الحلقة الاخيرة من مسلسل ميرنا وخليل


الحلقة الاخيرة من المسلسل التركي المدبلج ميرنا وخليل بطولة كيفانش تاتيلونج
هل حقا سيموت خليل؟
نترككم مع الاحداث



21 تعليق:

غير معرف يقول...

لية بس زيعتوها كدة حرقتولنا المسلسل كلة

رنا يقول...

كووووووووووووويس اووووووووى merci

غير معرف يقول...

شكرا

غير معرف يقول...

شكورين شكرااااااااااااا

غير معرف يقول...

احبائي ان خليل لايموت فقط يصوب بطلقة من لدى مصطفى ولكن عمه صبحي يموت

غير معرف يقول...

موااااااااااااااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه أحسن .. لان عمه كان فظيع ...

غير معرف يقول...

مهو راضي يطلع

غير معرف يقول...

انا نفسي اعرف هل خليل بموت والا

غير معرف يقول...

ذى الزفت فين الحلقة اساسا

غير معرف يقول...

اصلا خليل هيموت ومدحت ومصطفى هيموت بس زاهر هيصاب فى دراعة بس

غير معرف يقول...

خليل يستاهل انو مات انا فرحان

غير معرف يقول...

شكرااااااااااااا

غير معرف يقول...

انا مش فاهمه خليل هيموت ولا بس لو خليل مات هيبقى السلسل وحش كتير يارب ما يموت

غير معرف يقول...

يارب مايموت خليل لان ماينفعش بطل المسلسل يموت ولو مات هيكون المسلسل وحش اوى

غير معرف يقول...

NO COMMENT

غير معرف يقول...

المسلسل هيبقى كتير وحش من غير خليل

ميرنا محمد يقول...

لية يموت

خليل محمد يقول...

المسلسل هيبقى مو مهضوم من غير خليل

ميرنا يقول...

المؤلف خلط فى الحلقة الاخيرة ما كان لازم يموت الحب

المعلم احمد يقول...

كتير وحش الملسل فى الحلقةالاخيرة

ميرنا يقول...

انا كنت حاضرة التصوير وكان الحلقة الاخيرة مو مهضومة

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار