تعرف ماذا رد مرتضى منصور على ابراهيم فايق على قناة سى بى سى


  قام المستشار  مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك     الذى قام   الاعلامى  ابراهيم  فايق    بالاتصال  به خلال برنامجه ساعه رياضه الذى  يقدمه على قناة سى بى سى     برالرد بطريقه  لا تليق   ان   مستشار ورئيس نادى التحدث بها  حيث  قام   ابراهيم  فايق  بسؤال  المستشار مرتضى منصور     على مباره امس الذى فاز بها نادى الزمالك على نادى سموحه  فى نهائى كاس مصر   على   الهدف الذى قام باحرازه الاعب   حازم امام     وبعد الهدف  قام بالاشاره    بالسكوت و قال له ابراهيم  فايق ان البعض   قال ان  حازم امام يشير اليك  بهذه الاشاره فرد عليه  مرتضى منصور    بكل  قسوه  قائل    انت بتكلم  راجل    حازم امام لا هو ولا ابوه يقدر يعمل  لى الحركه دى  انا كنت اعلقه من رجليه على   باب النادى  رد عليه    ابراهيم  انا   بقول لحضرتك الى  قاله انا س مش اقصد   انى  اقلو عنك كده   قال   له انت عبيط  يلا  اقفل  اقفل  وبعد اغلاق  التليفون قام ابراهيم فايق  بالتعليق انا اهلى   علمونى الادب ولم  استطيع التعليق على كلامك   لانى  متربى  


 

1 تعليق:

Unknown يقول...

قليل الادب شتم الباشا دا مثل بيقولوه عندنا متزعلش يابو خليل

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار