توضيح هام جدا Important Note To All Visitors Of Nogoom Fm Blog


هذا الموقع غير رسمي للاذاعة

وليس له صلة بمؤسسي الاذاعة او المذيعين بها
انا عملت البلوج دا عشان بحب اذاعة نجوم اف ام
برجاء ترك اي ملاحظة في صورة تعليق

وشكرا

21 تعليق:

غير معرف يقول...

الشات حلو اوى يا جماعه
المجرم

غير معرف يقول...

اداعه تفيدبكل جديد

غير معرف يقول...

الشات اغلبه مش حلو

غير معرف يقول...

الاداعه حلوه بجد بس يا ريت يكون فيه تطور

غير معرف يقول...

الشات وحش اوى

غير معرف يقول...

الشات وحش اوي

غير معرف يقول...

انا بموت باسامه منير ونفسى مره اكلمه

سمر يقول...

انا نفسى اعرف الميل بتاع اسامة منير وهكلمة مرة واحدة دة الميل بتاعىshrok86

غير معرف يقول...

هاى ياجماعه

غير معرف يقول...

هاى ياجماعه

غير معرف يقول...

الموقع جامد طحن اشكركم على الموقع الجميل دة ابراهيم سمر

غير معرف يقول...

الله يخرب بيتك

غير معرف يقول...

ربنا يهديك

غير معرف يقول...

انسى الى بنا يا سمر انتى مش تنفعينى خالص انا اتخدعت فيكى اصلا

غير معرف يقول...

انا بحبك ومش هسيبك وراك وراك

غير معرف يقول...

انا نفسى احظى بفرصة عشان اتكلم مع الاستاذ اسامة منير بجد نفسى انا واقع فى مشكلة كبيرة جدا جدا ونفسى حتى انه يهتم او اعرف اى طريق اكلمه بيها انا بكلمه فى البرنامج بس محدش بيرد وببعت رسابل برده مش بتتقرى اصلا بس بجد انا فى مشكلة ومش لاقى اللى يساعدنى وده ايميلى eslam_love20103000 بجد نفسى نتكلم سوا او ده رقمى بليز بليز يا اسامة 0143504091

عبدالله يقول...

ازيك يااسامه انا بحبك اوي يوياريت يا ايمان يا حمزه تردي علياانا بحبك اويودهايميليABDO_LOVE202065@YAHOO.COMوده رقمي0197371454

عبدالله مجدي السنطه البلد يقول...

يا ايمان ياحمزه انا عبدالله مجدي انا بحبك اوي وياريت تكلميني لو حتي علي الايميل متنسنيش بحبك

غير معرف يقول...

انا اسمى سارة مخطوبة وخطيبى سى السيدلا للخروج

غير معرف يقول...

حلو جدا

غير معرف يقول...

انا اسمى احمد من بنى سويف بحب انسانه اسمها يمن من اليكس بجد يا استاض اسامه هى مش فهمنى وانا بحبها بكل جنون واتمنه تكون معايا هى بتجرحنى اوى على فكرا وبسمح علشان الحب تسمح

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار