رسائل راس السنة ٢٠١٣




مجموعه جديدة من الرسائل بمناسبة راس السنة ٢٠١٣


حبيت اهنيك براس السنة الجديدة…واحنا لسه فرجل القديمه ٢٠١٢.
في قديم الزمن رقم ١٣ كانو بيتشاءموا منه...بس دا اكيد عشان مكنش عندهم قمر زي اللي عندي...اهنيه بعام ٢٠١٣.
سوف لن نشتري هذا العيد خروفا...احنا هننزل ميدان النهضة.
كل عام وانت حبيبتي،،، يا مصر يا مصر .
تليفونى مسكين حرارته اربعين وعنده عقدة لازم يعاكس الحلوين ويقولهم كل سنة وانتم طيبين.
نصيحة محب : شوف نفسك هالسنة دي وحاسبها وشوف غلطاتك وعدلها وإبدى سنة جديدة بنفس حلوة وبريئة.
أنا مش هقول كل عام وأنت بخير ، لكن هقول أنت الخير لكل عام.
مرت سنة وجات سنة وراحت سنين وبتجي سنين وحبك بقلبي محفوظ وأمين وكل عام وإنت بخير.
فكرت أهديك في السنة الجديدة عيوني .. لكن ترددت في اللحظة الأخيرة .. خفت أشتاقلك وما أقدرش أشوفك.
أقدم لك عيدية إعتبرها عيدية براس السنة الميلادية بوسة لأحلى خدود وردية.
اليوم : أحبك وبكرة : أعشقك وبعده : أموت فيك و السنة الجديدة : من غيرك ما أقدرش أعيشها.
لو جرحنا .. وإنجرحنا .. خلنا ننسنا .. أو نتناسا .. المهم نبدى سنة جديدة .. والقلوب فيها متصافية.
أنا دلوقتى فوق السطوح لوما أرسلتش ليا رساله بمناسبة راس السنة خلال 5 دقائق هرمي نفسي.
كل عام وحـبك الأجمل يا مضوي شـمعة سـنيني كل عام وأنت الأول .. في حياتي وقلبي وعقلي.
أحلى لحظة في حياتي أني أسمعك تقول فيها.. كل عام و أنتم بخير.
نظرا للإقبال الشديد على موبايلي العام الماضي مما ادى الى امتلاء الذاكره يسرني فتح باب أستقبال التهاني من اليوم كل عام وانتم بخير.
لا رنات ولا رسائل ولا سؤال فيا .لو كنت ربيت كلب كان هوهو عليا.
تعلن وزارة الصحة عن مجنون هارب بس وربنا عشان العشرة الي بينا ما فتنت.

1 تعليق:

غير معرف يقول...

اعترض على رسالة رقم 3 دى اللت ادب

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار