فيديو كليب عمرو دياب الجديد : وياه


شاهد فيديو عمرو دياب الجديد : وياه، الكليب من انتاج وتوزيع روتانا
الكليب للاغنية التي تحمل اسم البوم عمرو دياب الجديد وياه

كلمات اغنية وياه :
ده الي كان نفسي فيه لو تيجي صدفة تجمعني بيه
فرصه عمري أضيعها لية مش معقول

عيني قدام عينيه اكتر من الي حلمت بيه
جي اليوم الي أنا مستنيه علشان اقـول

وياه الحياة حتحلي وانا معاه
هو ده الي انا بتمناه
و اللي عيني شايفاه
احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقيناه

ايوة هقول و اعيد ما هو بقي جنبي ومش بعيد
فرحة قلبي كأنو عيد مستنيه

يلا اهو جه الاوان مش هستني ليوم كمان
لازم اقولو انا من زمان عيني عليه

وياه الحياة حتحلي وانا معاه
هو ده الي انا بتمناه
و اللي عيني شايفاه
احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقيناه

1 تعليق:

غير معرف يقول...

الله ينوووووووووووووووور وشكرا عالمجهود

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار