صور جنات



صور الفنانة الجميلة جنات
الاسم: جنات مهيد ،مغربية الاصل












حبقة جنات في برنامج حيلهم بينهم
قد ايه هي رقيقة وجميلة
وفعلا حازت على اعجاب الجمهور المصري



34 تعليق:

نيجااار يقول...

انتى زى القمر يا جنات انا بحبك اووووى

غير معرف يقول...

انا بحب جنات جدا

غير معرف يقول...

لا تعليق

غير معرف يقول...

انا بحبك اوى يا جنلت

غير معرف يقول...

انا بمووووووووووت فى صوتك ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

أحبك مرره ياجنآآآت

وصوتك يجنن

غير معرف يقول...

جنات انت جميل و صوطش اجمل

غير معرف يقول...

هلا و غلا بجنات الاميره انا من كندا

غير معرف يقول...

انا بصراحه بموت فيها لانها بتشبه استاذتي الغاليه بلبله

غير معرف يقول...

أنا مهما حكيت وقلت مش هقدر أوصف إعجابي وحبي ليكي يا عسولة إنتي قمر وصوتك كناريا وربنا يحفظك وتقدميلنا دايما حاجات جديدة وربنا يوفقك
مجنون جنات ؛؛؛؛
mar_rosso2010@yahoo.com

غير معرف يقول...

saltu tbarklh alik yabnt bladi tantmna tabky mchrfana dima lah hadk

غير معرف يقول...

slam ana mina mghrib tanhyi bnt bladi janat wa tantmna laha tawfik

غير معرف يقول...

جنات انتى بجد اجمل وارق واحلى مغنيه فى الدنيا كلها ربنا يوفقك يا جنات من المعجب المجنون بيكى
heytham

غير معرف يقول...

ربنا يوفقق

غاده يقول...

بوت فيكى

غير معرف يقول...

Hi ana laiali from jordan i live in u.s.a. 7abeh at3raf

غير معرف يقول...

جنات احسن مغنية فى الدنيا كلها يعنى من الاخر (Gannt The Queen Of The World )

غير معرف يقول...

هى ملكة الاحساس هى ملكة الاخلاص هى ملكة الجمال هى صاحبة الصوت الحنون جناااااااااااااااات

غادة يقول...

انت زى القمر واغانيكى جميلة جدا واحساسها رقيق انا بحب اغنية انا دنيتو

نانسى عجرم يقول...

خلى بالك انتى مش جميلة زى ماانتى فكرةوعلشان ااكدلك انتى جنات المعفنةوقال ايةبيقولو ربنايوفقك ربناازاى يوفقك في اغنيكى ياسفلة

غير معرف يقول...

Hello for all,Jannat you are the best songer in Arabic World

khhhgt6n يقول...

انت زى القمر واغانيكى جميلة جدا واحساسها رقيق انا بحب اغنية انا دنيتو Source Nogoomfm.Blogspot.Com : http://nogoomfm.blogspot.com/2009/02/blog-post_6640.html

جوجو يقول...

انتى ياجنات ذى القمر ومفيش مغنى يجى جنبك حاجة ولا قبل ولا بعد

غير معرف يقول...

واللة جميل جد جد جد وانا ب ح ب ك وانتى زى ا ل ع س ل

mohamed_hemadi2000 يقول...

جنات قمرايه الاغنيه الرومنسيه

غير معرف يقول...

انابحبك يا جنات اووووووووى

عزة

غير معرف يقول...

انا بحب جنات اوووووووووووي وهي في كل حالتهت زي القمر

غير معرف يقول...

انتى زى القمر واحلى من القمر بس هل انتى متزوجة فعلا من محمد ضياء صوتك جميل جدا

مغربية و افتخر يقول...

انت التي مسمية نفسك نانسي عجرم من تظني نفسك حتى تتكلمي بتلك الطريقة ان اردتي التعبير عن رايك عبر بهدوء و ليس بالشتم؟؟...
انت رااائعة جنات احبك جدااا حظ موفق لك
مغربية وافقتخر

غير معرف يقول...

هو فى حد مش بحب جنات بجد انا بحبها اووووووووى

غير معرف يقول...

حاسب علي الجمال اللي بينقط منك ياالي مش عجباك جنات ولو هيا مش عجباك بتدخل تتفرج عليها لية انتا اصلا متستهلش تشوف صور نجمة ذيها لانك شخص متجاوز وقليل الادب

غير معرف يقول...

يلي مسمية نفسك ننسي عجرم انتي رايك ميهمش حد لان مصر كلها بتحب جنات وميهمناش وحدة زيك ولايهمنا رايها شوفي نفسك ابل ماتتكلمي بطقرية دي بس اية التعبير اللي هنستناة من بنادمة زيك جنات نجمة راءعة جداااااااا وكلنا بنموت فيهاوبنتشرف ان احنا بنسمعها

غير معرف يقول...

عتغاهن

غير معرف يقول...

انتي يالي اسمك نانسي عجرم انتي لو محترمة هتخشي تقولي رايك في جنات باحترام لوبتحبيهاولومبتحيهاش هتخشي تقولي انتقادك بردوا باحترام بس للاسف انتي متعرفيش الاحترام جنات نجمة كبيرة ميهمهاش ولا يهمنا احنا كمان رايك لاننا بنموت فيها وهيا نجمة عظيمة وانا بحبها جدا

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار