صور ايمان العاصي


صور الفنانة الجميلة ايمان العاصي
كانت ايمان قد اعتزلت التمثيل بعد ارتدائها الحجاب ثم عادت مرة اخرى في ادوار عدة اشهرها فيلم الشبح مع احمد عز وفيلم مقلب حرامية



مع نور الشريف واحمد عز
صورة بالحجاب
ايمان العاصي

مواضيع مشابهه :
صور نور
صور اليسا
صور سمية الخشاب

41 تعليق:

غير معرف يقول...

هايز اقول انها فعلا قمر واحلى دور الى عملتوا مع نور الشريف

غير معرف يقول...

يا سلام قمر يا خواتي

غير معرف يقول...

بسم الله مشاء الله قمر بجد وانابحبه اوى

غير معرف يقول...

بحبك موووووووووت الحب بيجى الحب ملوش وقت وموعيد

غير معرف يقول...

ممكن اطلب منك امالك على ادرس اوالياهو

غير معرف يقول...

والله قمر يا ايمان بجد بحبك موووووووووووووت ونفسى خطيبتى تكون شبهك

غير معرف يقول...

على فكرة انا كنت اعرف وحده شبه ايمان باضبط سبحان الله الخالق الناطق صحيح الي بيقول يخلق من الشبه اربعين انمكنتشي هي نفسه الي بيعرف ايمان كويس ياريت يقولها انتي اسمك الحقيقي ايه ولو طلع الكلام تبقى هي حبيبتي الي انا بدور عليها ايمان انتي اول حرف من اسمك حرف السين صح ولا لأ

غير معرف يقول...

ايمان انا بحبك لو انتي الي في بالي انتي اول حرف من اسمك الحقيقي سين ولا لأ

غير معرف يقول...

بموت فيكى

modcena يقول...

انتى اكيد عارفة انك جميلة وانا مش هاقول غير ربنا يوفقك والى الامام يا ايمان

غير معرف يقول...

علي الفكره البنت اللي انا بحبها شبهك واحنا الوقتي سيبنابعض. وانا بحبك علشان شبها.

غير معرف يقول...

ملامح برئية وطفولية فيها شبه كبير من اعز اصدقائى بالتوفيق

غير معرف يقول...

الله يحفظك

غير معرف يقول...

قمر بـآلحجاب يا ايمى ..

غير معرف يقول...

يا نهار دي مش حالوه دي اجمل بنت في العالم انا بموت في كل ادورها من اول مسلسل حضره المتهم ابي لحد مسلسل الادهم وكل افلمها يا جماعه ايمان دي جميله القرن وروح الانوثه بجد بحبك يا ايمان انا من اشد المعجبين بيكي ويارب تستمري علطول متبخليش علينا بكل حاجا حلوه بتعمليها hobozz

غير معرف يقول...

يا نهار دي مش حالوه دي اجمل بنت في العالم انا بموت في كل ادورها من اول مسلسل حضره المتهم ابي لحد مسلسل الادهم وكل افلمها يا جماعه ايمان دي جميله القرن وروح الانوثه بجد بحبك يا ايمان انا من اشد المعجبين بيكي ويارب تستمري علطول متبخليش علينا بكل حاجا حلوه بتعمليها hobozz

dogo يقول...

يا ريت ترتدى الحجاب من تانى شكلك فى الحجاب أحسن

غير معرف يقول...

الله الصور حلوه اوي اوي اوي جـــــــــاد

غير معرف يقول...

انتي كتير حلوة وتمثيلك حلو ونيااااااااالك مثلتي مع احمد عز بتمنالك التقدم والنجاح

غير معرف يقول...

انا زعلانة منك انا وكل اصحابى بسبب انك قلعتى الحجاب ونتمنى تلبسية مرة تانى يارب

mohamed elghitany يقول...

انتى امورة وملامحك فيها براءة بس يا ريت زى ما الاخت اللى فوق قالت البسى الحجاب تانى

nasoma يقول...

انا بحبك يا ايمان انتى بلحجاب قمر و منغره برده قمر وانا بحبك ممممممممممممممموت يا ايمى

nasoma يقول...

البسى الحجاب يا ايمى انا مش محجبه بس اول ماشوفتك بلحجاب هتحجب و انا معجبه بيكى جدا و يارب يوفاك مع جوزك وانتى فى فرحك كونتى قملر انتى وعريسك

غير معرف يقول...

لماذا الفنانات المصريات يرتدين الحجاب ثم ينزعنه ؟ أليس ذلك من نفاق المصريين أو من ضعف الشخصية أو من جراء الضغط عليهن من طرف المخرجين بكشف صورهن و أفلامهن الإباحية

غير معرف يقول...

انا بحبك جدا وبحب كل اعمالك وامني لكي النجاح وانتي زي القمربالحجاب وبحب قضيه نسب جدا لانك فيها روني

غير معرف يقول...

عيب عليكي احترمي دينك انتي مش ضمنة حياتك الدنيا خدتتك وبكرة هنتفرج علي اخرتك

غير معرف يقول...

كافرة فضلت الحياة علي الاخرة ياحيوانة يازبالة اتحجبي

غير معرف يقول...

ازيك يا ايمى انتى قموره جدا ولو لبستى الحجاب تكونى مشتى على الدين الاسلامى صحيح وان التمسيل حرام وكل الممسلين يدخلوا النار اتحجبى علشان ربنا

غير معرف يقول...

دة حجابك امركبية ربك ازاي تعصي ربك وتكفري افرضي متي دلوقتي هتقولي اية لربنا ربنا يهديكي ويردك الي عقلك

غير معرف يقول...

دانت كافرة وبعدين الحجاب بيصون الجمال وانت واي فتاة مسلمة حقا لازم تلبس الحجاب اصل هو مش لعبة (اتق الله يجعل لك مخرجا

magic يقول...

ايمى انا بحبك جدااااا جداااا اتحجبى علشان ربنا يحبك

غير معرف يقول...

انتي جميلة ياايمان والجمال نعمة من عند ربنا مش اي حد بياخدها. اشكري ربنا ع نعمه عليكي وصوني جمالك بحجابك.ربنا يسعدك ويحفظك ويهديكي ويهدينا

غير معرف يقول...

بموووووت فيها

dody love 2010 يقول...

ماشاءاللةعليكى يا ايمى امورة اوى و على فكرة انتى حلوة بالحجاب و من غيرة بس الافضل عليكى و انتى بالحجاب

غير معرف يقول...

ربنا يهديكي يايمان الحياة وخداكي بلاش يايمان محدش ضامن حياتة

غير معرف يقول...

ايمى ياروح قلبى انتى زى القمر واحلى من القمر كمان وانتى بالحجاب مااقدرش اقول قمر لان القمر هيجى جب الحلاوة ده ازاى انتى فنانة محبوبة جدااااااااااااااااااااا من الناس ومفيش حد يقدر يقول مش بحب ايمان العاصى ربنا يوفقك ويارب دايما بتقدم وببعتلك الف بوسة

غير معرف يقول...

انتى قمر ياايمان وفىالحجاب قمر وعسل اية موضع خطوبتك لاحمد عز صحيح دة على العموم الف مبروووووووووووووووووك وماتنسيش تعزميني .انابحبك موووووووووووت انت واحمد

غير معرف يقول...

الف الف الف مبروك لخطوبتك وانا بحبك موت

غير معرف يقول...

ايمان انا بموت فيكى بس البسى الحجاب وعلى فكرة الحجاب بقى له موضة شيك جدا عن الشعر وكده على الموضة وانتى بترضى ربك برده

سالي يقول...

اتظلمتي كتير يا ايمان في الدنيا يارب يصلحلك حالك ... انا بموووووت في رقتك .. وشكلك بالحجاب اجمل فعلا ...

غير معرف يقول...

بصراحة ايمان جميلة وعسوله بس زوجها مش حلو

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار