Nogoom FM اسمع نجوم اف ام





20 تعليق:

غير معرف يقول...

ana b7b 7san sh7ata awyyy :D lol

غير معرف يقول...

ana zhkt

غير معرف يقول...

مش عارف اشغل الاذعة

مجدى يقول...

انا اسمى مجدى مش عارف اسمع نجوم اف ام بقلى كتير ومش عارف اعمل اية ودة رقى0110744041

مجدى يقول...

ودة الاميل بتعاعى على اليهو ma_20572001 واتمنا ان حد يسعتنى

غير معرف يقول...

مش عارفة اسمع نجوم اف ام عندي قولولي اعمل اية.............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

انا عوزه اسمع اف ام مش شغاله ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

اهلا شباب انا كمان عندى نفس المشكله اللى يلاقى حل 0112364350 ده رقمى

KOKOMTM2010 يقول...

انا عاوز اسمع نجوم اف ام ومش عارف

غير معرف يقول...

وانا كمان مش عارف اسمع نجوم اف ام

غير معرف يقول...

الوو انت رشا

غير معرف يقول...

انا مش عرف اشكروكو ازاى من نجوم اف ام

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم اف ام

غير معرف يقول...

انا اسمى ريم انا بحب نجوم اف دة اميل nan_love4646

غير معرف يقول...

وانا كمان مش عارفه اسمع نجوم اف ام

غير معرف يقول...

ياجماعه انا عايز ارسال اف ام يوصل لغايط بنى سويف علشان عندنا مش بيوصل انا بسمعها على النت او الدش بس عايز اسمعها فىالعربيه

وليد يقول...

يا جماعه انا بسمع اسامه منير دلوقتى هههههههههه

غير معرف يقول...

نفسي اسمع اغنية عمرو دياب الجديدة

غير معرف يقول...

والله شغال تمام بس ممكن يكون لازم برنامج فلاش بلاير او حاجه زي كده

غير معرف يقول...

شوااااااااااااااايت بهايم
لم يكون الراديو مش عرفين نسمعوا على النت
يبقى الاعداد لبهيمه كبيرة
ويخربيت ام الكذب
كل المواقع كذب
حتى اذاعة القرآن الكريم صوتها له صدى صوت وغير واضح
روحو شفلكم موته وريحونا منكم يابهايم
ياسر نجيب الاسكنردية

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار