تامر حسني : روتانا عرضت عليا اكتر من اتقل مغني عندها


قال الفنان تامر حسني مؤخرا في تصريح حول تعاقده مع شركة عالم الفن انه اختار محسن جابر وعالم الفن بسبب ارتياحه الشخصي للشركة ومناسبة كافة بنود العقد لرغباته هو وايضا رغبتة معجبيه وجمهوره.
كما قال تامر انه رفض عرض شركة روتانا ليس بسبب العرض المادي حيث عرضوا عليه في روتانا 6 اضعاف المبلغ المعروض من قبل عالم الفن على حد قوله .. كما عرضو عليه عرض اكبر من اتقل مغني عندهم والكل يعلم عمن يتحد على حد قوله ايضا قاصدا بذلك طبعا عمرو دياب.

البوم تامر حسني الجديد ن انتاج شركته الخاصة وبعنوان هعيش حياتي، واشترت حقوقه شركة مزيكا.
كما ينتج نصر محروس البوم فري مكس يشارك تامر فيه باغنيتين منها ضحكتها مبتهزرش

75 تعليق:

غير معرف يقول...

عرض ايه اللي انتا جاي تقول عليه:)...يابني بلاش تقارن نفسك بالهضبه احسن تقع عليك منه طوبه تجيب اجلك

hgfhg يقول...

tamer meen ana awel mara asm3 3n 7ad bet3'ane esmo tamer da momken ykon el bahlawan tamer hosni ana bashofo 3la tool felserk

غير معرف يقول...

انا علاءــ ياعم تمور ياقمور قبل ما تشوف مين احسن ده ولا ده شوف مشكله كلماتك اللى كل شويه تبلينا بيها زى (خليها تكلك) والله الكلام مخلصش لسه وبعدين ملكش دعوه بحد خليك فى نفسك شوف ان عملت كام البوم وعمرو عمل كاااااااااااااااااام البوم
alaa_lover2009@yahoo.com

غير معرف يقول...

الولا ده كداب مين ده اصلا عشان يعرضوا عليه اكتر من الهضبة
ده كبيرة يروح يستحمى وينضف بقى

غير معرف يقول...

عقله تعبان ربنا يشفيه

غير معرف يقول...

ليه كده يا حلوين تتريقو علي نجم الجير شعر السدر بخير انتو كده هتعملو له قيمه لما تتكلمو عليه

غير معرف يقول...

انت يا عم القمووووووووووووووووووور يا اللى اسمك تامر يا حبيبى انت لسة صغير بلاش تلعب مع الكباااااااااااار احسن يضربوووووووووك

DeDo0o0o0oz يقول...

ana ra2y en kobry el anfaaak agmad w a7san b kteeeeeeeeeeeer

غير معرف يقول...

اولا يا شباب الكلام دة صحيح بس فى حاجات كتيرة غلط
زى بردة هو قال ان شركة بيبسى عرضوا عليه بس هو رفض علشان عمرو دياب كلام طبعا غير صحيح تماما ومع احترامى ليه هو مهما عمل مش هيقدر يوصل ل عمرو دياب (الهضبة) علشان بجد دة هضبة وتعب بجد علشان يوصل دة انا احترمه جدا
thegost_rider2010@yahoo.com

غير معرف يقول...

eslam 3lekom ana b7b a2ol haga so3era gda en tamer is failure songster

غير معرف يقول...

يريد مش كل حاجه قال تصدق الناس بتقول تامر كلام كتييييييييييييييييييييييير وهو مقلش حاجه من دى خاااااااااااااااااااااالص بطلوا خيابه بقه وخلى عقبكم يتحكم شويه تامر عارف كويس انه لو قال كده اللى بيحبوا عمرو دياب هيكرهوا اكتر وبعدين تامر اكبر من انه يقول حاجه زى دى ويرد كل واحد يتقى ربنا فى كل كلمه بيقولها وبعدين يا نااااااااااااااااااااس تامر مصرى ومش يهودى وحيات ربنا

Unknown يقول...

بلاش اتكلم احسن
مش ناقصه هم تامر

غير معرف يقول...

يا عم تامر انت صحيح مطرب جميل وعملت ضجه جامده فى الفتره الاخيره بس سورى يعنى مهما عملت مش هتقدر توصل للى عمله النجم الكوكبه اللامعه الفنان عمرو دياب

غير معرف يقول...

تامر.هو انت تقرب لى(ابو العربى)؟

غير معرف يقول...

يا جماعة ده انسان رد سجون وخير الرد على السفيه السكوت وده الاسلوب اللى بيتبعه الهضبه مع تامر وأمثاله

غير معرف يقول...

شكل الاستاذ....غير معروف غير معرف فعلا
شكلة مشعيش معنا فى الدنيا سيب الناس فى حالها وخليك فى حالك ويريت تخليك مش متعصب لحد دة احسن لك و لغيرك علشان تعليقك مش مهم ولا رايك
و اسف انى قلت الحقيقة فى وجهك بدون ان اجملك
و شكرا

العشماوى يقول...

من الادب لما تتكلم على حد اكبر منك تتكلم بالادب يا تمور خليها تاكلك كده على طول

ahmed يقول...

مين تامر ده؟
انا اول ما سمع سمعت الكنج عمرو وبعدين هو مش هضبه داجبل وتامر بيه افتكر نفسه ممكن يطلع عليه بالهمر بس ماينفعش دا الكنج

غير معرف يقول...

اهو جاب لنفسه التهذيئ !!!!!!!!!!!

غير معرف يقول...

يا تامر انت ((نجم كبير)) واكبر من (الهضبة)
بس فى ((المريخ او زوحل ))الاقرب ليك
ههههههههااااا

غير معرف يقول...

المفروض لو كنتم محترمين تتكلموا بادب شوية بس اقول ايه تافهين بيتاخنقوا علي اتنين فنانين هما اصلا مش معبرينكم وانته بتتخانقوا انا اصلا ماشوفتش اتفه من كده
عشان عمرو وتامر بني ادمين بتتخانقوا علي ايه روحوا اعملوا حاجة تنفعكم جتكه القرف مليته لبلد يا تافهي

غير معرف يقول...

اول مره اشوف واحد يطلع من السجن وفى قضايا تهريب من الجيش وتزوير شهاداته الجامعيه يعنى لاعنده تعليم ولا وطنيه وذاى عنده دم اصلا انه يعديغنى اغانى وطنيه بعد كده يفتكر حد حيصدقه وبحس بصراحه انه عامل زى الشبعه بعد جوعه وشكله حتى مش حلو ومش عارفه الشباب بتقلده على ايه وبتعد تسمعه

يجماعه لازم كلنا نسيبنا من التفاهات ديه لاتامر حسنى ولا عمر دياب ولا حتى حماقى حينفعونا فى حاجه يوم منوقف بين ايدين ربنا
مفيش احسن من كتاب ربنا وكلامه ولازم كلنا تبقا قدوتنا سيدنا محمد عليه افضل الصلاة والسلام مش تامر وعامل شعره ازاى وفاتح قميصه ازاى ومبين شعر صدره ازاى
مين فيكم حافظ كم صوره من القراءن الكريم وحافظين كام حديث نبوى ويترى بنصلى ونسبح ونذكر ربنا ولا لا
ياريت كفايه تقليد الاجانب وطريقة كلامهم وطريقة لبسهم وافعالهم الغريبه

غير معرف يقول...

يا جماعة متسيبو ال يتكلم و يهوهو يتكلم براحته الكلام مش بفلوس اساسا وبعدين ده واحد اصلا تيييييت عمالة تكله عشان بنطلونه نازل افش فخليها تكله براحته و مع نفسه وبعدين كمان اصلا يا جماعة الكلام ده كله يتلخلص فى اسمين واحد كبير والتانى عبيط وهما عمرررررررررررررررررررررررررررررررو دياااااااااااااااااااااااب و الواد تامر حسنى بشعر سدره ده

غير معرف يقول...

والله تامر فنان جميل وانا بحبه جدا وهو لا يجرؤ يقول كدا على عمرو دياب لانه عارف انو عمرو يفرمه فرم دى كلها اشاعات للتوقيع بين عمرو وتامر ياجماعه تامر بيحب عمرو جدا ونفسه يوصل لنص الى عمرو وصل ليه مش معقول يقول عليه كدا وبعدين رحم الله إمراً عرف قدر نفسه ويجعاله عامر

غير معرف يقول...

hehe 7ata tamer 7osney.....yalahwey ya gd3an 5erbt

غير معرف يقول...

اقل من حقك لو عبد الحليم (عندليب) وعمرو (هضبة) يبقى تامر (اسطورة)

غير معرف يقول...

ياجماعة ما تغلطوش ده تامر احسن من الهضوبة بتاعتكم ولو عمرو دياب هضبة فتامر يبقى جبل وعلى فكرة انابنت عندي 13 سنة وبموت في التراب اللي بيمشي عليه فمتغلطوش باه ودماغتكم خلوها تاكلكم

غير معرف يقول...

shof enta kam sana ya tamer we amr kam sana..2o2f bos fel mraya we ta7'ayal amr wa2ef gambak we bos 3al meraya ..hatla2e far2 kbeer wlahe bas da maymna3sh enak motreb 2akl el gaw we negm we mesh hanenker bas mesh sa7 enak tewsal le 7ad enta lesa odamak seneeeeeeeeeeeen 3shan tewsal lele hwa fe 7ata ba3d ma amr ybatal da DIAB

غير معروف يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله
منتهي التافهة اللي انتم فيه ده، لتقل خير او لتصمت لكن هبلكم ده مينفعش
بتتخانقو على اتنين مغنيين هو في هبل اكتر من كدا

غير معرف يقول...

هتفضلووووووووووو طول عمركم هبل وتصدقوا اى حاجه

خلى الناس تستقيفكوا ما انتم لو عندكم ثقه فى فن عمرو دياب وفى نجوميته مكنتوش تتخيلوا فى لحظه انه ممكن يتهد ويقع وانا من جمهور تامر وعندى ثقه فى نجوميت عمرو انه مش ممكن يتهد بس بسبب لسانكم الطويل وقله احترامكم بتهزوا عرشه

جمهور تامر محترم زى نجمه اللى بيحبو ماهو اخلاق الجمهور من اخلاق الفنان اللى بيحبوا عمرنا ما نغلط فى عمرو علشان منجرحش جمهوره عندنا دم بقه تقولو ايه

خلى انتو كمان عندكوا منه

غير معرف يقول...

بنحببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك يا تموره يا اغلى من كل غالى

يا قلب كبير بيتحمل الظلم كتييييييييييير بس مهما كان اللى بيحبوك حواليك ومعاك وضد اى حد يحاربك او حتى يكرهك

انت نجم الجيل وفارس الاغنيه العربيه وانت ملك الرومانسيه والحب والعشق والحنيه

انت عمهم كلهم وغيرهم كلهم

غير معرف يقول...

يا شبااااب اصلا الي وصله عمرو دياب في كل السنين تامر حسني وصله بسنتين فيعني ما تقارنو عمرو دياب في مطرب الجيل الصاعد تامر حسني هوه مو هضبه وبس هوه جبل لحالو

غير معرف يقول...

حبيبى وانت بعيد مشتاق للمسه ايد من غير ولا همسه

غمض ومد ايديك اول ما افكر فيك هتحس باللمسه

بتقول لوحدك اه وبقول لوحدى اه وبتتسمع واحده تبكى
عينيا عليك تبكى عليا عينيك هى دموع واحده عارفك وحاسس بيك وبشوف عينيك بعينيك وكأنى بين حضنك وساعات عيونى كتير تبكى عليك من غير حزنى ولا حزنك

حبيبى وانت بعيد مشتاق للمسه ايد من غير ولا همسه غمض ومد ايديك اول ما افكر فيك هتحس باللمسه

لو كل روح فى مكان لينا حبيبى مكان دايما بيجمعنا
لا زمان ولا انسان ولا خوف ولا نسيان ولا موت هيمنعنا بتقول لوحدك اه وبقول لوحدى اه وبتتسمع واحده تبكى عينيا عليك تبكى عليا عينيك هى دموع واحده

حبيبى بينك وبينى وعود مهما بعدنا نعود اول ما نتمنا نعدى اى حدود
حبيبى انا روحى طيف حواليك بتلمسه بعينيك وتحسه بشعورك
حبيبى حبــــــــــــــــيـبى

غير معرف يقول...

راحت حبيبتى منى راحت مش راجعه تانى

ابكى ضعف منى دموعى جرح تانى

يعنى اعمل ايه يعنى اعمل ايه يعنى اعمل ايه اغنى اغنى لحد تانى

يا قدرنا يا زمانا احلامنا ضايعه منا ورايحه لحد تانى

يعنى اعمل ايه يعنى اعمل ايه يعنى اعمل ايه

اغنى اغنى لحد تانى
غنى لكل واحد حبيبته رايحه منه واقوله الجرح واحد قلوبنا شاربه منه
هغنى لكل واحد حبيبته رايحه منه واقوله الجرح واحد قلوبنا شاربه منه
وانت ياللى مخدوع فى حبك اللى حصلك حصلى والجرح اللى فى قلبك عدى منك وصلى

وهنعمل ايه وهنعمل ايه وهنعمل ايه
نغنى نغنى لحد تانى

غير معرف يقول...

لو خايفه اضمك تلاقى الامان لو تايهه فقلبى تلاقى الحنان اجيلك لو انتى فى ابعد مكان لو خايفه اضمك تلاقى الامان

حبيتك وفى بعدك قلبى معاك حبيتك ومش ممكن انسى هواك

اجيلك لو انتى فى ابعد مكان لو خايفه اضمك تلاقى الاماااااااااااااااااااااااااااااان
انا حاسس كأنى قابلتك زمان انا عايز اقولك بحبك كماااااااان
قوليلى هجيلك انور سماك حكايتنا حكايه كتبها ملاك

انا جمبك وحياتى مكان ما تكون وملكتك خلتنى ملكت الكوون
وهجيلك لو انتى فى ابعد مكان لو خايفه اضمك تلاقى الاماااااااااااااااااااان

غير معرف يقول...

من حقك صدقينى عليا تندمى ما انا اللى اديت لقلبك اكتر ما بتحلمى

حاجات علمتهالك وحاجات عيشتهالك وحاجات نولتهالك ايام ما كونتى معايا بريئه بتحلمى

حلفتى وياما قولتيلى ما يبعد بيناالا الموت اتارى عشقت كدابه بتخدع فى كلام وسكوت

عرفتك انتى مين ومعايا رايحه فين متعديش وشوفى أديتك قد ايه

حاجات علمتهالك وحاجات نولتهالك وحاجات عيشتهالك ايام ما كونتى معايا بريئه بتحلمى

عشانك كونت بتحمل وحتى الجرح بتحداه وكلمه اه تقوليه بدالك اقولها مليون اه

عرفتك انتى مين ومعايا رايحه فين متعديش وشوفى اديتك قد ايييييييييييييييييه

غير معرف يقول...

حب كان فين الحب قبل ما اهواااااااااك بكره مش عايز بكره الا وانا وياااااااك

لو هعيش انده بكلمه تبقى اسمك لو هعيش احلم ببكره يبقى منك ياللى احلى سيره لما بتيجى سيرتك ياللى عمرى ابتدا من يوم ما شوفتك

حب كان فين الحب قبل ما اهواك بكره مش عايز بكره الا وانا وياك

لو تسيبنى مش هعيش انا تانى بعدك عمرى ماشوفت الحنان غير وانا جمبك ياللى جوه قلبى حفرت صورتك كل املى فى الحياه افضل فى حضنك

غير معرف يقول...

بتقولى اوصفهالك اوصفلك رقيقه بريئه زى الموج بتتحرك
الضحكه الحلوة نووووور الصبح بيضحكلك
وتقولى اوصفهالك اوصفك رقيقه بريئه زى الموج بتتحرك

الضحكه الحلوة نور الصبح بيضحكلك وصوتها غناها عصفور بيحكى وبيشغلك وتقولك اوصفهالك اوصفلك

عارف دبت فى حبها عارف لما لقيت فعينيها حنيه شوقها ليا ضعفها فيا
عارف دبت فى حبها ليه عارف لما خدتنى عينيها لقيتنى بدوب فى ايديها لما تشوف الشوف واللهفه والخوف فى عينيها
يريد عينك مكان عينى يريد قلبك حاسس قلبى بس نصيب ومتخبى اكون قبلك حبيب ليها وعارف لما تكون تعبان من الدنيا وتبقى الراحه عينيها لما تكون عطشان استنى هتشرب من لياليها لما تحس انك مطمن وانت فى حضن ايديها وتقولى اوصفهالك اوصفلك

غير معرف يقول...

لسه بحبك لسه بحسك انا محتاجلك نفسى اضمك بس انااااااااا

قلبى شايل منك مش قادر يسامحك كل ما اجى اصالحك الاقى قصادى جرحك حبيبى

نفسى احكيلك نفسى اشكيلك على اللى تاعبنى منك ليك
قولت انا هبعد مش قادر ابعد نفسى ارتاح فى حضن عينيك

بس انااااااااااااااااااا قلبى شايل منك مش قادر يسامحك كل ما اجى اصالحك الاقى قصادى جرحك حبييييبى

لسه بحبك لسه بحسك انا محتاجلك نفسى اضمـــــــــك

غير معرف يقول...

لو عندى اغلى من عينى يا حبيب عينى كنت اشيلك فيها لو عندى اغلى من روحى يا حبيب روحى كنت افديك بيها
لو املك كنت ابيع عمرى حبيب عمرى عشان ارضيك لو تسمع بس اهاتى وخوفى عليك

انت عارف انت ايه بالنسبه ليا انت اغلى واغلى عندى من حياتى ونور عينيا انت كل مره تنسى فيها ليا بلقى فيها دمعه رايحه والف فرحع بين عينيا انت حياتى كل حياتى اه وحياتى بحبــــــــــــــــــــك

غير معرف يقول...

خليه يمشى يا قلبى ويبعد ويجرب ويشوف بكره هيبكى ا قلبى ويرجع زى الطير ملهوف
هيدور على الحناان والحب بتاع زمان ما هيلقى زينا
مهما يروح او يغيب برضو حضن الغريب مش زى حضننا

كان بيشوفنا بيجرى علينا كان الدفا والنور لعينينا وفى لحظه راح ولا جاش بقه دلوقتى يشوفنا يا قلبى وكأنه ماشفناش

هيدور على الحنان والحب بتاع زمان ماهيلقى زينا

مهما يروح او يغيب برضو حضن الغريب مش زى حضننا

عمرى ما كونت اتصور انه كل الغدر ده يطلع منه وينسى حكايتنا بكره يشوف الويل من غيرنا ويعرف قيمتنا

غير معرف يقول...

حبيبى وانا جمبك تعرف بحس بأيه وانا فى حضن قلبك ببقى عايز اقولك ايه يا محلى الدنيا وانا جمبك يا كل منايا محتاجلك

حبيبى يا عمرى متسبنيش وحيات اغلى حاجه عندك

وميحرمنيش منك وميبعدنيش عنك

حبيبى النهارده لازم تعرف حبك عاملى جنان انا بحبك بحبك حب محبوش انسان

حبيبى النهارده لازم تعرف حبك عاملى جنان انا بحبك بحبك حب محبهوش انسان

وميحرمنيش منك وميبعدنيش عنك يا محلى الدنيا وانا جمبك يا كل منايا محتاجلك حبيبى يا عمرى ماسبنيشوحيات اغلى حاجه عندك

غير معرف يقول...

انتى اللى عملتى لكل شباب الدنيا قلق وعملتى قلوبهم اسوره وخلخال ورق

انا كنت ناوى لما اشوفك اسرقك واخد بتار كل اللى قلبه بيعشقك اول ما شوفتك قولت سبحان من خلق قلبى اتفلق نصين عشان يبقى الحلق

قالوا حبيبها لا جه زمانه ولا اتولد وضحكت ضحكه كبرياء اشطر ولد ووعدتهم اسكن فى حضنك للأبد وجيت عشان اكسب انا لوحدى السبق اول ما شوفتك قولت سبحان من خلق قلبى اتفلق نصين عشان يبقى الحلق

اقوى القلوب كان قوام تتهزلك وانا كنت ناوى احكم هواكى وازلزلك وان كنتى مغرورة وعاليه انزلك وتعلينيلى خبر انتصارى على الملأ

واول ما شوفتك قولت سبحان من خلق قلبى اتفلق نصين عشان يبقى الحلق

غير معرف يقول...

بعيــــــش على ذكرى كانت مابينا من سنين وبنادى بأعلى صوت ليا انت فين حبيبى ارجع انا بناديك

وبخاف يتعذب قلبى اكتر من كده واعيش عمرى اللى جاى بالشكل ده حبيبى ارجع انا بناديك

بتغيب وانت اللى عالبالى وان كنت مش غالى يبقى مفيش غاليين وتسيب يا حبيبى جوايا اشواقى وهوايا وتروح لناس تانين

وده مين يعوض قلبى عن لحظه لقاك وايه معنى الحياه لو مش معاك وليه قولى انا هونت عليك ايام حبيبى لا يمكن اوصفها بكلام ايام معرفش ليه فاتت قوام يريد انسى واعيش بعديك

بتغيب وانت اللى عالبالى وان كنت مش غالى يبقى مفيش غاليين وتسيب يا حبيبى جوايا اشواقى وهوايا وتروح لناس تانين

غير معرف يقول...

انا عارف انك عايز تسبنى سبنى ومتجملش الكلام
انا حاسس انك خايف تمشى لا امشى ومتكملش الكلام

يعنى خلاااااااااااص راحت عليا يعنى خلاااص مبقتش تأثر فيك عينيا
طب قبل ما تمشى خلينى ابكى فى حضنك شويه

اللى تاعبنى ومعذبنى مش انك تنسانى ان اللى ما بينا يكون بينك وبين حد تانى

يعنى خلاص راحت عليا يعنى خلاص مبقتش تأثر فيك عينيا

طب قبل ما تمشى خلينى ابكى فى حضنك شويه

غير معرف يقول...

انا مش هخاف المرادى ضاع من عمرى سنين فى الخوف
انا مش هكون انسان عادى انا هتحدى اى ظروف

انا مش هخاف المرادى ضاع من عمرى سنين فى الخوف
انا مش هكون انسان عادى انا هتحدى اى ظروف


هوصلك حتى لو عارف انى ممكن اموت هوصلك ولازم تحسى باللى حبك موووووت

ولو ايديكى ملمستش ايديا كفايه عليا اموت وانا شايف لهفتك عليا

غير معرف يقول...

عرفت اللى فيها عينيه بان عليها يا قلبى انه محبنيش حجات عشنا ليها وعشمنى بيها واخرتها ليه طلعت مفيش

ليه كل اللى ياما وعدنى بيه واللى اتفقنا زمان عليه ينساه وليه مينسنيش ايه دلوقتى شكلى هيبقى ايه ويريتنى اعرف بس ليه كان ليه فيه وبقيت ماليش

عرفت اللى فيها عينيه بان عليها يا قلبى انه محبنيش

سنين عشتهالو وعيشتهالو وحاجات كتير متتحكيش ومعرفش مالو مبقاش فى باله اموت يا قلبى ولا اعيش ليه كل اللى ياما وعدنى بيه واللى اتفقنا زمان عليه ينساه وليه مينسنيش ايه دلوقتى شكلى هيبقى ايه ويريتنى اعرف بس ليه كان ليه فيه وبقيت ماليش

ليه كل اللى ياما وعدنى بيه واللى اتفقنا زمان عليه ينساه وليه مينسنيش ايه دلوقتى شكلى هيبقى ايه ويريتنى اعرف بس ليه كان ليه فيه وبقيت ماليش

غير معرف يقول...

حاسس بخوف عمال بيبعد قلبى عنك معرفش ليه مبقتش حاسس حاجه منك وكتير بكون انسان غريب وانا جوه حضنك

وانا جوه حضنك

وبشوف كلام فى عينيك ملهوش غير معنى واحد ان النهايه لكل حاجه بينا جايه

فاكر زمان انا وانت كان احساسنا واحد دلوقتى وانت معايابرضو بعيد عليا

ايام سنين وانا عشت سايب روحى عندك ومجاش فى بالى ان نت تقسى وتنسى وعدك شىء مستحيل اتخيل الايام فى بعدك ولا لحظه بعدك

فاكر زمان انا وانت كان احساسنا واحد دلوقتى وانت معايابرضو بعيد عليا

NOUR COOL G!RL يقول...

ماهو المراهقين الي زيك هما الي بيموتوا ع تامر بس يا حبيبتي لما تكبري هتعرفي انه مطرب فاشل وانه اساسا هيموت ويبقي حتي 1 من مية من عمرو دياب ولو عمل ايه مش هيقدر يبقي زيه
وكلمات اغانيه متخلفة زيه

غير معرف يقول...

والنبي تامر دا بيشتغل نفسه مين تامر دا بتاع 6 الصبح 6 اضعاف ايه لما تحب توسعها مش اوي كده بصراحه مشزهل من الكلام ده علشان دا واحد مش يستاهل الواحد يكتب عنه حاجه ياعم بلاش اشتغالات هو فيه مطرب اسمه تامر حسني اساسا

غير معرف يقول...

يبقى جبل وعلى فكرة انابنت عندي 13 سنة وبموت في التراب اللي بيمشي عليه فمتغلطوش باه ودماغتكم خلوها تاكلكم
عيب عليكي لما تقولي بموت في التراب اللي بيمشي عليه والله لو قبلك في الشارع مش هيعبرك إتقي الله من الوهم اللي في دماغي حبي اهلك وفكك احنا بنحب الفن مش اشخاص

كريم يقول...

والله شوفو كل دة ناس بتكلم دليل على نجاح الفنان تامر حسنى كمان اللى بيكلم بيكلم بادب انا مش فى مبارة كرة قدم كمان فى برامج كتير بيسئلو مين افضل مطرب ليك بيشرطو من غير تامر حسنى عشان تعرفو الكل بيهاجم تامر مش عارف لية عشان احنا شعب معندوش روح نظيفة مش اللى ماسك مجالة مش عايز حد يمسكة معاة انا مش هطول بس احب اقول تامر تامر تامر مفيش غيرة بالنجااااااااح يا نجم الجييييييل تاااااااااااامر حسنى

غير معرف يقول...

ياجماعه انا ممكن اسال سوالا مين تامر داه اللى بتتكلموه عاليه ببيلعب كره دا والا ايه

غير معرف يقول...

سوال واحد بس مين تامر حسني ده؟؟؟؟؟؟؟ علشان بس يتكلم علي الهضبه.

عاشق عمرو دياب يقول...

ياجماعه اريحكم من الحوارات دى انا عندى فيديو لتامر وهو بيقول ان عمره مايقدر يقول كلمه وحشه عن عمرو دياب لان عمرو دياب استاذه وهو لو قعد يغنى 100 سنه مش هايوصل للى عمله عمرو دياب وان تامر بيتعلم من شغل عمرو دياب وان تامر نفسه بيسمع كلام عن لسانه شتيمه فى عمرو وتامر بيقول انه مايعرفش حاجه عن الكلام ده والصحافه بتلعب بالالفاظ وبتخللى اى حد يقرا الكلام يكره تامر حسني وتامر فى اخر الفيديو بيقول ياريت الناس تحكم عقلها شوية وتعرف ان تامر عمره ماهايقارن نفسه مع الاسطورة العالمى عمرو دياب ياريت بقى اللى بيحب عمرو وبيحب تامر يقفل الموضوع علشان والله الكلام ده من لسان تامر شخصيا الفيديو عندى صوت وصورة مش كلام مكتوب على النت

محمد حلمى يقول...

تقدر تتكلم عن روحك يا حبيبى خلاص انا هقول راي ويارب كل الناس تشوفه تامر بالنسبه لعمرو دياب لسه عيل لاراح ولا جه كل شويه يطلع صور البنات الى بيغمى عليها من ايه مش عارف ويفضحهم على الشاشه عمرو دياب نجم عالمى اسطوره مش هيتعوض تانىعمرو دياب عمرو دياب

غير معرف يقول...

قمه التفاههه والفبركه وقله الادب اللي بتقولوه كل واحد يخليه ف حاله وااللي مش عاجبه تامر ميسمعوش ويريح دماغه بس هو بجد نجح بكل المقاييس فكفايه حقد بقى

غير معرف يقول...

هقولك ايه انا ولا ايه هتفاهم انا قصدى ايه
يا حبيبى مش هقدر اعيش مع غيرك نفس اللى انا عشت معاك معقول قادر تحب غيرى وتقوله نفس الكلام اللى مكنش بيتقال لحد غيرى وتعيش كمان نفس الاحساس معااااه
baby girle i need u don't leave me baby cause ican't leave without u انا بحبك مووووت وعارف صوووووووووت صوت نفسك حتى لو انا مش جمبك

Ahmed Sakr يقول...

يا جماعة كل اللي بيجبوا تامر بنات بس خلوهم ينفعوه وخليها تاكلوهم ومين اللي تامر نجح ومين قال ان تمورة نجم الجيل ان اتحدىىىىىىىىىىىى واحد من جمهوره فاكر ليه اغنية واحدة من البومه الفاشل اللي فات خليها تاكلك يا رد سجوووووووووون

medi يقول...

كل واحد،حاب يشتهر،لازملو الكلمة السحرية:عمرو دياب

غير معرف يقول...

انا مش عارف يعنى الناس مستلمين تامر وسيبين هيثم شاك طب مهو كان مسجون برضة بس نقول اى والله انا بحب عمر وتامر وكل المغنين الى عندهم احساس ويا ريت بلاش تجريح فى حد والاخ احمد الى بيتريق على تامر يعنى سبت كل المغنين واستلمت دة يعنى لمؤخزة فى اللفظهوا كان (جوز الحجة)

غير معرف يقول...

طبعا محدش يقدر يتكلم عن الفنان القدير عمرو دياب دا واحد بدء من 0 وغنى فى شارع الهرم وسط عمالقة الفن العربى ونجح ووصل لحلمة وحقق امنيتة وحصل جوائز كتير عالمية بس بردة محدش ينكر الفنان تامر حسنى انة نجم الجيل لانة شاب صغير لكن عمرو دياب كبيييييييير وكل وقت ولية اذان ولا علشان ربنا فتحها علية ومعاه الهمر هتحقدو علية (يعالم ياشر كفاية قر)

غير معرف يقول...

بنحبك يا تمور وكل حاجه بس ده
عموووووووووووووووور عارف يعني ايه عمووووووووووووووووووووووور وانت ايه وهو ااااااااااااااااايه مستحيل تقارن نفسك بيه لان مافيش وجه مقارنه بينك وبينهطبعا انت احسن منه

golia يقول...

ابسط يا عم عموووووور شوفت أد ايه بيحبوك... يبقى حد بس ينفخ فى وشك واحنا نأكله..... عشان تعرف ان وراك رجالة وستات ياكلوا الزلط او ياكلوا تامر نفسه......يا عينى عليك يا خويا انت اللى جبته لنفسك...

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههه

عارفين انا بضحك علىمين على الاخ اللى بيقول

اتحدى واحد حافظ اغنيه من شريط تامر اللى فيه خليها تاكلك يا اخ الاغنيه مش فى شريط وانا بقه اللى اتحداك

وبما انك مش عارف حاجه عن اى حاجه اعلمك

تامر عمل فرى ميكس سنه 2003 مع شيرين عبد الوهاب

سنه 2004 البوم حب

2005 فرى ميكس غنى فيه عيونه دار وحضن الغريب

2006 عينيا بتحبك

2007 يا بنت الايه

2007 الجنه فى بيوتنا

2008 قرب كمان

وحالياحضرتك مستنين 2009 هعيش حياتى

شوفت البوماته قليله ازاى بس شوفوا عملت معاكوا ايه

دماغكم فعلا هتاكلكم ومش عارفين فى ايه ومهما قولته او شتمته هيفضل تامر حسنى

غير معرف يقول...

قادر الى خد منك الفيل يرجعهولك يا تمور :)
بتقارن نفسك بعمرو دياب يا شنف
ربنا يشفى في مغنى بيقول خليها تكلك و اسكتى :D
الى يعيش يما يشوف

غير معرف يقول...

عمرو دياب ف مقارنة مع تامر حسنى


ياااااااااااه ع الزمن يا ناس فعلا الدنيا قلابة
بس هنسمع الهضبة وهو بيقول ايام وبنعيشها
هناخده مبدأ ونعيشها ونسمع اى هرتلة وكلام من اى حد يتكلم بس هو لو يفكر شوية يشوف دا رصيده الفنى ايه ودا رصيده الفنى ايه هيقول لتامر العب استميشن انضفلك من الغنا
لانك مش هتعرف توصل لحاجة ومتقارنش نفسك بالكبير لان الكبير كبير
يا هضبتنا انتا اللى رافع راسنا قدام العالم كله سؤاء بنجاحاتك او بأغانيك او باستايلك انما تامر مقلعنا قدام العالم كله بشعر صدرة دا انا انصحه بأيفا سويت لازالة شعر الصدر وففك م اللى انتا فيه يايا مورة عشان مبياكلش معنا وبيس عليكوا كلكوا ياناس دا رأى مش اكتر وحرية الراى مطرو واللى مش عاجبة يرد

غير معرف يقول...

متخلفيييييييييييييييييييييين هههههههههههههههه

KhaLeD_SaeeD يقول...

طبعا احنا في مصر

يعني اعداء النجاح

اي واحد يفكر انه ممكن يتكلم عن تامر

فياريت يسكت احسن له

واكيد ده طبعا نجم الجيل غصب عن عين اي حد

غير معرف يقول...

والله كلكو مجانين

غير معرف يقول...

بجد انا مش عارف الواد ده مغرور اوى كده على ايه
ده يروح يشوف الكلمات اللى هو بيغنيها و يشوف عمرو دياب الاسطوره بيغنى ايه

غير معرف يقول...

اللي يقارن الهضبة بـ صرصار يبقى حمار تحياتي احمد totto600@hotmail.com

محبى عمرو وتامر يقول...

والله ياجماعه عيب الي انتوا بتقولوه ده عيب عليكوا تامر وعمرو أكتر الفاننين الي بيقدروا انهم يعبروا عن الأحساس الي يوصل للجمهور بسرعه فائقه وبعدين مافيش مقارنه مابينهم عمرو دياب كتير منا بيحبوه واغانيه هي الي بتتكلم عنه وعن فنه بس عمرو دياب كان في يوم زي تامر دلوقتي برده كان في اول شهرته وكان برده مع نجوم كبار اووي وانا مش محتاج أذكر اسامى
وبعدين تامر حسني من أكتر الناس الي بيحبوا عمرو دياب وكان بيعتبره قدوه ليه
ولما كبر تامر بفنه الجمهور حبه ومش معني ذالك اننا مش بنحب عمرو لأ والحكايه ديه مش جديده علي الفنانين
يعني انا حسأل سؤال حد فينا مش بيحب عبدالحليم حافظ أتحد حد لو قال أنه مش بيحبوه مع أن كان فيه ناس في الوقت ده أحسن منه بكتيييييير بس الجمهور حبه
وبعدين لو انا دافعت عن تامر فيه حاجات كتيييره اوووي ممكن تتقال وانا مش محتاج اقول غير أن الي عمله عمرو دياب في اكتر من25سنه عمله تامر في 5-6سنين وفيه حاجات كتيره اووي بس برده مش حينفع نقارن حد بحد لأن الاتنين رافعين رأس مصر بلدنا فليه أحنا نخلى فيه حرب بين النجمين

غير معرف يقول...

تامر حسنى مغنى فاشل وممثل غبى واى حد يحبه يبقى زيه ومش لائق فى التمثيل ولا الرومانسية

غير معرف يقول...

90 فى الميه من التعليقات ديه من واحد بس و أنسان حاقد و مش كويس أنا بس عاوز أقوله حاجه أنا مش بحب عمرو دياب مع أحترامى ليه أتشتم بردوا أول ما طلع و ماقدرش يوصل للشعبية ديه بسرعة تامر و بعدين ياعم أنا عارف تامر أحساسه أعلى و عمرو دياب ما يقدر يغنى قرب كمان ولا عرفت ألى فيها بأحساس تامر و عارف بردوا أنه تامر حلمى بكر أنتخبوه أفضل صوت فى السوق بس كل ده مش مهم المـــــــهم أن تامر جمهوره يا حاقد أكتر من عمرو و جاب فلوس أكتر أرجووك أرجوك بطلوا حقد

إرسال تعليق

Nogoom FM نجوم اف ام



ادخل ايميلك ليصلك جديد الأخبار