تامر حسني يتعاقد مع عالم الفن - مزيكا Mazzika



فجر النجم الكبير تامر حسني مفاجأة من العيار الثقيل بعد ان اتم تعاقده مع شركة عالم الفن والمالكة لقناة مزيكا Mazzika وبحضور مالكها محسن جابر وشقيقه مصطفى جابر.
وذلك بعد اشاعات قوية عن تعاقد تامر مع شركة روتانا ، ولكن تامر وضع حدا لذلك بعاقده المفاجئ هذا.
الجدير بالذكر ان الخلافات بين تامر حسني ونصر محروس اول من انتج له او مكتشفه كما يرى البعض قد انتهت وديا وذلك بعد ان امضى تامر 5 سنوات معه.
ومدة العقد المبرم مع مزيكا غير محددة حتى الان وسيتم عقد حفل توقيع قريبا باحد الفنادق الكبرى.
وجاء اختيار تامر لشركة عالم الفن بناء على رغبته الشخصية ورخبة جمهوره ايضا الذي صوت بنسبة 70 % للتوقيع لشركة عالم الفن.

تضمن التعاقد مع تامر أن تقوم الشركة بإنتاج برنامجا خاصا يقدمه تامر حسني، يذاع حصرياً علي قناتي (مزيكا و زووم) بالإضافة إلى الألبومات والإغاني والحفلات".

أنهى نصر محروس وتامر تعاقدهما بطريقة مُرضية للطرفين، حيث توصلا إلى إنهاء التعاقد بينهما لمدة ثلاث سنوات، يمكن خلالها أن يتعاقد تامر مع أي شركة أخرى، على أن يعود تامر بعدهم إلى نصر لمدة خمس سنوات

كان متبقي لتامر في تعاقده مع شركة "فري ميوزيك" عامين فقط، ولكن بعد التسوية الودية بينهما يتبقى له خمس سنوات، حيث اشترط محروس أن يعود تامر لـ"فري ميوزيك" مرة أخرى بعد انتهاء الثلاث سنوات مع "عالم الفن".

كليب شوفي بقى
ميكنج عمر وسلمى 2

47 تعليق:

غير معرف يقول...

أصلى ياتامر أحسن حاجة عملتها يابرنس !!!

غير معرف يقول...

تامررررررررر عسللللللللللل

غير معرف يقول...

ياااااااااارب يوفقك ياانجم الجيل ياااحبيب قلبي
واحنا معاك ولو روحت القمر ياااقمر

غير معرف يقول...

ربانااااااااااا ااا ا يوفقك يا حبيب البي

غير معرف يقول...

ههههههههه والله لو مضيت مع شركة ايه القرد حيفضل طول عمره قرد وشعر السدر حسين هوا هوا .. انا رأيي انه من الطبيعي انه يمضي القرد مع شركة عالم القرن دا التطور الطبيعي في عالم الحيوان .. واتلم تنتون على تنتن واحد نتن والتاني انتن .. والبرنامج حيكون ايه ابحث مع الشرطة هههههههه ولا ما تعملوش زيي هههههههه , نجم الجرجييييير حيفضل طول عمره كدا .. وعلى فكرة ههههه تامر هوا الي كاتب التعليقات الي فوق دي هههههههههه

el3a6efy يقول...

الف مبروك يا تيموس ودى خطوه ايجابيه ان شاء الله فى مشوارك الفنى و ربنا يوفئك على طول

غير معرف يقول...

مبرووووووووووووووك يا تامر ربنا يوفقك وياريت ياتامر تبدا تختار اغانى رومانسية بجد انا كنت شايفة فيك حليم يا نجم الجيل بلاش ابتذال بقى انا مش بجرح فيك بس بنصحك مش اكتر
اية اسكندرية

fla7 يقول...

لا اصلى اصلى واللهfla7cool

خليها تاكلك يا تامر يقول...

خد فطيرك يا تامر
ماهو ده المتوقع لانه ما يقدرشى يروح شركه زى روتانا
يدفن نفسه بالحيا هيعمل ايه ف روتانا وسط العالم اللى هناك عمرو دباب ومحمد عبده و..........
خليها تاكله
وخليه يعيش يومين وسط الغلابه اللى ف مزيكا

Unknown يقول...

الف مبروووووووووووووووووووك يا اوجه زول في العالم انا بتمنه ليك كل الخير اخوك عمرو من السودان 0915104212

مصطفى يقول...

جااااامد يا تيمو حلويات يا معلم

حازم يقول...

هاى على فكرة طول عمر تامر وهو جامد طول عمرة يجماعة دة جارى وانا عارفة والله

غير معرف يقول...

انا اسمى اسلام من اسكندرية وبكتب اغانى كويسة جدا وبلحن كمان وبكتب افلام وسيناريوهات وبغنى يا ريت لو فى حد عايز يشترى منى اغانى يكلمنى على رقم موبايلى 0169776368 او ايميلى helm_for_ever@yahoo.com

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كل عام وانتم بخير ممكن تبلغ رسالتي للفنان تامر حسني وتقولو اانو توأم روحي ونا احبه ونا الانسانه الي بيتمناها وتستاهله وكون زوجته انا فتاه سعوديه مو قادره اعيش من غيرو ولا قادره اوصله بسسب االعائله لاكن تامر لو عرفني هيتأكد اني حبيبته الي بتخاف ربها وعايشه عشانه بعد الله ونا انسانه محجبه واعتبرني جوليت الي لو قطعوها اهلها ماتتخلى عن تامر حسني وجزاك الله الف خير ارجوك وصله كلامي وقولو السندريلا ونا عمري 29 سنه ارمله بس تامر روحي يشبهني بكل شي وكأنو مخلوق عشاني انا قلبي بيتعذب والله خايفه يروح مني اضيع بجد واموت

غير معرف يقول...

اولا انا بحب تامر حسنى جدا يمكن هو يكون التانى بعد عمرو دياب بس مش معنى كدا انه مش ناجح بل انه قضى على فانانين كتير وبعدين عالم الفن زى روتانا ويمكن احسن لان اول ما عمرو طلع كان فيها ولا كلامى غلط وبرضه انا اتمنى النجاح لتامر لشريطه الجامد اخترت صح وفيلمه نور عينى اللى مكسر الدنيا

غير معرف يقول...

احووووووووووووووووبك ياتامر يااحلى انسان انتا احسن واحد من المغنيين كلهم عليك صووت واغاني وااااو روووعه الله يحفظك يارب

مع حبي لك :بيبووو فرحان

غير معرف يقول...

حلو كتيييييير يا تامر ودا الى كنا متوقعينة منك

غير معرف يقول...

بحبك يا تامر اوى والله يوفقك يا نجم الجيل

غير معرف يقول...

اموت فيك يا تامر واستمر انتا احلى فنان في الكون والله يوفقك

غير معرف يقول...

انتا حبيبي يا تامر ونفسي تعمل حفلة عندنا في جدة

غير معرف يقول...

بحبك اوى يا نور عيني وربي يحفظك من كل شر

غير معرف يقول...

الله يوفقك ياتامر على شريطك الحلو اخترت صح والفيلم الرائع نور عيني انت ياتامر نور عيني

غير معرف يقول...

تامر حبيبي

muzza يقول...

بحبك يا قلبي وربي يوفقك

غير معرف يقول...

ياتامر انا بحبك

غير معرف يقول...

أنا محمد وعايز أقول لتامر كلمه من قلبي كده كده الناس بتتكلم وبترغي كلام حلو ووحش الحلو كده كده بنركز فيه لأنه ببساطه بيعجبنا انما الوحش هوا اللي لازم نرميه ورا ضهرنا ومش كده بس لأ ونضحك عليه كمان المهم عندك يا تامر واهم واحد لازم تفكر فيه هوا تامر نفسه تامر شايف تامر عامل ازاي سهل اوي تحكم على نفسك على فكرة ولو مش مصدقني جرب وهتشوف .. محمد عفت

بحبك يا تامر يقول...

صح يا تامر كلام محمد

غير معرف يقول...

احلى فنان فى العالم العربى كله ربنا يخليك لينا ويخلى الفن ليك ياعثثثثثثثثثثثثثثثثثل
والله الناس كلها بتموووووووووووووووووووووووووت فيك ياقمر ياتامورة ياجمل صوت فى الدنيا كلها دى كفاية رومانسية اغانيك الواحد بيسمع اى اغنية ليك بيلاقى نفسه دمع من غير ما يتحكمفى مشاعره

tamer lover يقول...

love you tamer mooooooooooooooot<3

غير معرف يقول...

)ilove you) άşСdmnśheh tamer

اسراء محمد يقول...

انا بموت فيك ياتامرياحبيبى يارب يوفاك فى اعمالك اللى جية

اسراء محمد يقول...

انت احسن فنان في العالم ياعسل

غير معرف يقول...

انا بعشقق يقلبى ياعمرى ياحياتى ياتامر بحبببببببببببببببببببببببببببببك اوووووووووووووووووووووووووووووى ياتامر انا دودا

غير معرف يقول...

اية اية بحببببببببك ياتامر وحضرتلك الحفلة الى كانت فى مركز شباب الجزيرة ونفسى اعرف رقم تايفونك وعنوانك

mido lovers يقول...

انا من عشاق تامر حسنى بقول من كل قلبى انت احسن مغنى على القرة الارضية وانا بحبك بحبك بحبك من قل قلبى ونفسى اشوف قبل ما اموت

غير معرف يقول...

انا بحبك مووووووووووووووووووووووت ياتامر وانت احسن مطرب في العالم ونفسي اشوفك وانا حضرت كل حفلاتك بحبك بحبك بحبك
ويارب يوفقك في كل خطوه

غير معرف يقول...

تامر انت عسلللللللللللللللللل

mone يقول...

انا من عشااق تامر ومن محبيه بحبك ياتامر اوى اوى اوى اوى mone

lolo يقول...

iloveeeeeeeeeeeeeeeeeee tamer iloooooooooooooooooooooove

غير معرف يقول...

ربنا يخليك يا تامر و تفضل على طول فى نجاح ظاهر و جميل

غير معرف يقول...

تامر انا مصطفى من الويس
احنا بنحبك كتير اوى
ونتمانا لو تيجى تغنى عندينا
تانى وانا بحب اغنيه روح قلبى
بحبك اوى


مصطفىبيحب شيماء

غير معرف يقول...

تامر ده نجم العالم كله

غير معرف يقول...

انا اشرف من مصر انا بحبك اوي يا تامر يا حسني

عمر يقول...

انا احبك ياتامر انا حالتي تصعب علي الكفر ولو سمحت عوني او شغلني عندك بالأقصر اخو ك من اليمن للتو اصل 734558078أو 734558087

غير معرف يقول...

محمد واحمد الصديقان من مركز المنشاه محافظة سوهاج نتمنه نسمع صوت حبيب الملاين نجم الجيل حقيقي في التليفون وده رقمنا 0120860230 ده رقم احمد محمد 0173400902 ده محمد علي بنحبك جدااااااااااااا يا تامر

غير معرف يقول...

تااااااااااااااااامر عسل جميل

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمان الراحيم اولن ياتامر انا انسان عادى حس بيه انا عندى موهبه والله الناس بتسمع صوتى مبتسدقش لانى بتقولى صوتك زى مفيش فرق بينى وبينك انا كمان بلحن وبنتج انا جتلى فكره انا ممكا اعمل مسلن الاغانى انتا الى معملتهاش فديو كليب انا اعمله انا عندى 16 سنة ودا رقمى 01289956237 وياربب تتصلو

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار