Islam Fayez المتسابق رقم 2 : اسلام فايز



المتسابق الثاني في مسابقة اجمل صوت

اسلام فايز


كلمة من اسلام :

أنا مطرب جديد أسمي أسلام فايز ودي أغنيه لتتر برنامج أسمه جلسة خير لوجدي العربي تأليف أحمد زغلول ألحان ساهر فريد وغناء أسلام فايز ويا رب تعجبكم


تحميل :
Rapidshare
او
Direct link


اغنية جديدة

اغنية جديدة نزلة في الشريط ويا رب تعجبكوا اسمها وفر كلامك كلمات احمد جاد الحان مصطفي عمارة غناء اسلام فايز
تحميل

=======


جميع الحقوق محفوظة
Copyright © nogoomfm.blogspot.com
يمنع منعا باتا نقل او نشر اغاني المتقدمين للمسابقة تحت اسم غير اسمهم



18 تعليق:

غير معرف يقول...

على فكره انت صوتك ممكن يكون كويس بس للأسف شكلك مش مطرب اساسا
هبه عطيه

غير معرف يقول...

علي فكرة انتي منتهي الزوق والشكل دة مش بتاعي دة لربنا سبحان الخلاق اما الصوت موهبة من عند ربنا شكرا
للمشاركة

Abdelrahman Ellithy يقول...

ولا يهمك يا سلم دا انت من اقوى المرشحين للفوز
دا واحد دايما ينقد المتقدمين للمسابقة
ما علينا
:)

غير معرف يقول...

قريبا جدا موقع الفنان الساحر اسلام فايز ادمين محمد سامى ودعولى انا واسلام بالتوفيق

غير معرف يقول...

يااسلام صوتك يجنن ...ربنا معاك انشالله ووتشد حيلك كده وتبقى من اهم المشاهير في مصر ;)

2oz2oz;)لو لسة فاكره يعني

غير معرف يقول...

على فكطرة انت بجد صوتك يجننوكمان زى القمر يا احلى واجمل سلم فى الدنيا كلها

غير معرف يقول...

هاى يا احلى سلم بنا يوفقك وتفرح كل الاقلوب الى بتحبك بس يا ريت تشد حيلك لان فى ناس كتير اوى مستنيه نجاحك

غير معرف يقول...

اسلام من الصوات النادرة وهو صوت الجبل و لية مسقبل كويس بس ياريت ميستناش اى تعليق اى كان ...كون واثق فى نفسك...ميشغلكش اى حاجة ..محمد اينو

غير معرف يقول...

اسلام انت فنان في الغناء زي شد الكبلات في بترومنت اسرابويوسف

محمد من القاهرة يقول...

انا محمد القاهرة احب اقول لك ان صوتك بجد ممتاز جدا مش مجملة وصورتك كمان وربنا معاك يا بطل شكرا،،،

غير معرف يقول...

اسلام انا حد تعرفه كويس قوى على العموم ربنا يوفقك انا بجد بتمنالك كل خير وتحقق كل احلامك اللى كنت بتقولهالى القدر مخلناش مع بعض اتمنى اسمع عنك كل خير ركز فى مستقبلك من فضلك وانسى اى حاجه تعطلك وتوقفك تانى كفايه بقا ولا ايه انا مش هكتبلك انا مين اكيد انت هتعرف ربنا معاك ركز فى مستقبلك . شكرا جزيلا

غير معرف يقول...

خسرت كل حاجه برده حلوه قوى اسلام انت مش بتغنى الحاجه غير لما تكون عشتها وحاسسها قوى على فكره انا نفس الحد اللى انت عرفه ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

اسلام انت بجد حد هايل اغنيه من زمان بجد روعه انا برده نفس الحد مش قادره اقولك لما بسمعك بحس بايه ربنا يوفقك علشان خاطرى ركز .

غير معرف يقول...

مستنيه ردك ياسولم انت عارفنى

غير معرف يقول...

اجمل احساس فى الدنيا الثقة بالنفس و مش الغرور انت بجد حد جميل وواثق فى نفسك و انا من اشد المعجابين بيك ربنا معاك يا اجمل فنان فى العالم و مش ببالغ ابدا

غير معرف يقول...

انا اينو اة بس راجل اوى ولى يجرحك بكلمة اسئيك من دمة و اكتب على قبرة زلت لسان دفع تمنها عمرة خد بالك من نفسك يا نجم دول اعداء المستقبل ؟

غير معرف يقول...

انا حد كان معالك فى الفرقه ربنا يوفقك انا ش.......

غير معرف يقول...

ربنا يخليك ليا يا رب ومايحرمنيش منك ابدا و ربنا يوفقك ونحقق كل اللي بنتمناه ان شاء الله

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار