صور اليسا


صور اليسا

إليسار زكريا خوري وشهرتها إليسا (27 أكتوبر 1979)، ولدت في لبنان في دير الأحمر، حاصلة على البكالوريس في العلوم السياسية



شياكة اليسا


اجمل اليسا



اليسا
اجمل صورة لاليسا
صور اليسا


اليسا بدأت مشوارها الفني بحصولها على الميدالية الفضية في برنامج ستوديو الفن، وحصلت اليسا على جائزة الورلد ميوزيك اوردز مرتين عام 2006 و2005 ومن اشهر اغانيها "بتمون" و " اواخر الشتا" من البوم ايامي بيك وتلك الاغنيتان الاكثر انتشارا التان اعادا اليسا الى المقدمة مرة ثانية.

مواضيع مرتبطة :
صور نانسي عجرم
صور سمية الخشاب
صور نور اللبنانية


8 تعليق:

غير معرف يقول...

انتى اجمل وارق واحسن انسانةفى العالم كلة انا نفسى القى وحدة بتفهم زيك فى الحب يا عمرى وكل حياتى انا بعشقك يااليسا (من:احمد_الاسكندرية)
I love you Elisa

غير معرف يقول...

وااااااااو حبيبتي اليسا انا بحبك كتيييير

انا بكلمك ع الموبايل لاتنسيني انا جنان

يلا بايوووو

الاء يقول...

شو هلجمال يا ربي من وين جايبتي عليوم لو انا في نص جمااااااااااااااالك انا بحبك كتير

غير معرف يقول...

اليسا انتى عشق روحى بموت فيكى وفى اغانيكى وفى جمالك انتى قمرى انتى حياتى لما بسمعلك بحس ان انا فى دنية تانية دنيا جميلة جدا نفسى اشوفك علشان ابوس ايدك ياعمرى انتى مثلى الاعلى فى الاناقة والانوثة والشياكة انتى حياتى انتى وتامر حسنى وبسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
(معبودة تامر.مادونا)

غير معرف يقول...

ana laiali from jordan i living in america 7abeh at3raf

غير معرف يقول...

انا بحب 6 هم الله سبحانه وتعالى والنادى الاهلى واليسا واصحابى هبه واسراء والسادس هو حبيبى

غير معرف يقول...

انتم عالم تافهة

غير معرف يقول...

لو عندها كس ثاني ههههه

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار