عرض جديد من فودافون 500 رسالة مجانية حتى يوم 27 ديسمبر


عرض جديد من فودافون :
500 رسالة مجانية حتى يوم 27 ديسمبر 2009
بحد اقصة 45 رسالة يوميا

للاشتراك اتصل بـ
#4041*

هذا العرض من ضمن العروض غير المعلنة التي تمنحها فودافون على شكل هدايا للمشتركين
انتظر رسالة التاكيد !

34 تعليق:

غير معرف يقول...

العرض مقسوم اتنين
4041 ده بياخد 2 جنيه ويديك 500 رساله
4040 بياخد 3 جنيه ويديك 1000 رساله
انا اشتركت فى ال 1000 رساله علشان محدش يقول ان انا مش متأكد من الكلام

غير معرف يقول...

راااااااااائع جدا انا جربته بنفسى وشغال فعلا مشكور

كوكى يقول...

بصراحه العرض دا تحفه يا جماعه وشغال فعلا
بس انا عندى سؤال وياريت الى يعرف يرد عليا
هو العرض دا من فودافون لفودافون ولا عادى ممكن نبعت لاى شبكه تانيه ياريت الرد بسرعه بليز
وميرسى ليكوا

sabaheksokar يقول...

انا اشتركت فية ال 1000 رسالة مشكور جداااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

شكرا جدا تم الاشتراك بس باجماعة الاشتراك مجانى ولا ايه

وائل عميرة يقول...

مشكلة فودافون انها بتتعامل مع الناس بطريقة خبيثة ولكن هى بردو احسن شركة

غير معرف يقول...

ده اكيد هيكون مش حلو

غير معرف يقول...

بس انا اشتركت في عرض ال500 رسالة ومكنش عندي رصيد كافي واشترك

غير معرف يقول...

شكرا جزيلا

غير معرف يقول...

حلو اوى العرض دة بس هو مفيش لموبنيل؟؟؟

غير معرف يقول...

الرسائل دي بس على فودافون وبنفع تتبعت دولي ؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

thank you very much

غير معرف يقول...

ياجماعة كل لما اجى اتصل يقول هذا الرقم غير موجود باخدمة

غير معرف يقول...

العروض بتاعة المسجات دي تحفة اوى
دة من فودافون ل فودافون بس ياجماعة يعني مش دولي و مش لأي شبكة تانية بس انا نفسي فودافون تعلن عن العروض دي

غير معرف يقول...

thnxxxxxxxxxxxxxxxxxx

غير معرف يقول...

اتصلت وبعتولى رسالة بعفوا اتمنى الرد

ا يقول...

واللة انا اشتركت وبعت الرسايل بس خدو رصيدى كلو شركة نصابة

غير معرف يقول...

شكرا على هذا العرض بس العرض ما بيشتغلش عندى مش عارف ليه

mohamed koko يقول...

يا جماعة انا كل لما اشترك يقولى service is not available
بليز حد يقولى الحل ايه

medhat يقول...

بيقولى عفوا لقد انتهى العرض ):

غير معرف يقول...

هو لازم يوصلي رساله تاكيد الاشتراك؟؟
انا لما اشتركت جاتلي شاشه زرقا كدا هي دي رساله التاكيد ولا
ارجو الرد

غير معرف يقول...

معلش انا الى كنت غلطانة سامحونى

غير معرف يقول...

يا جماعة انا دى تالت مرة اشترك ف العرض دة و بجدد دة عرض حقيقي و غير معلن عنة
اما بالنسبة لخصائص العرض فهى كالتاى :
تتصل ب #4040* لل 1000 رسالة او ب #4041* لل 500 رسالة
حتوصلك رسالة تاكيد بانك أشتركت و الرسالة دة مش زى المصج العادى لا دى بتظهر كدة على الشاشة اول لما انت بتتصل و بعدين بتختفى لما بتدوس اوك
لالالالازم طبعا يكون معاك رصيد مش اقل من 5.00 ج للاشتراك
و بعدين استمتع بالعرض من فودا ل فودا بسسسس
اهم حاااااااجة تتاكد ان رسااالة التاكييد جتلك عشاان ممش تفضل تبعت و ف الاخر رصييدك يطيير و تقوول شركة نصابة :)
و ممكن يقولك العرض انتهى ف مش تتعب رووحك كتيير و استنى لما يتجدد تاااانى و دة بيحصل باستمراااار :)

غير معرف يقول...

العرض ده جميل جدااا بس الاشتراك 3 جنية
من فودفون الى فودافون بس

غير معرف يقول...

لازم يكون رصيدك اكتر من 3 جنية يعنى لو معك 3ونص ماشى لكن اقل من 3 لا علشان الاشتراك فيه ب 3جنية

1000 رسالة و 500 رسالة الاتنين ب 3جنية

غير معرف يقول...

اتصلت على الاتنين وجائتنى رسالة هذا العرض انتهى للاسف

غير معرف يقول...

انا بئي اشتركت في المرة بتاعت ال 1000 رسالة و بعت و تمام و فيوم بعت رسايل راح ساحب منى بتاع 13 جنيه و بعد كده اشتركت في بتاع ال500 رسالة و بعت و تمام و بعد كده فيوم بعت رسايل راح ساحب منى 10 جنيه هوه ده ايه بئي بالظبط
و انا المفروض انى اشتركت وجاتلى رسالة التأكيد و قعدت ابعت كام يوم و كان تمام التمام

غير معرف يقول...

والدقيقه بكام من فودافون لفودافون بعد الاشتراك
انا معايا خط الدقيقه فيه ب 10 قروش من فودافون لفودافون لو اشتركة فى العرض ال 1000رساله هيروح عرض ال 10 قرش ولا ايه لو حد عارف يقولى او يبعتلى على الميل انا عاوز اشترك بس مش عاوز عرض ال 10 قروش يروح على اصل هزعل
sniper25887@yahoo.com

غير معرف يقول...

يا بشر في حد أقصي للرسايل في اليوم
يعني مينفعش تبعت ال500 رسالة كلهم في يوم واحد
أنا معنديش رصيد أصلا و ببعت رسايل عادي جدا
عرض ال500رسالة أقصي حد 45رسالة في اليوم
شكراً

غير معرف يقول...

مركز الياسمين لخدمات المحمول العرض ده حقيقى وانا استركت اكتر من مره مع خالص امنياتى لكم 0198880111

غير معرف يقول...

لو سمحت انا عايزة عرض رسايل دولي ضروري جدا عشان عيد الحب

غير معرف يقول...

اتا عايز عرض رسايل دولي ضروري

داليا يقول...

انا عايزة عرض دولي ضروري جدا

غير معرف يقول...

رسايل دولى بليز بيتى اتخرب

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار