سداسية بوليفيا في مرمى الارجنتين


تلقى المنتخب الارجنتيني هزيمة فادحة 6 - 1 خارج ملعبه من منتخب بوليفيا في تصفيات امريكا الجنوبية المؤهلة لكأس العالم 2010 . قاد المنتخب الارجنتيني مارادونا وميسي ولكن دون جدوى في نتيجة غريبة ومفاجئة جدا.



الارجنتين - بوليفيا : 1 - 6

19 تعليق:

غير معرف يقول...

http://www.mawaly.com/music/Johnny/album/3161

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا علاء 15 وبحب بنت خالى وهى كمان شكلها بتحبنى وانا عرفت كدة من خلال نظرتها ليا انا مش عارف اعرفها بحبى ليها ازاى وياريت تقرا رسالتى يا اسامة وتقولى اعمل اية وياريت تقرا رسالتى فى برنامجك الجميل

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا علاء 15 سنة وبحب بنت خالى وهى كمان شكلها بتحبنى وانا عرفت كدة من خلال نظرتها ليا انا مش عارف اعرفها بحبى ليها ازاى وياريت تقرا رسالتى يا اسامة وتقولى اعمل اية وياريت تقرا رسالتى فى برنامجك الجميل

samy يقول...

hi osama ana samy we ba7eb wa7da esmaha aya bas hya moktne3a en el 7op 7ram koly a3mel eh pleaseeeeeeeee

غير معرف يقول...

هاى انا شوشو وعايزة اقول لمحمد انى بحبه اوى ياترى بيحبنى زى ما بحبه

نور يقول...

هاي انا نور انا بقول لاسامه انت هايل

غير معرف يقول...

هاي اسامه انا DODO عندي 18 سنه و بحب اوي اللي انا مرتبطه بيه وهوه كويس اوي و بني ادم خلوق وبحبوا بس المشكله انوا بدأ يبعد و انا معرفش ليه انا عملت ايه يبعد يومين و يرجع يكلمني تاني و يبعد و هكذا اعمل ايه انا محتاره اوي انا معملتش حاجه عشان يبعد او ابعدوا اعمل ايه يا اسامه ؟؟

غير معرف يقول...

هاى اسامى انا احمد انا بحب وحدة بس مش راضى اكلهما عشان اخوها صحبى بس مش عارف اعمل اى وهية تقيلة مووووت وانا كلمتها مرةبس اعمل اى يا اس

غير معرف يقول...

تهخعه

غير معرف يقول...

السلام عليكم
ازييك اسامة انا عايز اعرف حاجة منك انا كنت بحب بنت خالتى وكنت بحبها بجد والله ومرة سئلتها عنها فى الجامعة وزعلت ودة سبب انى احنا زعلانين من بعض وانا بحبها ودلوقتى فى مشكلة انى انا بحب واحدة تانى وبحبها هيا كما بجد ومش عارف اعمل اية ياريت تشوفى كلامى وتقولة فى البرنامج بتاعك يعنى

غير معرف يقول...

هاااااااااى اسامة انا ابو راشد من من الجيزة ومقيم فى السعودية خطبط واحدة وهى اكبر منى 2سنة مش عارف اعمل اية بس هى بنت ناس ومحترمة بس فرق السن هو اللى محيرنى

غير معرف يقول...

انا ابوراشد انا سنى 28 وهى عندها 30

غير معرف يقول...

انا بوسى احب اشكر اسامه كتير بس نفسى اساله سوال انتا ممكن تبدى رايك لكن لما بتقبلك مشكله فى حياتك
بتعمل ايه هلى بتلاقى راى او حل ليك لنفسك.

غير معرف يقول...

انابوسى هو ممكن حد يعرف يبحب حد من على النت ولما بيحبه بيعرف يتقبله ازاى هو انا ممكن كون اتعلقت شويه يمكن بس هو لحد دلوقت حد كويس الله اعلم بعد كدة ايه صح0......

غير معرف يقول...

هاااااااااااى انا بحب اسمع اسامه منير جدا وبقوله انا بحب وحده ومش عارف اقولها على الى جوه قلبى ومش عارف اقرب منها جوبنى يا اسامه

من اوس اوس السويس

غير معرف يقول...

هااااااااى اسامه انا جىجى انا عايزه اقولك انى مخطوبه لواحد بحبه وبيحبنو وبعدين حصل مشاكل عندهم واخته سابت البيت انا مش عارفه موقفى ايه اعمل ايه يااسامه

غير معرف يقول...

مساء الفل ياسامه انا بحب جارتنا ومش عارف اقولها انى بحبها

غير معرف يقول...

هاى اسامة انا الى غلط يوم ماحبيت وبحب ابن خالى قوى قوى بس مش مستحملة عدم مسؤليتة واهمالة ليا ومش اخد خطوة اجابية ف حياتنا سيبها كدة اعمل اية بجد بحبة ونفسى اغيرة بس الى فية داء مش بيغيرة

غير معرف يقول...

ازيك يا اوسامه

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار