صور مي عز الدين



يا دلع








متركزش عشان متهيسش
















142 تعليق:

غير معرف يقول...

انا بحب مى عز الدين من اول ما صورت مع تامر بجد اد اه مى رقيقه بس فين الجمهور الى يقدر كده بموت في تامر و مى
ّّ````I`L`O`V`E```TAMER````
موت في تامر مجنونه تامر

غير معرف يقول...

انا بمـــوت فى مي عشان حقيقي بجد حبيبتي كانت شبهها اوووووى

ربنا يسعدها بقي ويسعد مي ويعليها فوق فوق

غير معرف يقول...

واااااااااااااااو بتجنن

غير معرف يقول...

الصور عاديه جدا بنشوفها فى التى.فى

غير معرف يقول...

المرسل الصفتى فون انا بقول ان مى هى اللى نجحت فيلم عمرو وسلمى عشان كده انا مش بموت فيكى وبس انا بعشقك يامممممممممممىىىىىىىىى

غير معرف يقول...

وانا اقول الصور منوره ليه عشان مى حقيقى منورها وفعلن انا بحبها اوى

غير معرف يقول...

يا جدعان مافيش احلى من مى عز الدين عشان تمثل اى دور رومانسى او كوميدى او تراجيدى غير مع تامر حسنى عشان هما الاتنين فاهمين بعض جدااااااااااااااا

غير معرف يقول...

مين دى اصلا اللى فى الصورة

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

تيتو يقول...

هذه اتلصور جميله جدا لاجمل ممثله مى عز الدين وانا بحبها جدا مع تحيات تيتو 0115475314

غير معرف يقول...

انا بموت فيكى يامى وبتمنى لكى الخير انتى وتامر وبموت فى هذا المنتدى

غير معرف يقول...

انا عايزة اقولك انى حبيتك حبيتك بس انتى خطفتى تامر منى بس بردة بحببببببببببببببببببببببببك المرسل سلى

غير معرف يقول...

الصور تحفه اصلاً مى دى عسل وبمووت فيها ويا ريت تعرف ان كل البورسعديه بيحبوها موووت
المرسل : مقــالب

غير معرف يقول...

أنا عن جد معجبة في مي أوي بس ما تزعل مني مي دلوعة أوي ودا حقها

غير معرف يقول...

الصور دى جميلة اوى
لو فى تانى يا ريت تعرضوها

بوسى يقول...

مى دى عثل عثل انا بموت فيها يا اخواتى سكر يا نس هههههه

غير معرف يقول...

مي جميلة جدا ودمها خفيف بس انا بحبها اكتر فى الرومانسى وادوار الحنينه بس دورها فى الجزء سلمى وعمر مش عاجبنى هيا رقيقة المفروض تكون رقيقة وبحبها بطبيعتها معجب ولهان

غير معرف يقول...

بمووت فى مى بجد ممثله رقيقه جدا ومتئلقه

غير معرف يقول...

بموووووووت فى مى رقيقه جدا كفايه شكلها ماشاء الله منور


نونا البورسعيديه

ssssssssssooooooooma يقول...

بجد والله زى القمر انا شبهك على فكرة اووووووى وانا بموت فيكى يا ميويي انت والبرنس تامر

غير معرف يقول...

انا بموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت في تامر حسني و مي عز الدين بجد و الله و نفسي اشوفهم و النبي اموت و اشوفهم هما لتنين

غير معرف يقول...

انا راح اشوف مي عز الدين قريبا او اتكلم معاها

غير معرف يقول...

صور كتير حلوه هي اصلا مي رقيقه وقموره جدا بحبك يا مي يا بختك يا عم تامر

غير معرف يقول...

مبروك لمى وزيدان علشان الخطوبة

غير معرف يقول...

ربنا يسعدك يامى مع زيدان بس بجد انتى كنتى ليقة اكثر على تامر حسنى بس نصيب
ILOVE TAMER
ILOVE MAI

شهيره يقول...

مبروك يا مي علي الخطوبه وربنا يسعدك في حياتك الشخصيه وبعديها في الفن

غير معرف يقول...

انا امووووووووووووووووووووت على م عز الدين
كل صورها عندي
واقول الف الف الف مبروك الخطوبه
والله يسعدك يامي في حياتك

Unknown يقول...

حلوه كتيييييييييييييييير الله يهنيها مع خطيبها زيدان حسنه ومياده وماهر وحمدة ووائل من فلسطين

غير معرف يقول...

زيدان خسر كتيرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

البرنسيسة اسراء يقول...

الصور تجنن ربنا يخليكى يامى وتعلى يارب فى العالى انتى تامر ده بالنسبة لياعينيا الى انا بشوف بيها وانتى قلبى الى انا عيشة بيه مشكوررررررررة جدااااااااا البرنسيسة

غير معرف يقول...

مى زى القمر بس انا عايزة اعرف هيا سابت زيدان لية

غير معرف يقول...

انا بحب مى وهى زى القمر بس هيا سابت زيدان لية كانو بيحبو بعض و هو كن بيحبها

غير معرف يقول...

انا بعشقها وبموت في حاجه اسمها مي عزالدين ربنا يوفقك ياميويا ياحبيبتي في حياتك وفي شغلك
عاشقة مي من اليمن الشقيقه

غير معرف يقول...

انا بعشقها وبموت في حاجه اسمها مي عزالدين ربنا يوفقك ياميويا ياحبيبتي في حياتك وفي شغلك
عاشقة مي من اليمن الشقيقه

غير معرف يقول...

ana bamot fiki ya may wi koli lmagharba bimoto fiki 3achan inti amar

غير معرف يقول...

salut amina mghrib ana min mojabbin bimay wa tntmina lah tafwk

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
انا حاتم طه ان معجب بموهبتك يا مى وانا بشجعك

غير معرف يقول...

مى فعلاممثلةرومانسيةجامدةجداوانافعلا بموت فيكى اوى اوى توتة

غير معرف يقول...

مجهول انااول معجبه حبت تامر حسني انااحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

مجهوله انااحب تامر حسني مووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

مى جميله وعسل فى الأدوار الرومانسيه وادوارالكوميدى

غير معرف يقول...

انتي يا مي قمر و دا كفاية يا حبيبتي ربنا يوفقك انتي و تامررررر يا رب يا قمررررررررررررر

غير معرف يقول...

انا محمد عبد اللطيف وانا احبك يا مى عز الدين افلام جميل عاوز رقمك يا مى عز الدين انا رقمى 0168047676 او 0125899337 او 0143691201 وانت رقمك كم

غير معرف يقول...

I have her number

غير معرف يقول...

ايتىتاغلبي

غير معرف يقول...

بحبك

غير معرف يقول...

انا بحبك بحبك بحبك يامى انا نفسى اشوفك فى سيناء العريش انا سامح مسمح ابو دبوس شمال سيناء العريش بصرحححه من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر انتي حلاوة وانيقة بصراحه بس زعلان منك علشان اتزوجتي بس اظروف انامسامحك من الا خرررر ممكن رقم موبيلك .......... انارقمى 0167031400 //0189799148 ارجوكي كلميني عاوز اطمئن عليكي بصرحه وسلميلي على تامر حسني اريدكم تزورو العريش++ورفح++والشيخ زويدبس كلموني بس موش مهم تبيتو كلكم عندي في الفندق السياحه العالميه

غير معرف يقول...

شكر اخخخخخخاصصصص لتامر ومي وتحية طيبه من سامح ابودبوس 0167031400 //0189799148 ... ... .. . . . . . . . . . . . . . . .. . بحبك بحبك بحبك بحبك

سارة يقول...

الله يخربيت التفاهه دى لو ماتت وهي كده هتولع في جهنم ربنا يهدي الجميع

غير معرف يقول...

بحبك يا مى ويخربيت اللى يشوفك غيرى

غير معرف يقول...

انا بحبك مووووووت يا مي وبتمنى لك التوفيق في كل حياتك وبحب تامر كمان وانتو لايقين لبعض وبتمنى من كل قلبي انك وتيمو تتجوزو لانكم لايقين لبعض اوي اوي
مع خالص تحياتي : عبير الورد

وردة الجوري يقول...

انا بحبك موووووووووووووووووووووووووووووت يا مي انتي وتامر
وردة الجوري

مجهول يقول...

انا احب مى عز الدين

بس انا مبحبش الفلم بتاع عمرو سلمى الجزء الثانى

لكن بحب عمرو سلمى الجزء لاول

غير معرف يقول...

مي عز الدين قمر

غير معرف يقول...

نفسي ابقة عضوة هنا

غير معرف يقول...

انا بحبك جدا جدا جدا يامى وانا كان نفسى تتجوزى محمد زيدان على شان انتو اللتنين ليقون على بعض
انا ندى

غير معرف يقول...

انا سلمي وبحب مي عز الدين جدا وربنا يوفقة

غير معرف يقول...

انا بحبك جدا جدا يا مى انتى وزيدان

غير معرف يقول...

انا بمووووت فى حاجه اسمها مى عز الدين وانا بحبك جدا جدا انتى وزيدان حبيب الملين

غير معرف يقول...

انا بمووووت فى حاجه اسمها مى عز الدين وانا بحبك جدا جدا انتى وزيدان حبيب الملين

حلا يقول...

انا مستغربطش ان محمد زيدان يخطب مى لانه سمح لنفسه يتجوز واحدة غير مسلمة فى بلاد بره فلا يمنع ان ياخز فنانة

غير معرف يقول...

ولا خمسين كلمةحلوةليهاهتوفى جمالها انا شخصيا شايفة انها احسن الممثلات العربيات باستثناء الكام فيلم الاخرنين دول بس

ماجد يقول...

أنا بحب مى وعاوزها تكلمنى مرة واحده 0194596184

غير معرف يقول...

ملتىةت هنت

EL-KMNDA-HUSSEIN يقول...

HKFPFLN,KTSN.H;GLM0LVM,HPVM

roka يقول...

بموت فيكى انتى قمر ماشاء الله

غير معرف يقول...

انا مبحبش مى اية الا مشكلا

غير معرف يقول...

كسم مى

غير معرف يقول...

دى بتتنك

غير معرف يقول...

دى بتتنك

حسين ابو فاطمة يقول...

انابحبك يامى ونفسى اشوفك ولو لمرة واحدة وافلامك جامدة جدا واحسن افلامك رحلةحب وعمر وسلمى

حسين ابو فاطمة يقول...

انتى قمر وعسل وعنيك حلوة ونفسى اشوفك او اكلمك ولولمرةواحدة انا بحبك

مهوسة ب(مى عز الدين) يقول...

انا مهوسة ب(مى عز الدين)واريد ن تعرف عليها

وياريت تعطينى اميلها ميوية الحلوة مى عز الدين هى نجمتى المفضلة

مهوسة ب(مى عز الدين) يقول...

اة مى كمان انا بشوف كل افلامك وبروح السينما علشان

اشوفها مخصوص وانا رحت عمر وسلمى الجزئين كانوا حلوين

اوى

نفسى اشوفك

اسلام على السيد يقول...

اسلام ابراهيم محمد من الاسكندرية بيقولك مبروووك على الخطوبة وربنا يباركلك فى محمد زيدان بس والله العظيم تامر حسنى كان بيحبك اوووووى وبيخاف عليكى يلا ابعتيلى اى كلمة تسلمى عليا فيها

اسلام ابراهيم محمد يقول...

انا بحبك اوييييى يا مى علشان انت قمر وانا بحبك وبموت فيكى مع تحيات اسلام ابراهيم محمد

غير معرف يقول...

انتى اجمل ما ياكن هذا الكلمه ابرك من الف يا العسل انتى قمر وبتوحشينه عواز اى فلام جديد او اى حاجه منك من ابراهيم ربيع ابراهيم ملك الرومنسيه اميل ibrahimtob @ymail.com الثانى amr tob@ymail.comالثالث sosotob@ymail.com
لو عوزه تانى ممكن ابعت
سلام على اجمل انسانه شفته عنيه انتى ارق منالقمر واحله منه بكتير انت البدر والسلام خير نهيت الكلم يا من حب قلبى وعقلى الرقم 37145031ارجو التصل يامن هى الماء وانا السمك هل السمك يقدر على انا يعيش خرج الماء يمكن نسينك
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ابراهيم ربيع ابراهيم محمد يقول...

يامن احله من القمر رد على انا فى مدرسة الحب مازلت تلميذ فى حبك يامن اتا بلجمل فهو الله ارحمنى انا مقدرش اشوف هذا الجمل وسكت السكت عن الجمل مبيفهمش ونا بفهم انا الله وهبك بكل هذا الجمل من اجل وحد انتى هتختريه انتى يا ارق من الحب واجمل من الجمل فان زادا الكلم زادا كلمى اود ان نكون اصدقه وستجدى فى الصديق الوفى وفاء الشمس الى الارض وفاء القمر الى الشمس فهم ولبد من الكسوف صح وله اه يا ارق من البدر فى جمله يا جمله يا جمله اه لو محتجه صديق بجد انا عملت الميل ده خص بيكه لوحدك سجليه عنده هوibrahimtob@ymail.com مشى ممكن تقولى انا مش عوزه صديق انا عوز صديقه جميله زيك يا من اجمل من اكتب فيه كل مااخترعه قلبى من كلام جميل لم اجد من يوفيكى حقك فى الجمل !وعلى فكره انا لم اعرف المبلغه ابادن ممكن تسالى نفسك بان تتكرمى وتتشرفى وان تكلمنى على الميل لمعرفت صدق نويه وانا الان افقد كل ما يكون من الكلم الجميل لم اعرف ما بى عندم انظر الى صورتك التالى تكون على الشاشه ما يحدس لى انت ما اله ملك بعسهو الله الى هذا البشر لتعرفى الجمل والاحساس الرومنسيه الراع فى وجهة نظرى المتوضعه انت ما مجرد انسانه بل واللهى ملك من اجمل الملك الذى راته عينى يا منحب قلبى اود بلفعل تسجيلى عندك على الميل ممكن ؟!!!!!!!فهل يا قلبى يرضى الملك على تسجيل انسان مثلى عنده سؤال محير لماذا لم اعرف وهذى نمرت التلفون الارضى 37145031 اذا كنتى انسان شرس لا تسجلنى اذى انا ملك الرومنسيه ولم اجد كلم اقول لكى لماذا يا من يشتهى كل قلب اله قلبى لماذا يا من يريد ان يكن قلبى اسير له وتحت رحمته واللهى انا كات اوجن بعد ان انتهى من الكلم اذا لم اجد كلم لم اعرف انام اله ان وارا صورتك قبل انا امشى واذا فتحتى قلبى لا تجدى فى شياءسواءالعسل والقمر والبدر مى عز الدين لانى اكثر ان اقول له كلام هو مااله شياء قليل اله مافى قلبى يا من اود ان اره حتى لو هدفع عمرى كله علشان اراه السلام الثانى هو ما اله فراق قريب جدا يا من اذا حبنى يدخل الجانه واذا دخلت الجنه وقالو لى من تريدمن الملك او الحور قلت مى عز الدين سلام

ابراهيم ربيع ابراهيم محمد يقول...

انتى من كان قمر والقلب سكر والعقل ذهب اذا كانت فى الصور قمر هل هى الحقيقه ام لا انت من كان الروح تحبه والروح

غير معرف يقول...

حلوة الصورة وبجد انا بحب مى عز الدين اوى وهى كمان رقيقة وجميلة

غير معرف يقول...

بجد مى عز الدين قمر

غير معرف يقول...

انا بحب مى عز الدين جداااااااا وبحب كل افلامها

غير معرف يقول...

انا بحبها تمثل مع تامر حسنى اوى وهى قمر وعسل وعيونها صافية وانا بموت فيها

لولو يقول...

يا مى انتى زى القمر وبموت فى عيونها البريئة اللى بترسل شعاع من نور

غير معرف يقول...

انا بكرة الست مى عز الدين كتير وايد وما بطيق اشوفها

غير معرف يقول...

ايه يا خواتي القمر الي انا شايفاه ده عسووووووووووووووولة يا خلاصو

love&m يقول...

مى قمرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

غير معرف يقول...

مي دي موذاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه هااااااااااااا بموت فيكي يا سفله
بحبك انا شيماء

غير معرف يقول...

اطقي الله في سغلك وياريت تقعودي في بيتك مش لازم تعرافي انا مين of

غير معرف يقول...

متذعليش مني انا علشان خايفه عليكي بقولك كده انا اسفه انا اللي كتبنلك الكلام اللي فوق ده سمحيني

غير معرف يقول...

ايه القمر دة انا بموووووووت فيكى ويريت تستمرى فى الادوار اللى بتعمليها المحترمه ياعسل انا هكون سعيدة لو عملتى مسلسل او فيلم مع مهند kivank tatilug

غير معرف يقول...

اناااااااااااااااااااااااااااااااااا
بحببببببببببببببببببببببببببببببببببك
لانك مش مغروره لانى مبفوتلكيش برنامج انتى بجد اسمك الحقيقى ماهيتاب ولا
انا سلمى حبيبتك

سارة يقول...

مى بنوتة جميلة جدا وتامر اخ عزيز عليها مش اكتر

غير معرف يقول...

انا مهند من اليمن ممكن نتعرف يا مي عز الدين رقمي 73364384

غير معرف يقول...

مى هى اجمل واحده شفتها فى حياتى وانا باعشق مى واللى يقول ان مى مش اجمل واحده يبقى مابيفهمش وهى وتامر عاملين شغل نار انا بموت فى مى وتامر وامنية حياتى انى اشوفهم 0107326062

غير معرف يقول...

انا اسمى تامر وابحث عن صديقه جميله ورومنسيه احبها وتحبنى ولو اى واحده قرات الرساله دى وعندها نفس الاحساس ده ارجو منها ان تتصل بى لانى بجد فى حاجه الى حبيب) (0107326062) يلا ياللى ههتبقى حبيبى الفرصه مره واحده بتيجى قوم كلمنى خدنى من ايدى هموت انا انت فين حس بيا ده الوقت بيجرى حرام عليك ده انا هنا من بدرى يلا ياعمرى قربت امشى انت فين فيييييييين

غير معرف يقول...

حلو كثير صور مي

غير معرف يقول...

اتقى الله يا مى دى افعال تعميليها مع تامر بجد بجد انتى over كتير ومسهوكة وانتى بتحبى الصحافة تكتب عنك مع تامر ياريت ترجعى لربنا ده رجاء

غير معرف يقول...

الله يهديكى يا مى

غير معرف يقول...

انابكره موووووووووووووووووووووت جميع الفنانات وبالخصوص مى لانها انسانة فادحة وخارجة عن حدود الدين ومفارقة للسنة النبوية بملابسها الفادحة

غير معرف يقول...

دي اجمد ممثلة انا شفتها بجد ربنا يحميها يارب

منار وحنان يقول...

بجدواحدة قمر وبيعجبني فيها رقتها جدا جدا وجمالها طبعا وليقه مع تمورة اكتر ولو كانت معاه في نور عيني كان هيبقي تحفه بجد

غير معرف يقول...

الصور فى منتهى الجمال شكرا

غير معرف يقول...

ana bakbk aweeeeeeeeeee ya mai we raban ya7meke we begd elsawr gamda m0o0o0o0o0o0o0o0o0o0ot

غير معرف يقول...

ممثلة انا مش معترف بها تماما

غير معرف يقول...

اناعن نفسي بحب مي اوي لانها انسانة جميلة اوي ولو كانت مع تامر في الفيلم الجديد اكيد كان هيبقي احلي ومي وتامر لايقين علي بعض

غير معرف يقول...

مي حلوة وجميلة انا عن نفسي بحبها واحسن فيلم عمروسلمي التاني

شيماء يقول...

مي جميلة جداوانابحبهاموت بس بجد انت وتامر لايقين علي بعض كتير وياريت يكون تامر شريك حياتك
شيماء

غير معرف يقول...

بجد مى زى القمر ورقيقه اوى وجمالها رقيق شبها ربنا يوفقك فى حياتك وفى الفن

غير معرف يقول...

بجد بحب مى اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

غير معرف يقول...

اناميروبحب-مى-موت-

محمد يقول...

انا بحبك

غير معرف يقول...

اكثر معجبه بمي عز الدين انا بحبك اوي يا مي

غير معرف يقول...

يا رب يا مي تعملي فيلم تاني مع تامر

غير معرف يقول...

انابحب مي كتير كتير

غير معرف يقول...

انا اشبيهت مي والله

غير معرف يقول...

انا بوجه رسالتى للى بيهزؤااااااا مى عيب كده ياجماعه مى زى العسل وادوارها كلها مؤدبه وجميييله عسل والله يا مى وعلى فكرة اسمك الحقيقى ماهيتاب تحفه انا حبيته عشانه اسمك

غير معرف يقول...

بمووووووت فيكى يا منى والله انتى تمووووووورة انتوا الاتنين عسل والله ربنا يخليكوا ويحميكوا نفسى اشوووفك اوووووى اسلم عليكى يارب اقابلك اهداء رحمه

ميروووووووووووووووو يقول...

انا بحب مي اوي ونفسي اشوفها واسلم عليها وانا بمووووووووووووووووووت فيكي يا مي

مي يقول...

انا بحب مي اوي نفس اكون زايه

غير معرف يقول...

صورك جميلة اوى يامى

غير معرف يقول...

على فكرة انت زي القمر يارب تفضلي كدة على طول

غير معرف يقول...

اية دة هو في قمر كدة بسم اللة ماشاء اللة

غير معرف يقول...

على فكرة انا لي صاحبة شبهك بالظبط اسمها فاطمة وزي القمر ويمكن تكون احسن منك كمان يارب يحميها

غير معرف يقول...

الموضوع جدا جميل بس انا بحب ياسمين عبدالعزيز اكثر لانها تشبهني

السقا يقول...

انا بحبك يامى اشوفك احس ان الدنيا بتضحك ليةربنا يوفقق عبد الظاهر

غير معرف يقول...

مى لاء

غير معرف يقول...

انابحب مى جدااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

على فكرةياسمين عبدالعزيزاجمل من مى

غير معرف يقول...

مى دى ملكة جمال المستقبل وسندريلا الشاشو وانا بمووووووووووووووووووووووووووت فيها

غير معرف يقول...

مفيش زيك فى الكون اخاف بعدك اموووووووووووووووت احبك يامى نور هان ناصر 11 عام احبك موووووووووووووووووووووووووووووووووت يا مى

غير معرف يقول...

مى دى دكر نهال ناصر الوسخة

غير معرف يقول...

انا عيز اقولحجه ابل مقول اعجابى عن مى انا كنت بحب واحده بس هيه كنت مغروا ره عشان كنت غنيه بس انا كنت فى المدرسه بس دلوقتى بشتغل ممكن كنت اعمل اى حاجه عشنه بس خلص هيه بعتنى وانا خلص سبته بس يرت كل واحدبحب الحب مفيش حاجه اسمه غنى او فقير الحب شاء بى يمع اى انسان من اي غلت عشن حببته بس يخساره مفش حب بجد دلوقتى اناهلقى اعجابى مى مش عشان حببتى شبه لا عشان انتى يا مى جميله وبجد تتحبى حببتى كنت شبهك بس خلص مفيش حدعنده ضمير شكرا سلم يا اهل الحب

ماهيتاب عبدة يقول...

طول عمرك موزة اخر حاجة يا قمررررررررررررررررررررر

غير معرف يقول...

يارتنى كنت فى فى جمل والحلوة دية هادى رقمك

غير معرف يقول...

روعةجدا

غير معرف يقول...

انا بحب مى جدا علشان هى اجمل ممثلة فى الدنيا دى كلها يارب هى وتامر يتجوزوا وانا بحب تامر جدا مووووووووووت فيهم هما لاثنين بس انا عيزة اعرف هى اسمها ماهيتاب

غير معرف يقول...

انا بحب مى جدا علشان هى اجمل ممثلة فى الدنيا دى كلها يارب هى وتامر يتجوزوا وانا بحب تامر جدا مووووووووووت فيهم هما لاثنين بس انا عيزة اعرف هى اسمها ماهيتاب

غير معرف يقول...

بجد انا بحب مى اكتر من تامر وبردو بحب تامر بس مى احلا بصراحة

اية محمدعشرى يقول...

مفيش بعدالحلاة دى بخبك يا مى

غير معرف يقول...

جامدة جدى

غير معرف يقول...

.

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار