكلام ده هوة احسن مذيعين نجوم fm ادب و اخلاق و لباقه و مدارك واسعه و نفسى يستمر فى المحطه للنهايه لانه سبب مهم و عامل من عوامل نجاح المحطه بالتوفيق سلامى للجميع
هاله محمد

غير معرف يقول...

الاذاعه حلوه اوى والبرمج حلوى كتير بس لو ممكن وقت الاذن يكون موجود او دعاء او اغنيه لو ممكن

غير معرف يقول...

هقول ايه بجد بحب نجومى المفضله اكــــــــــــــيد عرفتــــــوهه صح انا بقول كد برده بحبك نجومى مع تحيات عاشق افـــــــ امـــــــ

غير معرف يقول...

انا وصل حبي للاف ام لدرجة الادمان ......

ارجوكم شوفوا ليا حل ......بحب اف ام مووووووووووووت .... احمد سامي .....ميـــــــــــدو......

غير معرف يقول...

انا بحب كل مزيعين وبرامج نجوم اف ام وبموت فيهم بجد نشوى

غير معرف يقول...

انا بحب برنامج على القهوة ل اخمد يونس وهو يعتبر عندى من الاساسيات

غير معرف يقول...

كلهم زى العسل والله

غير معرف يقول...

بجد نجوم اف ام جامدة اخر حاجة وبالذات احمد يونس (احمس) بجد انت جامد اخر حاجة بس ليا تعليق انت لية دايما فى صورك مكسوف؟ ههههههههههههه
.........عموما بالتوفيق دايما

غير معرف يقول...

انا محمود حمزة اتمني ان اكون قريبا في نجومfm

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم اف ام مووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

انتم حد جميل وحد بيشتغل على نفسه كتيير علشان يسعد الناس وناس كتير ساعدوكو مش خمسه ناس لا ناس جميله وظريفه و حد بيحب شغلوا بجد


على فكره انا بهزر وانتم مجموعه كويسه بس بكره كلمه حد و ناس و لذيذ

غير معرف يقول...

بجد نفسى نفسى اكون رئس المحطه علشان اتصور مع هيفاء
وامسكها من وسطها واحضنها وامس صدرها الى يهبل ده

غير معرف يقول...

والله فعلا ناس فضية هى الاذاعة كانت الاول حلوة لما كانت بتجيب اغانى لكن دلوقت بتجيب اعلانات وفواصل غنائية

غير معرف يقول...

مش عارف بس الاذاعه دي لو مرئيه اكيد كانت مش نجحت ياريت كمان تحولو تغيرو في البرامج شويه عشان الملل وبلاش الاستمرار بمنطق استغلال النجاح وعلي العموم محدش فاهم حاجه خالص والعاقبه عندكم في المسرات

غير معرف يقول...

اكيد احمد يونس شكله مش حلو عشان كده مش فى صوره له ههههههه انا شبه احمد العطار ومعايا دبلوم ينفع اشتغل معاكم

غير معرف يقول...

والله يا احمد يونس انت زى العسل انت واسامه منير وانا بحبك اوى اوى اوى ونفسى اكلمك ياريت رقمك

غير معرف يقول...

ياريت الناس الى بنحبها فى نجوم اف ام الى كلهم زى العسل يقدمو برنامج يناقش الحياة الزوجيه باسرارها ومشاكلها وحلوها ومرها وانا متاكد ان فريق عمل نجوم اف ام قادر ان يعمل البرنامج دة وبصورة بسيطه وجميليله للناس واخيرا احب اهنى فريق العمل فى نجوم اف ام الى اصبحت واحدة من اهم قنوات الاذاعه الجامدة جدا

غير معرف يقول...

اذاعة رخمة كل همها الاعلانات والفلوس وبس

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم اف ام كتير جدا وبحب المزيعين كلهم بس لما شفت صورهم اتصدمت ياريت تتشال احن وخلينا على عمانا

غير معرف يقول...

جوزني هيفاء و اعطيك 10000 بقره

غير معرف يقول...

هاااااااااااااااااااااااى كتيربحب نحوم اف ام وخاصة احمد يونس واكرم حسنى وجيهان عبدالله بجد اجمد اذاعة فى العالم كلة بموت في على القهوة لاحمد يونس

غير معرف يقول...

جهان عبدالله موززززززة اخر حاخة ونا بموت فيها

غير معرف يقول...

انا عايزة اشوف حلقة انريكى اجلسيوس

Unknown يقول...

انتبهوا يا شباب المسلمين قبل أن يأتى يوم لا ينفع فيه مال ولا بنون الا من أتى الله بقلب سليم...
هذه رساله الى محب الغناء(سماع)
http://www.g999g.com/almtabr/alrashed/75.mp3
لا تتردوا فى سماعها

غير معرف يقول...

والله بجد مش عارف اقول ايه الواحد اتصدم انا كنت مفكرهم اممير

غير معرف يقول...

what is this i never thought that fm worker has bad face offfffffffffff yay they are sooo bad look i think that ahmed yones is cute but realy i love him he is good and has nice mind but aoll of them are baddddddddddd ahahahahahaha i am joking u are sooo cute alll and i love fm bbyyyyyyyyyyyyy

elbanna يقول...

احلى ااعة نجوم اف ام بجد انا نفسى اكون فى المجموعة الجميلة دى وانا الناس كلها بتقولى صوتك ازاعى بس ازاى

غير معرف يقول...

بجد احلى اذاعه بستمتع بيه والخصوص المذيع العسل الكول احمد يونس وبرنامجه الجامد الى مكسر الدنيا على القهوه ويارب يستمر على طول واحسن ان شاء الله وكل المذعين جامدين ويارب دايما فى تالق ونجاح من صاحبه الكلمه الحلوه

غير معرف يقول...

حلوة اوى بس مش دايما بعرف اجيبها

صابر شديد يقول...

صابر شديد انا بحب نجوم اف ام جدا لان اغانيها ديما مناسبه للوقت الي بتدزاع فيه

غير معرف يقول...

داليا تقول ... نجوم اف ام احلى اذاعة وخاصة برنامج اسامة منير

غير معرف يقول...

الصور جامدة بسصورة هيفا وحشة جدا يونس شكلة هو المحترم اللي فيهم

ايمان المهدى يقول...

بجد يا يونس صورتك تحفة وطلعت اد المسؤلية وانت اجمد مذيع فى نجوم اف ام طبعا بعد البوص اسامة منير ابو الكل وبسمع نجوم اف ام مجصوص عشانكم .ادعولى انا ثانوية عامة ايمان المهدى

مسعدة يقول...

صور حلوة اوى
تحياتى للعاملين بالمحطة

الشرقاوى يقول...

بموت فى احلى 7الساعة7 بس لما شوفت صورة جيهان عبدالله لازم نغير الاسم لاحلى واحدةفى اى 7هى جيهان عبدالله

غير معرف يقول...

ياجماعه قولولى ؟ انا نفسى اشتغل فى نجوم اف ام بجد

غير معرف يقول...

قبل ما اسافر من مصر كان نفسى اشتغل فى نجوم اف ام بس مش عشان اتصورمع مشاهير انا صحفية وباتصور معاهم على طول بس لإنى بحب الإذاعة دى وباتمنى لو رجعت مصر اشتغل فيه
شيماء

غير معرف يقول...

الناس دي بتتعب بجد وربنا يوفقهم وانا بقول لكم انتوا كلكم لزاز ويريت تفضلوا كده علي طول ايد واحده وربنا يوفقكم
ابراهيم صادق

www.gir-egypy.piczo.com

غير معرف يقول...

بس همة بيجوبو موضيع مهمة ولاازم تتنقاش وانا بشجعهم ويارب مزيد من النجاح

غير معرف يقول...

لو جيهان مش متجوزه انا ممكن اتجوزها انا مهندس اتصالات بس يا ريت يا جهيان تلبسى حاجه حشمه شويه بس حقيقى انت جامده موت

محمد adel يقول...

بجد احلى واحده هى جيهان انا كنت حساس انها حلوه من صوت وبعد ما شفت صور الباقين مش هسمع غير اسامه منير وجيهان حبيتى

mohaned يقول...

hi iam mohaned i wanna to know more about the topic of the reporters which r wanted from the unversites...thanks

غير معرف يقول...

ممكن صوره لهند رضا وانا بحب الاذاعه دي مووووووووت وانا بشكرك يا كينج الرومانسيه يا اسامه وانا بحب اسمع خليك في احسن حالااتك

كوكى يقول...

بجدانتو حلوين والموضيع كلهامفيدةويارب دايمافى تقدم

ميخا يقول...

بجدأذاعةجامدة ولذيذة بس ياريت ميعدوش الاغنيةأكتر من خمس مرات بسسسسسسس

561521 يقول...

انا نفسى اشتغل فى نجوم اف ام هههههههههههه

نمر يقول...

جوزنى هيفاء وعطيك 1000000 مرةواحدة

احمد عبد العزبز يقول...

ممكن ياجماعة حد يعرفنى هوة اللى عندة الموهبة وعاوز يشتغل فى نجوم fm هل محتاج لواسطة ولا اية الكلالالالام.......... احمد

اشرف عمران يقول...

كل التحيه لكم يانجوم FM

غير معرف يقول...

ربنا يوفكم جميعا مع اطيب تمنياتى بالنجاح الدائم الى كل من يعمل فى نجاح الازاعة المصرية
من محبى نجوم اف ام
رامى كنزى
كل شكر و تقدير للعمل الجيد

غير معرف يقول...

مصطفي حمدي المنصورة انا عايز اقول قدام العالم كله دي اح\جمال إذاعه هي نجوم اف ام وبمووت في اسامه منير لانه بجد ممكن يكون افضل طبيب نفساني في العالم وامانه عليكم انه يقرأ تعليقي

غير معرف يقول...

انا بحب اذاعة fmجدا وبتمنى اشتغل فيها سلامى لكل العاملين بها(topy)

نمر يقول...

رسائل من نمر تيتعذب عشاناى وتتالم مكانى ومستحيل تسبنى ومستحيل تنسانى على بعدى ضعيف مانتش قادر مليان بحنين كلة مشاعر كلها فى الاول والاخر كلام أغانى إلى جميع مذيعين نجوم اف ام

joudy يقول...

انا بحب نحوم اف ام اوووووووووووووووووى واكتر برنامج بحبه برنامج اسامه منير

elbana يقول...

اذاعه جامده جددددددددددددددا

غير معرف يقول...

really i cant do any thing with out hearing NogooOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOOooooM FM yeAH

VIP_IAM010@YAHOO.COM

غير معرف يقول...

نسينا الهم مع نجوم اف ام

وبنبقى ولعه مع احلى سبعه

فعلا على كيف كيفك
عبدالرحمنVIP_IAM010@YAHOO.COM

غير معرف يقول...

( سمر ) على فكرة انا بمووووووووووووووووووت فى اذاعه نجوم اف ام كلها وبالذات احمد يونس انا بجد نفسى اكلمه باى طريقه وكمان ملك الرومانسية طبعا اسامه منير بس انا مش بحب مروان قدرى ابدااااااااااااا
لانه غلس اوووووووووى وكمان شكله مش حلو خااااااالص

غير معرف يقول...

مين المعفن والجربان واللى سخن دوت اللى واقف جانب هيفاء ازاى هيفاء تقف مع الاشكال دى

كريم _ الحلم يقول...

نجم اف ام هقول هي عبارة عن ايه بالضبط بالنسبه عبارة عن جمله بين قوسين ( قول اللي في نفسك واحنا كلنا هنسمعك وقل راي ومتكلمش برأي غيرك وحس بشخصيتك واوعي تلبس شخصيه غيرك قول احساسك وشعورك وكلنا سمعينك ) اكيد فعلا الناس اللي شغاله في نجوم وبالذات اسامه منير سمعنا وحاسسنا والراجل دا عايش جوة بيت كل واحد وكل احد فينا طبعا بيشتكي لربه اللي خلقه اولا واخيرا ... لكن اما تحس ان في اذاعه مهتمه بناس مصر وبمشاكلهم اظن دا يفيد جدا وخصوصا ان كله تعبان نفسيا من الحياه ومخنوق ... ناس في الاذاع بتدي فكرة بسيطه وسهله وكلنا بنعشها ...كفايه نبرة صوت اسامه منير ... احب اقولك يا اسامه الف الف مبروك علي محطه مصر وانا متابعها اووووي بجد في بنت اسمها نور باين بتقدم قصص رعب قصص عن لعنه الفراعنه اكيد منها بنستفيد ومنها بنعرف حكمه في الاخر من القصه ... شكر خاص لكل من ساهم في تقدم الاف ام ومحطه مصر .... كريم 0121982093

غير معرف يقول...

السلام عليكم
برنامج علىالقهوة تحفة واى حاجة احمد بيقدمها لازم تكون جامدة وبتقدم حاجة ايام ما كنت فى الثانوى كنت بسمع يونس والفضل بعد ربنا له طبعا انى جبت98ونصف بس انا مبتابعش على القهوة اوى لانى بنام بدرى بس اكيد كل حلقة اجمد مليون مرة من اللى قبلها
فعلا اجمد واطيب مذيع اخونا الكبير احمد يونس
سلامى لك

غير معرف يقول...

انا بحب احمد يونس اوى وبسمعلو ونفسى يكون صحبى اوصديقى علشان هو حد جميل او نفسى احضر معه مرة فى المحصه f.mياريت يقراء الرساله بتعتى ويقبلنى ضف خفيف فى المحطه واسمعلو وممكن ياحمد (انا نادر خليل)

nona يقول...

ilove programme of a7med yones (3l2hwa)

غير معرف يقول...

بجد يا يونس انت عسول اووووووووى وفعلا طلعت اد المسئولية كنت خايفة يطلع صوتك مش زى شكلك بس بصراحه انت كلك على بعضك عسول اوووووووى وبجد والله انت المحترم اللى فيهم واكيد طبعا اسامه منير مفيش نقاش انا بجد نفسى اكلمك يا احمد او اشوفك او اجى ضيفة فى نجوم اف ام اى حاجه بس اشوفك بس واكلمك والله العظيم دى امنية حياتى وبجد نفسى تتحقق
( سمر )

غير معرف يقول...

بجد اتصدمت ومش مسدقة ان الناس دي هي الي بسمع صوتها في الراديو
بس كويس اني بسمعها بس

غير معرف يقول...

NO COMMent
sound not sutable 4 images
hhhhhhhh

غير معرف يقول...

ال fm تحفه ومنوره بناسها والمهم الجوهر مش الشكل

ياما ناس شكلها حلو بس المضمون مش تمااااام خالص

انا البرنسيسه هند دراذ ومتفق معايا فى الراى بوبوس وميرو وميمو ودينا وشيماء وامنه يعنى مدرسه النهضه الثانوى العام بنات متفقه معايا طبعا

وسلامى لاسامه واحمد وكريم ومروان وعصام وايهاب ودينا وهبه وجيهان واكرم ولكا نجوم fm وباااااااى

غير معرف يقول...

بجد انا نفسي اسمع نجوم اف ام 100.6 في اسكندرية في العربية مش علي النت بس
ياريت تقدرو وشكراا علي مجهدكم الرائع الي بتسعدونا بيه

غير معرف يقول...

احلى واحدة هي مها بهنسي

محمد عادل يقول...

ايه ده كويس انى ام اف صوت بس لو كانت صوره كمان كانت بقت مشكله لانهم وحشين اووووووووووووووى ماعدا جيهان وطبعا البج بوص اسامه الفارس بس حقيقى جيهان قمرررررر 14 هى اللى فيهم والباقى سلطه

غير معرف يقول...

بيجد الصوت موش زي الصور بس الصور جامده اوي وبلزات كريم الحميدي مع هيفا والله منور الصوره اكتر منها ... أبو دومه

Mezo يقول...

هوا اشد برنامج على القهوه برنامج كويس يعنى بحس انو بيسط الناس وعايز يساعدهم مش اكتر من كده

نــــــــورا يقول...

بجد اذاعه جامده موووووت ربنا بالتوفيق ان شاء الله بس ياريت بلاش اعاده للاغانى كتير وبلاش الاعلانات اللى تخنق حرام بجد انا نفسى تكون كلها اغانى وبلاش برامج كتير كده واعلانات تزهق علشان الواحد بيسمعها علشان الاغانى بس والله لو كان الموبيل بيجيب اى اذاعه اغانى تانيه كنت سمعتها بس وربنا احمد يونس شخصيه جامده وبحبه هو واكرم حسنى بس كفايه كده
من نــــــــورا حاسبات ومعلومات

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته علي فكره انا بحب اذاعه نجوم اف ام اوي وبسمعها من وانا في اولي ثانوي لحد دلوقتي 2كليه علوم بجد كل الفريق او بمعني اصح(الاسره) القائمه في بزل الكثير من المجهودات لرقي وتقدم الاذاعه فعلا علي مسوي عالي من الادب والزوق والاخلاق والخبره
بارك الله فيكم بحبك مووووووووووت
dr_sms2010.yahoo.com

غير معرف يقول...

لو سمحتم يا جماعه عاوز صور للمخرج محمد فاروق الرائع جدااااا

غير معرف يقول...

طارق السويفي
ياجماعه الاذاعه جامدة جدا وجميله والله بس ياريت يعملو مسابقات للمواهب سواء اغانى وتاليف وتلحين او تمثيل بجد هتاخد شهرة جامدة عن كدا وبحب كل النجوم ال فيها خاصه هبه الجارحى بجد نفسي اشوفها واكلمها ولو مرة واحدة وبعدها معرفش ايه هايكون

غير معرف يقول...

ياجماعة انا مكنتش فاكر ان جيهان عبدالله جميلة قوى كدة
ياريت لو مش متجوزة ولا مرتبطة رقم تليفونها

nosha يقول...

هاى انا بحب نجوم اف ام اوى واكيدطبعا الكينج اسامه منير ويوسف الحسينى القمر احلى واحد فيهم على فكره زى العسل موت على فكره جيهان عبد الله مش حلوه اوى زى مالكل بيقول كده عاديه جدا امال لو كنت حطيت صورتى بقه كانوا عملوا ايه ههههههه واحمد يونس عسول اخر حاجه وكفايه كده وسلامى لنورا حبيتى بااااااااااااااي نوشا

غير معرف يقول...

ممكن اعرف ما هو معنى الحب بدون احساس بس الصور حلوه اوى

غير معرف يقول...

ana ba7b nogoom FM gedn we basm3ha nm el net 3ashan ana 3aysha fy amreica U.S.A. thank u baybay RONY

غير معرف يقول...

نجوم f m ولا اجمل ولا اروع من كده ربنا يوفقكم ومزيد من التطور والإبتكار
احمد توفيق

غير معرف يقول...

الله على الصور الجميله انا بحبك ياسامه وانتى يا مهــــــــــــا انا بموت فى محطت النجوم(ريكو مزيكا)RECKO_RECKO22

نيفينا يقول...

المهم فى الانسان هو روحه وشخصيته واخلاقه مش شكله بس بصراحة صورة كريم الحميدى مع هيفاء مقرفة جدا واستاذ اسامة انت البرنس والكينج وكل الالقاب وياريت الاذاعة تقلل من الاعلانات لانها بصراحة كتيرة اوى وبايخة ومملة

جي جى يقول...

انا معجبة بملك الرومانسية اسامة منير و نجوم fm i miss you osama moner

ريري يقول...

انا بحب نجوم fm وخاصه اسامه منير

محمد مصطفي/ يقول...

امال فين صورة يارا الجندي؟ ولا انتم الناس بتوع الصبح و ............. " الفول "

غير معرف يقول...

انا نوسة من مصرررررررررررررر وبحب برنامج اسامة منير

غير معرف يقول...

امال فين صورتي انتم عرفني

خالد الامير يقول...

احلى ازاعة فى مصر
واحلى برنامج عيش صباحك يارا ومروان
بس ياريت الارسال يتحسن فى طريق مصر السكندرية لانة بيقطع عند الرست وانا باسافر كتير وبحب اسمع كل البرامج وحتى الاعلانات
خالدالامير

خديجة يقول...

أنا بحب مها بهنسى وأحمد يونس

غير معرف يقول...

يبخت جيهان كلمت انريكى

غير معرف يقول...

oja - je taime - ce la vie

miro يقول...

i like ahmed yones and gehan 3abdallah very much

غير معرف يقول...

tooooooooooooooz

غير معرف يقول...

والله يا جماعة انا بموت في احمد يونس والبرنامج الجامد بتاعة ربنا يوفقة وسلامي لكل اصحابي في مدرسة المتفوقسن عين شمس

اوشة يقول...

انا عايزة اشترك فى برنامج على القهووووووووووووووووووة

aya يقول...

bosy cat.2na ba7b ana w el nogoom khlana foooooooooook el nogooooooom

غير معرف يقول...

عاوز اشوف صوره ل هند رضا

غير معرف يقول...

اكتر موزيعين بحبهم هما اكرم و منير ويونس و حسام ويوسف و جيجي ومها وشيموووووووو ومروان ويارا بس كدة من محمود

نور يقول...

انا نور انا بعت اكتر من عشر رسايل ومحدش بيقرا حاجه انا كنت فاكره احمد يونس حاجه ضخمه كده وايهاب صالح ومروان قدري بحبهم اوي بس يا ريتني ما شوفتهم

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم اف ام وخاصة ع القهوة

غير معرف يقول...

انا بحب الاذاعه جدا وبشكر كل المذيعين الى فى الاذاعه وبالاخص سيد ابو حفيظه(اكرم حسنى)
محمد

غير معرف يقول...

الاذاعة جامدة جدااااااااااااااااااااااااا وانا بحب كل المذيعين وخاصة احمد يونس زى العسل وايهاب صالح وباقى مذيعى نجوم اف ام بس انا عايزة اعرف ما فيش صور ل شيماء حافظ لية لو حد يعرف يقولى

غير معرف يقول...

بجد اذاعه جامدة حتى مذيعتها جامدين جدا بالذات وسام وجدى وانا عجبنى كريم الحاميدى بجد الواد دا جامد يا بخته متصور معاه هيفاء يا الوسط الجامد البذاذ المدرعه

علا ممدوح يقول...

كنت فاكراك يا كريم انك محترم وجميل بس شفت ان الصوت عكس الصورة خالص وان شاء الاه هيفاء هتتشوي في نار جهنم وكل الي يبصولها وعلي فكرو اكتر ناس عجباني اكرم لاني باموت فييييييييييه مووووت ونفسي اكلمه

غير معرف يقول...

احلى برنامج على القهوة مع احمد يونس يارب يرجع بالف سلامة

غير معرف يقول...

نجوم اف ام احلى اذاعة على الردايو الى الأمام يا نجوم اف ام

غير معرف يقول...

يونس يا اجمد مذيع فى اذاعة نجوم اف ام وكل الازاعات نفسى يا يونس مش بس تبقى مذيع فى الازاعة وبس انا عيزاك تبقى مذيع فى الراديو والتليفريون ونبقى على القهوة فى كل حتة .بجد انا بموت فيك وكل الناس بتموت فيك يا مكسر الدنيا بجد كل الناس بتتجمع عليك يا اطيب واحلى واحن قلب شفتوا فى حياتى نفسى كلامى يوصلك وتعرف انى بموت فيك زى ما كل الناس بيعشقوك يا ميدو...مى الصواف

غير معرف يقول...

نا شغلى من الصبح لحد بليل بسمع كل مذعين اف ام كلهم زى العسل وفعلا مش كل حاجة الشكل انا صوتى حلو وبعمل اغانى وبسجلها كمان وحلم حياتى لما اتشهر اطعل فى نجوم اف ام وياريت لو يعملو مسابقة مطربين وملحنين وموزعين حاجة زى استار اكادمى كدا رامز المصرى romiofared@yahoo.com

غير معرف يقول...

انا ايهاب من الزقازيق وبموت فيك يايونس وفي برنامجك الجميل على القهوه ونفسي اضم للجروب على الفيس بوك شكرا يااحلى ازاعه في الدنيا

غير معرف يقول...

انا بموت في اسامة متير مع انة مش بيقري رسيلى

نونا يقول...

ممكن بس اسأل سؤال هما مين اللي في الصور دول ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نانا يقول...

انا بموووووووووووت فى اكرم حسنى لانه احسن واحد فى القناة كلها

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا بحب برنامج نجوم اف ام جداااااااااا برنامج رائع وبقدم اغانى رائعة انا بشكرهم اووووووووووووووووووووى

غير معرف يقول...

انت يا احمد شاب جامد جدا واحلى برامج بسمعها ليك ومستنيين كل جديد بس انا لو كنت مكانك في الصوره مكنتش اعدت ساكت كده هو انت رايح المدرسه ولا ايه ههههههههههههههههههههههههه ومش عامل الواجب بس على فكره امور وغلبان لكن كريم الحميدي طلع اجرا منك وعملها صورته تجنن مووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

لو عشق قلبى الحياه فلا اتركه يهواها ولو عشق الدنيا فلا اتركه يغواها فأتركه يعشق عين تبكى ان لم يراها فأعشقها ف صمت وأكتب ذكراها بين الضلوع
امضااااااااااااااااااء
HMH

دودو يقول...

بجد الاذاعة فعلا جامدة والمذيعين ممتازين خاصة اسامة منير واحمد يونس بس الاعلانات كتيرة اوى ياريت تقل زى الاول وربنا معاكو كلكو وكل سنة وانتو طيبين ومتقدمين على اى ازاعة لانكم انتو الاصل

غير معرف يقول...

بصرحه احلي صوره هي تامر في صور كلهم وانا اسفه متزعلوش

اسمى رومانسى يقول...

بلا رومانسية بلا كلام فارغ الكل بيخدع بعضه نمارس الغريزة تحت مسمى الحب من الاخر بنضحك على بعض ههههههههه

الامبراطور يقول...

الشهره ليست هي الحقيقه المعلنه فى حياة كل شخص مش لازم تكون مشهور فى العالم او فى محافظتك علشان يكون نفسك تعمل اية المهم انك تكون ليك طموح نفسك تحققها داخل بلدك داخل محافظتك داخل قريتك داخل بيتك ان الطموح انها لافضل بكثير بدل من ان احد يقول انا نفسى اكون مشهور علشان اتصور مع هيفاء او غيره كلنا بنى ادمين وكلنا ولاد حواء وادم وميرسى للتعليق ويارب اسعدكم بتعليقي

marmr meroooooooo يقول...

انا بجد بعشق نجوم fm موت واحمد يونس برنامجة جامد موت واحلي شيء بليل انا ونجوم وهواك احلي كلام ممكن يتقال
كلا منا عاشق نجوم fm

غير معرف يقول...

ازاعه بجد جامدهههههههههههههههههههههههههه

hesham يقول...

يخربيتك ياكريم ياحميدى انا بحسبك وسيم

صابرين شريف يقول...

انابسكوتة اسمى الحقيقي صابرين انا نفسي اشتغل معاكم ممكن انا في 3 جامعة وبحبكم اوي ونفسي اشتغل معاكم ردو عليا

شيماء الدالى يقول...

كريم ...... مها ...... جيهان .... احمد .... اسامه ..... اكرم ...... شيماء ...... هند .... هبه ..... مروان ...... ياريت تفهموا رسالتى " يوم لا ينفع مال و لا بنون "

غير معرف يقول...

انا بحب احمد يونس ونفسي اكلمه بس مش عارفه

alaa tito يقول...

انا اول مرة ابعت لنجوم اف ام انا على فكرة بسمعكو من زمان وبحبكو موت انا علاء من بنى سويف وسلامى لاسامة حبيب قلبى وجى جى وكل العاملين فى المحطة ممكن اسمع حاجة لتامر حسنى اللى بموت فيه

غير معرف يقول...

i love this all groub and i hob so habby life

بوسي يقول...

بجد نجوم اف ام اذاعه جامده جدا ويارب دايما في تقدم ونجاح انا بحب اوي برنامج ع القهوة وانا والنجوم و هواك

mohamed nabil يقول...

الاذاعة دى مش هقول جامدة لا ولا ههقول عالية انا هقول كفاية كدة انا تعبت انتوا فى الذاعة مبتتعبوش ده انا خلاص زى مبيقولوا كدة متعودة دايما كفاية ياجماعة بس بجد انتم اجمد اذاعة سمعته من وسط اذاعات العالم كله very very nice good luck

غير معرف يقول...

انا بموت فى نجوم اف ام اخر حااااااااااااااجه lol

غير معرف يقول...

sanks man lol lav

غير معرف يقول...

مجنونة احمد يونس

غير معرف يقول...

بجد اذاعة جااااااامدة موت وبحبهااااااااهااا اا جدا بس بحب البرنس احمد يونس اخرحاجة والكينج اساااااامة منير بس انما الباقين مش قد كدة وربنا يوفق الكلةمن MOHAMED MONGY

غير معرف يقول...

I LOVE NUGOOM FM

غير معرف يقول...

انا بحب احمد يونس جداوبحب جدا على القهوة احمد يونس ده جامدوقمور كمان

غير معرف يقول...

كلوكوا زي القمر وبجد برامجكوا حلوه اوي بس انا بحب اوي اكرم حسني شخصيه مرحه ومحترم اوي بجد بالتوفيق ان شاء الله جميعا

غير معرف يقول...

احمد يونس واسامة منير اجمد حاجة فى نجوم اف ام اكتر برامح بحبها

غير معرف يقول...

انا عاوز مساعده ماديه 70الف جنيه عشان مدخلش السجن واولادي التلاته هيعيشو ازاي ده اميلي ياريت حد يساعدني قبل 15-1-2010........samehkaled@ymail.com

غير معرف يقول...

كلكم شكلكم متشردين ووحشين ايه الارف ده

معروف يقول...

يونس وجيهان اجمداتنين والباقي كمالة عدد

غير معرف يقول...

بصراحه هى البرامج كلها حلوه بس الصوت مايدلش على الشكل خالص بس مش مشكله

ايناس يقول...

بجد حضرتكم شخصيات كويسه جدا وربنا يوفقكم يارب

غير معرف يقول...

انا بجد بموت فيك يا مروان انت و يارا و تقريبا ادمنت الاذاعة بتعتكم لدرجة انى بحاول اسمع اذاعات تانية و انا رايح الشغل الصبح لكن بصراحة مش بقدر و يا ريييييييت سلامى لنردين فرج وحشتنا و الله اسمى احمد فرحان

غير معرف يقول...

انا دووله على فكره ستصبح الاغانى رصاص مغلى يصب في ادنك يوم القيامه جزاكم الله خيرا

نووووووووووودى الامورة يقول...

انا بحبك يا اسامة ويريت تقرا رسيلى

غير معرف يقول...

انا بحب احمد يونس جدا على طول باسمع على القهوه

yoka يقول...

بجد نجوم اف ام حققت اعجاب كبير لكل المستمعيين

غير معرف يقول...

بجد ازاعه اف ام جامدة جدااا ووكل مزيعها جامدين خصوصا احمد يونس بجد محترم جدااا واسامه منير وحسام عصام ووسام وجدي ومها

غير معرف يقول...

احمد يونس ثم احمد يونس ثم احمد يونس ثم احمــــــــــــــــــــد يونــــــــــــــــــس

غير معرف يقول...

كله بيلعب على كله - كله بيشتغل كله

mezo يقول...

هي الصور دي حقيقيه ولا لا ممكن حد يرد

قوت القلوب يقول...

بجد احسن ازاعه فى العالم

na3oma يقول...

بجد دى اروع اذاعه سمعتها الله يوفقهم يارب

غير معرف يقول...

نفي اصور مع تامر حسني انا بيكهام قدر من طحا نوب شبين القناطر

غير معرف يقول...

بجد نجوم اف ام حلوه موووووووووت وانا بموت فى برنامج اسامه منير واحمد يونس ببرنمجوا ع القهوه وبحب كل نجوم اف ام
كانت معكم بوسى منير

شيماء علام يقول...

مزعيين نجوم اف ام انا مبسوطة كتير بيكن انا بتمنى لكن التقدم دايما وحب الناس اكتر و اكتر وارجوكو قولوة ل مديرين ومسؤلين القناة انهم يعملو مسابقة اختيار مزعيين ارجوكم حلم عمرى انى اكون مزيعه مزيعه فى الراديو وبس حتى مش عايزة اكون مزيعه بالتليفزيون ممكن <<>>

غير معرف يقول...

بجد بجد بجد بجد.... بس كده ايه الهبل اللى الناس بقت فيه ده

غير معرف يقول...

احنا فينا من سيتم عرض التعليق بعد الموافقة عليه عليه طب م انتوا كده لازم الناس تقول فيكوا شعر (أنــا) .. تخيل انت ممكن ترد عليا ازاى

غير معرف يقول...

انا بموووووووووووت فى اكرم حسنى لانه احسن واحد فى القناة كلها و ربنا يوفقك على طول و على عرض نياهاهاهاهاها

غير معرف يقول...

بجد نجوم اف ام اذاعة جميلة جدا وكل الموجودين فيها بجد ناس عارفة شغلها كويس وبتقدم للناس حاجة جميلة ومفيدة وبتخفف عن ناس كتير الاذاعة وكل اللى بيشتغلوا فيها ناس تستاهل الاحترام والتقدير

غير معرف يقول...

بجد انتوا فريق زي العسل واحلي واجمد ازاعة هي نجوم اف ام وربنا يوفقك ايــــمـــاان

غير معرف يقول...

انتوا ليه مش بتحطوه صور للمذيعات الجديدة زى هند رضا ويارا الجندى غيروا الصور بعد اذنكم لحسن بقالها قرن ربنا يوقفكم ياحلى اذاعة

غير معرف يقول...

بجد انتو احلى اذاعه وانا برسل لحترامى وتقديرى لكل الناس اللى فيها وخصوصا الكينج اسامه منير

غير معرف يقول...

انا بشتغل نفسى محدش بيشتغلنى

غير معرف يقول...

سلامى لكل نجوم اف ام وخصوصا مقدمين على القهوة

غير معرف يقول...

يابختك يا عم كريم الحاميدى متصور مع هيفا وكمان ظايط فى الصوره وواقف عامل من بنها ...ههههههههه
بس بجد يا جماعه انتوا جروب مع بعض جامد
ويا ريت اعرف اللينك بتاع الفيس بوك لجروب ع القهوه

غير معرف يقول...

ياجماعة علي فكرة هيفاء شكلها وحش واوحش قبل عملية التجميل ادخلوا وشوفوها بس سموا الله لانكم هتنسرعواده هترقص في جهنم رقص

غير معرف يقول...

انا بصراحه مش بحب غير احمد يونس هو بجد البرنامج الوحيد اللى فيه كلام بجد مش تافه كدة ولذيذ كمان وبجد مسلى جدا وفكرة اسم على القهوةدى تحفه ربنا يوفقك يا احمد وتخليك زى مانت وللاحسن طبعا
يارا

menna يقول...

كلنا بنحبك يا اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسامة

منووووووووووووووووووونه يقول...

انا غايزه اقول اني بحب احمد جدااااااا وربنا يخليه ليه وميحرمنيش منه ابداااااااااااا

غير معرف يقول...

XMAN_LOVE17@YAHOO.COM
اسلام فـ الرومانسيه ــارس
بحب كل نجووم اف ام ومش لازم اقول اسماء عشان محدش يزعل لو نسيته بحبكووو كلكووو


ودى منى ليكو



لا تعجب يا حبيبي
حين اقول لكى
يكفيني حبك لاهزم الاحزان
ولا تظن انه مجرد
كلام صنعته الاقلام
فحبك سلاحي
لادمر الالام
تكفيني لمسه يديك
فبها تثير الوجدان
يكفيني ان ارى نظره عينيك
فتحييني مئه عام
فعيونك لقلبي كالشطأن
حتى لو كنت بعيدا
فبحبك اشعر بالامان
فانت في قلبي
مهما مرت السنين
فقلبي اسير هواك
فلا تقل لي انها اوهام
فالوهم هو ما ينسجه عقلك
من امال واحلام ولكن حبي حقيقه
تثبتها الايام
فلا يستطيع ان ينكرها الزمان
فليكن قلبك يا حبيبي
مليء بالايمان....
فانا بحبك لي..
اصبحت اشعر بقيمه الانسان فبدون حبك انا في حالة نسيان
ومهما مر الوقت..
او تغير المكان..
ساظل اقول لك يكفيني حبك....
او أتحتاج بعد ذلك لبرهان؟؟

yoyo يقول...

انا بموت فى اسامه منير واحمد يونس وايهاب صالح

غير معرف يقول...

انا بعشق احمد يووووووووووونس احمد يونس واكيد اسامه منيرومها بهنسى

yehia moukhtar يقول...

بجد نفسي انضم لكرو أف أم بجد انتم جامدين اوي ونفسي اشتغل معاكم حقيقي علي فكره

yehia moukhtar يقول...

علي فكره انا من اشد المعجبين بنجوم أف أم ونفسي انضم للكرو بتاع الأذاعه you_me83@yahoo.com

رانوو يقول...

اسامه احلى واحد فى البرنامج

‏«الأقدم ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 327   ‏›أحدث ‏أحدث»

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار