Welcome to Nogoom FM Blog مرحبا بكم في مدونة نجوم اف ام



احب ان ارحب بكم جميعا في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام
مرحبا بكم
ونتمنى لكم قضاء وقت ممتع هنا



برجاء الانتظار من 3-10 ثوان وسوف تعمل الاذاعة

74 تعليق:

غير معرف يقول...

انا بحب تامر لانة بجد مغنى حساس واللة يكون فى عون خطيبتة من المعجبين واقتراحى انة مايركبش تليفون فى بيت الزوجية والموبايل يبقى حصرى جدا جدا جدا

غير معرف يقول...

انا بحب تامر حسني جدا واغانيه جميله جدا جدا وربنا يوفقه ويكمل الاغاني الجميله اللي هو معودنا عليها ديما

غير معرف يقول...

متى حبيبي يدرك

انه ليس للحب في اسطري مسلك معبد

وليس للهم عندي وصف أو تعريف محدد

لكن وحدها الأيام قد علمتني

أن مواجهة يوم غد

شيئ محتوم ومؤكد

حتى حزني

حتى حزني

ادا تحدث الى حبيبي

لن يكفيه في الحديث

الف الف مجلد

يرهقني ان اظل طول اليوم

اشرح لحبيبي مأسات قلبي

وفي الأخر تقول لي قصدك لم أفهم

يحزنني أن أقطف لحبيبي

وردة بلون أحمر

وأنتظره في الموعد ساعات ولا يحضر

ثم يهاتفني وهو يعتدر ويتمتم

وما يحزنني أكثر هو أنني على قطف الوردة أندم

لما يا ترى كتب علي أن احب

وانا مقيد بالسلاسل

لما الحب في مدينتي

أصبح كدفع فاتورة الماء والكهرباء

لما الحب في مدينتي لم يعد كحب البلابل للبلابل

لما الحب اختصر في أن يبتسم ويجامل

لكن كل هدا لم يعد يهمني الان

فالحب قد اصبح عندي أنا

شتائل مزروعة في بساتين أوراقي

ومن أجله أرفع القلم وأقاتل

أصبح الحب عندي

هو أن أقبل حبيبي نهارا في صمت

وبالليل أصرخ في وجه غرفتي

وأقول كل ما قد طمسه صمت النهار

دون خوف ودون تكلفة ودون خجل

أصبح الحب عندي بعد الثانية عشر

ينزل على غرفتي قطرات ندى

وعلى أوراقي مطرا بقوة يهطل

أصبح الحب عندي كتابا لا منتهي الصفحات

أقرأه كلما ضاقت علي نفسي

أصبح متنفسا أهرب اليه

كلما أوشكت قبائل السعادة والأحزان

في قلبي أن تتقاتل

الحب عندي أصبح بعد الثانية عشر

هو دالك المخدر الذي ينسيني ظلم الغير

اسافر معه الى أي مكان يخطر بالبال

بدون أي جواز سفر

لكن ....لكن ومع ذالك

وأينما ارتحلت

يظل يطاردني ذالك السؤال المحير

الى متى ساظل أحب بدون أمل

الأمل في أن يدرك حبيبي يوما ما....

أن الحب قبل أن يكون مجرد كلمة

هو في الأصل فعل .....ورد فعل
انا بحب وحده
اسمه أيه محمد طه&انا سمي محموديحي
وانا بحب نجوم اف ام

غير معرف يقول...

بجد فرق عمل ناجح بجد ربنا معاكم ( ياسر)

غير معرف يقول...

انا بحب ازاعة نجوم اف ام ويا رب تمتعونا بكل جديد

غير معرف يقول...

انا بحب ازاعه نجوم اف ام قوى من اول ما بدائت وعايز ابعت سلامى لمروه حبيبه قلبى

غير معرف يقول...

انا احمد من اكتوبر وعايز اسمع اغنية لتامر حسنى وكمان اغنية للفنان رضا وبهديها لحسن حمدى ومحمد عادل وبدعيلهم يارب يوفقهم فى الامنتحانات

غير معرف يقول...

انا بحب الازاعة جدا جدا لانها بتجبلنا ديما كل جديد واحب اقول لمحمد عادل وحسن حمدى واية وبسمة وحسام اخويا ربنا يوفقهم فى الامتحانات

غير معرف يقول...

انا اسمى محمود بحب اسمع نجوم اف ام

غير معرف يقول...

انا محمود وبحب يارا ومروان كل يوم الصبح اليوم ميبئاش لذيذ من غيرهم

غير معرف يقول...

hi انا بحب نجوم اف ام اوي

غير معرف يقول...

please ممكن تقرأوا رسالتي

غير معرف يقول...

انا بحب المسجد الأقصي اوي

غير معرف يقول...

لو بتحبوا الأقصي وبتحبوا ربنا والرسول ادعوا للمسجد الأقصي انه يتحرر

غير معرف يقول...

hi

غير معرف يقول...

الاذاعه مش بتشتغل

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم اف ام موووووووووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

السلام عليكم ممكن اتعرف على بنت سن 16 سنة تكون لطيفة وياريت تكون من القليوبية او من اى حتة مش هتفرق بس دة ايميلى Mido_love72993ودة موبايلى 0178557954 ياريت اضافات واتصالات من البنات

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا بحب نجوم اف ام مووووووووووووووووت وكل برامجها وخاص انا والنجوم وهواك ل اسامه منير

غير معرف يقول...

55555555

غير معرف يقول...

ممكن اعرف ازاى ارسل رسالة لراديو محطة مصر ونجوم اف ام ارجوكوا

غير معروف يقول...

مش عارف ارسل لنجوم اف ام

غير معرف يقول...

انا بقة نفسى ان تامر يعتزل لانه هو فعلا عايز كدة بس هو كل ماييجى يتغير بيرجع فى كلامه هو نفسه قال فى برنامج من فترة المزيعة قالتلوا نفسك فى ايه قالها هقول بس من غير ماتعلقى على كلامى فقاللها نفسى اموت وانا مش مطرب وانا متأكدة ان ان شاء الله الداعية عمرو خالد هيهديه قريب انا شاء الله

غير معرف يقول...

هاى يا شباب انا ممكن ابعت رساله للاستاذ اسامه من هنا ويقراها

غير معرف يقول...

هاى
ممكن حد يعرفنى إزاى أعرف أبعت رسائل لإذاعة نجوم fm

menna يقول...

أنا عايزة أعرف إزاى أعرف أبعت رسائل لإذاعة نجوم fm

غير معرف يقول...

انا عايزة اسمع اغنية هبة انت روحك

غير معرف يقول...

هاى ياريت حد يعرفنى ابعت رسالة لاسامة ازاى لانى مش عارفة ولو بعت من هنا هيقراها

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا اقول مره ابعت رساله ليكم وارجو اكون من اصدقاء البرنامج محمد خميس من الفيوم مدينه مطرطارس وارجو قراءه الرساله

فؤش المصري يقول...

انا بحب انسانة جداا حب صادق بجد وهيا بتبادلني نفس الحب بس الحب اللى جواها كبير جداا لدرجة انها حزينة جدا لان اهلها ميعرفوش الحب اللى بيني وبنها انا ناوي ان شاء الله ارتبط بيها بس انا هسافر عشان اكون مستقبلي وكمان هيا لسة بتدرس ومينفعش انى اتقدم دلوقتى معنا دة اننا نفضل نحب ومع بعض لحد مخلص سفري وهيا تعليمها هو دة الزنب اللى حاسة بية انها بتكدب على اهلها ومخبية على اهلها انها مرتبطة ... اعمل اية يا اسامة انا تعبان عشنهااااا اوى والله

غير معرف يقول...

احنا عايزين نسمع اغنيه احا الشبشب ضاع للنجم الصاعد اوكا

غير معرف يقول...

مساء النور عليكي
أنا نجلاء من الغردقة وعايزة أسمع أتقي ربنا فيا

غير معرف يقول...

أنا أول مرة أبعتلك وفرحت أن المسج وصل ولو ممكن تقرهولي لاني مستنية أسمعه بحب أسمع أتقي ربنا فيا لآمال ماهر

غير معرف يقول...

انابحب نجومFMوممكن اسمع أتقي ربنا فيا لاّمال ماهر

غير معرف يقول...

انا بحب واحد وهو بيحبني بس كل يوم لازم نتخانق انا اتخنقت اوي

كلاى يقول...

الحلقه جميله جدا

أسيـــــــر الصمــــت يقول...

انابحب نجومFMوممكن اسمع
.. أغنية علي فاروق مـات الكــلام

يا اسامه ..
فالحب من طرف واحد...قصة لا يعرف له بداية، ونهايتها معروفه(( قلباً جريح ))

أسيـــــــر الصمــــت يقول...

ممكن حد يقولي أزاي ابعت رسالة الي نجــوم أف أم
وممكن الرد علي asd.asd1313@yahoo.com
جــزاكم الله كـل خيــر..؟

AYAT KARAM يقول...

علشان يكون الراجل راجل بجد لازم يتميز بعدة سمات وهى الشجاعة مايكونش جبان ...ونخوة وشهامة حقيقية ...وجدعنة ويكون بيتحمل المسئولية موش عيل ...وطبعا يكون متدين ...وكل هذه الصفات احنا مفتقدنها فى مجتمعنا حقيقى

Unknown يقول...

انا مش قادر استحمل ريحه الفسيخ فى البيت وقافل على نفسى الاوضه وكل ما اسال الناس هو ليه فسيخ يوم شمس النسيم يقولى دى حاجه لازم نعملها دى عاده من ايام الفراعنه طيب افرض كانو بينزلو الترعه فى العيوم دا كل الناس هتنزل ! القصه دى الناس بتتحجج بيها بس عشان يكلو حاجه هما عارفين انها مش كويسه ..... ايمن

انسان خاطي ونفسو يتوب ممدوح يقول...

احيانا احب اكتب تعليقات كتير ومعرفش ليه مش برضا لكن تعليقي أنا عوز اكتبو لااسامه منير وبقولو البابا بيناديك وبيقولك ادعي الجميع يا اسامه لمعرفت إلهك ملك الملوك ورب الأرباب وهوه قادر زي ما نجح برنامجك قادر يحافظ عليك حتي لو كان علي حساب انفصالك من المكان الي انت فيه وربنا يتمجد فيك امين ماتنساش الوقت ازف

غير معرف يقول...

عايزه اقول حاجه كتير من الشباب هينتقضها وهى ان الحب بالمعنى الى عايشين فيه الشباب حراااااااااام وحرام الاختلاط

غير معرف يقول...

اسامه انا بامسى على كل الناس الى بيسمعونا كلهم انا اسمى محمد والشهرا فيجو او ميدو انا كنت اعرف بنت من غير زكر اسمى كنت اعرفها من تريق التليفون وحبتها وقعت معاها سنتين وجه يوم سبنا بعض هيا قلت انى هيا خيفا من بكرا وسبنا بعض وانا نفسى ارجعلها انا متكت 100فى %100 انى هيا بتسمع كلمى دا انا محمد يا توتا واخر كلمى اهداء خاص لى دردشه ميزه اون لاين

غير معرف يقول...

اسامه انا بحبك جدا بس انا حسام 16 سنه وبحب وحده اكبر منى ومش عارف اخرتها ايه ممكن تقولى اعمل ايه

غير معرف يقول...

يشباب بنبعت منين

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا غبريال بحب وحدة اسمها فبرونيا وهية مش حاسة

غير معرف يقول...

اسامة بجد البرنامج بتاعك جميل اوووووووووووووووى وانت زى العسل

احمد محمد فؤاد يقول...

انا بحب وحدة بس احنا الاثنين مش هينفع نجوز دلوقتى عشانا انا لسة مكونتش نفسى

احمد محمد فؤاد يقول...

انا احمد محمد وبحب مرام ويرب تكون سمعانى

غير معرف يقول...

اسامة انا بحبك جدا وعندى مشكلة انا عندى ١٤ سنة بحب واحد وحياتى متوقفة عليه المشكلة ان عندو ٢٥ سنة بجد انا مش عارفة اعمل ايه لازم حل
madrsh ansak

غير معرف يقول...

اسامة انا بحبك جدا وفى مشكلة انا عندى ١٤ سنة وانا بحب واحد وحياتى متوقفة علية بس المشكلة ان عندو تقريبا ٢٥ سنة اسمو حسام ومتقوليش دا مش حب وانتى صغيرة على الكلام دة بليززززززز لاقيلى حل
madrsh ansak

غير معرف يقول...

اسامة قول لنورهان عازبون انى بحبها موت ويارب نكون سمعاك من ميمو

غير معرف يقول...

انا عاوز اراسل برنامج اسامة ازاى

غير معرف يقول...

يااسامه لو سمحت محتاجه ردك انا عندى 20 سنه وبحب واحد بقالى 3 سنين وجه واتقدملى واهلى مش موافقين بيه بابا سال عنه سمع كلام مش كويس بس انا بقالى فتره طويله معاه وعمرى ما شوفت حاجه وحشه منه وهو جه واتقدم مرتين بس هو اتغير وده كان ماضى وبابا مش راضى يقتنع بكده ياريت تقولى اعمل ايه

غير معرف يقول...

ممكن اسمع اغنية واضح لياسمين حمدان

محمد الشريف يقول...

انا اسمى محمد الشريف من طانطا و بحب البرنامج جداااا و نفسى اسمعكو على الموبيل بس مش بيلقط خاااالص

غير معرف يقول...

انا اي فون والرديو مش شغال عندي اعمل اييييييية

غير معرف يقول...

باريت تردو عليييييييا

غير معرف يقول...

هايات

غير معرف يقول...

انا بحب واحدة وحاسس ان هى بتحبنى بس مش عارف اتكلم

غير معرف يقول...

اصعب شيئ لما تكون بتحب وحدة ومش عارف تقولها

غير معرف يقول...

ana loveبقالي 3شهور ومش عارف اعبرها عن مشعري ليها وهيا يعني !!!!!

غير معرف يقول...

السلام عليكم

غير معرف يقول...

انا كنت بحب بنت ومات و مش قادر احب غيرها

غير معرف يقول...

بحبك يا روفيدة

غير معرف يقول...

اسامة انا بحب واحدة بس هي مش حاسة بي وانا نفسي اعرف اعمل ايه علشان اخليها تحس بية

فرفوته يقول...

انا ايفون والراديو مش شغال ليه دليل حد يساعدني

غير معرف يقول...

انا محمد بدوى بحب بنت خالتى يا اسامة وخايف اصارحها

غير معرف يقول...

انا بحب نجوم إف إم

غير معرف يقول...

Ezyk y osma ana boody 3yzk t2ol l sief wfa2y n b7bo gdn <3

غير معرف يقول...

انا. بحب اخواتي مووووووةت





غير معرف يقول...

انا بحب مصر ومش قادرة انسه

غير معرف يقول...

مسيحى او مسلم كلنا اخوات وهدفنا الدفاع عن الوطن ضد اى انقلاب

غير معرف يقول...

مساء الخير يا اسامه بمسى على اسره البرنامج انا عادل من طنطا بقول لهاجر انااااا بحبك اوى ةهعمل المستحيل عشان نكون لبعض

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار