عرض الـ 6 جنيه مجانا من فودافون



هذه الرسالة تصل لمشتركينا عبر الايميل فقط :
اطلب الرقم ده

نجمة 2 نجمة 4479 بعد كده اى اربعة ارقام بعد كده 19 بعد كده #

واذا قالك الكود غير صحيح حاول باربعة ارقام اخرى



27 تعليق:

غير معرف يقول...

بيقول هذا العرض لا ينفع للنظام بتاعك

غير معرف يقول...

ها العرض غير متاح لنظامك

غير معرف يقول...

الكلام ده في الهوااااااااااااااااا
عملت ارقام غريبه و ارقام عديه ولا عبروني

غير معرف يقول...

شغال 100 %

غير معرف يقول...

طب ياجمااااعه الكود الصحيح هو ايه اي رقم وخلاص يعنى ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

شغال كويس

غير معرف يقول...

هذا العرض غير متاح لنظامك

غير معرف يقول...

طيب ايه هي الارقام

غير معرف يقول...

علي فكره دول 6 دقايق مش 6جنيييييييه

غير معرف يقول...

هما 6دقائق بس مش 6جنيه

غير معرف يقول...

الكلام دا مش صح P:

غير معرف يقول...

شغال... بس 6 دقايق مش 6 جنيه

غير معرف يقول...

al kalam da sa7 w homa 6 min msh 6 L.E

غير معرف يقول...

انتم نصابين

غير معرف يقول...

إشتغااااااااااااالة

غير معرف يقول...

الكلام صح بس دخلت الارقام غلط دخلتها

غير معرف يقول...

والله يا جماعه العرض صح بس 6 دقايق فقط لا غير...

Unknown يقول...

العرض تمام وسليم انا جربته اخدت فى 3 محاولات 18 دقيقه :)

Unknown يقول...

هرض الرسايل رجع تانى *3030# ب 3جنيه

غير معرف يقول...

على فكرة انتوا حراميه
وقررت شركة فودافون وقف كل الخطوط اللى خدت فلوس بالطريقة دى وتم تحويلها لقسم النصب والاحتيال
العرض يا شعب أهبل على ازايز بيبسى مش نقعد نجرب ونسرق وهيييييييه هيييييييه عرض ببلاش انتوا بتستهبلوا

شعب مايتمرش فيه الخير أبدا وعمرنا ما هاننضف ونبقى متحضرين
عموما ربنا يشفينا جميعا من داء النصب والسرقة

غير معرف يقول...

دى خصم من رصيدى 30 قيرش دى نصب

غير معرف يقول...

العرض صحيح والكود صحيح مثال *2*4479349319#
انا جربت
ومع اني معايا اصلا النهاردة 12 دقيقة لكن جربت الل اتقال هنا وخدت 6 كمان

وعلى فكرة دي مش سرقة الشركة عارفة انها هتتفقس وتتعرف طريقة شفرتها... وانا لاحظت ده من اول رقمين...
والقانون لا يحمي المغفلين خصوصا لو كانوا مصريين...

غير معرف يقول...

6 دقايق مش 6 جنيه وانا جربته

روميو يقول...

العرض صحيح بس انا اتسحب منى فلوس حرام
ومرة اخدت 6 دقايق ومرة لا وياخذ 30قرش

غير معرف يقول...

على فكره العرض صحيح وانا كل يوم بأخذ18 دقيقه لانى بدخل 3 اكواد وكل اصحابى برضه بيكسبوا

غير معرف يقول...

انا هجرب بس عرفين لو الرصيد قل ومش زاد انا احتمال اغير موبنيل وابيع العدة كمان اوكيشن

غير معرف يقول...

عاجبكوا كدة خصموا منى تلاتين قرش وانا ماليش دعوة وعايزاهم بقة ماليش دعوة

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار